Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Rachel: hopelijk gaat het vandaag goed met Lindsey en weten ze eindelijk wat er aan de hand is. Dan kun je tenminste ergens naar toe werken.

Annemarie: weten ze bij jullie ook al meer over een eventuele allergie? Hoe is het verder met Benthe?

Onzewonder: nieuwe poging: vandaag? Zou mooi zijn nietwaar?

Vandaag dus driedubbel aan het duimen!

2. Niet meer actief

Ja ja assepoester, dat zou mooi zijn, maar als het vandaag ook niet sdoet zeg maar, komt de VK weer even langs a.s. zondag.... dus dan gokken we het daar maar op niet waar. Maar ja ik heb al 2 cm ontsluiting dus het begin is er ;)

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Sms van Annemarie:

Benthe wordt nog licht beademd.
    Het is geen allergie, nu krijgt ze nieuwe hart-onderzoeken.
    Ze moet minstens 3 weken blijven.

4. Niet meer actief

Ahhh het kleine wormpje! Wens ze veel succes van mij!

5. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Annemarie: Heel veel sterkte de komende weken. Ik duim voor jullie.

Groetjes Alida

6. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ah nee arme meissie weer 3 weken in het ziekenhuis :cry:
    @alidah: wat fijn dat alles goed gaat met je mannetje. Geef jij bv of fv? EN maak je hem nu gewoon wakker om de 3 uur?

Elenora sliep door tot 2 uur en kwam pas weer om 6 uur.

7. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    oekoek,wat erg meid en ook nog al die dingen voor niks gelukkig dat lars er niks van onthoud.

Annemarie en man heel veel sterkte met jullie meisje.

Rachel,hoop dat het snel beter gaat met je meisje.

onzewonder,hoop dat het nu niet lang meer duurt

knuffels van Chantal.

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Alida en Bibiche lekekr he als ze wat langer doorslapen. Ik schrok ook zo toen Tess dat voor de eerste keer deed.
    Alida veel plezier bij je vriendin. ik ga zondag naar iemand die een paar dagen voor mij een zoontje heeft gekregen, grappig.
    @Annemarie we duimen weer voor jullie, dat de weken maar snel mogen gaan. Hopelijk sterkt ze snel aan en vinden ze een reden zodat ze iets kunnen doen.
    @Rachel hoe gaat het vandaag.

@Onzewonder hopelijk zet het dan vandaag door.

Hier ook een prima nacht, niet de 6 uur van gisteren maar we weer 2 keer dik 4 uur. Ben ik ook tevreden mee. Vanmorgen nog 2,5 uur samen liggen slapen, gezellig.
    Vanmiddag komen mijn collega's de kleine bewonderen, gezellie.

9. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @Annemarie; veel sterkte de aankomende tijd, hopelijk gaat het snel de goede kant op.

@Onzewonder; het kan nu niet lang meer duren, nog eventjes volhouden!

Hey mijn banner klopt opeens niet! hmmm

10. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Annemarie: heel veel sterkte met Benthe!

Benthe en Lindsey: knap maar snel op zodat jullie weer lekker bij mama en papa thuis kunnen zijn!

We duimen voor jullie!

wij hadden hier gisteren een goede, rustige dag. M'n schoonmoeder was iets teleurgesteld dat ze Emma niet heeft kunnen vasthouden omdat ik haar na de voeding liever gelijk wou laten slapen. Maar het heeft wel geholpen. Ze heeft vannacht 5 uur doorgeslapen, heerlijk.
    Hopelijk gaat het vandaag weer zo goed, maar laat ik daar maar niet te veel vanuit gaan..

11. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    tigger leuke banner zeg.

hebben jullie kindjes ook zo erg dorst met dit weer.
    heb net gehoord van de huisarst dat je ook water mag geven in een flesje.
    ga het proberen.

groetjes chantal.

12. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik zit nu in een bv dip :cry: ik ga vanmiddag naar de ha omdat ik zoveel pijn heb tijdens het voeden. Het zijn geen kloven want mijn tepels zijn gewoon goed maar het zijn lijk net blaren/bulten op mijn tepelhof die verschrikkelijk veel pijn doen.

Elenora wil ook niet slapen, hele tijd aan mijn borst en ik ben doodmoe. Ik vind bv geven echt niks aan nou :cry: sorry dat ik zo klaag maar ben echt versleten.

13. Niet meer actief

Annemarie en Jason;heel veel sterkte. Jeetje weer 3 weken in het ziekenhuis. Hoop dat ze snel opkanpt!

Rachel; Hoe is het vandaag met de kleine lindsey? EN hoe is het met jullie?

Onze wonder; Jammer dat het niet heeft doorgezet.

Liefs Nathasja

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    Hoi bibiche,
    dat heb ik ook omdat belle op het laatst alleen maar
    mijn tepel in haar mond heeft.
    dat vinden ze lekker een beetje slapen en toch nog een beetje melk drinken daarom heeft zij ook een speen.
    ze drinken nu veel met dit weer heb ik net gevraagd bij de huisarts door de warmte.
    ik ben trouwens ook begonnen om af een toe een flesje te geven voel ik mij beter bij.
    de huisarts zei als je denkt dat ze veel dorst heeft
    dat je een flesje met afgekoeld gekookt water
    mag geven.

gr en sterkte Chantal.

15. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Bibiche: Ik geef bv en dat gaat erg goed. Ik heb de laatste paar dagen ook dat de tepels mij weer zeer doen maar er is niets aan te zien. Maar sinds vandaag gaat het weer iets beter hou nu ook weer wat beter in de gaten dat ik haar goed aanleg.
    Hoop dat je er iets voor kunt krijgen bij de ha.
    Doet het de hele tijd dan zeer bij het voeden of alleen de eerste paar teugen die elenora neemt.

Groetjes Alida

*hint* er staan nieuwe foto's van lars in mijn album ;) :)

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Het gaat gelukkig iets beter! De koorts is weer aan het zakken en ze word ook weer wat levendiger. Ze reageert weer op haar omgeving etc. Ze weten nog steeds niet wat het is maar blijven antibiotica geven. Als de koorts blijft zakken en wegblijft mag ze heel misschien zondagavond naar huis. Ik hoop het zo! Zijn nu heel even thuis (net ruim 5 uur in het ziekenhuis geweest) gaan hier even opruimen en dan straks weer terug.

17. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Pff zeg.... wat een vreselijke verhalen allemaal...
    Rachel, gelukkig weer iets beter bericht. Ik hoop dat Lindsey snel opknapt!
    Annemarie, heel veel sterkte!
    Oek oek, dachten ze dat het een pylorusspasme was? Zo klinkt het in ieder geval wel. wel onwijs slordig dat ze verkeerder diagnose gesteld hebben en voor niets geopereerd hebben en dan ook daarvoor nog jullie mannetje zo laten hongeren... wat zullen jullie kwaad zijn, maar waarschijnlijk ook wel weer opgelucht dat het door gulzig drinken komt en niets ernstigs is.. heeft hij last van de ok nog?

Hier alles oke.
    Steven doet het prima, heeft het alleen erg warm (wie niet) en is aan het pruttelen daardoor... en komt vaak voor drinken.
    Vandaag voor de 2de keer een stukje gelopen! Ben zo blij... mijn bekken gaat steeds iets beter en stond gelukkig afgelopen dinsdag weer recht. Mag nog steeds 1 keer per dag de trap af, heb nu veel oefeningen gekregen en mag om de dag een klein eindje buiten lopen :) :)
    Waarschijnlijk ga ik volgende week proberen om een dag alleen te zijn zonder hulp thuis. Het is super lief dat mijn meoder/ schoonmoeder/schoonzus/broer enzo willen helpen, maar ik heb ook wel ondertussen de behoefte om een dag alleen te zijn met Steven. Dit weekend gaan we proberen of ik met hem "veilig" de trap af kan... daar zal het van af hangen of ik een dagje alleen ga zijn volgende week...

Ik ga nog even liggen, krijg over een uurtje bezoek van mijn collega's

18. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Rachel: gelukkig! nu maar hopen dat de koorts snel nog minder wordt en verdwijnt.

Het schijnt dat met warm weer de bv wateriger is, zodat je baby meer vocht binnenkrijgt. In principe is het dus niet noodzakelijk extra water te geven, maar als je huisarts het advies geeft... volgens mij kan het ook geen kwaad.

Ik maak me zelf een beetje zorgen om ons meisje omdat ze een duidelijke voorkeurshouding heeft als ze ligt en het zelfs lijkt alsof haar beentjes niet recht staan als ze de andere kant opkijkt. Alsof de spieren aan die kant korter zijn door haar voorkeurshouding. We proberen nu van alles om haar te stimuleren de andere kant op te laten kijken (bij aankleden, vasthouden etc) maar in haar bedje draait ze steeds haar hoofdje weer om.
    Ze zeiden van het cb dat er altijd wel wat aan te doen is met fysiotherapie of zo, maar ik hoop toch dat we dat kunnen voorkomen...
    (zie dan echt die doemscenario's voor me van haar beentjes in zo'n stellage of zo om ze weer recht te krijgen)

19. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Rachel: Gelukkig gaat het iets beter, hoop voor je dat ze zondag naar huis mag.

LZ: Fijn dat het met jou ook steeds beter gaat, en ik hoop voor je dat je volgende week een dag met hem alleen kan zijn.

Emmetje: Hoop voor je dat het meevalt met emma haar voorkeurshouding.

Ik ben er net weer van mijn vriendin en haar kleine is 2 weken jonger als die van mij, maar wat is dat al weer een verschil. En ze scheelden elkaar bijna niets bij de geboorte.
    Dan is lars alweer groot en fors, beter om weet ik in elk geval dat hij goed groeit. Je kunt het ook wel zien hoor maar doordat ik hem elke dag zie, zie je het niet zo goed dat hij groeit.

Vanavond visite van vrienden. Heb ik wel even zin in. Als ze maar niet zo laat weggaan als de vrienden die vorige week zijn geweest want die gingen pas om 12 uur weg. Vond dat best lang kon het ook bijna niet volhouden.

Groetjes Alida

20. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Kan me voorstellen dat dat te lang is. Zondag aanstaande vieren Menno en ik voor vrienden onze verjaardag . Ik heb duidelijk aangegeven 's middags komen....maarja je hebt altijd van die mensen die blijven hangen en zo de avond door kruipen.
    Als het echt de spuigaten uit loopt ,ga ik er wat van zeggen, het is tenslotte nog wel onze kraamtijd!

Deel Deze Pagina