Ik ben blij dat ie weer open is; had ik me eindelijk voorgenomen wat actiever deel te nemen (als dat nog mag) en dan doet ie het niet meer... Ik weet dat de meesten naar een andere plek zijn verhuisd, maar wellicht dat er nog meer zoals ik zijn (actieve mee-lezers )die wat aan de verhalen van anderen hebben, die nu hier erover willen praten.
Ja, hij blijft open als we hier gewoon weer over de meimama-dingen gaan praten en niet over andere zaken zoals andere forums. Dus gewoon weer als voorheen lekker kletsen!
Lindsey heeft na 6 maanden besloten ineens niet meer zonder een speen te kunnen Eerst moest ze er niets van weten en nu kan ze ineens sinds een week niet meer zonder?
Ha meiden, Hier nog iemand die achteraf spijt heeft niet eerder mee te zijn gaan schrijven.. Mag ik er nog bij? Jullie kennen me nog niet maar door het meelezen heb ik wel het idee dat ik jullie een beetje ken . Even voorstellen? Mijn dochter Shanna is 21 mei geboren na een makkelijke zwangerschap en een heerlijke bevalling. Tot nu toe kreeg ze volledige BV, vandaag gestart met worteltjes.. Wat ze maar raar vond :-D. Maaaar goed, laat ik eerst even wachten of ik 'er nog bij mag' voor ik jullie ga vervelen met hele verhalen . groetjes, Marit (die overigens wel lid is van de mei mama hyves, met dank aan Harmless)
Gelukkig heb ik het hele drama gemist . Ik had niet eens door dat het gesloten was. Marit: Mijn zege heb je
Meiden laten we goed aan de regels denken want persoonlijk wil ik graag ook soms hier kunnen neuzen, mijn roots he Marit en Jara welkom, gewoon lekker mee kletsen! Jara sorry wellicht heb ik een en ander gemist, vertel wat heb je zoon/dochter en hoe gaat het? Rachel hoe kwam je er dan achter dat ze behoefte had aan een speen?
Bedankt allemaal :-D. Net Shanna weer op bed gelegd, sinds haar 4 maanden sprongetje wordt ze 's nachts weer 1 keer wakker (meestal rond 4 uur, pffff) en slaapt daarna tot een uur of 7: dan is ze een uur wakker en is ze weer moe: herkenbaar? Ik hoop nog steeds dat ze alle pauzes weg gaat laten . Hoe ging trouwens de eerste keren eten van een lepeltje bij jullie? Vandaag deed ze haar mond wel zover open dat ik de hele lepel erin kreeg, maar ben denk ik wel een week aan het rommelen geweest met pap voor ze het een beetje doorkreeg... groetjes, Marit
Bij Tessa heb ik ook eerst geoefend met pap. Ze had het snel door. Marit hoe laat geef je de laatste fles 's avonds? Tessa is alweer verkouden. Huisarts zei al dat veel kinderen de eerste twee jaar wel non stop verkouden lijken.
Meiden welkom! Kwam er per ongeluk achter omdat ze erg huilerig bleef en steeds haar handen in haar mond stopte. Gaf haar even een speen omdat we gingen winkelen en ze hield hem gewoon de hele tijd in haar mond (2 uur) normaal spuugd ze hem meteen weer uit. Nu gaat ze steeds jengelen en als ze hem dan krijgt ligt ze heel tevreden in de box te sabbelen. Verder gaat het hier niet zo lekker zoals jullie weten een aantal tegenslagen gehad en heb het er ff mee gehad nu
Balen zeg Rachel. Zal voor je duimen dat alles met een sisser afloopt. Je hebt het afgelopen jaar al genoeg tegenslag gehad hoor!
Ha meiden, @ Erica: geen fles hier, BV op verzoek: tussen 19 en 20 laatste keer, dan gaat ze haar bedje in (want valt om van de slaap): wakker maken rond 23 uur wel eens geprobeerd maar dat had echt totaal geen effect, werd ze net zo vroeg wakker (en ik nog suffer want normaal slaap ik om 23 uur al). Naja, komt vast wel een keertje goed... Misschien dat het vaste voesel meehelpt. @ Rachel: ik heb een aantal tegenslagen van je gevolgd hier op het forum (eerst met de oppasouders (wat een sukkels btw) en daarna de financiele toestand) en het komt uiteindelijk allemaal wel weer op zn pootjes terecht! Je komt op me over als een positief iemand die van aanpakken weet, let maar op, binnen korte tijd ziet alles er een stuk zonniger uit! groetjes, Marit PS net kinderwagen omgebouwd tot wandelwagen, dat vond ze wel erg gezellig :-D
Hey Silvie, Waar ga je mee beginnen? Ik heb nu 2 dagen worteltjes geprobeerd, morgen nog een dag en twijfel even of ik nog even hetzelfde blijf geven of toch maar iets anders (lijkt mij ook nix, een hele week hetzelfde eten ). Fruit heeft Shanna trouwens nog niet gehad, Jørre wel? -D, alle alt combi's geprobeerd tot ik de goede o had :-D, ff onthouden, 155....) groetjes!
PS: Jaaaaaaraaaaaaaa! Je hebt me over de streep getrokken toch te gaan schrijven maar waar ben jij nou?