Meiden, die lieselotje is helemaal niet overleden en haar baby's ook niet...weer een nepverhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Ik heb nu de neiging maar helemaal niet meer op trieste berichten te reageren
Ik vind het echt ronduit schoffterig dat mensen dit doen. Ik had het net gelzen. En het verhaal dat haar msn is gehackt geloof ik geen klap van.
IK heb het net ook gelezen en geloof er ook geen bal van dat hack verhaal. Ook al ben je gehackt je kan heus wel op de een of andere manier hier komen melden en vertellen. Pff zat ik gisteren nog aan haar, haar man enz te denken tijdens de herdenkingsdienst :x
Idioten zeg! Zo geloof je dus nooit meer iets wat geschreven wordt. Ik moet toegeven dat ik ook niet mijn condoleances erop had gezet, omdat ik mijn twijfels al had. DAT IS TOCH EIGENLIJK ERG!
Waarom verbaasd me dit weer niets? Toen ik op haar naam zocht wie ze was enw at berichtjes terug las, las ik een berichtje van haar las over Helpp en dat de gevolgen zelfs fataal kunnen zijn en vlak daarna is zij eraan overleden.. Toen dacht ik nog: het zal toch niet.. Ik zal me verder maar onthouden van commentaar, want dat zou echt heel lelijk worden. Nemo, succes met Rapleyen! Hou je ons op de hoogte? OW, heeft Pyamapapje geholpen? Bianca, is inderdaad niet grappig. Heb je al enig idee hoe je dit gaat aanpakken? Rachel, ik vind het wel reuze spannend zeg, alweer serieus voor een 2e bezig! En die foto's... Geweldig! GT, wat lief! Emma hoeft geen fruithapje, zo irrirtant! Groentehapjes vind ze heerlijk, maar fruit.. Wacht even tot ze iets meer honger heeft. Vanmorgen was ze eerst om 0500 uur wakker, toen om kwart over 6, heb om kwart voor 7 fles gegeven en toen werd ze pas weer om half 10 wakker... Zoals het normaal altijd was, dus ik ben benieuwd of ze langzaam weer in dr ritme komt. Ga nu het verhaal van Liselotje lezen... *GRMBL* ^$%^#&%$
tigger: klopt, ik had ook haar berichtjes terug gelezen en dat van dat helpp-verhaal viel mij toen ook al op..... ziek!
Nou dames daar ben ik weer... Heb niet alles erg aandachtig gelezen, wel vluchtig (ben daar een uur mee bezig geweest kletkouzen!). Toon is vandaag 5 maandjes. Pfoe wat gaat het snel. Nogsteeds alleen bv, dus over de ontlasting lees ik ff mee..... Dat verhaal van Lieselotte heb ik laast (maandag) besproken met een vriendin die hier ook lid is. Toen hebben we het nog erover gehad of dit ook nep zou zijn. En wij maar zeggen: Dat kan toch niet, zoiets verzin je toch niet...... Grrrrrrrrrrrrrrrrr. Er waren toch leden die die Peter persoonlijk hadden gesproken, weet iemand wat er met diens accounten zijn gebeurd? Want stel het is gehacked, (lijkt me ook sterk maar toch), die 2 hebben er toch aan mee gedaan of was dat persoonlijk spreken ook alleen via comp. of msm, of sms??? (Dus eigenlijk niet persoonlijk) Ja sorry hoor word nu helemaal achterdochtig. Kan er gewoon niet zo goed tegen dat er zo met ons emotioneel zo gespeeld word. Misschien kom ik wat aanvallend over maar het is echt niet zo kwaad bedoeld.... (Zo ik ben het ff kwijt bedankt dames!) Goddess, wat een romantisch verhaal joh... Krijg de kriebels... Hihihi.... Gelukkig voel ik me nogsteeds zo bij mijn vent. Inderdaad wat voor een boek! En Hilversum, lekker dicht bij hem..... toch wel spannend. (Omstandigheden zijn wat minder maar positief bekijken toch!) Bibiche: Sterkte! (Of testen? haha er zijn er zoveel "broeds"....) Wow er zit er al een rechtop.... Super. Nou dat lukt echt nog niet hier! Lindsey is lang zeg pfoeeeeee. Inderdaad Pokon! Wat een leuke foto's haha het eten zit overal. Elia is een groente-freak.... BETER! Hier was het gisterennacht feest. 2, 4, 6 ik denk een regeldag.... Maarja vannacht was het wel wat beter maar niet veel. Gelukkig was ik goed uitgeslapen dus kon wel wat hebben. Het zwemmen beviel dus OekOek!? Leuk he! En dat onderwater komt vanzelf. Het is allemaal wat spannend in het begin. Hier lichte krampjes in mijn onderbuik.... Komen de duivels dan nu eraan? Ik hoop het niet hoor..... Maarja heb het idee dat de bv iets minder is dus het zou kunnen. Maar weer met verband gaan lopen voor het geval dat. Vanmiddag de griepprik, bleh ik ben geen held met naalden.
Wat een .*7^$^*(&...... dat dit toch nog weer kan gebeuren zeg. Het is toch niet diezelfde persoon of wel? Kan er echt niet over uit! Ik zit nu bij mijn moeder, die geeft Elia vandaag de fles. Ik probeer het maar door zoveel mogelijk anderen te laten doen. Hij heeft tot nu toe 120cc gedronken dus...... We hadden ook besloten dat als hij weigert dat hij dan pech heeft, maar ja ik moest gisteren werken tot 1900 dus zou hij 2 voedingen mislopen, vind ik toch iets te gek. Ja als hij volledig aan de bijvoeding is dan kan dat prima, maar ik vind de fles nu nog té belangrijk. (snap je redenering wel heel goed hoor).
GRRRRRRRRRRRRR! Weer zo'n ziek iemand. Daar kan ik echt niet met mijn hoofd bij hoor, misselijkmakend... Aww bedankt voor de lieve reacties meiden. Ik heb trouwens al met hem gebeld, hij heeft een hele lieve stem . Het enige jammere is dat hij het (nog) niet ziet zitten om een vaderrol op zich te nemen, maarja, komt misschien nog wel. Oja, een paar dagen terug zei Joah per ongeluk Mama. Ik weet dat dat niet bewust was, maar dat was wel zo leuk om te horen! Er zat net iemand heel vrolijk : Hoepa! Aaaaaaaaaaah! te roepen, maar dat is nu omgeslagen in een huilbui, dus ik ga er weer vantussen. Groetjes, GT
@harmless: zou toch niet want ik heb een spiraal. @gt: nee kan me voorstellen dat hij nog niet toe is aan de vaderrol als hij jou nou amper kent Dat groeit met de jaren pas.
bibiche: Hahaha, nee dat is ook niet zo gek nee. Maar ik bedoelde meer dat hij er uberhaupt niets voor voelt om zo'n kleintje in de buurt te hebben. Oja, ik zat net trouwens de laatste dagen zwangerschap en de eerste dagen als mama door te lezen. Tjee, wat ben ik veranderd zeg! Is trouwens erg leuk om te lezen, zouden jullie ook moeten doen!
GT, Goed idee, ga het binnenkort ook eens doen.. Ja, ik geloof ook wel dat je heel erg veranderd bent, maar 1 ding is niet veranderd: Je vechtlust!
Hallo meiden, Voel me beroerd, akelig en moe en ik mag vanmiddag weer 'gezellig' aan het werk... ale: *zucht* Kom er even niet aan toe om sociaal op iedereen te reageren, sorry! Misschien morgen weer... Groetjes Simone
@simone: nee kan me voorstellen dat je wat anders aan je hoofd hebt meid. Doe maar rustig aan. Ik ben net wezen wandelen met mijn moeder en de kleine. En op de terugweg bleef ze maar huilen, ik had echt zoiets wat heeft ze nou weer, kwam ik thuis poepbroek waar je u tegen zegt, kwam er aan de zijkanten uit arm poppetje.
Joehoe \/ Elia heeft vanmorgen 140cc bij oma gedronken en nu de hele 180! Heb vanmorgen wel weer nutrilon gehaald ipv friso, misschien maakt dat toch ook wel verschil Simone, doe het lekker kalm aan meid. Bibiche, [-X ze probeerde je het nog wel te vertellen
Dag dames... pyama papje heeft neit geholpen.. Maar door dit verhaal... zit ik zeer te twijfelen of ik nog wel langer hier wil blijven... niet om jullie absoluut niet, maar het doet mij niet veel goeds.. en al helemaal niet door die KLOTE WIJVEN! ik zet het er wel neer.. want dat zijn ze! Ze weten niet wat ze aanrichten! Ik ben er echt ziek van dat ik hier mijn hele hebben en houwe post.. terwijl er van die mafkezen rondlopen! Ik weet het dus even neit moet ik zeggen.. BRB ga even eten.....
@onzewonder: hadden we toch gelijk he. Stom gedoe om zoiets rond te bazuinen BAH (druk het nog zacht uit)
Ja inderdaad Nemo... het is te triest voor woorden.. ik ga zo en zo alles van mijn account afhalen site etc etc.. .want er lopen hier gewoon echt mafkezen tussen...
@ow: ja ik ben ook echt pissig dat zulke randdebielen alles verzinnen. En hiermee vele mensen kwetsen.
OW: Je hebt groot gelijk dat je alles ervanaf haalt. Echter lopen er denk ik overal wel zotten rond. Maar ik hoop wel dat je hier blijft kletsen..... Ik heb mezelf voorgenomen niet eens meer in die verrekte lounge te kijken. Het is goed. Echt zielig voor Lotte en alle moderators etc. Zij doen hun best om een forum runnende te houden zodat mensen bij elkaar hun verhaal kwijt kunnen en elkaar kunnen steunen, informeren etc etc. En dan heb je een paar gekken die dat gaan dwarsbomen. Die hebben echt professionele hulp nodig. NEway ik hoop dat jullie hier gezellig allemaal blijven. Zou jullie anders wel gaan missen hoor. Jullie zijn mijn goeroes......