Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hier ook dikke tranen wat erg zeg.

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    krijg het maar niet uit mn gedachte ... vreselijk

En dan maken wij ons druk dat onze kleintjes soms huildagen hebben.

3. Niet meer actief

jezus wat een nieuws zeg. zit hier gewoon met kippevel!

Annemarie en Jason en familie; Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd

Liefs Nathasja

4. Niet meer actief

Emmetje; de cinababy wordt aangeraden doo het cb. Het lijkt me niet dat ze iets voorschrijven wat niet goed is. Dat andere ken ik niet. voorkomt dat ook krampjes?

liefs Nathasja

5. Niet meer actief

Emmetje; sorry niet goed gelezen. Heb al antwoord op mijn vraag.
    Ik hoop dat het snel geregeld is je bsn nummer.

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hebben jullie ook zo slecht geslapen? Heb de hele nacht aan Benthe gedacht. Jasper kwam gisteravond boven en toen zag hij dat ik huilde. Ik vertelde het over Benthe en vervolgens zaten we beide te huilen....vind het zo erg!

7. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik heb het vanmorgen pas gelezen maar kan nergens anders meer aan denken.
    wat een vedriet zeg.
    en ze waren zo blij dat ze thuis was wat gemeen
    dat het zo moet aflopen.

8. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Zit hier tranen met tuiten te huilen, wat erg.
    Was gisteravond hier niet meer geweest.

Annemarie en familie heel veel sterkte met dit verlies. Weet niet wat ik verder moet zeggen. Vind het zo erg.

Groetjes Alida

9. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Hier nog 1 met tranen en kippenvel... Ik was er al bang voor....wat een vreselijk nieuws, wat moet dat verschrikkelijk zijn om mee te maken... :cry: :pale:

Annemarie en Jasonr: heel veel kracht voor de komende zware periode...

10. simalex

simalex Bekend lid

:cry: :cry: :cry: Wat verschrikkelijk nieuws! De kleine lieve Benthe die nu toch bij de engeltjes gaat horen. :cry: :cry: :cry:

Lieve Jason, Annemarie, Janelle en Julien: Heel veel sterkte en kracht gewenst de komende tijd. Jullie zijn in mijn gedachten Ik vind het zo afschuwelijk voor jullie!

Liefs van Simone en Yildou

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

Je snapt het niet he. Het ging zo goed ze mocht zelfs naar huis. Helaas maar voor heel eventjes. Daarna ging het zo snel..... :cry:

12. simalex

simalex Bekend lid

Ja, mooi dat ze heel even thuis geweest is. Maar zo oneerlijk. Dat ze daarna weer zo ziek geworden is. Echt alle mama's zitten te snotteren achter de pc volgens mij...

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oh mijn god... :( Dit kan niet waar zijn...

Annemarie en Jason en kids... ik weet niet wat ik kan zeggen... Alles lijkt teveel... :( :(

14. Niet meer actief

@Annemarie en Jason Het spijt me heel erg om dit te moeten lezen!

Ik wens jullie heel veel sterkte toe met dit grote verlies! De kleine Benthe was zo sterk, maar helaas het gevecht was te zwaar voor haar!

Ik weet niet zo goed wat ik nog moet zeggen, de traantjes komen nu nog voorbij! Wij denken aan jullie!

Knuffel Steef Brigitte en Joaquin

15. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Ik ben vannacht ook een paar keer wakker geworden met Benthe in gedachten. Ook het andere verhaal in de lounge (zonnestraal is 4 dagen geleden haar vriend verloren aan een hartstilstand, hun dochter is 3 maand oud) spookte door mijn hoofd. Ben vannacht zelfs een paar keer stiekem wezen kijken bij Sabrina. Ik kan het me gewoon niet voorstellen hoe het zou zijn om 1 van beide te verliezen.

Rachel: hoe ging het vannacht met Lindsey weer thuis? Heeft ze nu wel rustig geslapen?

16. Esma

Esma Bekend lid

Wat een vreselijke nieuws over Benthe :cry: ... ik kom gewoon woorden te kort... Ouders heel veel sterkte...

17. simalex

simalex Bekend lid

18. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hier ook veel traantjes :cry:

lieve Annemarie, Jason en kids.
    Heel veel sterkte met dit grote verlies. we willen jullie heel veel kracht toewensen.
    Jullie kleine meid zal altijd bij jullie zijn in jullie harten.

19. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    brrr heb een brok in mijn keel en kippenvel overal.... wat vreselijk.... Annemarie heel erg veel sterkte de komende tijd! lieve knuffel

20. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    wilde ff melden hoe het bij de kinderarts was... maar stlet nu helemala niets meer voor nadat ik eht nieuws over Benthe gelezen heb...

toch ff snel... het is goed gegaan, het tongriempje is doorgeknipt (ik ben de kamer uit gegaan... vriendlief heeft toegekeken en Steven daarna getroost en direct daarna heeft hij bij mij gedronken, want best goed ging... hij verslikte zich wel even... maar daarna ging het goed. Bij mij voelde het ook veel beter!
    Ben blij dat het achter de rug is en hoop dat we echt wat gaan merken aan zijn drinkgedrag!
    Ons schatje wordt nu wakker en wil vast drinken...
    hoop dat het weer goed gaat!

Deel Deze Pagina