Onzewonder: gefeliciteerd met Joaquin !! Eindelijk kan ook jij nu lekker genieten. @ assepoester: balen is dat, als je denkt iets moois te hebben gemaakt en je kan er verder niets mee. Misschien lukt het je met een ander programma? Emma heeft vannacht van 23.00u tot ong 6.00u geslapen ! Ik werd natuurlijk zelf wel om 3 en om 5 uur wakker omdat ik haar eerder verwachtte.. oh.... ze huilt... ga even kijken
heej dames, met Benthe gaat het redelijk! ze heeft een hartfilmoje en alles gehad en waarschijnlijk is er weer iets mis met de hart kamer! ze wachten tot woensdag of dit vanzelf weer goed komt en anders word ze weer geopereerd! ben zo bang we komen nu weer in zon enge en spannende tijd terwijl we dachten dat het zo goed ging @onzewonder van harte met de geboorte van Joaquin! @Rachel fijn dat je meisje weer lekker thuis is!
Onzewonder: EINDELIJK van harte gefeliciteerd met jullie zoon en ga nu maar lekker genieten. mvjanelle: Wat spannend meid, hoop dat alles vanzelf goed komt en dat ze niet geopereerd hoeft te worden. Ik duim voor jullie. *knuf*knuf* Groetjes
Onze wonder: gefeliciteerd, eindelijk @annemarie: ah nee arme popje toch Nou meiden ik zit er helemaal doorheen qua BV. Ze komt ieder uur wel aan de borst, zit alleen maar te janken omdat dit volgens mij echt niet normaal is. ZE valt altijd in slaap na 5 minuten dus ze krijgt natuurlijk niet voldoende binnen, ik probeer haar wakker te krijgen maar dit lukt niet. Na 1 uur wilt ze weer en dan begint het weer, alleen 's nachts komt ze om de 3 uur. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik ben op. Mijn man probeer de hele tijd te zeggen dat ik alles moet kolfen maar ik weet het nog niet, ik weet niet eens hoe ik zoiets moet aanpakken. Ik weet niet eens of ze echt honger heeft maar het lijkt er wel op omdat ze naar alles hapt.
mvanjanelle: spannend, ik hoop dat een operatie niet nodig is voor Benthe. Gelukkig is de kennis rond hartproblemen bij baby's en kleine kinderen tegenwoordig zo goed dat veel hartproblemen behandeld kunnen worden. We blijven duimen! bibichie: ik heb dat ook een aantal dagen met Emma gehad, dat ze periodes had dat ze elk uur wou drinken en dan na 5 min weer in slaap viel of zich van de borst afwendde. Wanhopig word je daar van! Ik probeer altijd van alles om haar in ieder geval 10-15 minuten te laten drinken. Omdat ze in het begin altijd vast in slaap was na het voeden, verschoonden we haar altijd vóór de voeding en na het voeden konden we haar dan slapend wegleggen. Nu leggen we haar eigenlijk bijna altijd wakker weg en voed ik eerst (die 10-15 min), daarna verschonen en vervolgens nog een keer voeden. Soms is een 3e keer een troostvoeding nodig (een paar slokjes van de andere borst). Sinds we dat doen houdt ze het overdag zeker 2-3 uur uit tot een volgende voeding. 's nachts doe ik het nog wel gewoon op de eerste manier (verschonen-voeden-slapen), omdat ze al een goed nachtritme te pakken heeft. Alleen 's avonds lijkt het of ze wil hamsteren voor de nacht en komt ze bijna elk uur (borsten zijn dan ook leger dan eerder op de dag), maar als dat me een rustige nacht oplevert, heb ik dat er wel voor over. Misschien heb je zoiets zelf ook al wel van alles geprobeerd, maar het belangrijkste is dat je zelf de rust ook weer vindt. Ik merk dat als ik niet rustig ben tijdens het geven van bv (omdat ik me ook op een gegeven moment geen raad meer wist), ze ook minder lang bleef drinken en zich steeds van m'n borst losmaakte (al dan niet slapend). Nu zorg ik er voor dat ik echt de rust heb en concentreer me alleen maar op haar drinken en mn het blijven drinken (handen, voeten, rug strelen, borstcompressie). Ik hoop dat je voor jezelf en je meissie een passende oplossing vindt, of dat nou afkolven of bv geven is.
@Mvjanelle: het leek allemaal zo goed te gaan. En dan potverdorie toch weer niet. Ik duim voor jullie ! Kom op Benthe ! En voor jullie zelf heel veel sterkte ! @Onzewonder: EINDELIJK ! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon ! Nu kun je genieten. @Bibiche: komt het ook niet door de warmte dat je kindje zo vaak komt ? Of een regeldag ? Ik merk wel dat Sven nu veel vaker komt. Anders een koud washandje om het hoofd halen zodra ze dreigt in slaap te vallen ? Of het handje maseren (de muis van de duim schijnt een gebied te zijn die je moet stimuleren dan drinken ze beter) dat is een reflex ofzo. En mischien is het wel gewoon zuigbehoefte en geen honger, of heeft ze contacthonger. Geen honger honger maar wil ze gewoon even bij je zijn. En hier geen rompertjes met lange mouwen. @Assepoester: ik snap niets van je technische termen. Maar je had iets moois gemaakt voor je website en je krijg het niet online begrijp ik. Hm das balen ! Kan je er alleen niet mee helpen. @Emmetje: zo dat was een lekker nacht, doe mij die ook maar. @Rachel: mooi dat jullie meid weer thuis is. Nu nog (lang) wachten op de uitslagen. PF gisteren hadden we een feestje van de opa van mijn vriend. Iedereen aan Sven plukken en aan zijn wagen duwen enz. Ik er steeds wat van zeggen maar er werd niet geluisterd. Met als resultaat. Sven alles ondergespuugd en hele middag en avond brullen. Volgende keer ben ik echt strenger. Iedereen mag kijken met de handen op de rug ! Sorry maar ik heb me echt geergerd Mijn vriend dacht dat Sven thuis wel lekker zou slapen omdat hij wel moe was. Ik heb hem toen gezegd hoe ik dacht dat de middag en avond zou zijn (brullen en schreeuwen en niet slapen) En ik kreeg gelijk. Mijn vriend vroeg gelijk of we binnenkort nog meer van die uitstapjes hadden want dan moest dat toch maar wat minder. Pf hehe hij snapt het. Hij dacht n.m. eerder dat je baby's vooral over mee naartoe moest nemen want daar werden ze makkelijk van. Ik toen al proberen uit te leggen dat dat gewoon te veel is voor een baby. Maar hij moest het even in de praktijk meemaken. Nu nog een flesvraagje. Wij geven Sven zo nu en dan een flesje mm om te oefenen als ik strax weer aan het werk moet. Ik moet eerlijk zeggen ik vind het een geknoei van niks. Niet willen drinken, veel knoeien (slab om ) en huilen. Wat voor speen/fles is het beste als je bv geeft ? Of maakt dat niet uit. Ik heb nu zo'n fles met een bocht erin.
Hallo Ladies, Onze wonder van harte gefeliciteerd met jullie knul! Zo weer even een berichtje van mij, alles gaat hier goed, Kaylie doet het super. Gister was de verloskundige geweest om haar te wegen en ze was maar 60 gr afgevallen mbt de geboorte gewicht! Super toch! En bv gaat ook super, heb heel veel voeding en en het is heeeel vet lijkt net vanilla vla Bevalling vond ik echt heel zwaar. Ben in totaal maar 8 uur bezig geweest van 1 cm tot geboorte! ben ook geknipt van ondere, dat voel ik wel en kan zeggen dat voelt echt niet prettig! Moet weer gaan, er heeft er eentje hier honger! Spreek jullie later weer. Kuz
Hallo Ladies, Onze wonder van harte gefeliciteerd met jullie knul! Zo weer even een berichtje van mij, alles gaat hier goed, Kaylie doet het super. Gister was de verloskundige geweest om haar te wegen en ze was maar 60 gr afgevallen mbt de geboorte gewicht! Super toch! En bv gaat ook super, heb heel veel voeding en en het is heeeel vet lijkt net vanilla vla Bevalling vond ik echt heel zwaar. Ben in totaal maar 8 uur bezig geweest van 1 cm tot geboorte! ben ook geknipt van ondere, dat voel ik wel en kan zeggen dat voelt echt niet prettig! Moet weer gaan, er heeft er eentje hier honger! Spreek jullie later weer. Kuz
Onze wonder; GEFELICITEERD met jullie zoon. Daar is hij dan toch nog! En nu alleen nog maar genieten Verder ben ik het alweer een beetje kwijt Ben ook wel erg moe, dus mijn hersenen werken op een extreem laag pitje in combinatie met de hitte. Elia lijkt nergens last van te hebben gelukkig. (behalve krampjes) Hij ligt nu samen met zijn papa op de bank te dutten, wat een welvaart hihi Krijg wel genoeg van de bv zeg. Ook nu ik nog maar elke 5 uur kolf ipv 3 uur. Het begint echt pijnlijk te worden. Aan de tepel van al dat vacuüm trekken, maar ook de borst zelf doet pijn. Links zit er maar 50cc in en rechts ruim 90cc, ook zo vaag iets. Straks heb ik 2 verschillende (.) (.) Krijg steeds meer de neiging om helemaal over te gaan op kv
Het oude forum is trouwens officieel afgesloten zag ik net. Raar idee zeg, zoveel emoties op 689 pagina's met een slotje erop! We hebben het netjes beschaafd gehouden vind ik en toch lief en leed met elkaar gedeeld. Meiden bedankt! (en nu weer verder beppen als echte mama's hihi)
Ik vond het best wel een "vreemd" idee dat het andere topic gesloten is. Het zwanger zijn ligt nu helemaal achter ons @Biancanr1: Ik merk ook echt wel verschil in productie in mijn borsten hoor. De ene noemen wij de turbotiet, en de andere is gewoon. En je ziet idd ook wel verschil in grote, maar dan moet je wel erg naar mijn (.)(.) gluren hoor Waarom zou je willen stoppen met kolven omdat het zo pijnlijk is/wordt ?
Nemo, ja raar he nu zijn we echt allemaal mama. Het lijkt ineens heel snel te zijn gegaan terwijl het toen een eeuwigheid leek te duren. Gelukkig hebben we allemaal ons wondertje mogen ontvangen. De bv doet me echt zeer. Voel me meestal een op knappen staande ballon en die toeschietreflex blijft schieten zeg maar haha. Zou gewoon lekker willen keuvelen met Elia met een flesje zonder te letten op of hij alle moeizaam opgespaarde melk wel opdrinkt.
.. kijk met weemoed terug naar het andere forum ... was toch een bijzondere periode die we met elkaar hebben gedeeld! Nu op dit forum zitten we allemaal in een totaal andere fase van ons leven (in ieder geval de voor-het-eerst-mama's). Ook fijn om de eerste stappen in deze nieuwe fase hier te kunnen ventileren en met elkaar te beleven.
3 februari 07 ~ Benthe Esmay ~ mvJanelle (30) ~ na 25 w ~ Geb.gew: 520 gram ~ Geb.l: 30 cm ~ (30/5) H.gew: 1520 gram ~ H.l: 42 cm 8 april 07 ~ Yildou Reanne ~ Simalex (24) ~ na 35,2 w ~ Geb.gew: 2635 gram ~ Geb.l: 47 cm ~ (21/5) H.gew: 3915 gr ~ H.l: 51 cm 12 april 07 ~ Sabrina Alyssa ~ Assepoester (27) ~ na 38,3 w ~ Geb.gew: 2840 gram ~ Geb.l: 47 cm ~ (24 mei) H.gew: 3480 gr ~ H.l: 53,5 cm 13 april 07 ~ Alani Aylin ~ Tatlim23 (23) ~ na 35,6 w ~ Geb.gew: 3208 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 24 april 07 ~ Lindsey Eline ~ Rachel (22) ~ na 38 w ~ Geb.gew: 3320 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (22/5) H.gew: 4360 gr ~ H.l: 55 cm 25 april 07 ~ Bono ~ mama1986 (20) ~ na 37.6 w ~ Geb.gew:3890gram ~ Geb.l:51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 25 april 07 ~ Mareno ~ Jesie (26) ~ na ... w ~ Geb.gew: 2410 gram ~ Geb.l: 46 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 28 april 07 ~ Maroa ~ Momtobe (..) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3675 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 30 april 07 ~ Josh David Dash ~ Goddess (18 ) ~ na 38.3 w ~ Geb.gew: 2880 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (23/05) H.gew: 3840 gram ~ H.l: 52 cm 1 mei 07 ~ Veerle ~ MarieLize (36) ~ na 39,5 w ~ Geb.gew: 3015 gram ~ Geb.l: 48 cm ~ (datum ...) H.gew: 3540 ~ H.l: 53.4 2 mei 07 ~ Dylan ~ Tassie (32) ~ na 38,5 w ~ Geb.gew: 2996 gram ~ Geb.l: 45 cm ~ (datum 5 juni) H.gew: 4115 ~ H.l: 52 2 mei 07 ~ Tessa Elise ~ Erica (31) ~ na 39.5 w ~ Geb.gew: 2990 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (7/6) H.gew:4260 ~ H.l:52.5 3 mei 07 ~ Emma Johanna Elisabeth ~ Tigger (26) ~ na 38.2 w ~ Geb.gew: 3525 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ 06/06 H.gew: 4410 gram ~ H.l: 53 cm 3 mei 07 ~ Jasmijn ~ Janice (33) ~ na 38.4 w ~ Geb.gew: 3190 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 5 mei 07 ~ Bram ~ Mariska (32) ~ na 39,2 w ~ Geb.gew: 3435 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 7 mei 07 ~ Luca ~ Diana (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3730 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 8 mei 07 ~ Sven ~ Nemo (24) ~ na 39,6 w ~ Geb.gew: 4120 gram ~ Geb.l: 54 cm ~ (datum 05.06.07) H.gew: 4770 gram ~ H.l: 57.5 cm 8 mei 07 ~ Fedor-Jelte Laurens Sietze ~ Jingles (30) ~ na 39,5 w ~ Geb.gew: 3442 gram ~ lGeb.l: 53 cm ~ (05-06-07 ...) H.gew: 4630 ... ~ H.l: ... 8 mei 07 ~ Ameera Yakubu ~ Amilah (25) ~ na 38 w ~ Geb.gew: 3000 gram ~ Geb.l: 48 cm. ~ (datum 1-06-07) H.gew: 3840 gram ~ H.l: cm. 9 mei 07 ~ Kyra-Chyenne ~ Rebtam (34) ~ na ... w ~ Geb.gew: 2820 gram ~ Geb.l: 48 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 11 mei 07 ~ Steven Nicolaas Jan ~ Liefzonnetje (30) ~ na 38,4 w ~ Geb.gew: 3605 gram ~ Geb.l: 54 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 13 mei 07 ~ Elia Ruben Matteo ~ Bianca (32) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3160 gram ~ Geb.l: 47 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 13 mei 07 ~ Kynan ~ Female (22) ~ na ... weken ~ Geb.gew: 3045 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 14 mei 07 ~ Jørre ~ Silvie (34) ~ na ... w ~ Geb.gew: bijna 4700 gram ~ Geb.l: 56 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 14 mei 07 ~ Belle ~ Chantal (33) ~ na 41,4 w ~ Geb.gew: 3960 gram ~ Geb.l: 50cm ~ (29/5) H.gew: 3975~ H.l: 54cm 15 mei 07 ~ Ruben ~ Desi23 (24) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3240 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 16 mei 07 ~ Elenora ~ Bibiche (27) ~ na 39,6 w ~ Geb.gew: 3115 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 16 mei 07 ~ Lars ~ Alida (23) ~ na 38,3 w ~ Geb.gew: 3010 gram ~ Geb.l: 48 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 19 mei 07 ~ Lars ~ Oek Oek (25) ~ na 40 w ~ Geb.gew: 3960 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 23 mei 07 ~ Emma Elisabeth ~ Emmetje(32) ~ na 39,2 w ~ Geb.gew: 3290 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: 3860 gr ~ H.l: 52 cm 25 mei 07 ~ Luca ~ Chantalk (25) ~ na 39,3 w ~ Geb.gew: 3332 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ Joya ~ Moppies (35) ~ na 41, 3 w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ Noura ~ Esma (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ ??? ~ Wondertje (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 27 mei 2007 ~ Marescha ~ S1980 (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 31 mei 2007 ~Toon ~ Harmless (27) ~ na 40.1 w ~ Geb.gew: 3335 gram ~ Geb.l: 52 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 4 juni 2007 ~ Sanne ~ Aafje87 (20) ~ na 40+4 w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 6 juni 2007 ~Kaylie ~ Onzewonder (24) ~ na 42 w ~ Geb.gew: 3480 gr ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... Geboren: 21 meisjes 17 jongens Agenda: 6 juni -> Rachel - nacontrole verloskundige -> Tigger en Emma - 1e x CB (kinderarts) -> Chantal en Belle-Echo van armpje 8 juni -> Simalex en Yildou - controle kinderarts 11juni->Chantal en Belle-therapie voor handje 12 juni -> Nathasja en dylan - 1e x CB ->Chantal en Belle-kinderarts uitslag Echo 13 juni -> Nathasja - controle gyn 14 juni -> Jingels - controle gyn ->Chantal en Belle-1e x CB 21 juni -> Rachel en Lindsey - 2e x CB (inentingen) 23 juni -> Emmetje en Emma - 1e x CB 25 juni -> Simalex en Yildou - 2e x CB (2e x enten) -> Goddess en Josh - 2e x CB (inentingen) 26 juni -> Alida en Lars - 1e x CB 27 juni -> Tigger en Emma - 2e x CB (inentingen) 28 juni -> Tigger - controle gyn 5 juli -> Assepoester en Sabrina - CB 12 juli -> Assepoester en Sabrina - heup echo 7 augustus -> Nathasja en Dylan - heup echo 8 augustis -> Jingels en Jelte - rontgenfoto heupjes ivm stuit. 16 augustus -> Jingels en Jelte - bespreken rontgenfoto met kinderarts 21 augustus -> Nathasja en Dylan - Kinderarts uitslag echo
Meiden; ben het helemaal met jullie eens. Het is wel heel raar dat we nu als mama's verder praten deze fase met elkaar delen. Maar zeker ook 1 die ik niet had willen missen. Net als de andere niet. Liefs Nathasja
@nemo: je bedoelt een difrax fles. Je moet gewoon de kleine speen nemen voor difrax is dat maat s en avent is dat maat 1. Het is wel ff oefenen voor zo'n kleintje omdat het veel makkelijk naar binnengaat. @bianca: waarom kolf je eigenlijk fulltime? @babymei: wat goed dat alles goed gaat met jullie @nemo: je bedoelt dat ik haar hand moet masseren of haar duim : @emmetje: ze bleek dus gewoon oververmoeid te zijn. Ik heb haar rustig gekregen en we zijn zelfs gaan wandelen en ze sliep 3,5 uur. Daarna kwam ze weer om de 2-3 uur voor een voeding. Ik denk er sterk aan om haar in een bakerzak te doen want ik had haar net ingebakerd met laken en ze was sliep bijna gelijk. Maar ik twijfel heel erg ivm de warmte of valt het wel mee denken jullie? Ik wil ook iedereen bedanken voor de steun die ik van jullie krijg tijdens mijn bv dipje. Nu voel ik me alweer veel beter.
onze wonder: van harte gefeliciteerd met jullie zooneindelijk wordt het wachten dan toch beloont @ mvjanelle: spannend meid. Ik hoop dat alles goed komt. Ik ga een kaarsje branden voor jullie. @ bibiche: ik ben nu gestopt met de bv. Ik had mijn hele tepels kapot en zag echt op tegen iedere voeding. Ook vergde het enorm veel energie van me. Ik lag 's morgens vaak huilend in bed omdat ik me zo slap voelde. Ik voelde me eerst een mislukkelng omdat ik mijn kindje niet het beste kon geven, maar nu voel ik me weer helemaal top. Ik heb weer meer energie en geniet ervan om Luca zijn flesje te geven. Hier gaat het nu even iets minder met Luca. Hij slaapt heel slecht en wil alleen bij mij of papa in de armen in slaap vallen. (zo krijg je niks gedaan thuis ) Ik haalde hem net uit zijn bedje en ontdekte een bult op zijn hoofdje. Ik dacht eerst aan een muggebeet maar daar lijkt het helemaal niet op. Manlief vroeg al of ik zijn hoofdje had gestoten. eh nee... dat zou ik wel durven zeggen Als het er morgen nog zit dan bel ik toch maar even naar het cb, maak me een beetje zorgen.
@Annemarie hopelijk is ze voor woensdag zelf weer opgeknapt. Het zou wel fijn zijn als ze een verklaring weten voor de terugval. Sterkte. Wat raar dat het bevallings topic dicht is. Ik zag dat Chantal het laatste berichtje heeft gepost, leuk want ze was denk ik ook de eerste. Had het voor geen goud willen missen en ben ook erg blij dat we hier lekker verder kletsen. @Chantalk ja dat slecht slapen en eten en bij mama willen zijn lijkt die eerste weken steeds weer terug te komen. Ze hebben je nog zo hard nodig dan. @Bibiche heb je die inbaker zakken ook in winter en zomer uitvoering? (gewatteerd en gewoon stof mischien net als de baby slaapzakken) Hier alles ok. Wij zijn de hele dag op visites geweest, moesten 1 uur heen en terug met de auto. Tessa is wel jengeliger dan normaal maar ik ben trots op haar. Zoals Nemo al zei het zijn snel veel indrukken voor zo een kleintje. Nou dan deed ze het best knap Eenmaal thuis sliep ze gelukkig wel als een blokje maar was met de volgende voeding gewoon huilerig. Een badje deed wonderen. We hebben trouwens gisteren ook de hele middag visite gehad. Aankomende week hou ik het mooi rustig voor haar! Alle andere ook groetjesssss
Bibiche, ik kolf fulltime aangezien Elia een te kort tongriempje heeft om de tepel te pakken. Maar voor hoelang nog? Ik begin steeds meer tegen het kolven op te zien vanwege de pijn van het vacuüm zuigen, de tepel is na 10 minuten zelfs blauw! Wie is er trouwens alweer ongesteld geworden sinds de bevalling? Ik heb 3 weken gevloeid na de keizersnede, ben nu 1 week schoon en heb sinds vanmiddag zo'n ongesteldheidsgevoel in mijn buik. Zal het nu alweer op gang komen? Kan het al zo snel of juist niet na een ks? (zie nog niks hoor, puur het zeurderige gevoel en het kunnen nu geen voorweeën meer zijn hihi)
Bianca; Ik heb volgens mij met 3 en halve week mijn periode gehad. Ik had een week gevloeid en toen een paar dagen niet en daarna wel weer even en ook pijn in mijn buik en rug zoals normaal. Het was geen echte periode qua bloed verlies. Dus ik weet het ook niet zeker, maar vertrouw maar op mijn intuitie. Liefs Nathasja