Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessey

    jessey Actief lid

    18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    hallo

    Chantalk: Kom ook echt vaak tijd te kort, dan plan je in om de was te gaan doen, maar dan hebben de boefjes geen zin om te slapen en willen ze alleen maar op de bank tv kijken. Gelukkig hebben we hele lieve mensen om ons heen en ons oude buurmeisje van de flat (zijn 1 maand eerder verhuisd dan ons en toevallig wonen ze nog geen 700 meter bij ons vandaan) kom gelijk als ik haar bel. Super goede vrienden. Op de flat liepen we de deur bij elkaar plat en dat mis ik nog steeds. We wonen nu een jaar in een koophuis en in die straat daar wonen toch een paar debielen. niet te filmen.

    Ach ja. gelukkig heb ik me kids nog en me ventje.
    Opa's en Oma's passen op.

    Worden jullie ook zo gek van het consultatie bureau. Werd net gebeld dat ik recht had op iemand die mij kwam helpen in de huishouding verstevigd ouderschap ofzo. Omdat ik een tweeling heb. Nou ik hoef geen onbekende in mijn huis, vraag me familie wel om hulp. Sorry moest het even kwijt. Gelukkig zo naar huis me poepies ophalen.


    xx jessey
     
  2. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Fijn dat je zulke goede vrienden in de buurt hebt wonen.
    Onze vrienden wonen allemaal in een ander dorp.
    Ik hoop dat we dit of volgend jaar ook gaan verhuizen.

    Het cb...breek me de bek niet open ;) word daar soms ook zo moedeloos van :rolleyes:
    De verpleegkundige die daar zit is een oude kennis van mijn ouders. Zij is wel heel aardig.
    Ze verzorgde vroeger mijn oma (die bij ons in huis woonde). Ze kent me dus al van klein beebje af aan :)
    Was ook wel grappig toen ze bij ons binnen kwam. Ze stelde zich voor en ik zag haar denken. Toen vroeg ze of ik de dochter van.....ben.
    Maar die arts die daar eerst zat :x Ze zat er zo ongeinteresseerd :( nu zit er een andere daar ben ik nog niet bij geweest...ben benieuwd ;)

    Ik had om 11.30 u een afspraak bij een dinnetje voor mijn voeten...nu besluit meneer om maar eens lekker langer dan een half uur te gaan slapen :rolleyes: Hij ligt nu al een dik uur te slapen :)
     
  3. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @jessey: begrijp dat je geen onbekende wil maar ik vind het wel goed dat ze het aanbieden. Misschien had je het wel nodig gehad en met beide handen aangegrepen.
     
  4. Isis75

    Isis75 Fanatiek lid

    7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Jessey zo jij hebt het druk, kanp hoor. Fijn dat je familie en vrienden hebt die je zo helpen.
    Eerlijk gezegd vind ik het ook wel goed van het cb. Mijn familie woont bijna allemaal te ver om even bij te springen. De vrienden en mensen die ik in de buurt heb werken ook allemaal. Kunnen ze dat ook niet bij gezinnen met een kind (die midden in een verhuizing zitten aanbieden ;) :)
     
  5. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    hihi Erica, ja dat zou wel handig zijn heh?
    Of af en toe even een dagje en als het ff kan ook een nachtje zodat papa en mama even kunnen bijslapen ;)

    Oh wat verlang ik naar een keer lekker uitslapen tot een uurtje of 9 - half 10. :) :oops:
     
  6. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja ik ook uitslapen! Oh dat lijkt me zo heerlijk ff 1 dag ofzo.
     
  7. jara

    jara Bekend lid

    4 sep 2006
    878
    4
    18
    Ik heb gisteren uitgeslapen! Wat is dat heerlijk en ik had nooit gedacht dat ik tot half tien op bed liggen nog eens uitslapen zou noemen :) We hadden een feestje en wilden graag allebei heen dus is ze uit logeren geweest bij mijn ouders. Helaas wonen die te ver weg om even te brengen en te halen en ik kan ze niet vragen 's avonds laat nog naar huis te rijden als ze hier geweest zijn. Dit was een goede oplossing: ze hadden het alledrie heel fijn gevonden. Wel eens heerlijk hoor; je handen vrij en niet hoeven rekening houden met vroeg wakker worden.
     
  8. jessey

    jessey Actief lid

    18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Hallo meiden weer even een update hahaahah

    inmiddels is tand nr 6 van joey en aantocht en lindsey blijft op 2 steken volgens mij krijgt die alles tegelijk.

    Als ik ja zou zeggen dan zou er een onbekende langskomen die alles in huis voor mij gaat doen, schoonmaken, koken baby's verzorgen. en wat moet ik doen? de hele dag op me reet zitten zeker. Ik kan dat niet. Ebn begrijp me niet verkeerd, tuurlijk is het goed dat ze het aanbieden. maar als ik nee zeg dan is het nee. En niet blijven pushen en ja maar dit en dat. Nee is nee. En dat konden ze niet waarderen.

    Ze kunnen nu allbei kruipen echt een leuk gezicht, maar je moet wel opletten waar je loopt anders trap je er 1 plat hahahaha

    ga weer ff verder werken en kom snel wee ff alles bijlezen


    xx jessey
     
  9. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @jessey: haha de een kruipt over de andere heen :)
    Tuurlijk meid nee is nee maar ik bedoelde meer dat het wel netjes dat ze het uberhaupt aanbieden
    @jara: heerlijk uitslapen ooit gaan we weer uitslapen :) over 10 jaar of zo :)
     
  10. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Hoe gaat het hier met de mei mama's?
     
  11. mama1986

    mama1986 Fanatiek lid

    we hebben eindelijk weer internet :D
    en bono heeft zijn eerste stapjes gezet :p
    natuurlijk hebben we er ff een foto van gemaakt en eva vind het ook helemaal geweldig :)
     
  12. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Los stapjes gezet :confused: wat goed joh.
     
  13. Oek oek

    Oek oek Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Wat goed dat bono zijn eerste stapjes heeft gezet!
    En wat snel al :confused:
     
  14. biancanr1

    biancanr1 Bekend lid

    29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Whaaaa en Elia begint nu net heel voorzichtig van rollen over te gaan in achteruit schuiven!
     
  15. Britt1

    Britt1 Fanatiek lid

    20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Dan duurt het een paar dagen en dan wordt het vooruit. Sven tijgert nu door het hele huis.
    Echt de hele dag in de gaten houden. Hij heeft nog steeds maar een tandje.

    Hoe is dat bij jullie?

    Britt
     
  16. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Een paar dagen ? Hier is het al tijden alleen achteruit.
     
  17. jara

    jara Bekend lid

    4 sep 2006
    878
    4
    18
    Woehoe! Hier zijn twee tandjes! Zomaar ineens twee tegelijk. Kruipen gaat hier al een tijdje heel goed, vooruit (in het begin ook alleen maar achteruit) en ze begint nu voorzichtig te lopen langs de box en de bank enzo. Inmiddels kan ze zich overal aan optrekken, zelfs aan het glas van de schuifpui (denk niet dat ik dat zou kunnen...). Soms laat ze los maar daar schrikt ze zelf nog van, snel maar weer iets vastpakken dan :)
    Wat een geweldige foto van Bono!
     
  18. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Hier is het 3de tandje opkomst.
    Luca trekt zich ook overal aan op...ook aan het glas (is papa heel blij mee ;) )

    Verder gaat het hier wel goed.
    Luca heeft oorontsteking gehad en is daar erg ziek van geweest. Nu gaat het weer beter. Hij grijpt wel nog steeds naar zijn oortjes, maar dat kan natuurlijk ook van het tandje afkomen :(
     
  19. Oek oek

    Oek oek Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Pff, nou hier gaat ie al tijden alleen maar achteruit :)
    Lars is trouwens met zn 9de tandje bezig.. gaat snel :confused:
    chantal: kan idd ook van tandjes komen, dat oortjefriemelen.
     
  20. mama1986

    mama1986 Fanatiek lid

    hier nu 3 tandjes echt een grappig gezicht :D
    eva en bono kunnen heerlijk samen spelen echt leuk en lief :D
    en bijna elke dag maken we fotos haha is toch leuk zon site voor je kids dan kunnen hun later alles terug zien :p
    en heeft iedereen een fijn weekend gehad?
     

Deel Deze Pagina