volgens mij klopt deze lijst niet. Onze wonder heeft toch een zoontje? Is kaylie niet van babymei? Ik weet het niet zeker dus sorry als ik het fout heb
3 februari 07 ~ Benthe Esmay ~ mvJanelle (30) ~ na 25 w ~ Geb.gew: 520 gram ~ Geb.l: 30 cm ~ (30/5) H.gew: 1520 gram ~ H.l: 42 cm 8 april 07 ~ Yildou Reanne ~ Simalex (24) ~ na 35,2 w ~ Geb.gew: 2635 gram ~ Geb.l: 47 cm ~ (21/5) H.gew: 3915 gr ~ H.l: 51 cm 12 april 07 ~ Sabrina Alyssa ~ Assepoester (27) ~ na 38,3 w ~ Geb.gew: 2840 gram ~ Geb.l: 47 cm ~ (24 mei) H.gew: 3480 gr ~ H.l: 53,5 cm 13 april 07 ~ Alani Aylin ~ Tatlim23 (23) ~ na 35,6 w ~ Geb.gew: 3208 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 24 april 07 ~ Lindsey Eline ~ Rachel (22) ~ na 38 w ~ Geb.gew: 3320 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (22/5) H.gew: 4360 gr ~ H.l: 55 cm 25 april 07 ~ Bono ~ mama1986 (20) ~ na 37.6 w ~ Geb.gew:3890gram ~ Geb.l:51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 25 april 07 ~ Mareno ~ Jesie (26) ~ na ... w ~ Geb.gew: 2410 gram ~ Geb.l: 46 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 28 april 07 ~ Maroa ~ Momtobe (..) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3675 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 30 april 07 ~ Josh David Dash ~ Goddess (18 ) ~ na 38.3 w ~ Geb.gew: 2880 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (23/05) H.gew: 3840 gram ~ H.l: 52 cm 1 mei 07 ~ Veerle ~ MarieLize (36) ~ na 39,5 w ~ Geb.gew: 3015 gram ~ Geb.l: 48 cm ~ (datum ...) H.gew: 3540 ~ H.l: 53.4 2 mei 07 ~ Dylan ~ Tassie (32) ~ na 38,5 w ~ Geb.gew: 2996 gram ~ Geb.l: 45 cm ~ (datum 5 juni) H.gew: 4115 ~ H.l: 52 2 mei 07 ~ Tessa Elise ~ Erica (31) ~ na 39.5 w ~ Geb.gew: 2990 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (7/6) H.gew:4260 ~ H.l:52.5 3 mei 07 ~ Emma Johanna Elisabeth ~ Tigger (26) ~ na 38.2 w ~ Geb.gew: 3525 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ 06/06 H.gew: 4410 gram ~ H.l: 53 cm 3 mei 07 ~ Jasmijn ~ Janice (33) ~ na 38.4 w ~ Geb.gew: 3190 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 5 mei 07 ~ Bram ~ Mariska (32) ~ na 39,2 w ~ Geb.gew: 3435 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 7 mei 07 ~ Luca ~ Diana (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3730 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 8 mei 07 ~ Sven ~ Nemo (24) ~ na 39,6 w ~ Geb.gew: 4120 gram ~ Geb.l: 54 cm ~ (datum 05.06.07) H.gew: 4770 gram ~ H.l: 57.5 cm 8 mei 07 ~ Fedor-Jelte Laurens Sietze ~ Jingles (30) ~ na 39,5 w ~ Geb.gew: 3442 gram ~ lGeb.l: 53 cm ~ (05-06-07 ...) H.gew: 4630 ... ~ H.l: ... 8 mei 07 ~ Ameera Yakubu ~ Amilah (25) ~ na 38 w ~ Geb.gew: 3000 gram ~ Geb.l: 48 cm. ~ (datum 1-06-07) H.gew: 3840 gram ~ H.l: cm. 9 mei 07 ~ Kyra-Chyenne ~ Rebtam (34) ~ na ... w ~ Geb.gew: 2820 gram ~ Geb.l: 48 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 11 mei 07 ~ Steven Nicolaas Jan ~ Liefzonnetje (30) ~ na 38,4 w ~ Geb.gew: 3605 gram ~ Geb.l: 54 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 13 mei 07 ~ Elia Ruben Matteo ~ Bianca (32) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3160 gram ~ Geb.l: 47 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 13 mei 07 ~ Kynan ~ Female (22) ~ na ... weken ~ Geb.gew: 3045 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 14 mei 07 ~ Jørre ~ Silvie (34) ~ na ... w ~ Geb.gew: bijna 4700 gram ~ Geb.l: 56 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 14 mei 07 ~ Belle ~ Chantal (33) ~ na 41,4 w ~ Geb.gew: 3960 gram ~ Geb.l: 50cm ~ (29/5) H.gew: 3975~ H.l: 54cm 15 mei 07 ~ Ruben ~ Desi23 (24) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3240 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 16 mei 07 ~ Elenora ~ Bibiche (27) ~ na 39,6 w ~ Geb.gew: 3115 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 16 mei 07 ~ Lars ~ Alida (23) ~ na 38,3 w ~ Geb.gew: 3010 gram ~ Geb.l: 48 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 19 mei 07 ~ Lars ~ Oek Oek (25) ~ na 40 w ~ Geb.gew: 3960 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 23 mei 07 ~ Emma Elisabeth ~ Emmetje(32) ~ na 39,2 w ~ Geb.gew: 3290 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: 3860 gr ~ H.l: 52 cm 25 mei 07 ~ Luca ~ Chantalk (25) ~ na 39,3 w ~ Geb.gew: 3332 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ Joya ~ Moppies (35) ~ na 41, 3 w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ Noura ~ Esma (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ ??? ~ Wondertje (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 27 mei 2007 ~ Marescha ~ S1980 (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 31 mei 2007 ~Toon ~ Harmless (27) ~ na 40.1 w ~ Geb.gew: 3335 gram ~ Geb.l: 52 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 4 juni 2007 ~ Sanne ~ Aafje87 (20) ~ na 40+4 w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 6 juni 2007 ~Kaylie ~ Babymei (24) ~ na 42 w ~ Geb.gew: 3480 gr ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 9 juni 2007 ~Joaquin~ Onze wonder (24) ~ na 41 w ~ Geb.gew: 3780 gr ~ Geb.l: 53 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... Geboren: 21 meisjes 18 jongens Agenda: 6 juni -> Rachel - nacontrole verloskundige -> Tigger en Emma - 1e x CB (kinderarts) -> Chantal en Belle-Echo van armpje 8 juni -> Simalex en Yildou - controle kinderarts 11juni->Chantal en Belle-therapie voor handje 12 juni -> Nathasja en dylan - 1e x CB ->Chantal en Belle-kinderarts uitslag Echo 13 juni -> Nathasja - controle gyn 14 juni -> Jingels - controle gyn ->Chantal en Belle-1e x CB 21 juni -> Rachel en Lindsey - 2e x CB (inentingen) 23 juni -> Emmetje en Emma - 1e x CB 25 juni -> Simalex en Yildou - 2e x CB (2e x enten) -> Goddess en Josh - 2e x CB (inentingen) 26 juni -> Alida en Lars - 1e x CB 27 juni -> Tigger en Emma - 2e x CB (inentingen) 28 juni -> Tigger - controle gyn 5 juli -> Assepoester en Sabrina - CB 12 juli -> Assepoester en Sabrina - heup echo 7 augustus -> Nathasja en Dylan - heup echo 8 augustis -> Jingels en Jelte - rontgenfoto heupjes ivm stuit. 16 augustus -> Jingels en Jelte - bespreken rontgenfoto met kinderarts 21 augustus -> Nathasja en Dylan - Kinderarts uitslag echo[/quote] volgens mij klopt deze lijst niet. Onze wonder heeft toch een zoontje? Is kaylie niet van babymei? Ik weet het niet zeker dus sorry als ik het fout heb Goed gezien, Heb hem even aangepast
Hallo allemaal... Ik heb alles van iedereen gelezen, maar ben helemaal total loss, Ruzie gehad met mijn schoonmoeder ( wie niet). Menno ruzie met mijn zus...... Jelte helemaal van de rel door die drukke verjaardag natuurlijk, wat een verschrikkelijke kl*te dag ( normaal ben ik niet zo van de scheldwoorden, maar nu moet het even) Ik laat verd*rie mijn kind niet claimen door zowel mijn moeder of mijn schoonmoeder. Ik ben er even helemaal klaar mee, met beide familie's. Gelukkig was de taart lekker , dat scheelt weer.
@Jingels: Wat herken ik jou verhaal ! We moeten waken over ons kindje als een kenau lijkt het wel, anders gaat iedereen er mee aan de sjouw :x Ik snap wel wij hebben natuurlijk super lieve en mooie baby's waar je alleen maar mee wilt knuffelen MAAR AFBLIJVEN ! @Bianca: hier nog geen ongi gezien. En eerlijk gezegd mag het van mij ook wel even wegblijven. Ik weet trouwens niet of het verschil maakt of je een kz hebt gehad of niet. Een blauwe tepel lijkt mij echt niet fijn ! Zuig je mischien te hard met de kolf ? @Erica: soms is het idd wel eens lekker om geen visite te hebben. Even tijd voor jezelf en je gezinnetje. @Chantalk: hopelijk trekt die bult snel weg. Of zou Luca daarom alleen bij jullie in slaap willen vallen, omdat hij er een beetje last van heeft ? Ik wil je niet ongerust maken hoor. @Bibiche: nee ik heb geen difrax fles. Ik heb een fles van het merk vitalbaby http://www.isibv.nl/Nederlands/Vital0maanden.htm Mooi verhaal zetten ze op die website trouwens, dat je kindje minder lucht binnen krijgt enz. Nou ik merk er niets van ! En je moet in het handje masseren de muis van de duim. Snap je ? Nou ga ik weer even verder klagen hier hoor. Ik gisteravond gekolft dan kon mijn vriend het geven in de fles. Dan kon ik mooi even slapen. Getsie wat een geklooi met die fles Ik hoorde Sven huilen, het ging hem duidelijk niet lekker af. Dus eerst bijna het flesje leeg en toen nog even bij mij aan de borst. Hij had volgens mij ontzettend last van boertjes. Bah vind er niks aan aan die fles. Volgende keer ga ik wel weg als hij de fles krijgt, kan die ellende niet zien/horen. Vind het n.m. helemaal niet leuk als hij zo overstuur raakt van zo'n fles. Ik zal binnenkort toch maar even andere fles/speen proberen. En dan nu even over mijn schoonmoeder. Ik wordt lichtelijk gestoord van haar. Ze belt bijna elke dag (gelukkig mijn vriend en niet mij). Ik hoorde gister ook dat ze belde. Ik heb niet opgenomen had er geen zin in. Dan spreekt ze de voicemail in: hallo met mij, nou doei ! Ik denk waarom bel je dan dan heb je toch niets te melden ? Pf volgens mij verveeld ze zich gewoon. En eergisteren belde ze en sprak ze in: gefeliciteerd met je 1 maand oude zoon en we zien jullie morgen. Ook al zo lekker belangrijk.
Nieuw bakken mama's: gefeliciteerd! He wat een nare verhalen hier zeg, idereen veel sterkte! Hier gaat alles wel ok, nog steeds klooien we met voedingstijden. Josh is nu ziek (vet zielig), heel erg verkouden. Daar is hij echt helemaal beroerd van. Ook heeft hij al een paar weken steeds last van paniek aanvallen, echt heel eng. Dan ligt hij gewoon te slapen, en begint dan ineens als een idioot te gillen (nee niet huilen, maar echt gillen, gaat door merg en been, alsof iemand een mes in zn handje steekt) en gaat dan helemaal zweten. En na een tijdje wordt hij wakker, of slaapt gewoon rustig door, en weet dan zelf niet eens dat hij dat heeft gedaan. Het komt helemaal uit het niets, en is dan ineens weer weg. Maar ik schrik me zo vaak helemaal kapot. Hij heeft ook een keer gehad dat hij tijdens/na die aanval lag te stuiptrekken, en lag te snikken. Die ijzige gillen zijn zo vreselijk . Ik heb geen id wat het is, ik ga het toch maar ff vragen bij het cb.
Een hoog schoonmoeder irritatie gehalte hier merk ik. Zelf heb ik er geen meer. Herken wel dat ik helemaal kriegel word als mensen mij of mijn kindje nu claimen. Of als ze in de we vorm praten als het over mijn gezin en kindje gaat, zo van dat lossen we wel op. WE doen helemaal niets ik doe! Aan de andere kant begrijp ik het enthausiasme heel goed en vind ik dat ook super fijn. Ben blij dat mijn kindje ook zo welkom is bij familie en vrienden en dat ze voor ons klaar staan. Soms hebben we elkaar nodig en is het ook we. Ach de tijd zorgt dat het allemaal zijn wegje vindt, tenminste in mijn geval. Ik geloof dat er best situaties zijn waarin het complexer is. @Goddes beterschap voor Josh @Nemo wat vervelend dat Sven zo moeilijk uit de fles drinkt. Ik gebruik de advent flessen en dat gaat goed. Denk ook dat de ene baby beter op de ene fles reageert dan de ander, daarom verkopen ze ook meerdere soorten he Mischien voor Sven nog even wennen en uitzoeken wat hij fijn vindt. Kan mij voorstellen dat jij het heel moeilijk vindt. @Jingels wat jammer dat de verjaardag zo gelopen is. Kunnen jij en Menno er wel over praten? Zou vervelend zijn als jullie dan vervolgens ruzie er door krijgen. Hier vandaag de babybjorn draagzak geprobeerd. Ik dacht dat ze ouder moest zijn maar het is juist voor hele kleintjes. Ze vond het heerlijk. De box vindt ze nog maar heel kort leuk, ze lijkt nog zo een behoefte te hebben om dichtbij te zijn. Dit maar eens een paar dagen proberen dan.
Ik weet niet meer wat ik moet doen hoor Ze is al vanaf 7.30 aan het krijsen (nee niet huilen echt gillen/krijsen) ze heeft om 6.30 gedronken en toen om 9.30 weer omdat ze bleef huilen.... NU is ze nog steeds aan het krijsen word echt helemaal gek ervan tranen staan in m,n ogen.... Wat kan het zijn? Ze heeft gedronken, geboert, schone luier geknuffeld etc...... probeer haar nu te laten huilen om te kijken of ze wil slapen maar zo ken ik haar helemaal niet..... normaal herkende ik het huilen en wist ik wat ze wou maar ze is gewoon hysterisch en krijg haar niet rustig. Ook niet als ik haar oppak en knuffel etc....
Nemo; hihi erg herkenbaar die telefoontjes! Ik laat de telefoon tegenwoordig ook maar gaan. Lang leve het antwoordapparaat! Al die aandacht wordt nu toch te veel, laat ons lekker ons leventje weer oppikken. Rachel, wat verschrikkelijk moet jij je voelen. Kan het niet zijn dat ze alle indrukken aan het verwerken is van het zh? Zoals je het vertelt zou ik geneigd zijn haar heel stevig tegen je aan te drukken als een soort van houdgreep. Even duidelijk grenzen aangeven en heel veel toespreken ondanks je eigen wanhoop. De kans dat ze zichzelf nu nog meer over de toeren schreeuwt lijkt me erg groot. Probeer over haar gegil heen te praten zodat ze afgeleid wordt door jou stem. Hoop dat ze wat kalmeert!
Ben trouwens nu ook echt ongi Voelt weer als vanouds vervelend. Last van m'n buik en rug bleh. Het vloeit ook behoorlijk (sorry voor de details), baal wel een beetje, ben je net een week van het kraamvloeien af begint dit weer! Heb ff de vk gebeld of dit ook klopt, niet dat ik ineens een bloeding heb die door de ks komt, zonder dat ik het doorheb hihi. Had gehoopt dat het wegbleef met de bv, maar ja, niet dus. Ach, weet ik in ieder geval dat alles weer goed werkt Blijk dus ook meteen weer vruchtbaar te zijn Heb mijn 1e eisprong alweer gehad. Doe nu maar ff niet, dacht ik zo. Wil toch wel even van mijn platte(re) buik genieten voor die weer opzwelt. Nog even goed uitkijken en dan over 2 weken naar de gyn en weer aan de pil. Hier nog geen verdere gezinsuitbreiding voorlopig
Rachel: knuf* Jeetje meis, wat rot. Uhm, misschien helpt het m haar in badje te doen, of even sman emet haar te douchen? Of idd tegen je aanhouden? Heel veel sterkte meis, wat moet dit vreselijk zijn. Volgens mij ben je nu echt in staat om door een ruit te springen. *knuf**knuf* Bianca: Ja joh, spam gelijk de hele pagina maar vol ! Wat klote dat je weer ongi bent, ik zie daar erg tegenop. Lijkt me wel heel vreemd, heel definitief...
Balen zeg Rachel. Ik hoop dat ze al weer wat rustiger is. En mss idd ff lekker douche saampies of lekker in bad. Sterkte meid. Ik ben ook al ongie geworden. Heb ik dus ook echt neit gemist. Bah .. tis hier nu ook zo onwijs warm. Tis 36 graden en ik mocht van de ha nog geen tampon gebruiken de eerste keer omdat er nog het 1 en ander mee kan komen aan rommel. Lekker fris hoor, met dit weer zon lap tussen je benen. Sorry voor het gore praatje. Jørre heeft het ook echt niet leuk nu met dit weer. Kan niet slapen. Drinkt gelukkig wel zn flessen leeg en drinkt tussendoor ook water. Maar hij is erg jengelig. Niet zo gek ook met deze temperaturen. Vannacht heeft hij trouwens voor het eerst in een zomer slaapzak geslapen. Hij trapte zn lakentje weg en dan had hij zulke koude voetjes. Dus een zak opgezocht. Had er nog 1 van 70 cm. En omdat hij nu al 59 cm is kan hij er best in dus. Makkelijk ook, kan hij gewoon lekker in de rompertje in die zak. Ik ga maar weer is lekker zweten buiten ...
Ben ik weer! Heb de HA gebeld en kon meteen komen, ze is nagekeken (geen koorst gelukkig) maar maakte een hele krampachtige indruk. Nou blijkt dus dat ze allergies is voor de antibiocia en daardoor ontzettend veel buikpijn had. Echt zo sneu! Ben zo blij dat ik gebeld heb. Moet nu per direct stoppen ermee en haar in de gaten houden (deed ik toch al) ff blijven tempraturen en zodra ze verhoging krijgt weer contact opnemen. Ze wilde na overleg met het ziekenhuis ff geen nieuwe antibiotica geven omdat haar lijfje nu al zo van slag is. Ze heeft net gedronken en ligt nu in de wieg, ze slaapt nog niet maar huilt niet meer zo.... hoop dat ze zo in slaap gaat vallen. Arm meisje.... @biancanr1 balen meid dat je alweer ongesteld bent geworden....ik nog niet en van mij mag het wel want dan kan ik weer met de pil beginnen. (heb geen zin om het straks midden in onze vakantie te worden) Enne bedankt voor je tips als ze weer zo hysterisch word ga ik het zeker proberen! @Goddess haai meid paar dagen niet gezien hier.... jij ook bedankt voor je tips meid! En knuffel voor Josh! Hoop dat jij zich ook snel beter voelt.
Haha Bianca is gelijk weer in de war door die hormoontjes ze wordt er ongeduldig van. Nee hoor meid, knap balen dat die ellende nu alweer terug is ! @Rachel: knuffel voor jou en je meid. Ik zou idd ook zeggen even in bad of onder de douche. Verder gewoon je meidje bij je houden als ze zo brult. En als het jou teveel wordt schakel hulptroepen in. Kan me voorstellen dat je op laatst mee gaat brullen. @Goddes: Zou Josh nachtmerrie's hebben ? Of is hij wakker als hij zo gilt. Lijkt me in elk geval "niet leuk". @Erica: super uitvinding die draagdoeken he ? Je kindje lekker bij je en je hebt toch nog je handen vrij. Ik verveel me eig. Ja kan wel schoonmaken maar daar heb ik geen zin in. Ik vind het veel te heet om er een baby op pad te gaan eigenlijk.
@Rachel fijn dat de dokter er achter kwam dat ze buikpijn had, hou je het nog een beetje vol? Het zijn niet alleen voor je baby maar ook voor jou genoeg indrukken zeg de laatste dagen. @Bianca en Silvie ik heb zwaar medelijden met jullie. Verlang ook niet naar de eerste menstruatie. Aan de andere kant ben ik blij dat het allemaal goed werkt daarbinnen. @Nemo al een klusje of andere bezigheid gevonden? @Silvie lijkt mij ook superhandig als Tess groot genoeg is voor een baby slaapzak. Ze trapt de lakerns van zich af. Zonder lakern of dekentje lijkt ze slechter te slapen. Ze slaapt dus zelfs nu onder een dun dekentje. Vind het wel wat eng i.v.m. warmte maar goed zij schijnt het lekker te vinden.
Ik geloof dat (bijna) iedereen inderdaad mijn verhaal wel herkende. IK had het echt helemaal gehad gisteren, tuurlijk ben je moe en is het warm maar toch.... Menno en ik hebben gisteren tot half 2 gepraat ( moe waren we toch al), met m'n schoon moeder heb ik het ook uitgepraat. Ik heb maar net gedaan alsof ik gek was....ik heb echt een hekel aan ruzie maar soms trek ik de beerput even open ( een echte stier ben ik ook) en dan is er geen houden meer aan. In ieder geval; vanochtend heb ik haar gebeld en gevraagd of ze wilde helpen om Jelte in bad te doen ( ze had namelijk gehoord dat mijn moeder dat afgelopen week had gedaan toen die op visite was vanuit de andere kant van nederland) en ze was dus stikjaloers ( ze zei; ik voel me achtergesteld) dat mijn moeder dat gedaan had. Heb heel veel gezegd tegen haar de afgelopen week; kom een keerje langs ( want zij woont redelijk dichtbij), maar dat doet zze dan niet want dan voelt ze zich teveel zegt ze. Nee, ik moet persoonlijk vragen en niet via Menno..... IN IEDER GEVAL.... ze was er vanochtend toen wilde ze alleen kijken met in bad doen en zelf niets doen want dat vond ze eng..... Met andere woorden ze was gewoon jaloers op mijn moeder dat die Jelte eerder in bad gedaan had dan zijzelf... pfff. Ik heb mezelf een schouderklopje ( en een stuk overgebleven taart van de verjaardag) kado gedaan, dat begrijpen jullie wel. Gelukkig is het nu opgelost ( voor zolang als het duurt), ik ga zo maar eens beginnen met de verjaardagstroep op te ruimen, want dat was er bij in geschoten gisteren. @Rachel en GT: sterkte met jullie kindjes. @ de rest: lekker genieten van deze mooie dag.
Hallo dames Hier 2 rotdagen achter de rug. Lars deed niets anders dan huilen. En op een gegeven moment stond ik er zelf ook bij te huilen. Heb enorme last van mijn tepels en weet niet wat ik moet. Ik wil heel graag bv geven maar het doet zo zeer. Zie elke keer weer tegen de volgende voeding op. Heb gisteren wat voeding afgekolft en dat met flesje gegeven, maar dat was ook een grote drama voor dat hij in de gaten had wat hij met het flesje moest doen. Ben nu ook enorm moe en heb al ongeveer 3 dagen constant hoofpijn. Ik zie het even helemaal niet meer zitten. Voel me zo machteloos. En voel me daarin tegen ook weer een slechte moeder omdat ik er toch overna zit te denken om straks de bv te vervangen voor fv als de pijn van mijn tepels niet snel beter wordt. Rachel: Goed dat je de ha hebt gebeld, en ik hoop voor je dat het nu gauw beter wordt. Alweer meiden ongesteld, ik vloei nog steeds kleine beetjes is nog geen dag helemaal weggeweest. Maar zit ook nog niet op de eerste ongsteldheid te wachten. Lars trapt zich ook onder de lakentjes weg maar slaapt hier wel goed om dus ik laat het maar zo, het is toch warm genoeg. Vaak als hij wakker wordt of ik hem wakker maak ligt hij horizontaal in zijn bedje, een klein wurgetje in bed Goddess: Wat lijkt mij dat erg dat de kleine angstaanvallen heeft. Hoop voor je dat het snel over is. Groetjes Alida
Rachel: Arm kind toch, jeetje wat zielig! Ja ik was weer naar Alkmaar gegaan, en ik had het gewoon erg druk, vandaar dat ik er ff niet was. Knuf aan je kleintje! Nemo: Het lijken wel nachtmerries. Dat was ook het eerse wat ik dacht. Maar waar kan een baby dan in vredesnaam over dromen? Hmmm verveel je je? Kun je nog zo'n achterblijf-klusje doen, zoals foto's inplakken ofzo? Alida: Jeetje meis, *knuf* Wat naar allemaal. Je bent zeker geen slechte moeder als je bv vervangt door FV hoor. Op het moment dat jij je niet prettig voelt al je bv geeft zal Lars dat merken en voelt zich ook niet prettig, plus dat je productie op den duur af zal nemen. Doe wat voor jou het beste voelt. Bedankt meiden!