Je bedoeld vast Erica . Bedankt jij alvast gefeliciteerd voor Emma. Best wel weer een mijlpaal vind ik.
@erica: jammer ik zie geen foto's Ik had bij de wibra slabbers gekocht met lange mouwen voor als ze gaat knoeien met eten @tigger: zag net bij de kruidvat ook harde slab met opvangbakje @simone: kan me voorstellen dat je heel erg schrok @silvie: he welcome back
Ow wat erg, chantal.. Sorry, ik bedoel natuurlijk Erica. Bibiche, dank je! Ik ga morgen gelijk kijken. Zeg, hoe moet ik nou het nieuwe schema voorelkaar krijgen? Gewoon maar gaan beginnen? Hier wordt geadviseerd: 's ochtends pap, 11 uur fruit plus beetje melk naar behoefte. rond 1400 weer melk. 1700 groente en dan om 2000 fles. Wij geven nog geen pap 's ochtends (moet eerlijk zeggen dat ik er tegen op zie om om 0700 pap te gaan zitten voeren.) Wij doen al vanaf het begin de eerste voeding lekker knus op bed. Kan ik hem ook in een fles geven? Geadviseerd wordt met lepel toch? Pff, eigenlijk weet ik het even niet helemaal..
@Tigger Lindsey krijgt alleen maar pap via de fles. S'avonds krijgt ze het gewoon papfles met 3 standen speen. Met lepel is veel te veel geknoei en ze krijgt amper iets binnen. @Erica leuke kinderstoel en nog leuker meisje wat erin zit En bedankt voor je leuke berichtje op de site!
Weet niet, lijkt me wel hoor. Wij hebben die van avent maar volgens mij kan het met alle 3 standen spenen. Wij doen er 2 scheppen nutrix door soms 3 en dat lukt haar goed.
Hier ook nog even zoeken hoor met dat schema. Had ik iets moois opgesteld, wordt ze een uur eerder wakker. Ach geen probleem schuift het gewoon wat op. no way madam zou 's ochtends fruit krijgen maar besloot 2,5 uur te slapen. Tja toen zat er zoveel tijd tussen dat ze wel weer een fles moest, ze gilde de boel bij elkaar dan hoef ik niet met mijn fruit aan te komen. Ach morgen weer een dag die beebjes laten zich niet zomaar effe regelen Ik heb voor de pap ook de 3 standen speen van avent gekocht maar Tessa slikt nog wel veel lucht met die speen. We kijken even of ze er aan went.
Hey ladies...effe snel heb vandaag ontslag genomen en dit was de reactie.. Wij respecteren je besluit en wij gaan je heel erg missen en mocht je in de toekomst weer willen werken ga niet solliciteren maar kom weer terug bij ons nou dat klinkt dan wel weer goed niet waar..... Het is nog vrij dubbel moet ik zeggen... want met knikkende knieen ging ik erheen om het te vertellen maar mijn wg zei ook dat hij het echt begreep en mij enorm respecteert om het feit dat ik het eerlijk zeg dat ik er voor Joaquin en steef 100% wil zijn en het op deze manier niet kan. En dat ik het werk op zich heel leuk vindt maar dat ik ook gedwongen wordt door hun om deze keus te maken aangezien ik niet minder dan 24 uur mag werken en dat begreep hij ook.. En hij vind het super ook ik alle dingen zeg maar aanpak nu ook zo met mijn ontslag.. Ik moet eigenlijk een opleiding terugbetalen van de LOI wasai k net gestart namelijk, maar gevoelsmatig wilt hij niet dat ik het terug betaal omdat ik zo oprecht ben in alles. En hij kan dat eigenlijk niet maken omdat er meerdere collega's zijn die dit ook hebben gehad en nog steeds aan het terug betalen zijn, maar hij komt hier nog op terug of hij iets heeft kunnen bedenken hoe we dit op gaan lossen. Dus dat wordt nog vervolgd. Nou ladies... ik ga er vantussen even naar Tassie omdat we het eea uit moeten werken mbt het forum want het moet er el puikie uitzien voor jullie niet waar Het forum gedeelte van de mei mama''s en de foto albums is voor neimand zichtbaar geregistreerd of niet... want dat is alleen maar toegestaan voor de mensen die wij zelf toelaten. het forum is wel open voor andere mensen want wij hebben ook andere onderwerpen erin staan zeg maar die ook leuk zijn voor andere.. de keus is dan aan jezelf of je daar ook komt of niet. Maar nogmaals alles wat wij zeggen tegen elkaar en alles wat wij plaatsen in de foto albums is alleen zichtbaar door ons! Wel leuk als je overal komt natuurlijk En wat de kinderstoel trouwens die ik voorbij zag komen ik heb er ook zon eentje geloof ik maar dan met een visje erop! En Simone.. uhhhh het is wat die bloedingen en stress erom heen... waarom ga je eigenlijk neit eerder voor een termijn echo? Nou knuff voor jullie allen.. ik kom gauw weer! KNUFFFFFFFFFFF En iedereen is welkom natuurlijk
Ja Nutrix wil wel, maar ik ga echt bambix geven. Hihi, Erica, is ook zo, ze laten het niet regelen. Maar ik wil wel wat aanbieden zodat zij kan gaan aannemen en aangeven wat haar past. Emma heeft vandaag sowieso aso veel geslapen.
Wow OW, klinkt super goed het forum! En ik heb echt respect voor je dat je voor je gezin gekozen hebt! Good for you! En top hoe je baas reageerde!
Dames Even gauw een reactie van mij. Zit niet echt lekker in mijn vel. Moet met Lars naar het ziekenhuis voor het spugen. Zit me gewoon niet lekker. Moet het weekend weer werken, waar ik nu ook helemaal geen zin in heb. Zie jullie misschien morgenavond nog wel even, want dan ben ik alleen thuis. Groetjes
Alida rustig aan meid, sterkte en dikke knuffff voor Lars. Kan mij voorstellen dat je je erg ongerust maakt. Hopelijk is er een simpele verklaring voor het spugen. Groetjessss Ow top van je baas zeg! Voel je je nu opgelucht.
dag meiden, ik volg jullie al vanaf dat ik eind aug vorig jaar positief testte, maar heb nooit actief mee 'durven' schrijven. Ik begrijp waarom jullie willen verhuizen, maar moet wel zeggen dat ik het erg jammer vind (ik haal toch vaak heel waardevolle tips en leuke anekdotes uit dit forum en dan met name uit dit onderwerp.) (moest het even kwijt... sorry)
Alida: pfff jeetje meid, naar het ziekenhuis?!?! dat is niet niks. Moet meteen weer denken aan onze Lars, ook naar het ziekenhuis met het spugen. Hoop dat het bij jullie anders uitpakt! Knuf voor jullie! ow: super dat je baas zo reageerde! ga nu maar lekker genieten van je gezinnetje! jara: helaas worden we door de rare verhalen op deze site wel gedwongen het op deze manier op te lossen, want anders kunnen we niet meer de ervaringen en fotos uitwisselen onderling van onze kindjes.
Even snel een kort berichtje: bij Choco thuis zijn de hele dag de gordijnen dicht en er brand nu ook geen licht. Ik weet dat ze perse thuis wilde bevallen en dat de kleine ingedaald was en vast lag. Ik ben bang dat ze nu toch naar het ziekenhuis is. Kan haar (of haar vriend) ook niet bellen, want ze heeft van te voren al gezegd dat absoluut niet te willen. Dus ja, nu ga je je toch allerlei dingen in het hoofd halen... Hoop wel dat alles goed is.
Jingels, gelukkig ben ik 's morgens toch nog redelijk fit, maar tegen de middag word ik toch wel behoorlijk moe. Nja dinsdag naar de ha (heb de afspraak verzet ivm zwemmen) en dan hoor ik wel of de klachten van vermoeidheid zijn. Op mijn werk riepen ze al meteen dat ik zwanger ben Chantal, lekker genieten van de momenten met je meisje. Tigger, oh heerlijk dat knuffelen. Luca doet dat ook wel een beetje maar nog niet echt bewust. Ik heb zo'n slab ergens gezien, maar weet niet meer waar Silvie, welkom terug al 2 tandjes sow straks is Luca nog de enige met een tandloos bekkie Erica, mooie stoel. hihi wat lijkt ze klein in dat stoeltje wat een schatje. Tigger, ik geef 's morgens ook nog geen pap. Ik weet nog niet wat het cb er van zegt, maar dat boeit me niet ik heb daar eerlijk gezegd ook nog geen zin in om 's morgens te gaan knoeien met lepel en pap. Luca krijgt wel 's avonds een papfles. (123 speen van difrax hebben wij, gaat perfect ) Ow, fijn dat het zo goed is gegaan. Nu maar hopen dat je de cursus niet terug hoeft te betalen. Alida, och meid toch.... een hele dikke knuff voor jou. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Doe maar lekker rustig aan meid. Jara, vind het ook heel jammer dat het zo moet, maar na 2 verzonnen verhalen vind ik het ook wel een beetje welletjes geweest. Ik heb met beide heel erg meegeleefd. En voel me nu weer voor de 2de keer bezeikt. Assepoester, spannend! hoop dat alles goed is met choco. Nog ffkes en dan beginnen de lama's.....pfff hoop echt niet dat het wordt uitgezonden de close up van mij en mijn zusje Ik heb btw een zwart t-shirt aan met daaronder een wit gestreepte blouse. Mijn zusje een paars of rood (weet ik niet meer) gestreept truitje met ook een blouse eronder geloof ik. Ik zit op de 4de stoel naast Patrick. Luca heeft vanavond een pyamapapje gehad. Ben benieuwd hoe hij het daar op gaat doen vannacht. Wie weet word mij dan eindelijk weer een nachtje doorslapen gegund Mss tot straks en anders tot morgen.