Site van Benthe is afgesloten met een wachtwoord, neem aan dat de ouders het nu prive willen houden. Annemarie zal wel terug komen wanneer ze er weer aan toe is. Iedereen; hopenlijk een iets betere nacht dan gisteren. Welterusten allemaal.
Geloof het of niet, het is onvoorstelbaar, maar het wachtwoord zit erop omdat een *scheldwoord* Annemarie op Benthe's site een faker heeft genoemd en het alleen maar doet om hun site als best bekeken te krijgen.
@Goddess ik zou zeker weten zodra het weer gebeurt meteen naar de huisartsenpost gaan. Lijkt me namelijk dat er echt wel iets is, misschien heeft hij ergens pijn? Wij zijn toen ook meteen met Lindsey gegaan omdat ze zo hysterisch was en bleek dus ook dat ze pijn had. Succes meid! Wat stom zeg dat iemand zoiets op de site van Benthe durft te zetten....wie zou zoiets nou faken zeg, kom op! Weet iemand het wachtwoord?
Assepoester; Dat meen je niet. Wat een ongelovelijke ******* piep. Hoe haal je het in je hoofd. Goddes; Dat was schrikken. Is het misschien een idee om langs een kinderarts te gaan. Toen ik het vertelde van alleen de stuipjes bij het cb werd ik al door gestuurd. Mooi dat je ex is geweest dan heb jij ook weer wat rust. Nemo; Dat klinkt niet erg lekker dat klakken. Ik zou dat ook niet zelf gaan doen. Liefzonnetje; Fijn dat het gebeurt is. Hoop dat het nu beter gaat. Liefs nathasja
Dat meen je niet ze hebben al zoveel verdriet en dan moet je ook nog een wachtwoord nemen om zoiets. ze heeft ook haar banner veranderd met een foto van dat mooie meisje. als ik die foto zie krijg ik weer tranen wat een verdriet moeten die mensen hebben.
Hai meiden... Zo is even geleden.. Maar heb wel af en toe gelezen. Hier alles oke... Dat is het hem juist... Emma doet het heel goed en ik raak zo in de war van het forum... Vraag me af of het wel oke is dat emma zo rustig is... *jaaaa dat is het andere uiterste en ook daar maak je je zorgen om* Om me niet meer zorgen te maken dan ik al doe (mama zijn valt niet mee) heb ik besloten me wat afzijdig te houden... Helaas..We hebben wel de borstvoeding opgegeven. Om de reden die Bibiche nu geeft. Emma wilde niet meer normaal aan de borst, werd er helemaal gek van... dodelijk vermoeiend dat gepruts aan mijn borsten. Voelde me onwijs slecht daardoor en dat helpt niet. Emma heeft niets aan een gefrustreerde mama. Uiteindelijk helemaal op gekolfde mamamelk, maar de productie liep als een gek terug. 3 dagen bedrust met om de twee uur flink kolven mochten niet baten... We zijn nu aan het afbouwen. Ik wilde maar niet stoppen vanwege alle vooroordelen en ik voel me zo schuldig tegen over die kleine muis. Maar nu we de knoop hebben doorgehakt voel ik me veel beter... Het is niet anders, BV is niet voor ons weggelegd. Ze heeft iig 6 weken mamamelk gehad. Ik hoop dat ik daardoor toch voor een goede start heb gezorgt. *GT, jeetje wat onwijs zielig voor je mannetje. Ik zou me ook onwijs zorgen maken. Toch maar even contact opnemen? sterkte voro je mannetje. *Bibiche, ik weet wat je doormaakt.. Erg vermoeiend en stressie. *Jongens wat een ellende van Benthe... Ik vind het zo onwijs zielig en verdrietig... Zo oneerlijk.. Als ik dan naar Emma kijk, moet ik even slikken en knuffel ik haar even extra... Ik heb er geen woorden voor. Ik vind het onmenselijk.. Nou dit even in het kort. Hoop weer wat vaker me te melden. Vergeef me dat ik al een tijd niet heb gereageerd en ik hoop dat ik nog net zo erbij hoor als ervoor.. Knuffel!
Tigger; Doe niet zo gek! Natuurlijk hoor je erbij! Ik snap je gevoel wel hoor met de bv, maar ook met kv worden ze groot en ach die vooroordelen. Ik ken ze allemaal en in het begin maakte ik me daar druk over en nu niet meer. Dylan groeit net zo goed al ieder ander kind. Liefs Nathasja
dames bedankt voor jullie medeleven en steun! ik weet niet zo goed of ik nou el of niet in dit topic moet zijn want heb hier nu eigenlijk niet zoveel meer te melden! Ik wil jullie alle geluk van de wereld wensen met jullie kleintjes en dat ze op mogen groeien tot prachtige kinderen Ik kom zeker zo nu en dan nog even jullie kleintjes bewonderen! Liefs Annemarie
@annemarie: nogmaals heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd. @tigger: gek he dat je je helemaal down gaat voelen omdat je bv opgeeft maar dat heb ik ook. Het is toch een soort moeder instinct om het beste van het beste aan je kind te geven maar het moet niet ten koste van jou gaan natuurlijk. En op kv groeien ze even goed en je hebt het geprobeerd en ze heeft 6 weken bv gekregen. Vandaag komt Elenora om de 2 uur zo vermoeiend en ze wil niet slapen. Ik ben maar naar boven gegaan en ik wil ff niks doen met haar, erg he maar soms pff word je er zo moe van. Vannacht kwam ze om 2, 5.30 en om 7 uur en daarna ook nog eens om 9 uur Mijn tepels doen gruwelijk pijn van het vaak aanleggen, blaasjes op mijn tepelhof gaan maar niet weg en ze drinkt echt onrustig. Ze laat los continu, klakt met haar tong. Eigenlijk drinkt ze heel erg rustig wanneer ze slaapt als ze wakker is niet zeg maar.
Ah Tigger weet hoe je je voelt hoor! Ik was ook erg verdrietig toen ik stopte met de BV maar inmiddels helemaal niet meer en heb er alle rust in gevonden Je moet doen waar je je zelf het beste mee voelt! Enne als je onzeker word van hier gewoon lekker wat minder komen hoor, tis niet de bedoeling natuurlijk dat je je rot gaat voelen. Ik word soms ook onzeker door allerlei verhalen maar bedenk me dan gewoon dat ieder kindje anders is en ik het toch op mijn manier doe @bibiche hoop dat het snel wat beter gaat met de Bv!
hoi Tigger, ik ben ook gestopt met de bv voelde mij er gewoon niet blij bij. had altijd het gevoel dat ze te weinig dronk. en nu met de fv ligt ze gewoon soms 4 uur te slapen en is een tevrede meisje. ik voel mij er juist beter door en heb geen schuld gevoel. liefs Chantal.
Mijn man zei net ook dat als ik wil gewoon fv moet gaan geven maar op de een of andere manier wil ik het niet. Ik wil gewoon doorgaan maar voor hoelang. Ik zie nl. volgens mij fulltime kolven echt niet zitten dan heb je helemaal geen leven meer want dat is natuurlijk dubbel werk, eerst kolven dan ook nog eens voeden. Ik word pas onzeker als ik op bvforum lees dat clusteren, regeldagen allemaal bijhoren maar ik heb het gevoel dat mijn meissie alleen maar clustert. Ze zeggen wel lekker hele dag op bed liggen en je kind voeden maar ik moet zeggen ik heb geen plezier aan bv geven het is gewoon dat het moet maar ik heb geen roze wolk gevoel als ze aan mijn borst drinkt. Ik vind het zo erg he mijn moeder heeft 5 kinderen grootgebracht op bv en dat 6 maanden lang zonder 1 keer te zeiken. En ze kenden het woord clustere niet toen was gewoon om de 3-4 uur drinken en niet eerder. Als kind huilde dan was het wel een andere reden. EN daar word ik weer onzeker van, nl. heeft ze echt wel honger of is ze gewoon moe of weet ik veel wat. Sorry voor lang verhaal maar ben doodmoe vandaag en ze is weer aan het huilen. Ze heeft misschien vandaag 1,5 uur geslapen in totaal.
hoi Bibiche, ik weet hoe je je voelt. waarom probeer je dan niet eerst 1 flesje per dag dat heb ik ook gedaan en als je dat prettig vind doe je er 1 meer. dan heb je voor jezelf ook rust en je weet dat ze genoeg binnen krijgt. je moet doen waar je jezelf lekker bij voelt. sterkte chantal.
@chantal:Hoe pak je dat aan dan met je eigen bv productie? Moet je dan kolven het moment dat je haar fv voeding geeft? Anders krijg je toch stuwing? Ik moet donderdag voor het eerst naar CB en ik ga het daar ook over hebben.
ik heb niet gekolft als je 1 keer over slaat heb ik niet meteen stuwing en zodra je het wel hebt is het weer tijd om te drinken. daarom moet je om en om doen . ik ben nu helemaal gestopt en als ik te veel stuwing heb kolf ik de druk eraf. sterkte liefs Chantal.
Pff ben blij te horen dat ik dus niet de enige ben die nu FV geeft... Ik voel me er ook heel goed bij nu en Lindsey komt ook om de 4 uur en slaapt s'nachts langer. Ik had ook geen roze wolk gevoel bij het bv geven was echt een verplichting. Er zijn ook moeders waarbij het super goed en dat vind ik alleen maar geweldig voor hun Bij een 2e ga ik meteen flesvoeding geven (hoor mij...bij een 2e ) Enne over het afbouwen, ik liet iedere dag 1 voeding vallen en verving die door FV...na een weekje ben je dan helemaal afgebouwd zonder stuwing.
Hallo allemaal, Ik ben alweer een tijdje niet geweest en ben me dus wezeloos geschrokken van Benthe. Wat ontzettend verdrietig ik heb kippenvel over mijn hele lichaam.. En dat Annemarie ons dan nog veel geluk komt wensen, jeetje ik vind at zo sterk. Als je dit nog leest Annemarie: Heel veel sterkte voor jou en de rest van je gezin. Ik zou willen dat het anders was. Ik zou willen dat ze nog bij jullie was. Hopelijk is ze nu op een goede plaats en beschermd ze jullie van daaruit.. Met mij is het verder ook balen. Mijn man heeft besloten om toch naar Engeland te gaan zonder ons. We blijven wel bij elkaar en ik vind dat hij goede redenen heeft om te gaan. Maar ik ben ontzettend verdrietig. Ook wordt het moeilijk voor me nu. Niet alleen zal ik mijn kindje nu alleen moeten opvoeden. Ik zal een uitkering aan moeten vragen. En we waren net naar Amsterdam verhuisd maar ik kan daar niet blijven. Enerzijds omdat ik de hypotheek niet kan betalen en anderzijds omdat al mijn familie in brabant woont. Ik zie het niet zitten om helemaal alleen in Amsterdam te blijven, dan heb ik helemaal geen hulp in de buurt. Dus ik moet aan een woning zien te komen maar heb geen idee hoe. Dus ben druk bezig met bedenken hoe en wat. Dus als iemand nog goede tips heeft? erg graag! Ik heb nog niet alles bijgelezen. Ik las dat een aantal van jullie zijn overgestapt op flesvoeding. Erg vervelend voor jullie dat de borstvoeding niet is gelukt. Gelukkig is flesvoeding ook niet slecht en soms ook best fijn. en de intimiteit is er ook als je de fles geeft. Ook las ik over de paniekaanvallen van Josh. Wat akelig zeg goddess. Ik zou toch maar eens naar de dokter gaan of het eens bij het consultatiebureau voorleggen ofzo. Misschien hebben ze wel goede tips. Arme Josh, zo klein en dan al zo overstuur Ameera is nu ook een beetje ziek. Ze is erg verkouden en ze heeft een beetje diaree en ze spuugt veel. Maar ze heeft verder gelukkig geen koorts ofzo.. Wel sinds een dag of twee allemaal bultjes op haar gezicht. Hebben jullie kindjes dat ook (gehad)? Weet iemand wat dat is? Ik zal nu de rest ook even gaan bijlezen en verder met regelen van het een en ander.. Geniet van jullie mooie kindjes allemaal
@Annemarie; heel begrijpelijk dat je vraagtekens hebt bij ons topic, maar wij zijn wel heel erg bij je betrokken, en voelen heel erg met je mee. Wat je hebt meegemaakt is verschrikkelijk en ik hoop voor de toekomst dat je verder leed bespaart blijft. @Tigger; fijn dat je er weer bent Tigger; hoe gaat het verder met je? Het is de bedoeling dat we van elkaar leren in dit topic toch? Iedereen doet het op haar eigen manier, en dat is goed. Als we elkaar maar steunen dan is het goed, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, dat is wat anders. Jelte heeft gisteravond van half 10 tot kwart voor 2 geslapen, en kwam toen weer om 06.00 uur. Vanmiddag wilde hij niet slapen, beetje jengelen, steeds aan de borst willen drinken. Dus ik denk dat hij een regeldagje heeft vandaag. Ik heb 2 nieuwe foto's in mijn album gezet, hij is alweer zo gegroeid. @Amilah; vervelend dat het zo gelopen is. Die bultjes heeft Jelte ook, zijn de hormonen uit de BV. Ze gaan met een maand of 3 weer weg vertelde de CB-arts aan mij.
Ik geef alleen geen borstvoeding Mooie foto's van Jelte. Ik vind zijn haar echt helemaal gaaf! Mooie kleur hoor