Mag ik even zeggen dat jullie kinderen onwijs leuke baby's zijn? Heb net even foto's zitten spieken . Ik heb nu trouwens ook foto's op mijn site staan . Hier gaat overigens alles super! Zowel Josh als ik lopen onwijs voor op alles. Maar dat licht ik een andere keer wel toe, ik ga nu slapen. Veel geniet plezier met jullie kids!
Jeej Tigger de 3 mei mama @Goddess wat een mooie kereltje is Josh! Lekker blond koppie @Assepoester bekend zeg over dat steeds vaker willen drinken en dan niet willen slapen! Gisteren dus op visite geweest, heb niet hoeven kolven redde het precies met de voedingen. Alleen heeft Lindsey volgens mij een regeldag want ze komt ineens om de 1,5 uur vanaf gistermiddag....ook vanacht! Ben helemaal kapot. Gisteren kwamen hier dus ook de eerste tranen bij mij...zei nog tegen Jasper zijn dit dan DE kraamtranen (geen last van gehad ) zegt hij nee schat, dit zijn oververmoeidheidstranen Zit er nog steeds helemaal doorheen heb het idee dat ik leef van voeding tot voeding momenteel. Maar komt goed! Jasper wou dat ik kolfde zodat ik vanacht keer kon blijven liggen maar heeft geen zin want word toch wel wakker van haar dus kan ik dan net zo goed voeden. Dit weekend komen m,n schoonouders pffff en blijven ook slapen geloof ik...nouja ik ga m,n eigen gangetje op onze slaapkamer dus veel last heb ik er niet van. Probeer vandaag veel te slapen. Jasper is nu weer rijlessen voor zijn E rijbewijs en ik ga zo Lindsey in de tummy doen dan voeden en dan nog ff slapen. xxx
Super foto's Goddess! De mei-mamma's brengen wel heel mooi nageslacht voort! We zijn heel benieuwd naar je verhaal, goed nieuws is altijd fijn. Rachel: ik hoop voor je dat de regeldag bij 1 dag blijft, het is hier al 5 dagen aan de gang (vanaf 1 mei ineens 9 voedingen ipv 7, hoop dat het vandaag beter gaat). Vooral de nachten zijn vervelend. Ben er zelf ook uit geweest van 2.15 tot 5.15 uur. Heb zelfs nog even aan je gedacht Veel plezier in de tummy en welterusten.
Jingles, ik denk dat je maandag voor de ks gaat! Je bent nu al 39w2d! Het kan niet anders dan maandag zijn Hoe dan ook, nog eefjes en dan kun je ook hier 'klagen' over krampjes ed, hihi.
kijk zo worden de roddels de wereld in gebracht Maar ja Assepoester, jij weet natuurlijk wel het een en ander van de "regeltjes" rondom ks... dusseh... ik ben benieuwd of je wederon gelijk hebt gekregen (dat van die kruik klopte namelijk ook! super joh, tx!)
Meiden even een vraagje aan jullie. Voeden jullie nog steeds om de 3 uur (als ze niet eerder komen) of voeden jullie gewoon op vraag? Als ik Lindsey namelijk wakker moet maken voor de voeding drinkt ze heel slecht en als ik haar gewoon voed als ze komt drinkt ze veel beter. Dit kan dus wisselen tussen de 2 uur en de 5 uur (5 uur is 1x voorgekomen meestal komt ze tussen de 3-4 uur uit zichzelf) Alvast bedankt voor het antwoorden!
Daarom voed ik dus ook naar vraag. Als ik haar wakker moet maken heeft het gewoon geen zin, ze slaapt gewoon door, zelfs kriebelen helpt dan geen zier. Dus laat ik haar gewoon aangeven wanneer ze honger heeft, dan drinkt ze tenminste goed. Ik let er wel op dat er niet teveel tijd tussen zit (van de kraam had ik meegekregen dat er overdag max 4 uur en 's nachts max 6 uur tussen mag). Inmiddels zal dat wel iets meevallen, dus hou ik dat niet precies aan. Nu komt ze tussen de 2 en 5 uur gemiddeld (net als bij jou dus). Mooi LZ, dat scheelt weer een hoop gedoe met het zoeken naar losse doppen En over maandag: Jingels is dan 39w5d en ze doen een ks eigenlijk altijd voor de 40e week. Zoveel speling heeft ze dus niet meer
Dankje wel Assepoester! Ik zal haar dan ook meer op vraag gaan voeden. Ik ben zelf weer een beetje bijgetankt, ik heb 2x gekolfd en Jasper heeft haar vandaag 2x het flesje gegeven. Rond 20.00 leg ik haar weer aan en dan rond 23.00 weer. En dan hopen dat ze vanacht wat beter slaapt. Voel me meteen stuk beter dus heeft wel zin gehad om te kolven, zat er ff helemaal doorheen. Ze heeft 100 ml gedronken net en ligt nu weer heerlijk te slapen De kraam zei hier trouwens dat ze s'nachts van 23.00 tot 7.00 zonder voeding mag doorslapen mits ze dit zelf doet. Dus dan 8 uur zonder... Maar goed dat gebeurd voorlopig toch nog niet.
Rachel: Dankjewel! . Ja er zijn heel wat mooie mei (april) baby's ! Ik voed in principe ook op vraag, anders wil hij ook niet zo goed. Hij kwam eerst overdag elke 3-4 uur en dan snachts 6 uur. Nu is het gewoon non-stop 3-4 uur (dus een voeding erbij...wel balen, kon die 6 uur slaap wel waarderen...). Wie heeft trouwens die banner voor je gemaakt, dat wil ik ook! Assepoester: Go Assepoester, drijf Jingels maar in het nauw ! Josh (en ik touwens ook) doet het zo super! Bv gaat gewoon goed (wat een vent is het, het slokt, slurpt, klokt en smakt alles naar binnen, het klinkt alsof er een gigantische hond aan mijn bost hangt in plaats van een klein baby'tje ). Hij was in een dag al van de meconium-plak-troep af, peopt en plast veel, huilt alleen als het nodig is, heeft een onwijs sterk nekje (alle spieren eigenlijk) slaapt rustig, kan zijn duimpje al in zn mond stoppen, kijkt heel vaak in het rond, begint erg vaak lachstuipjes te krijgen, is gister al zijn navelstreng verloren, zit al boven zijn geboorte gewicht, houd zichzelf goed op temperatuur etc. Hij loopt wat betreft alles gewoon dagen tot weken voor op andere baby's, echt heerlijk dat ik me totaal geen zorgen hoef te maken over hem. Ik had me helemaal ingesteld op een huilbaby met allerlei problemen etc. Ik heb echt zo ontzettend veel geluk met hem, hij is (vergeleken met tal andere baby's) zo makkelijk, het is gewoon een heel tevreden en gelukkige baby. Ik ken zat moeders die een moord zouden plegen om zo'n kindje te hebben. Ik besef echt dat ik zo ontzettend veel geluk heb met hem, eindelijk iets dat wel goed gaat! Misschien, heel misschien, is dan eindelijk de leuke tijd voor mij aangebroken .
Assepoester en Rachel: Ik heb net weer even op jullie sites gespiekt, wat een prachtige meiden zeg! *moest het even kwijt*.
Hallo meiden ik kom mij ook even aanmelden als trotse mei mama Hier alles goed. Wij hebben een heel tevreden babytje, een geweldige knuffelkont. De borstvoeding gaat super goed. Tessa eet, slaapt, trekt gekke bekkies. Ik geniet van elk moment en heb met name gisteren wat traantjes gelaten van geluk. Kon alleen maar roepen hoe mooi ze is. Ben ook heel blij dat ik zo van mijn kraamtijd genieten kan en zo een roze wolk gevoel heb. Er komen vast nog zwaardere tijden maar dit is toch maar mooi genieten zo. De bevalling was wat moeizaam, de persweeen duurde te lang waardoor een flinke knip nodig was. Na wat duw en trekwerk was ze er. Toch heb ik na 10 minuten geroepen tegen mijn manntje:'denk maar niet dat ik geen tweede wil'. Ik vond het gewoon heel mooi hoe de natuur je lichaam stuurt. In mijn geval klopte ook het cliche dat alle pijn vergeten was toen ik haar in mijn armen had. Achteraf heb ik van de hechtingen ook niet veel last. Ik voel ze natuurlijk wel maar het doet niet echt pijn. Nu zijn we druk met visite en verder probeer ik veel te rusten tussendoor. Zo dat was mijn verslagje Eigenlijk best lekker het zo even van me afschrijven. Ik zal even wat foto's in mijn album zetten.
Super Erica! Mooi dat alles lekker loopt en je zo heerlijk kunt genieten. Mooi foto's ook, weer een mooi meisje erbij! Die jongens weten straks niet hoe ze hebben moeten: veel te veel mooie dames, hihi. En Tigger: ik heb de foto van je meisje in het andere topic al gezien en die is ook super lief! Tassie is ook al thuis, ik heb alleen nog niet in je album gekeken voor foto's, maar het kan niet anders dan dat Dylan ook een heerlijke knul is. Ik hoop dat jullie beiden goed herstellen van de ks en dat die meegevallen is.
Nou, nu officieel mama... Morgen zal ik me even fatsoenlijk bijlezen... Emma, is vooralsnog echt een tevreden babytje. Ook hier voeding op vraag. Borstvoeding gaat super! Emma is een natuurtalent en is net een magneet... Vanaf het eerste moment. Erica, ik heb ook al heel wat tranen gelaten.. Van geluk, ontlading, blijheid, beetje angst en ongeloof, gewoon van van alles. Maar alles positief... Vind het nog wel steeds eng allemaal.. Maar het gaat wel goedgelukkig. Nou morgen heb ik vast meer puf.... Kus...
Spannend jingels! mooe datum 8 mei, was mijn uitgerekende datum Heel veel succes morgen! Typt wel een beetje lastig met 1 hand, heb Lindsey op de andere arm. @Goddess sweetangel100 heeft de banner voor mij gemaakt. Die jij nu hebt is ook leuk zeg met die krokodil Vanmiddag word Lindsey weer gewogen, ben benieuwd
Hallo mama's ik had even een vraagje moet je nou een badjas/handdoek meenemen naar het ziekenhuis als je bevalt? Want als het zo is dan moet ik wel een heel groot koffer meenemen En kraamverband/zoogcompressen enz hebben ze daar toch? Thanx
Badjas is wel fijn hoor Bibiche. Verder hoef je echt niets mee te nemen aan verbanden, handdoeken of weet ik het. Gewoon eigen kleding, voor de kleine en toilettas... Thats it.