Hallo allemaal! Hier gaat alles goed. Lars kan nu helemaal zelfstandig zitten en gooit zichzelf dus ook niet meer omver. Erg handig, want liggen vind hij maar niks. Ben zelf beetje druk met boeken zoeken voor de studie die volgende week begint (jaaa lekker optijd). Vandaar dat ik er even weinig ben. Maar die schade haal ik wel weer in hoor! En de mama's die zich zorgen maken om tandjes: niet doen joh, bij cb zeiden ze tegen mij dat sommige pas heeeeeeeel laat tandjes krijgen, dus voor je het weet wordt je gebeten hoor
Hallo allemaal, Na wat problemen met mijn kolf nu weer helemaal gelukkig met een nieuwe swing.Heb door alle trammelant 2 avonden niet kunnen kolven. Met mijn kereltje gaat alles prima. Hebben nog meer kindjes een erg droge huid, en doen jullie er iets aan? Ik zit eraan te denken om balneum hermal licht vettend te kopen voor in bad, ik gebruik sowieso al een bodylotion, maar vooralsnog blijft hij last houden. Heb nu Vichy bodylotion gekocht. Ik mis jof wel.
Hallo dames. Mis jullie Wanneer kunnen de kids weer samen spelen? Hier inmiddels een 3de tand. Rechtsboven. Toon valt veel zijn looppogingen slagen niet zo. Echt super behalve dan het vallen en zeker als het zeer doet. Hoe is het met jullie?
Zit nu al te bedenken hoe ik Sabrina's eerste verjaardag hebben wil Ben nu bezig om een fotoboek samen te stellen van de zwangerschap (voor mezelf) en voor Sabrina haar eerste jaar (na haar verjaardag, op de cover een foto van haar en haar slagroomballet). Dit wil ik dan ook doen bij het tweede kindje. Ik kan mooi de site gebruiken als info-bron, misschien ook wel mijn oude berichten van hier. Ga er dus weer even mee verder.
Hoi meiden! Even snel een vraagje. Lindsey slaapt sinds 1,5 week s'middags niet meer. Ze word om 7.00 wakker en gaat er dan uit (terug leggen trapt ze niet in) Dan slaapt ze van 10.00 tot 11.30 ongeveer en blijft dan de hele middag wakker. Ik heb liever dat ze s'middags slaapt dan s'morgens Wat kan ik nu het beste doen en hoeveel slapen jullie kindjes nog? En op welke leeftijd hebben ze ongeveer nog maar alleen het middagslaapje?
@Rachel Tessa is tegenwoordig vaak tussen 7.00 en 7.30 wakker. Ze slaapt dan van ongeveer 9.30 tot 10.15 en 's middags van 14.00 tot 16.30. Volgens mij zit er niets anders op dat hun ritme volgen. @Jingels Tessa heeft ook een droog huidje, doe er inderdaad ook bodylotion op. Ik smeer het altijd nog even in voor we naar buiten gaan, preventief. @Chantalk ben je vandaag wel vrij, als ik Tessa een dag weinig heb gezien kan ik haar de volgende dag helemaal wel op eten. @Emmetje lijkt mij ook een vervelend idee dat ze draaien in de slaapzak. Op het kdv vertelden ze dat velen het doen. Dus Emma wordt ondernemender met het optrekken en onderzoeken, leuk hoor. @Tigger bedoel je dat de komst van Emma hje veranderd heeft in reageren, hoe dan? Ik merk zelf ook wel dat ik anders ben namelijk. Ik oordeel wat minder snel over anderen, zo weet ik nu hoe druk je je als moeder om kleine dingen kan maken. o babyalarm doei doei
@rachel: misschien weer een sprongetje als Elenora een sprong heeft dan slaapt ze ook slecht. Heel vervelend he dat ze 's middags niet slaapt want ze is dan doodmoe natuurlijk. Meestal 1 slaapje is al ze ouder dan 1 jaar zijn maar ja ieder kind is anders. Maar nu slaapt ze gelijk na haar eerste fles door tot 9 uur en dan rond 11 uur weer slapen voor 1 à 1,5 uur. Tenzij haar eerste fles na 8 uur is dan slaapt ze niet gelijk weer in maar om 10.30 een uur à 1,5 uur. In de middag meestal rond 15-16 uur nog 1 uur à 1,5 uur.
Bedankt voor de antwoorden! ff wat anders... Met Lindsey zijn we met 16 weken naar Uden gegaan en toen hoorde we ook dat het een meisje was. Nu wil ik met 16 weken weer daar een echo en weten wat het word maar Jasper vind dat we gewoon tot de 20 weken echo moeten wachten... Maar dat duurd nog zolang en in Uden kan ik al over 3,5 week terecht *zucht*
haha Rachel een typisch verschilletje man-vrouw. Succes. Persoonlijk snap ik Japser wel maar ik ben een vrouw dus ik zou voor Uden gaan
Ik snap Jasper ook wel....maar heb geen gedult Denk trouwens dat Jasper het deze keer gaat winnen...en ach zo blijft het spannend. Denk zelf een meisje (ineens na de vorige echo wist ik het een meisje ) en verder denkt iedereen een jongen. Wat denken jullie (ik zit er trouwens over te denken jullie allemaal een geboorte kaartje te sturen )
Waar moet je als vrouw dan geduld vandaan halen, laat staan als zwangere vrouw . Geen idee wat het zal worden, ga je het ons vertellen als je het weet of houden jullie het voor jullie zelf?
Hallo meiden, Ik zie dat het hier weer een gezellige drukte is. Ben nu op me werk en heb echt geen zin meer. @jara. Indd met die puf dronken ze minder en sliepen veel. Gelukkig is dit over en eten ze weer voor 10. Ze hebben allebeid 2 ondertandjes het zijn net konijntjes. Wat ze brabbelen is moeilijk uit te leggen. is indd hmmmmmm, tatata, mamamamamama, en gillen. Ze willen ook al niet meer in de box samen, dan is het net oorlog. Dus leg ze tegenwoordig maar op de grond. Ze kruipen dan achteruit en dan hebben ze een lol. Gisteravond had ik Joey een lege zak van de Kitkat gegeven. En hij zat een herrie te maken, lachen slaan met die zak in knijpen. Maakt natuurlijk herrie en dat vindt ie geweldig. Met lindsey gisteravond nog even naar Ajax-Psv gekeken en dat vond ze prachtig. af en toe denk ik dat de geslachten zijn omgedraaid hahahha. Maar goed. Zou ze voor geen goud meer willen missen. Hopelijk mag ik ooit nog een x zwanger zijn, (vriedlief twijfelt) is zou het zo weer doen. Fijne dag allemaal xxxxx jessey
@rachel: ik zou ook niet kunnen wachten. Ik zou niet weten het is gewoon gissen. Oh ja ik heb a.s. zaterdag sollicitatiegesprek
Joepie Toon is vandaag exact 8 maanden! Rachel ik ga voor een jongen, maar voor de zekerheid eerst buikinspectie tijdens de mama-dag? Leuk geboortekaartje! Haha dan moet je er wel veel bestellen! Toon heeft nogsteeds hetzelfde dag-ritme nog geen verandering in gezien. Dus helaas geen tips!
Ik heb het voor elkaar Maandag 25 februari om 18.45 geslachtsbepaling (gewone echo op dvd kost 60 euro terwijl we met de 20 weken echo ook al een dvd krijgen en 3d echo) Dus heb deal gesloten dat we alleen dan geslachtsbepaling doen voor 25 euro Dus dan weten we wat het word en uiteraard komen jullie het dezelfde avond nog te weten Simone jij weet het dan ook al denk ik ga jij het met ons (of anders MIJ ) delen :
Bibiche: oooo leuk! spannend! Ik duim voor je zaterdag! (ik heb zaterdag mn eerste "schooldag" das ook leuk Harmless: gefeliciteerd met de 8 maanden! nouja.. Toon dan he Rachel: hahah goeie deal gesloten dus. Trouwens, het pakketje doe ik volgende week echt op de bus.. denk maandag!