@oekoek: ik had gelezen dat je ipv opvolgmelk ook gewoon water kan toevoegen. Dus dat kan je wel invriezen. @simone: heerlijk he,mijn meissie gaat ook altijd met haar gezicht wrijven op mijn gezicht @erica: gelukkig dat het weer wat beter gaat
Heb het kookvocht gebruikt Mocht Lars het niet lekker vinden kan ik altijd nog een beetje melk erdoor mengen.. Yildou ook een tandje gefeliciteerd! fijn dat het zo goed gaat nu met Tessa
Go Yildou! Bijt er maar op los Ik hoor allemaal ideeen over het neiuwe forum, leuk! Zouden de avatars dan ook wat groter mogen? We kunnen het lijstje idd sticky maken, wel handig. Ben heel benieuwd!
OekOek: Je kunt altijd nog kokend water gebruiken en later nog een schepje opvolgmelk erdoor heen doen (als het weer warm is...) Erica: Mooi dat het een stuk beter gaat met Tessa! Assepoester: Ik hoop het niet, maar gezien je niet lid hoeft te zijn van dit forum om mee te kunnen lezen... [-X Wil degene die dat doet en nu mijn geheimpje weet zich even bekend maken [-X -meisje huilt weer-
Lief dat je het vraagt Assepoester Helaas de duivels zijn er (heb altijd een dag bruin verlies en krampen voor het doorzet) dus nieuwe NOD ongeveer 1 december. ff geen zin om verder te reageren sorry meiden, even een gigantische financiele tegenvaller gehad (moeten 1200 euro betalen en dat hebben we niet) dus heb even een dip. Ons weekendje weg ook maar geannuleerd. Hadden er zoveel zin in maar die 250 euro kunnen we nu wel beter besteden. Simone leuke foto's
Rachel: Wat jammer dat de duivels hebben doorgezet... Anders had ik een mooi nieuw maatje gehad! Balen van die tegenvaller zeg! Jammer van de vakantie. Wij gaan misschien eind november een midweekje, maar we moeten ook een nieuwe cv-ketel... Eerst maar even afwachten wat dat gaat kosten... *zucht* Nemo & Liefzonnetje: Als er een nieuw prive-forum komt, komen jullie dan ook weer gezellig meeposten?
Rachel, jammer dat je ongi bent geworden. En balen van die 1200 euries heb je je net verheugd op dat weekendje en dan krijg je dit. Hier hadden we het gister al over de opleiding van manlief. Als hij om de een of de andere reden moet stoppen moet hij het zh 3500 euro terug betalen ( is een collega hem nu overkomen).Dat geld hebben we ook niet dus hoop maar dat het goed blijft gaan. (hebben ze btw niet erbij gezegd toen het contract werd getekent.) Simone, wat een scheetje...geen wonder dat je zo verliefd bent Ben je nog bij de vk geweest? Ik heb net de ha gebeld, moet maandag om half 10 daar zijn.
ik ga/bel ps met de vk als ik rond de 8 weekjes ben... Dus over zo'n 2 weken. Eerder kunnen zo toch 'nix' voor me doen... denk ik. Groetjes Simone
Vind ook jammer Simone had graag alles weer met je gedeelt Hebben net besloten dat mijn auto verkocht word ( de station die we pas hebben) vind wel erg
dat is balen Rachel. Heb je net een auto, kan je hem weer gaan verkopen... En dan ook nog es ongi erbij... pff bah
Heb echt voor het eerst sinds tijden weer zo,n dip dag. Niet fijn kan ook zo gaan huilen volgens mij Maar goed komt goed morgen weer een nieuwe dag Oja ik heb Alida op msn laten weten dat we haar missen
Ik zit hier met een heel verdrietig beebje op mijn armen dikke tranen in zijn bedje en nu lekker tegen mama hangen.