Oekoek: wat vreselijk voor jullie lars zeg. Heb gewoon tranen in de ogen. Kan me goed voorstellen dat jullie boos zijn. Onze lars drinkt af en toe ook erg gulzig vooral in het begin en toen spuugde hij ook heel veel heb toen aan de verpleegkundigen van het zh en later nog een keer aan de kv gevraagd of dat wel goed was. En dat kon geen kwaad zeiden zij, dus ik kan mij niet voorstellen dat een zh zoiets doet. Wat een prutsers! Dikke knuffel voor Lars en hoop voor je dat hij gauw weer de oude is. Leuke naam trouwens Onzewonder is toch nog niet bevallen dat is toch babymei? Groetjes Alida
Tigger: Ivm uitdrogen weet ik het niet, maar ik maak onze lars om de 3 uur wakker anders is hij 's nacht veel wakker.
Oekoek wat vreselijk voor jullie en de kleine! Zou het er zeker niet bij laten hoor meid! Sorry maar heb verder geen puf om op iedereen te reageren. Zit er echt helemaal doorheen IK WIL MIJN MEISJE! Haar daar achterlaten doet echt pijn bah! Ik hoop dat ze snel weer thuis is, vanavond gaan we weer lekker naar haar toe. Ze heeft nu antibiotica gehad via het infuus. Ik weet dat ze in goede handen is maar toch.... ze is nog zo klein en kwetsbaar Bedankt voor jullie lieve woorden, heb er echt ontzettend veel steun aan! Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!
Hallo dames, Ten eerste Rachel veel sterkte! Ik kwam jullie even dit melden. De schoonzus van Annemarie heeft het in ons topic geplaatst. Hallo dames, Ik ben Miranda de vrouw van Annemarie's broer! Ik kom hier namens Jason en Annemarie even plaatsen dat hun kleine vechtertje Benthe helaas alweer opgenomen is in het ziekenhuis! ze wilde 's avond ineens niet meer drinken en spuugde 's nachts alles uit! ze is dus afgelopen nacht met een ambulance opgehaald! ze had weer koorts en ze moet worden beademd! Benthe krijgt nu een allergie test omdat mn schoonzusje op n boerderij woont en ze zijn dus bang dat Benthe allergisch is voor dieren! tot de uitslag moet ze zowieso blijven en dan kijken of het nodig is om evt te verhuizen! of kijken of er andere alleergische reacties zijn geweest Benthe heeft nu alleen een dopje in der neusje en weer een tijdelijke sonde om te kijken of dat beter gaat! Groetjes Miranda
OOooohhhh wat een vervelende verhalen zeg! BAH! Rachel heel veel sterkte met jullie meisje! Moet je tussendoor naar huis of doe je het voor je eigen rust? Niet weggaan als je echt niet wil hoor, het is jouw meisje! Mijn man vertikte het ook weg te gaan uit het ziekenhuis toen ik daar lag na de ks. Uiteindelijk lieten ze het maar zo tot 2300, dan ging hij uit zichzelf. Oekoek, jij ook al zulk vervelend nieuws over jullie ventje, bah. Ik hoop dat hij alweer aan het opknappen is. Annemarie, wat een slecht nieuws zeg! Laat het niet waar zijn dat jullie meisje echt allergisch is voor dieren. HEEL VEEL STERKTE ALLEMAAL!
Gets wat een naar nieuws allemaal.. Wordt er helemaal verdrietig van. Annemarie en man, heel veel sterkte voor jullie Benthe. Rachel, ik kan me voorstellen dat dat onmenselijk is, je kleintje achter te laten... Om en beetje op te vrolijken: Emma maakt wat geluidjes.. http://www.youtube.com/watch?v=t9qx8oG07k8
Wat een rare dag zeg, bijna alleen maar nare berichten. Annemarie heel veel sterkte met Benthe. Groetjes Alida
Ik sluit me even aan bij Tigger: Wat een anre berichten vandaag zeg, ik zit helemaal met kippenvel en tranen achter de pc. Rachel en Lindsey: Veel sterkte en beterschap gewenst! Annemarie en Benthe: Onee heh! Net nu het zo goed ging. Beterschap en sterkte. Oekoek: Wat een ontzettende k*t ervaring in het ZH. Ik hoop dat ze jullie kunnen compenseren voor die zorgen om de kleine Lars. Opensnijden en er dan achter komen dat het niet nodig was! Kom nou! Groetjes Simone (Yildou huilt)
Hey dames, dat is niet leuk om te lezen allemaal vandaag zeg. Sorry om dit allemaal te lezen, wens jullie ook allemaal heel veel sterkte toe met alles. Ik zelf ben net gestript... heb al 2 cm ontsluiting, dus laten we hopen dat het wat gaat doen. Dames ik kom gauw weer eens kijken ok. Knuffel voor jullie allemaal!
En nog meer naar nieuws Simone haalt me de woorden uit de mond... Benthe, zet hem op meid! Hopelijk ben je voor het weekend weer gezond en wel bij pappa en mamma (en zonder eventuele allergie). Nou onzewonder: hopelijk kun je straks goed nieuws komen brengen omdat het strippen nut heeft gehad. Tigger: wat een lief filmpje zeg! Ik vond het ook zo leuk toen ze geluidjes maakte, vanaf nu schijnt het ook steeds sneller te gaan, ze leren steeds meer en sneller.
Lieve Annemarie & Jason, Wat erg voor jullie dat Benthe weer is opgenomen! Leef met jullie mee heel veel sterkte! Hier gaat niet goed....de koorts is weer gestegen Ze heeft nu 39,6 graden koorts. Ook is ze heel onrustig en heeft koortstuipjes. Morgen ochtend hoop ik meer te horen. Ik ga vanacht proberen bij te slapen zodat ik eventueel morgen bij Lindsey kan blijven slapen. We mogen er zo vaak heen als we willen maar ga bewust soms even naar huis....even tot rust komen en de honden uitlaten. Ik probeer jullie op de hoogte te houden!
Jeetje wat een slecht nieuws vandaag. @Annemarie: heel erg veel sterkte weer, het zit jullie echt niet mee zeg. Hopelijk mag ze weer snel naar huis @Oekoek: wat een een shit ervaring zeg, ga je het nog aanvechten? Arme knul zeg. @Rachel: ik leef echt met jullie mee. ff een vraagje over huiluurtjes hoelang duren die bij jullie en zijn jullie kindjes dan gewoon wakker de hele tijd. Elenora is nu pas in slaap gevallen maar was vanaf 18 uur al wakker en continu in onze armen willen, of aan de borst. Ik word er echt onzeker van want volgens mij was ze gewoon doodmoe maar vechtte ze er tegen.
Ja , ik herken het Bibiche. Jelte heeft het ook af en toe. Ik denk dat het een combi is van een sprongetje, ontlasting wat *dwars* zit en misschien nu ook wel het weer, en eventueel bezoek /prikkels. De laatste paar dagen is het hier vrij rustig en dus ook een vrij rustige Jelte. Voor zolang als het duurt natuurlijk he. Echt een uur constant huilen heb ik nog niet meegemaakt, bij Jelte varieert het tussen de 5 en 20 minuten dan is het over. Rachel ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht. Eigenlijk weten ze dus nog niet precies wat er aan de hand is...? Antibiotica wordt meestal voor een ontsteking of bacteriele infectie gegeven... ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
Nee ze weten het nog niet. Ze geven de antibiotica uit voorzorg zeiden ze zodat als er een bacterie blijkt te zitten die al word bestreden. Jasper slaapt al, ik heb net gebeld en Lindsey sliep nog. Ik kan echt niet slapen en ben in staat zo weer op de scooter naar het ziekenhuis te gaan pffff morgen wil ik echt bij haar blijven slapen denk ik.... Sorry hoor dat ik niet op andere reageer zit echt ff helemaal vol met alles...
@Annemarie en Jason wat erg zeg. Jullie waren zo blij dat ze thuis was. Hopelijk hersteld ze snel en mag ze mee naar jullie eigen huis, zonder allergie. @Oekoek wat een week moet dat geweest zijn. kan mij voorstellen dat jullie heel boos zijn. Hopelijk kunnen jullie het snel achter jullie laten en gaan genieten van de kleine man. @Rachel sterkte morgen. Je hoeft absoluut niet op anderen te reageren of daar sorry voor te zeggen. Gewoon van je afschrijven. @Onze Wonder 2 cm is toch echt een start, spannend hoor. Succes met de bevalling (zal nu toch doorzetten denk ik).
Rachel, en annemarie heel veel sterkte en hoop dat jullie meiden gauw weer in huis zijn. Lars heeft net de laatste voeding gehad en ik ga nu ook op bed, hoop dat we net zo'n nacht krijgen als afgelopen nacht. Laat het jullie morgen weten. Tot morgen Groetjes
Gisteren de laatste en vandaag weer de eerste dat heb ik nog nooit gehad. Ik weet niet wat me overkomt. Na de laatste voeding gisteravond werd ik vanmorgen om 5.30 wakker ik schrok echt een beetje en ben direct naar lars gaan kijken of er iets aan de hand was. Maar er was niets aan de hand hij heeft dus lekker geslapen vannacht en wij ook Voel me nu ook echt uitgerust. Gisteren en vandaag een goede nacht lekker hoor Vanmorgen ga ik even boodschappen doen en vanmiddag ga ik naar een vriendin die 30 mei is bevallen van een zoon zij was 26 mei uitgeteld en ik 27 mei dus we hebben veel gedeeld de afgelopen maanden. En nu gaan we onze ventjes even vergelijken. Rachel: Hoop dat alles goed is vandaag met de kleine lindsey. Annemarie: Jullie ook heel veel sterkte vandaag. Onzewonder: Hoop dat het strippen heeft geholpen en dat je nu al van de kleine ligt te genieten. Iedereen een fijne dag. Groetjes
Rachel, sterkte meid, en hopelijk heb je vandaag iets beter nieuws te melden, geef de kleine maar een extra knuffeltje vandaag. Nou dames, hier heeft het niet doorgezet, amper een krampje gevoeld... voelde wel wat, maar als dat weeen moeten zijn... hmzzz dan wil ik nog wel tien keer bevallen! Dus ja, ik wacht vandaag wel af, of er iets komt, heb wel iets bloed verloren met sliertjes dus waarschijnlijk een gedeelte van de slijmprop.... Ik ga zo maar evenboodschappen halen. Knuffelllll