Ben ik nou gek maar ik zie de foto's niet van Erica @alidah: doe rustig aan meid, misschien heeft hij reflux en dat is heel goed te behandelen @ow: ik heb bewondering voor je dat je dit hebt gedaan. Je krijgt nu eindelijk rust en zal je niet meer schuldig voelen. En je kan altijd weer bij hun terug @chantalk: ik kijk geen lama's jammer @assepoester: spannend zeg hihi binnenkort weer een kleine spruitje. De meiden die papfles geven, hoeveel schepjes nutrix geven jullie dan?
Hallo dames, Ik kom me even afmelden voor het weekend. Moet late diensten werken en overdag is het mannetje vrij, dus geen tijd voor jullie helaas. Nou, ga weer lekker bankhangen! Iedereen een prettig weekend!
Bibiche, tja of je gek bent durf ik niet te zeggen ...ik krijg hier wel foto's te zien. Bij de papfles doe ik de ene keer 2 schepjes en de andere keer 3. Ligt er ook aan hoeveel groenten hij heeft gegeten. Simone, bankse. Fijn weekend en tot over een paar daagjes. Mag ik nog even vragen wat voor werk je doet dat je diensten moet draaien? Of heb ik dat ergens gemist
Oja nog en vraagje voor de mama's die zo'n zitje voor in badje hebben. Tot welke leetijd of gewicht kunnen ze daar in? Luca spartelt nu heel veel met zijn benen en wordt loodzwaar in mijn armen dus leek me wel handig zo'n zitje dat hij lekker kan liggen en ik mijn handen vrij heb.
@alidah: http://www.babycentrum.com/index.php?id=250 Denk dat je hier veel aan hebt en anders op google nog meer zoeken @chantalk: gek zeg ik zie echt geen foto : Ook geen kruisjes of zo, gewoon niks. Ik heb ook zo'n zitje in haar bad gedaan. Ik weet niet tot hoeveel kg's zitje kan. Maar als ik merk dat badje op standaard beetje eng wordt dan leg ik badje gewoon alleen in de douche. Ze vindt douchestraal echt prachtig om te zien maar ik kan haar ook echt niet alleen meer tillen in de douche. Ik ben bang om uit te glijden met haar. Dus doe ik badje met standaard in de douche. badje vullen en dan ook douchekop aanzetten, vindt ze prachtig.
hmmmmz dat is idd vreemd. Ik denk dat ik maar eens ga kijken voor zo'n zitje, mss dat er op staat hoeveel kg er max in mag. Ik had vanavond het badje in de douche gezet (had de vorige keer meer water op de vloer dan in badje ). Maar dan moet ik wel op de grond gaan zitten en hem boven water houden met mijn arm wat een beetje krap is.....gevolg ongelooflijke kramp in mijn arm *auw* Ik ga lekker slapen en even een [-o< of ik aub een nachtje mag dooslapen truste!
chantal jammer dat je niet even met close up in beeld was he. Wel een super leuke show dus je had wel geluk. Ene keer is toch leuker dan de andere keer. Het badzitje is trouwens tot 8 kilo en/of ongeveer 8 maanden. Daar heb je dus niet zoveel meer aan. Bibiche ik heb de foto ook maar even in mijn album gezet voordat ze je hier voor gek verklaren Simone werkse van het weekend. Voor mij is het ook werkweekend. We komen er wel weer doorheen he
@erica: oh wat een schatje, wat heeft zij mooie ogen zeg. ik blijf badzitje gebruiken totdat ze zelf kan zitten in badje, neem aan dat als ik badje gewoon zo los in de douche zet dat het geen probleem is. Ik neem aan dat ze qua kg's bedoelen als je het op een standaar zet, toch?
Ja! Vanmiddag is Jasmijn geboren! Toch nog een ziekenhuisbevalling geworden. Choco en vriend: van harte gefeliciteerd!
Choco en vriend gefeliciteerd! Chantalk: Wat onwijs vet dat je bij de lama's bent geweest! Zou ik ook wel willen Ik lach me zo ongeveer iedere week helemaal suf. Elke vrijdag: Eerst de Lama's kijken, en daarna draadstal (daar zit Jeroen van de lama's ook in). Alida: Jeej meis, heel veel sterkte *knuf*
Alida, sterkte voor je mannetje... Hopleijk valt het mee. Choco en amnnetje, Gefeliciteerd met Jasmijn! Assepoester, thanks voor het up to date houden.. Was wel even spannend voor je zo. Simone, lekker rustig aan! Chantal, heb de lama's gekeken, maar inderdaad geen chantal. Jara het is inderdaad jammer, maar uit bescherming voor de kids... Emma werd om 8 uur wakker! En wij dus ook. Nu weet ik alleen niet hoe de dag komt. Maar goed we gaan het mee maken. Oh ja en Emma is vandaag 6 maanden!
@Choco en man: gefeliciteerd met jullie dochter! @Jara: het is inderdaad jammer en niet persoonlijk bedoeld maar dat je al die tijd meegelezen hebt en niets gepost, tja ik krijg daar dus een beetje een onbehaaglijk gevoel bij. Nu weet ik , dit is internet, je bent zelf verantwoordelijk voor wat je hier neerzet maar toch, het voelt als een inbreuk zeg maar, terwijl het toch een openbaar medium is. Ik heb het gevoel dat ik die meiden hier toch *ken* , we hebben veel gedeeld hier, en ik vind het dan ook prettiger om dat prive te houden. Nogmaals, helemaal niet persoonlijk tegen jou hoor,maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel. Maarreh, vertel eens over je kindje? @Chantal: ik heb ook de lama's gezien, kon je helaas niet ontdekken, wel een hele leuke uitzending trouwens. @Simone: werk ze! @OW: wel fantastisch hoe je oude baas gereageerd heeft, toch een fijn idee, nietwaar? De rest *zwaai zwaai* Jelte komt de laatste paar dagen om 02.30 haha, topsport voor mij hoor. Hier nog steeds geen tand! @Tigger: een half jaar alweer, ze wordt groot he?
choco en man: gefeliciteerd! Tigger: gefeliciteerd (nouja, eigenlijk Emma) chantal: en? heeft Luca je door laten slapen? Ik kom net van bed gerold Lars had om half 8 de fles maar zat al meteen weer in zn oogjes te wrijven dus had hem nog even op bed gelegd... en zelf ook even weer op ben gaan liggen... Hoorde ik hem pas om kwart voor 11 weer brabbelen In tijden niet zo lang geslapen (maar word er wel een beetje sloom van)
Choco en man gefeliciteerd, wat een mooie naam! Tigger gefeliciteerd met Emma haar half jaardag Oekoek dat is dan weer helemaal raar he zoveel slapen. Wie weet merk je in de loop van de dag wel dat je meer uitgerust bent. Jingels blijf je bv geven als de tandjes door komen? Ik heb een zusje (ja je leest het goed, mijn vader en zijn vrouw hebben nog een dochtertje gekregen ) van 1 jaar en 8 maanden en die drinkt nog steeds met regelmaat uit de borst. Ze wonen in Peru omdat mijn vaders vrouw peruaans is en daar is het heel normaal. Rond de geboorte van Tessa waren ze hier. Mijn zusje trekt gewoon de trui van haar moeder omlaag pakt de borst en drinkt, zo'n grappig gezicht. Ik mag zo weer werken. Hier weg gaan blijf ik zo moeilijk vinden. Eenmaal op mijn werk gaat het prima. Papa en de kleine meid redden zich wel. Groetjessssss
hellow, Zit op mijn werk nu dus ff snel Erica en jingels, de leukste dingen waren weg gelaten ...wel jammer Choco en man gefeliciteerd! Tigger, gefeliciteerd met het half jaartje en idd geen chantal te zien Gt, ja vond het ook echt super. Ga er zeker nog een keer naar toe. Oek oek, JAAAAAA! Luca heeft doorgeslapen tot 6 uur. Zou het dan toch door het pyamapapje komen :-k vanaaf weer proberen Heerlijk zo lang op bed liggen...is alweer lang geleden. Als ik iemand vergeten ben sorry en zwaai zwaai! Zo nu snel de apo sluiten en naar huis toe. Mss tot straks. Manlief is het weekend vrij dus mss dat we samen wat gaan doen.
@choco en man: gefeliciteerd met Jasmijn @Emma: gefeliciteerd met je halfjaardag @oekoek: heerlijk he dat uitslapen. Ik rolde ook pas om 11 uur mijn bed uit, manlief heeft voor de kleine gezorgd. @erica: lijkt me inderdaad wel grappig om te zien zo'n kind huppa tiet in de mond @jiingles: ik heb precies hetzelfde als jij over dat mensen misschien al 1 jaar lang meelezen maar niks posten, zo vreemd maar eigenlijk heel normaal op internet. Weten jullie wat jen nog meer kan gebruiken om als pap te maken behalve nutrix? Want ik hoor dat baby's vaak verstopt kunnen raken hierdoor, is er niks anders zoals met granen of zo?
Goeiemorgen meiden, Lindsey kwam ook pas om 7.45 dus wij ook haha. Ritme idd beetje anders vandaag. Jasper is geslaagd voor zijn motor rijbewijs De rest lees ik zo even bij wil alleen even zeggen dat ik er precies zo over denk als Jingels. Niet persoonlijk voor Jara bedoelt, maar mensen die nog nooit hebben meegeschreven heb ik toch een ander gevoel bij. Wil gewoon "ons" clubje mee laten verhuizen zeg maar, jingels heeft het goed verwoord. Ik ga bijlezen...