Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    hé lieve mei-mama's.

Als er zo'n weer zo'n faker ontmaskerd wordt en ik zie dat dat toch weer een enorme terughoudend in het delen van verhalen en foto's met zich mee brengt, vind ik dat zo verdrietig eigenlijk.... Geen olijke foto van Joaquin met pet die de pagina helemal opfleurt. We delen tenslotte al meer dan een jaar lief en leed met elkaar, jullie zijn mijn mentale zwangerschapsgymmaatjes :D

Misschien moeten we zelf een gesloten forum opstellen, met wachtwoord en zo. Al was het alleen maar om in een veilige en vertrouwde omgeving foto's met elkaar te delen.

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Emmetje, goed idee! Ik ben voor in ieder geval. Heb het ook gehad met dat gedoe!

3. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    hihi, Emma probeert de bloemen van m'n blouse te pakken. Lukt alleen niet :)

4. Niet meer actief

Ja dames.. ik zeg net al tegen Linda (oek oek) dat ik ook twijfel puur om het feit JULLIE! Ik wil jullie blijven volgen met al jullie lieve kleine beebjees...

Ik zit al op een ander forum van Silvie... en daar is het bij lange na niet zo druk als hier nnatuurlijk.. maar dat houdt in dus ook tien x minder gezeik/gezeur noem het maar op! En misschien is dit iets drastisch van mij allemaal.. maar laten we wel wezen.... het is wel mijn kleine bink waar het om gaat... en ik heb hard geknokt om dat kleintje te mogen krijgen.. en wil zo graag alles met jullie delen en andersom net zo... en alles delen met jullie foto's e.d. en veel vragen waarop jullie wellicht wel een antwoord op weten... maar dit is zoooooo verrot... Steef is er echt helemaal klaar mee! HELP! ;) ik ben dus ook helemaal voor!

5. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    :D haha ik zie het al voor me

6. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo'n 'prive' forum lijkt me wel wat Emmetje. Is dat te doen?

7. Niet meer actief

ik zal eens neuzen meiden of ik dat in elkaar kan flansen ok... is er wel animo voor dan?

8. Ik kan wel zo'n forum regelen hoor, willen jullie dat, is zo gedaan

tiger: Dankjewel :D
    Simone: Jee meis toch *knuf*
    Binacanr1: Hoera voor Elia!

9. Niet meer actief

ben er al eentje aan het maken met Tassie dus hij is al in de maak ;)

10. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    hé, dat gaat snel hier... ik was nog druk bezig met een leuke forumstyle uit te zoek en zijn tassie en onzewonder al bezig ;)

11. Niet meer actief

whahaha goed he :) Sorry Emmetje... :)

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ik doe mee! De aprilmama's hebben dit al langer!
    Oh, wat zou ik dat graag willen! Foto's en verhalen gewoon zo kunnen vertellen! Heerlijk!

Ook zit ik te twijfelen over de babysite. Er lopen zoveel gekken rond. Ik denk dat ik er sowieso weer een ww op ga zetten. scheelt toch wat rare mensen.. ;) *voegt daad bij woord*

OW, wat is er precies gaande dat jet jou zo treft? Heb ik iets gemist :oops:

13. Niet meer actief

@Tigger... nou laat ik het zozeggen.. ik ben iemand met best wel een grote bek! Maar zon klein iniminie hartje.. en trek het me giga aan.. en helemaal om het feit dat er mensen om mij heen zijn (met name vandaag weer gehoord van een vriendin van mij) is kei hard aan het knokken voor eenbeebje.. en heeft miskraam nr 3 achter de rug.. in 6 maanden tijd... en dan is er zon snollie bollie die dit weer doet.. kotsmisselijk wordt ik ervan.. ik kan daar al om janken :( maar we zijn ermee bezig ok ;)

14. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    het mooie van een eigen forum is ook dat de babygroeilijst gewoon een vast plekje kan krijgen. Scheelt weer pagina's terugzoeken :D

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Helemaal duidelijk! En ook volkomen logisch! Ik vind het ook afschuwelijk. en helemaal zoasl jij al aangeeft, sommige mensen moeten zo hard knokken en dan dit soort misselijke leugens.. Bah.

Voor wachtwoord emma haar site: Pb me maar of mail.

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Emmetje, ja inderdaad :)
    Kunnen we hem indeen zoals we zelf willen. :)

17. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hoi meiden, ik hoor het wel he als we verhuizen ;) :)

@Nemo het schijnt toch heel nomaal te zijn dat ze in het begin wat uitspugen en zo. Ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt :)
    @Bibiche ik heb niet alles gelezen maar las dat er een dienst was voor je oma. Hopelijk was het heel mooi, je zult haar wel enorm missen.
    @Simone rustig aan meid. Hoe ging het werken?
    @Emmetje haha ik zie Emma al bijna grijpen naar die bloemen wat grappig zeg.

Alle andere ook zwaai zwaai

Chantal87 hoe gaat het nu bij jou. Zit je al wat beter in je vel?

Met Tessa gaat het iets beter. Ze is nu weer gewoon jengelig i.p.v totaal overstuur :) Ze heeft in ieder geval geen koorts meer en eet/drinkt goed. Ze is weer een stukje vrolijker en er verschijnen inderdaad allerlei nieuwe vaardigheden. Een oorontsteking, tandjes en een sprongetje is ook wel wat veel voor zo een klein grietje. Huilen, jengelen, lachen en hangen wat ze ook doet ik hou zoveel van haar.

Gisteren was ik later begonnen op mijn werk en vandaag kwam een collega langs (wij werken overdag alleen op de groep) en een andere belde. Ze wilde weten hoe het ging met Tessa. Ze hebben ook duidelijk benoemd dat er in deze gevallen gewoon samen naar zo een goed mogelijke oplossing moet worden gezocht. Ik voelde me ontzettend gesteund en begrepen, heel lief!

18. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Geef maar een gil als ie online is. Ik ga gezellig mee :D .

Elia heeft zojuist zijn reactie op de worteltjes laten zien; BUIKPIJN ! Hij heeft de hele boel bij elkaar gegild. Gelukkig slaapt hij weer na een warm badje. De worteltjes blijven vandaag dus maar even in de koelkast en niet in zijn buikje.

19. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik hoor wel wanneer ik moet inpakken :) En wat zijn jullie snel
    @erica: ja was hele mooie dienst nou ja alleen maar huilen :cry:
    @bianca: ah gossie, gaat hij morgen misschien oranje poepen :)

Zo net hart in aktie gekeken dat moet ik dus niet doen. Hele aflevering gehuild :cry: kindje van 1 jaar tumor in haar hoofdje, andere meid van 5 jaar ook daaraan overleden. Pff heftig hoor.

Oh ja ik zag gisteren iets wat ik eigenlijk nog niet wist en ik denk dat het wel slim is om hier te weten.
    Betreffend hersenvliesontsteking dan moet je op de volgende dingen letten zoals: koorts, spugen, weinig eten, fontanel dat opgezwollen is. Nou ja eigenlijk zodra iets anders is aan fontanel gelijk alarmbellen rinkelen.

Oh ja hoe'st met Alidah? En amilah? Lang niks gehoord!

Deel Deze Pagina