@tigger: ik heb zo'n slabber bij de wibra gezien. Elenora doet ook neuzen @assepoester: wat leuk zeg, krijgt je dochter een vriendin/vriendje om mee te spelen. Ik hoop inderdaad wel dat nieuwe forum echt alleen zichtbaar/leesbaar is voor leden. Dus niet dat iedereen erop kom het ook kan lezen! kan dat? Nou Elenora weer om 5.30 uur wakker, echt vaag ene keer slaapt ze dagen achter elkaar tot 6-6.30 uur en dan weer dagen zo vroeg. Zo strange. Ik ben allang blij dat ze wel gelijk doorslaapt
Het wordt (neem ik aan) een prive forum waar je je moet registreren om op te kunnen kijken. Dus als iemand langskomt kan die niets zien, tot die zich registreert. En zelfs dat kan eerst worden goedgekeurd/afgekeurd. Dus dan kan niemand zonder toestemming iets lezen. En we weten al dat Choco een meisje gaat krijgen (en ik weet ook de naam al )
@Simone: beter opletten ik schrijf zo nu en dan nog hier hoor Pf jullie kletsen wel veel hoor. Deze week 3 dagen gewerkt. Vind ik echt teveel. Nu straks 2 weken "vakantie" en dan beginnen aan mijn nieuwe job. We doen nu al aan bijvoeding. Lees: eten in de mond en dan zo snel mogelijk er weer uitwerken. Sven wil nog niet echt iets doorslikken. Ook mijn 3e ongi is er nu Verder alles oke hier. Ik reageer later wel even op iedereen. Moet nu puinruimen thuis na 3 dagen werken.
Knuffels aan de dames die er behoefte aan hebben, gaat niet allemaal helemaal lekker he? Choco: Zet 'm op!
Laptop is verkocht aan m,n nichtje voor 250 euro, durf aan familie niet echt geld te vragen maarja... nu de auto nog haha.
Rachel: Super dat de laptop al verkocht is. Nu nog een goede koper voor de auto. En dan hopenlijk een lekker weekendje weg toch? GT: Bedankt voor de knuf. Volgens mij kun jij er ook wel een gebruiken na al dat gedoe met de liefde, woningstichting, slechte moeder zijn (AS IF!) Nemo: Ja, oke, jou zie ik de laatste tijd wel weer voorbij komen, maar Liefzonnetje helaas alleen in het bv-topic... Wat voor nieuwe job heb je trouwens? Weer als doktersass. in het ZH? Gaaf trouwens dat je al aan de rapley bent. Schijnt dat je ook gewoon mag combineren, eerst lekker laten rapleyen een dan nog wat gepureerd nageven, zodat ze ook 'echt' wat kunnen eten... Assepoester: Hoe is het met je buuv? En ik had idd het zelfde idee bij een priveforum. Bibiche: Hoop voor je dat ze idd wat langer gaat slapen. Dan ben ik hier echt verwend. De laatste weken ligt Yildou om 20.30 plat en komt smorgens om 8.30 pas weer... Tigger: Bij Prenatal idd een zachte plastick slab, bij Wibra is het zo'n harde met een opvangbakje... Tigger: Leuk trouwens, jouw seizoensbanners! ... verder weet ik het niet meer... sorry dames. Gisteren me trouwens het leb lazerus geschrokken. Verloor ineens 3 druppels helder bloed. Gelijk het hart in mijn keel natuurlijk. Maar ik vermoed dat het bij mijn litteken wegkomt, in combinatie met de grote boodschap doen ... Nu is er in ieder geval nix meer aan de hand. En ik ben nog steeds misselijk, nog niet overgegeven, maar denk niet dat dat lang meer duurt ale: Ging vanmorgen bijna over mijn nek van Yildou haar poepluier Ze heeft broccolie/bloemkool gegeten... jak! Groetjes Simone
Bij de Wibra? Oh dat is een goeie! Ga ik daar even kijken. Inderdaad je kan het forum zo inrichten dat je je moet registeren om te lezen en zelfs dat de beheerder het eerst moet goedkeuren. (lijtk me in dit geval wel verstandig om zo in te stellen) Lukt het al dames? Anders maak ik een forum aan, geen probleem, heb het al vaker gedaan.
Simone, sterkte met de zwangerschapskwalen... Ik hoop dat ze snel voorbij zijn. Logisch dat je je suf schrikt! Brrr, je moet e rniet aan denken! Maar het zal vast niets ergs geweest zijn! Hoever ben je nu? Rachel fijn dat de laptop al verkocht is, nu de auto nog! Nemo druk is dat he? zoveel werken achterelkaar! Bijna vakantie! Lekke rhoor!
hallo dames, even snel een berichtje...moet zo weer werken. Vanaaf komen de lama's waar ik ben geweest dus allemaal goed opletten heh?
Simone, kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken. Enne die poepluiers...die kunnen me toch ook stinken 8)
Daar benne we weer. Zijn nu weer 3 daagjes terug in DK. En heb echt geen zin om al die blz door te lezen. Mijn hemel wat schrijven jullie veel. Hier gaat alles goed. Jørre zn waterpokken zijn bijna over. Hij is er gelukkig niet zo ziek van geweest als zn zus. Maar ze zeggen ook dat als ze het voor de 6 mnd krijgen ze het nog een x krijgen. OOk heeft Jørre opeens 2 tandjes, heb er echt niets van gemerkt. Staat wel lief hoor. We zijn nu ook aan de fruithap en volgende week gaan we aan de groentehap beginnen. Af en toe krijgt hij een stukje liga en een slokje diksap. Hij gaat lekker hier. Enne .. ik wil ook wel mee naar het pv forum hoor.
Simone: Dankjewel! Ohhh Ik wist niet eens dat je zwanger was! Gefeliciteerd! Ja ik ben ook benieuwd naar ons nieuwe forum, heb er al heel veel zin in!
@Chantal kan mij voorstellen dat het niet altijd makkelijk is zoveel te moeten werken. Het is dan best zwaar allemaal soms. Succes meid en hou dat genieten van die momenten vast he, het gaat al hard genoeg. Gaat ze dan de hele week naar het kdv? @Silvie hallllllloooooooo weer @Simone ja die spanende eerste weken he. Hoeveel ik ook al ben vergeten, die staan mij nog nij alsof het gisteren was. Leuk dat je wel zo van Yildou kan genieten nu. @Chantalk ik zal je zoeken hoor @Tigger hier ook geknoei met dat eten Ik rkijg de verse worteltje en sperziebonen vlekken ook niet uit de kleren. Wordt dus eten met speciaal eet shirtje. @Rachel lekker dat de laptop al weg is! Geeft vast wat lucht he. Alle andere ook zwaaiiii Ik heb net een kinderstoel gekocht, hele leuke. Een kado voor Tessa omdat ze vandaag 6 maanden is. Effe showen ben er zo blij mee:
fieuwwww, jullie zijn er nog ben steeds bang dat ik de overgang naar het nieuwe forum mis. Ben net terug van babyzwemmen, dus nog niet alles bijgelezen (Lars mocht deze keer met oma zwemmen, want ik voelde me niet helemaal geweldig.. ook leuk om vanaf de kant mn schatje in het water te zien) Heb wel een heeeeeele lieve foto van een heel mooi meisje voorbij zien komen! Wat een schatje is Tessa.