Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Rachel,
    goed zeg dat Lindsey weer thuis is.

hoe zou het met onzewonder gaan nog niks gehoord?

2. Niet meer actief

Alida; Ik moet zeggen dat Dylan het wel redelijk trekt de warmte. Hij lag dan gister ook alleen in een rompertje. Vandaag is het niet zo heel warm. Alleen in huis en ook nu gaat het lekker. Hij ligt nu lekker te slapen.

Amilah; jeetje wat vervelend zeg de situatie bij jullie. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen. Veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Onze wonder;Ik hoop dat je vandaag aan het bevallen bent!

Hier gaat het vandaag wel redelijk. ik geloof dat ik een beetje en terugslag heb. Heb veel last van mijn buik. Dus heb verplichte rust van mijn man. Met Dylan gaat het gooed. Hij kan nu ook wat verder zien . Af en toe zit hij gewoon de gesprekken te volgen tussen ons en andere. Wel grappig om te zien. Hij is ontzetttend gegroeid. Ik denk dat die dagen dat hij zo aan het huilen was een sprongetje heeft gehad.

Liefs Nathasja

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Pff amilah wat een vervelend gedoe, hoop voor jullie dat jullie er samen uitkomen.

Jelte doet het ook redelijk met de warmte tot nu toe. Hij ligt in een rompertje met dun t'shirtje en slaapt goed. Daarstraks weer even een emotionele uitbarsting gehad tov Menno, natuurlijk weer over opruimen enzo..... Ik vind dat het natuurlijk meteen moet gebeuren en hij vindt duidelijk van niet.... Morgen hier een gezamelijke verjaardag dus wil het gewoon lekker aan kant hebben, dus even de stofzuiger erdoor, de wc... nouja de normale dingen. Tja en hij vindt dan even ouwehoeren ( nouja even 2 uur) belangrijker. Ik sprong even uit mijn vel ( slaap tekort he). Toen hij boos en ik uiteraard ook, met als resultaat... we zijn aan het opruimen geslagen en in no time was het gebeurd. We hebben het uitgepraat en nu is het klaar, gelukkig.Opeens maak ik er echt een punt van, zullen de hormonen wel zijn.
    Jelte gaat hardstikke goed, ik geniet enorm van hem.

Rachel, wat heerlijk dat lindsey thuis is, is er al bekend wat ze nu had?

Hoe is het voor de rest met de april-mei-juni ( to be)-kindjes?

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Sterkte Amiliah!

Zo even een update. Het arme meisje is helemaal van slag en helemaal uit haar oude vertrouwde ritme. Kwam in het ziekenhuis tussen de 2 en 3 uur voor voeding terwijl ze thuis om de 4 uur kwam en s'nachts langer. Hoop dat ze snel weer in haar ritme is. Is van 12.00 tot 16.00 wakker geweest en ligt nu eindelijk (onrustig)te slapen.
    Ze moet nu nog een week 3x daags antibiotica. Ze weten nog steeds niet wat ze heeft gehad, ik vermoed toch iets van een bacteriele infectie. 9 juli moeten we bellen dan zouden alle lab uitslagen wel binnen zijn zeiden ze.... (duurd dus nog ruim een maand :rolleyes: ) Vanacht had ze haar infuus eruit getroken (brr) dus vandaar dat ze nu al weg mag omdat ze de antibiotica nu zo via een spuitje krijgt. Het is zo heerlijk om haar weer thuis te hebben! Al slaapt ze nu wel weer volledig bij ons op de kamer omdat we beide erg geschrokken zijn en haar zo dicht mogelijk bij ons willen hebben. Houd wel in dat ik dus weer amper zal slapen (hoor echt elk kuchje, geluidje) maar geeft niet :) Slaap overdag wel bij.

Allemaal ontzettend bedankt voor jullie steun, heb er echt heel veel aan gehad. Hoop nu ook weer op jullie te kunnen reageren ;)

Enne lieve Benthe ik hoop dat ook jij snel weer naar papa en mama toe mag hoor meisje! Sterkte!

5. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Rachel super dat je meisje weer thuis is! Kan mij voorstellen dat je haar op de kamer houdt.
    @Jingels gelukkig kunnen jullie er ook weer over praten. Het is ook niet niks moeder worden etc. Tja die vaders moeten het dan soms ontgelden, dat is hun rol ;) ;)
    @Assepoester fijn dat Sabrina geen last heeft van de warmte. Leuk dat Sabrina gewoon in de box kan en zichzelf vermaakt. Tessa wil als ze wakker is echt bij ons zijn. Heel langzaam kan ik haar wat langer alleen laten liggen in bv een box maar dat zijn echt minuutjes. Het komt vanzelf.
    @Alida Tessa drinkt wel iets meer maar verder merk ik ook niet echt wat.
    @Amilah sterkte. Wat vervelend zeg. Hopelijk komen jullie er toch samen uit.
    @ Chantal dan zit er ook al een keer 6 uur tussen je voeding 's nachts, lekker hoor. Hoe laat ga je zelf tegenwoordig naar bed. ik ga wel veel vroeger dan voor ik moeder was.

Bedankt voor de complimenten over de foto, ben er ook erg trots op.

Wij hebben de hele middag wer kraamvisite gehad. Ik heb ook het boek oei ik groei gekocht, nu hopen dat ik er wat aan heb.

6. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo dames

Onze lars heeft wel heel veel last van de warmte gehad vandaag. Hij is nu helemaal uitgeteld en ligt nu wel lekker te slapen.
    Heb hem net ook wakker moeten maken voor de voeding en hij sliep daarna ook direct weer.
    Hij ligt dan ook echt helemaal uitgeteld.

Amilah: Heel veel sterkte en hoop dat jullie er toch samen uit kunnen komen.

Groetjes Alida

7. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Alida fijn dat het ritme zo goed werkt, zo geniet je weer een stuk beter he?
    Amilah, heel veel sterkte zeg, wat een ellende!
    Rachel, fijn zulk goed nieuws! Dat horen we graag! :)

Elia lijkt niet echt iets te merken van de warmte, slaapt lekker in een rompertje in zijn wieg. Wel heeft hij enorm last van krampjes, verschrikkelijk zielig. Je voelt je zo machteloos! Merk nog niet zoveel van de cinababy dat het werkt. :(

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @Amilah: jeetje wat een rot nieuws, hopelijk komen jullie er wel uit.
    @rachel: jippie wat fijn om te lezen dat alles goed gaat.
    @erica: wat een scheetje zeg :)

Ik wil vanavond Elenora voor het eerst in een slaapzak laten slapen maar ik heb alleen maat 70, kan dat wel voor zo'n kleintje? En doen jullie wel een romper aan met lange mouwen voor de nacht?

9. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Rachel, fijn dat Lindsey weer thuis is! gefeliciteerd.

Vandaag is de warmte gelukkig iets minder dan gisteren, sinds we Emma alleen in een rompertje hebben (@ bibichie: ook 's nachts, korte mouwen) en we haar slaapkamer redelijk koel (naar verhouding) kunnen houden, gaat het goed. Ze heeft alleen wel al 2 x haar dekentje helemaal van haar af getrapt, of dat dan kwam doordat ze het warm had of gewoon last van haar darmen (en daardoor veel trappen met haar beentjes..) weet ik niet.

Vannacht heeft ze weer lekker 5 en vervolgens 4 uur geslapen. Heerlijk... Dat is nog wel vol te houden. Overdag zit er nog niet echt een regelmaat in, meestal komt ze om de 2 á 3 uur, af en toe heeft ze wat langer aandacht nodig.

Oh, ze is weer wakker, ik ga maar even kijken, ik denk dat ze honger heeft..

10. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Ik kreeg net een smsje van Onzewonder:
    "Eindelijk mogen wij ons trotse ouders noemen van onze zoon! Alles is goed gegaan, zijn naam is JOAQUIN, liefs Steef en Brigitte"

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Oh, eindelijk onzewonder! Gefeliciteerd met Joaquin ( heb het altijd al een prachtige naam gevonden), fijn dat alles goed ging.

12. Niet meer actief

Moppies; Jij ben snel hihihi Ik wou het er net op zetten.

Van harte gefeliciteerd Onze wonder!

liefs nathasja

13. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Ja, snel he? En dat is een unicum lately... met die kleine kom ik helemaal NERGENS aan toe!
    Ze ligt nu lekker in een draagdoek bij me, dat is zo'n beetje alles wat ze wil (naast eten ;)).
    Ik mag alleen nog niet zo zwaar tillen, dus 't is een beetje behelpen af en toe.

14. Niet meer actief

Straks komt daar wel verandering in hoor. Tenminste ik kan nu wat meer doen.

Liefs Nathasja

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Onzewonder gefeliciteerd met jullie zoontje! Het lange wachten is beloond:)

16. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Steef en Brigitte gefeliciteerd met jullie zoon :whistle: \:D/

Volgens mij is de laatste mei baby geboren!

@Bibiche ik trek haar als het heel heet is 's nachts ook alleen een rompertje aan. Nu heb ik een heel dun pyama over de romper.
    @Emmetje Tessa trapt ook het lakern van zich af, als er een deken op zit niet. Mischien is alleen het laken te licht.

17. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Onzewonder: van harte met jullie zoontje! Nu kun je eindelijk ook officieel mee komen kletsen ;)

Zal zo ook even de lijst weer tevoorschijn halen.

Sabrina ligt nu zelfs alleen in de luier. Het is 29 graden op haar kamertje, en zelfs de ventilator op hoogste stand heeft weinig invloed. Heb haar vanavond lekker in een iets koeler bad gedaan en daarna lekker lang bloot laten bewegen. Daarna getempt en toen had ze 37.4, dus ze had het warm zat. Voor de (hopelijk) koelere nacht alleen een rompertje (zonder mouwen) straks, misschien nog het lakentje erover.

18. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    onzewonder en man gefeliciteerd met jullie zoontje :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    jeetje rachel wat moet je nog lang wachten op die uitslagen zeg.
    maar gelukkig dat ze weer lekker thuis is.

hoi Erica,
    ik ga meestal rond 23:00 naar bed soms later zoals nu :) :) :)

groetjes iedereen en slaap lekker.

20. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Even afreageren hoor: ik ben verdorie 3 dagen bezig om een nieuwe site layout te maken, loop tussen allerlei codes te zoeken, eindelijk gelukt... werkt het alleen in Internet Explorer en geen enkele andere browser zoals Firefox of Safari!
    Heb wel weer een hoop geleerd over div codes en css, maar eigenlijk alles voor niets. En het zag er zo mooi uit! Bah, bah en nog eens bah :(

Deel Deze Pagina