Ah wat vreselijk, krijg er echt tranen in mijn ogen van. Jeetje wat is het toch zo oneerlijk de wereld. Zo'n sterke meid die al sinds februari zo hard vecht. En iedereen dacht dat het goed zou komen. Pff Annemarie en Jason er zijn geen woorden voor hoeveel ik aan jullie denk en hoop dat Benthe zo sterk is dat ze er goed door heen komt.
Hoi meiden, wou even laten weten hoe hiet met ons ging, maar schrik me rot van het bericht van annemarie en jason, wat erg zeg, ik hoop zo dat ze opknapt, jullie zijn in me gedachten! dikke kuz babymei
Wat vreselijk nieuws over Benthe. Het leek zo goed te gaan. Weet verder niet wat ik moet zeggen. Mijn gedachten zijn bij hun, kaarsjes branden.
Oh wat verschrikkelijk nieuws, zit hier helemaal in tranen. Benthe is steeds in mijn gedachten, ze vecht zo hard! Ik weet niet goed wat ik kan zeggen, alles klinkt zo suf. Mijn kaarsje blijft voor jullie branden...
Annemarie en Jason: Wat een vreselijk nieuws, bah! Mijn gedachten zijn bij jullie en de kleine Benthe. Heel veel sterkte! @ tassie: heb al de 1e week de zorgverzekering geregeld, en bij hen is ook nog geen bsn nummer bekend. Ik wacht nog wel even geduldig af. Hoop alleen dat het allemaal wel doorgegeven is, ik moest nl ook zelf achter de hielprik aangaan. Emma's geboorteaagifte was nl in een andere gemeente dan waar wij wonen (ivm bevalling in ziekenhuis) en dan kan het dus langer duren voor de gegevens bij onze gemeente zijn doorgekomen en verder verwerkt. Wij hebben ook de cinababy druppels en Orthiflor Start (probioticum, dus bevordert de darmen (de goede darmbacteriën) we hebben tot nu toe alleen de cinababy druppels 1 x gegeven. Het leek wel te werken. Ik heb er alleen wat problemen mee dat het op alcoholbasis is. M'n hele zwangerschap gen druppel alcohol aangeraakt en nu ook niet vanwege de bv... Vanuit mijn werk weet ik namelijk dat het wordt afgeraden dranken die alcohol bevatten te geven aan baby's en kleine kinderen. Bij pasgeborenen schijnen zelfs kleine hoeveelheden alcohol vervelende bijwerkingen te kunnen geven. In de praktijk worden dranken op alcoholbasis best veel voorgeschreven door kinderartsen aan jonge baby's, dus het zal wel meevallen, zeker die paar druppeltjes. Die orthiflor zorgt er voor dat de darmen eerder gewend zijn aan de voeding waardoor krampjes voorkomen worden. Alleen staat er op de verpakking dat het bij baby's jonger dan 6 weken geadviseerd wordt alleen onder deskundige begeleiding te gebruiken... nu weet ik niet wat ze onder deskundige begeleiding dan verstaan. Waarschijnlijk zullen we daar toch binnenkort mee gaan beginnen.
Weet even niet tot waar ik moet bijlezen, krijg meestal wel een berichtje maar nu niet. Sorry meiden houden jullie nog van me tegoed. Hier gaat alles goed, Kaylie doet het echt super! s'avonds om 10 uur een voeding, dan is ze er pas weer om 4 uur en dan weer om een uur of negen, en dat al de laatste 4 dagen! Verder zat ze gister alweer over d'r geboorte gewicht heen! Volgens de vk is me borstvoeding net vanille vla, ze krijgt echt een bolle toet! Kraam zuster was gister voor het laatst en peet moest vandaag weer aan de slag in brabant maar komt gelukkig thuis slapen, moet wel heen en weer rijden, maar hij wil geen minuut missen van zijn kleine prinses als dat niet hoeft! Vond het wel raar vandaag dan ineens in je eentje, krijg ook bijna geen kraam bezoek, me zus is zondag 25 jar getrouwd en iedereen zegt "we zien je daar wel " en als ik heel eerlijk ben, vind ik het niet zo heel erg, komt misschien nog dat meer langs komen maar tot nu toe is het erg rustig! Me wond geneest ook redelijk, heb wel erg veel pijn gehad 2 dagen lang, de hechting ging trekken, moest in een zout water bad gaan zitten, maar wij hebben geen bad, heb dus z'n opblaasbaar kinder zwembadje gekocht en in de douche gezet, dat ging perfect en nu nergens meer last van (sorry van het even vieze praatje) Nou meiden, ga weer wat doen, allemaal een hele fijne avond, kom morgen nog wel even om een hoekje kijken kuz babymei
@Babymei, fijn dat het zo goed gaat. Wat een verschrikkelijk nieuws van Benthe, weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
O wat een verschrikkelijk nieuws, ben er helemaal kapot van. Wat een vechter is dat meisje gebleven zeg, wat een oneerlijke strijd! Annemarie en Jason heel veel sterkte.
Dacht ga nog even kijken, misschien nog nieuws van benthe..... De tranen vloeien nu langs me wangen, vind het zooo erg. Annemarie en jason , ik wens jullie zo verschikkelijk veel sterkte met deze enorme verlies, er brandt hier een kaarsje in huis voor jullie en in de naam van benthe. Heel veel sterkte en een dikke kuz en knuffel van ons
Zit hier te huilen...wat een afschuwelijk nieuws over kleine Benthe...ik weet niet wat ik moet zeggen! Lieve Annemarie & Jason, het enige wat ik kan zeggen is heel veel sterkte met dit vreselijke verlies! Meer woorden heb ik hier niet voor. Heel veel liefs en een hele dikke knuffel voor jullie en uiteraard voor jullie meisje. Lieve Benthe zal je daarboven een beetje goed op je papa en mama passen? *Brr ik blijf huilen vind het zo afschuwelijk!*
Lieve Benthe, je hebt zo hard gevochten, je bent en blijft een sterk meisje. Annemarie en Jason, ik kan niet anders dan jullie sterkte wensen met dit enorme verlies. Ze is nu helaas bij Yana* en Inthe*
..................................................ben er stil van... tranen uit de hemel, tranen hier op de bank. Annemarie en Jason: heel veel sterkte. Wees trots op jullie lieve sterke Benthe, zoals zij gevochten heeft. Helaas de strijd was te zwaar. Ze heeft in die korte tijd een plekje veroverd in de harten van ik denk alle (bijna) mama's op dit forum! veel liefs en knuffels, ook voor jullie kids.
tranen lopen over mn wangen en heb er kippevel van. Wat een vreselijk bericht zeg. Lieve benthe ... rust zacht
Ook hier groot verdriet, wat een vreselijk nieuws. De kaarsjes branden voor de hele familie en de tranen blijven vloeien. Annemarie, heel veel sterkte toegewenst voor jou en je hele gezin. Benthe meid, je hoeft nu niet meer te strijden, kom maar fijn tot rust. Alle gedachten zijn bij jullie, Bianca, Giovanni en Elia.
Hier ook tranen.... Wat vreselijk.. wat lijken andere dingen, waar je je druk om kan maken, dan ineens onbelangrijk... Wil jullie heel veel sterkte wensen.