Hoi meiden, Wat hebben jullie weer een boe gekletst Zeg! Onze Wonder; Lekker dat Nikki naar huis mag. Hoop dat jhet goed blijft gaan. Rachel; Wat groeit Lindsey lekker zeg! Ik zou het nog even volhouden je schema ze zal er ook aan moeten wennen denk ik. Tigger en Emma dikke knuf van Ons hoop dat Emma snel beter is. Erica; Ik zou anders gewoon nog een keer bellen met de arts. Zeker als je er niet gerust op bent. Knuff voor jullie! Bibiche; Leuk hoor dat ze zo aan het sjansen is met papa. nd je een supermama. Emmetje; Ik hoop dat het vannacht beter is gegaan. Hier gaat het ook weer wat minder ik ben weer ziek en ben dus maar naar de ha gegaan. Mijn weerstand is toch wel erg aan getst door de keizersnede denkt ze en dat ik daarom zo vatbaar ben voor alles. Hioer door steek ik Dylan ook steeds aan. Alhoewel hij betr is als mama. Hij hoest een beetje. Verder gaat het lekker hier. DYlan probeert steeds meer te kruipen, maar lukt echt niet, want zodra hij zijn billen om hoog doet en zijn buik komt van de grond dan strekt ie zijn benen weer waardoor hij naar achter gaat. ook heeft hij zijn tong ontdekt lijkt wel een aapje en een gecko hihi Hoop dat ik niemand ben vergeten. Liefs Nathasja Goddes; Ik hoop dat het je toch gaat bevallen in Hilversum. Ik vi
Net even uit nieuwsgierigheid een testje gedaan en negatief. Dus of ik word ongesteld of mijn cyclus is wat langer dan 28 dagen...
Weer bedankt voor jullie reacties. In overleg met de ha moet ik inderdaad het drinken nu goed in de gaten houden. Ze is vannacht een paar keer wakker geweest, niet drinken. Vanmorgen dronk ze eindelijk 130 maar na het drinken spuugde ze zo alles weer uit. Ik had alleen nog maar die mondjes terug spugen gezien maar ze kunnen dat dus ook met een hele fles Daarna leek ze wel wat rustiger dan gisteren. We wachten af. Het puntje van de tand is er bijna doorheen. Hopelijk is dat de boosdoener. Met mijn werk geregeld dat ik na het eten kan komen, dan is Dennis weer thuis. Dan draai ik de slaapdienst tot morgen. Morgen is mijn zus vrij dus die wil eventueel bij Tessa blijven als het nodig is. Dan hoeft ze niet naar het kdv en kan ik zoveel mogelijk bij haar zijn. @Emmetje ook een onrustige nacht las ik, bah. Wat is ORS? @Bianca super dat Elia een goede middag op het kds heeft gehad. Vast een geruststelling. Lijkt mij helemaal niet leuk als je weet dat het niet zo lekker loopt. Wie weet is hij er nu doorheen. @Bibiche bedankt voor je lieve reactie. Ja dat heb ik ook dat ik mij nu al bijna niets meer kan herinneren van hoe ze was de eerste weken. Als ik dan foto's zie lijkt het een eeuwigheid terug terwijl het pas een half jaar is. @Goddes ook ik hoop dat je toch je plekje vindt in Hilversum (en wie weet "de liefde").
Hallo allemaal, Ook hier een gebroken nacht *gaap* Half 4 en half 7. En nu ligt meneer op bed. @Erica: hopelijk knapt je meisje snel op. Goed de plasluiers in de gaten houden, eventuele suffigheid en diepliggende ogen. Als je ook maar een moment het idee hebt dat het niet goed gaat, zou ik echt meteen actie ondernemen. @OW: wat een opluchting dat je nichtje naar huis mag. @Tassie: vervelend dat kwakkelen, hopelijk knappen jullie snel op. @Tigger: gelukkig gaat het weer wat beter.Ennuh 6 uur klinkt mij heel aanlokkelijk in de oren haha @Bibiche: ja dat verschil is zo groot, ik kan me Jelte zo klein ook bijna niet meer voor de geest halen. De stofzuiger kijkt mij aan,maar heb er weinig zin'an. Ik ga eerst eens even surfen op het net.
Goedemorgen!!!!!!!!!!!!! Nou hier ook weer gebroken nacht.. .begon al om 23 uur... en toen weer om half vijf... en toen sliep hij weer door tot half negen! En nu zit hij bij mij op schoot te irriteren hahahahha hij is al aangekleed en wel en nu moet mama nog want wij moeten zo de heup echo doen... nah.. rachelll niet zo ongeduldig he hahahaha... geduld s een schone zaak niet waar... Ahh zie je Erica het komt wel goed.... is effe heel erg vervelend he dat je kleinte ziekies is Jingel bels... pak die stofzuiger eens op joh! en doet eens wat.... hahahahahha nee hey er stonden allemaal leuke dingen trouwens in het blaadje van de blokker voor de kiddo's als kadootjes tippie... Nou ik ga er dus weer vantussen........... en spreek jullie vanmiddag wel.. moet morgen weer werken blehhhhhhhh hahahaha..
Succes met die echo! Die van mij ging meteen maar plassen daar, dus dat is dan duidelijk hoe die erover dacht zeg maar
whahahaha het is zo en zo etterig want Joaquin moet nu eigenlijk naar bedje toe... maar dat kan niet want over 1 uur moeten we weglopen.... dusssssssss ben ik nu zijn kinderwagen maar zo aan het maken dat hij daar in kan slapen comfortabel uiteraard... en dan als hij wakker wordt gelijk onder de loep mag lekker krijssen wordt dat hahahaha.. want hij moet dan ook zijn flesje maar die geef ik hem dan maar tijdens de echo... dan is hij stil
Jingels ow succes, wat een geregel he. Jaja de kleintjes vragen de grootste planning. O Rachel wat grappig dat jij weer helemaal in de fase van testen, spanning en afwachten zit. Hopelijk gaat iedere maand nu wel sneller nu Lindsey er is. Tenminste hier vliegen de dagen om. Ik weet nog dat het vanaf de eisprong tot nod zo lang leek te duren. En dan ben ik nog een gelukkige die in de tweede cyclus zwanger werd Maar zoals ow al zei geduld is een schone zaak.
Erica; Lekker dat je het zo hebt kunnen regelen met je werk. Ik hoop dat Tessa snel opknapt. Ow Succes in het ziekenhuis. Jingels+ Vervelend zeg die gebroken nacht. Ikken het gevoel, want Dylan was vanacht aan het hoesten. daar slaap ik niet door heen Kom op he pak die stofzuiger! Rachel; spannend hoor! Liefs Nathasja
Goedesmorgens ladies Hier een lekkere nacht gehad ze kwam gewoon om 6.30 uur en gelijk weer slapen tot 9 uur. Ik hoorde haar wel vannacht geluidjes maken maar ik ben gewoon blijven liggen. @erica: fijn dat je het zo geregeld hebt met je man. Bij ons mochten de kindjes wel komen met koorts maar zodra het niet ging dan moesten ze gelijk weer naar huis. Want de ene kind heeft koorts en voelt zich prima verder en de ander heeft een beetje verhoging en is helemaal uit zijn doen @jingles: pff hou op, ik moet ook weer eens stofzuigen @ow: gedoe he met de kleine weggaan. @tassie: jeetje ik hoop dat je wel snel beter zal voelen. Gebruik je ook multi-vitaminen? En goed groenten en fruit eten @tigger: gek dat ze dus tussen 7 en 14 uur geen fles krijgen alleen fruit? Bij ons op kdv was 7-11-15-19 uur fles. En om 9.30 uur beetje fruit. Want fruit blijft bijvoeding en niet een maaltijd vervangen. Ik heb sinds ik ben bevallen dat ik heel snel duizelig word als ik in de auto zit (gelukkig niet als ik zelf rijd hoor) maar bij mijn man dan ben ik dizzy zeg maar. Alsof mijn evenwichtsorgaan ff de weg kwijt is Ik was laatst in 15 jaar echt wagenziek geworden.
Haha Jingels dan zet je de stofzuiger toch uit het zicht Ben niet ongeduldig hoor alleen nieuwsgierig Het schema van het CB qua fruithap werkt niet. Mocht haar halve fruithap geven en daarna halve fles. Mevrouw wil of de hele fruithap met een halve fles of een halve fruithap met een hele fles. Anders blijft ze huilen. Dus doe het gewoon lekker zoals ik het al deed, halve fruithap rond 9.30 en daarna gewoon haar flesje. Vandaag kook ik voor Lindsey mee, boontjes met aardappelen. Wij eten biefstuk zei krijgt geen vlees erbij voor een keer. Ga haar ff in de kinderstoel proberen kijken of het al past.
Tigger: Achossie arme Emma en arme jij, lijkt me echt vreselijk *knuf*. Emmetje: Hihi, ik ga er een boek over schrijven . Dankjewel, lief dat je dat zegt, betekent heel veel voor me. Rachel: Josh krijgt een potje en halve/drie kwart fles. Dan lijkt mij een half potje en half flesje toch wel erg weinig, zeker gezien het feit dat ze zo groot is. Tassie: Dankjewel, ik hoop het ook! Wat vervelend dat je weerstand zo laag is. Helpt het misschien wat om vitamine-pillen te slikken? Erica: Dankjewel, ja dat zou wel heel mooi zijn. Oek oek: Jeeej, het eerste tandje, gefeiciteerd! Ik lees nu vanalles over zwangerschapstesten e.d. begint het weer helemaal te kriebelen bij mij. Ik wil echt even geen kindje erbij, maar toch ook weer wel, heel dubbel. Ik wil enerzijds dat alles in orde is voor het volgende kindje, aan de andre kant red ik het gewoon met Josh ondanks het feit dat mijn leven niet helemaal op orde is. Heel dubbel, het is maar goed dat ik geen vriend heb, anders had ik nu waarschijnlijk weer met een dikke toeter gelopen . *baby verslaafd - toekomstige legbatterij*. . Nee, eerst alles in orde, en dan kijken we wel weer verder.
Bibche, de pap in de ochtend schijnt behoorlijk te vullen en bij fruit mag er sowieso fles gegeven worden als ze dat wil. Dit schema gaat uit van 3 voedingen, maar dat zal nog niet zo gaan hoor, maar zoiets moe het gaan worden zeg maar. Hmm, hier nog geen kriebels voor een brusje voor Emma. Ik geniet veel te veel van Emma nog. Maar andere kant, wil ook niet te lang wachten. Maar voorlopig nog even niet, ik denk als Emma anderhalf is dat we eens gaan bedenken van hoe of wat. En dan zien we wel weer. Jammer Rachel, dat het negatief is, wel spannend hoor! GT, fijn dat je er weer bent. doet me goed aale ontwikkelingen te lezen bij jou en Josh!
O ja, emma is ineens wel heel veel wakker. Van half 9 tot 12 uur! (al een paar keer gebeurd nu. Heb haar toen maar op bed gelegd en ze is zo in slaap gevallen. Op zich wel lekker, want dat biedt wel wat ruimte om op stap te gaan enzo. En dan middag dutje. Maar wel even wennen, hihi. Normaal gaven wij groente nog voor de middag fles (1500 uur) Ga hem vandaag proberen rond etenstijd te geven, dus om 1600 fles en dan 1700 groente. als ze dat red, ligt eraan hoe laat ze wakker wordt. Wanneer gaan jullie over op opvolgmelk? Bij ons is het bijna op, kan ik gewoon zo over gaan? Zal ook wel weer veel veranderen, gezien de samenstelling wel anders is en dus ook de trek bij Emma zal veranderen. Ben benieuwd.
ik heb gelezen dat je in 1 keer over kan stappen op opvolgmelk. Elenora drinkt nog steeds 5 flessen van 180 ze redt het nog niet met 4 flessen.
Hellow even snel een reactie. Huisje moet gepoetst worden Vannacht weer een gebroken nacht. 2 uur 4 uur half 6 en 6 uur bij ons in bed gepakt. daar heeft hij tot half 8 geslapen. Vanmorgen alleen maar huilen bij papa en niet willen eten en slapen Kom straks reageren als ik klaar ben