Mei 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door simalex, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Emmetje: hier viel de doos ook zeer in de smaak, superbedankt!

Liefzonnetje: sprongetjes komen uit het boek 'oei ik groei'. Je kunt je aanmelden voor de sprongenwekker, dan krijg je mail wanneer er een sprong zit aan te komen. Het gaat dan om plotselinge ontwikkeling van je kindje, gekenmerkt door huilerigheid, hangerigheid en humeurigheid. Aanmelden kan hier (kost uiteraard niets!) http://sprongenwekker.d2.mailplus.nl/inschrijven.htm

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ gt: ik heb geen idee hoe ze dat doen. met hand oplegging geloof ik ( ik was er wel bij maar was nog al klein :) ;) ). Ik had er nog nooit van gehoord tot mijn mamsie het me vertelde.

Mannen die zwanger zijn? :-s jammer dat ze dan niet ook nog een 'normale' bevalling mee kunnen maken. Dan weten ze ook hoe dat voor een vrouw is ;)

Hier gaat het lekker vandaag. Alleen heeft meneertje weinig zin om te slapen overdag.
    Ik verlang alleen naar lekker nachtje doorslapen.
    Gewoon leker van 23.00 u tot een uurtje of 5 6 was al fijn :)

3. simalex

simalex Bekend lid

Chantalk: Goh, klinkt best griezelig, dat derde oog. Ik ben niet zo van het paranormale... ten minste, Alexander moet er helemaal nix van weten. Ik weet wel dat kinderen tot 6 jaar open staan voor paranormale zaken. Als ze 6 jaar worden, krijgen ze meer van volwassenen wat 'normaal is'.

Assepoester: Hier was het Oei-ik-groei boek een vaderdag cadeautje. Ik vind het echt geweldig. Al gaan ze in het boek er van de uitgerekende datum uit, terwijl mijn ervaring is dat Yildou qua ontwikkeling redelijk met de 10 weken meeloopt en niet gecorrigeerd 5 weken. Maar jullie sprongetje is ook al geweest of niet? Ik zind het zo heerlijk dat Yildou nu weer even een blije tevreden baby is. En ze wordt al zo wijs! Ik geniet met volle teugen van mijn kleine meisje! Hoe lang heb jij nog verlof trouwens? Ik nog 5 weken (en ik vind het heerlijk). Heb nu eindelijk een lekker dagritme met Yildou te pakken, moet er niet aan denken om dat straks weer te moeten combineren met werken.... :(

Emmetje: Ik kan zelf de foto niet zien, maar goed. Het jurkje is maatje 62, nog wel iets te groot. Yildou is ongeveer 55 cm lang nu.

Sorry, favo-soap is ervoor. Reageer morgen weer!

Groetjes Simone

4. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Heee Simone, je kijkt toch geen GTST? ;)

Die stropdas had ik voor Elia's papa gemaakt. Hij had hem trouwens niet om vandaag :( Maar goed, schijnen zijn collega's niet te begrijpen, die serieuze computern*rds :rolleyes: Vond het juist wel humor om met zo'n ding om je nek op een bedrijf binnen te komen.

Vanmorgen naar het cb geweest om te wegen; 3960 gram en 51 cm, wat een grote vent wordt het al. Verder alles rustig vandaag, hopenlijk vannacht ook 8) Truste!

5. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    @Simone: Ik heb het boek 'Oei, ik groei' helaas niet, maar staat nog wel op het verlanglijstje. Sabrina is anderhalve week te vroeg, en zit dus nu middenin haar sprong (volgens mij gister begonnen, errug grappig op vaderdag ;) )
    Ik heb geen verlof, zit fulltime thuis, dus mag nog heeeel lang van mijn meisje genieten.
    Ze kijken steeds wijzer uit de oogjes, en die geluidjes zijn om te smelten, laat staan de dankbare lachjes als ze je zien of horen. Vanmiddag de stad in geweest, bij de Etos hangen meteen alle vrouwelijke klanten boven die bak: 'Ooohh, wat een schatje! En ze ligt zo mooi te slapen!' Dan is die grijns een mooi tijdje niet van mijn gezicht te vegen, hihi.

6. Niet meer actief

Hoi meiden,

even een vraagje Heb Dylan toe straks in bad gedaan en met afdrogen zagen we een hele blauwe plek op zijn rug en stuitje. Nu heb ik zelf al wat gegoogeld en kwam iets tegen over een mongolenvlek.

Weten jullie hier iets van? Is dit iets wat er dan ook bij zijn geboorte had moeten zitten?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Liefs Nathasja

7. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    @ Chantal87 -> Dank je wel, erg lief van je.. *knuf*

@ Tassie -> So heej wat een gaaf kado! Hij is vast dubbel blij dat hij vader is nu hihi. Over die blauwe plek, ik heb geen idee ameera heeft op precies dezelfde plek een rood plekje. Dat is of een ooievaarsbeet of een wijnvlekje zeiden ze tegen me. Misschien eens vragen op het consultatiebureau?

@ goddess -. Ok ik zal eens kijken bij het fiom. Jeetje elke 2 uur voeden dat is veel, lijkt me vermoeiend. Ik vind drie uur tussen de voedingen al zo vermoeiend. Gek is dat he? Zodra je een kindje hebt draait alles om het kind. Ameera is voor mij nu het allerbelangrijkste.

@ biancanr1 -> Leuk idee van die stropdas. En die camera is wel een echt vaderdagcadeau, kan hij mooie opnamen maken van jullie kleintje..

@ Emmetje -. Klinkt niet prettig die borststuwing, ik heb maar weer geluk gehad met dat zie ik wel, maar ja ik heb nog steeds last van mijn knip, das ook niet prettig..
    Ik kan echt niet met mijn man meegaan nu, heb ik al iets te vaak gedaan, maar wel erg moeilijk als je zoveel van iemand houdt en je moet hem laten gaan. Maar ik kan toch moeilijk mijn hele leven achter hem aan blijven lopen?
    Klinkt me bekent in de oren wat je vertelt over Emma.. Hier hetzelfde probleem. Bij mij slaapt Ameera als een roosje maar als ik haar in haar bed leg of in de box dan komen de tranen. Vandaag was het heel erg, na 5 minuten werd ze steeds weer wakker en ik probeerde te strijken maar dat heb ik toch moeten uitstellen tot mijn man thuis was. Mensen zeggen steeds tegen me dat ik haar gewoon moet laten huilen maar dat kan ik echt niet hoor. Zo'n klein babytje zo laten huilen en dan gaat ze steeds harder huilen, zo zielig. Hoe doe jij dat?

@ Rachel -> Bedankt voor je knuffel en ook je pm van pas. Dikke knuffel ook voor jou! En je site is gaaf. Wat een bos haar had jij vroeger joh! Lindsey heeft ook veel maar jij had wel heeel veel. Oh en de filmpjes zijn ook leuk. Wel lief dat ze ook haar eigen handje in haar mond stopt, net alsof ze het nadoet, echt schattig

@ Tigger -> Wat gaaf zeg die poster! Goh heej je hebt het druk gehad dan, klinkt wel gezellig. Ameera is ook al veel mee op stap geweest, gaat best goed. En wat fijn is is dat ze heel goed aangeeft wanneer ze moe is. En ze valt ook gewoon in slaap ook al zijn er heel veel mensen bij das wel handig. Begint het werken nu al weer? Jeetje wat gaat dat verlof snel voorbij dan. Wie past er op Emma als je op je werk bent?

@ Jingels -> Veel succes met je sollicitatie, ik zal voor je duimen!

@ Assepoester -> Ja ik hoop maar dat ik snel een huisje vind. Jouw man ook al een spelcomputer, die mannen worden verwend zeg hihi..Je site is mooi hoor. Ik vind het lachfilmpje gaaf zeg. Wat is dat toch mooi he als ze lachen.. En als ze gapen dat vind ik ook zo schattig. Ik zal binnenkort ook eens een site maken met fotos en filmpjes. Was tot nog toe te lui hihi

@ Liefzonnetje -> Ik heb ook geen idee wat die sprongentjes betekenen hihi. En Ameera heeft ook een enorme zuigbehoefte. Ik kan niet zonder de speen hoor. Dat is echt een uitkomst.

Bedankt meiden voor de Oei-ik-groei-sprongentjestip.. Ik heb wel ergens een oud oei-ik-groei boek, eens kijken of daar ook wat over sprongentjes in staat.

8. Niet meer actief

Amilah; Hij is zeker blij zit al plannen te maken voor een racebaan en trein hihihi. Wat betreft die blauwe plek. Ik durf er niet mee naar het cb, want het wordt ook wel vaak aangezien voor kindermishandeling. Ik bennu aan hetbellen met de ha.

liefs Nathasja

9. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Jingels succes met je sollicitatie woensdag, toch altijd spannend zulke dingen.
    @Rachel knuf terug en wat heb je een leuke site. Die mix van de babyfoto's vind ik super.
    @Simone wat heb je een mooi meisje, leuke foto's heb je in je album. De link in een van je berichtjes doet het niet meer.
    @Bibiche wat zei de lactatie deskundige?
    @Assepoester merk je aan Sabrina dat ze in haar sprong zit nu?
    @Onzewonder lijkt mij wel lachen als je jongetje alles onder plast met een boogje. Haha je ziet het wel eens in filmpjes.

O en mannen en zwanger zijn, vond het zelf veel te leuk dus de volgende keer wil ik het ook weer graag zelf dragen :)

Alle andere ook groetjesss

Tess had gisteren denk ik een regeldag. Zoveel en zo onregelmatig drinken. Ze was ook wat humeuriger. Nu had ze ook wat krampjes, ik had chili con carne gegeten :oops: . Volgens mij werkte dat door bij haar.
    Ach maar lekker thuis blijven hangen, veel geknuffelt/getroost en bij mij geslapen. Sinds gisteravond weer in de structuur. Hopelijk blijft dit weer zo vandaag en anders knuffen we verder. Gisteren kon ik het zelf goed hebben. Ze heeft zoveel leuke dagen gehad dat een hangdagje voor mij goed op te vangen was.

10. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @erica: ik heb nog geen lacdes gebeld, kijk het nog ff aan.
    @Tassie: mongolenvlekken heeft mijn meissie ook, het gaat vaak weer weg als ze wat ouder zijn. Het hoort er wel bij te zitten sinds zijn geboorte. Het komt voor bij kinderen van donkere ouders, nou is mijn man niet donker qua huidskleur maar komt wel uit het midden oosten.

Vraagje: hoelang slapen jullie baby's overdag? Elenora slaapt ene keer 1 slaapje van 3 uur en de rest meestal 1 uur of zo! En als jullie baby's bijv. 3 uur hebben geslapen daarna gegeten en 1 uur wakker zijn geweest, doen jullie ze dan weer naar bed? En in de avonden vecht ze continu tegen de slaap, niet normaal. Ik heb haar nu ingebakerd met een laken en vannacht hielp het wel want ze sliep gelijk in.

11. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    @Erica: ze was zondag de hele dag jengelig, zodra je haar bijv. in de box legde was het huilen. Dus uiteindelijk heeft ze bijna de hele middag op de armen geslapen, erg hangerig en huilerig dus. Soms zag je haar ook een soort van schrikken als ze tot de ontdekking kwam dat ze zelf verantwoordelijk is voor haar handjes en geluidjes. Gister ging het alweer een stuk beter en vanochtend heeft ze ruim een uur in haar bedje geluidjes gemaakt en ervan genoten :)

@Tassie: Sabrina heeft een 'engelenkus', een rood vlekje tussen de ogen. Als het goed is, is deze binnen een jaar weer weg. Ik vind het vlekje niet geweldig, maar het feit dat mijn meisje een kus van een engeltje gehad heeft vind ik wel een mooie gedachte ;)

12. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    @ Natasja -> Dat zou kort door de bocht zijn van het cb. Dan is de huisarts misschien een beter idee idd. Heb je het idee dat Dylan er pijn aan heeft?

@ Erica -> Ameera had gisteren ook zo'n onrustige dag. Dan sliep ze in maar als ik haar in bed legde dan begon ze weer te huilen. en ze was heel mopperig. Alleen ze dronk juist minder ipv meer. Misschien een sprongentje....

@ Bibiche -> de laatste tijd slaapt Ameera helemaal niet meer overdag. ' ochtends slaapt ze tot ongeveer 9 uur en dan slaapt ze meestal rond half 10 's avonds weer in en wordt ze tussendoor alleen wakker voor eten.

@ Assepoester -> klinkt idd wel heel lief zo'n engelenkus

13. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ amilah: als Emma huilt luister ik eerst wat voor soort huilen het is, als er stille periodes tussen vallen, is er meestal niets aan de hand en laat ik haar 15-20 min doorjengelen. Vaak is het daarna wel stil (dit is met name in de ochtend en begin van de middag). Als ze blijft huilen is er meestal een reden voor (honger, luier of boertje) en los dat op. Dan leg ik haar weer neer en vaak slaapt ze dan ook wel na een kwartier tot half uurtje.

Het is lastiger als het later op de dag is, zeg maar vanaf een uur of 4, want dan huilt ze meestal omdat ze honger heeft (lagere productie eind van de dag), ze heeft dan gewoon sneller weer honger omdat ze minder melk per voeding binnen krijgt en steeds moeier wordt, dus ook veel in slaap valt aan de borst.

Voor de nacht geven we nu een flesje afgekolfde melk met als aanvulling nog de borst. Zo krijgt ze in ieder geval voor de nacht voldoende mee. Ik ga nu proberen ook voor in de namiddag wat extra afgekolfde melk in voorraad te hebben. Hopelijk komt ze dan de avond wat rustiger door met minder voedingen dan nu. (beter een paar keer veel binnen krijgen dan vaak drinken en steeds niet voldoende binnenkrijgen).
    Ik zou zo blij zijn als met name het aantal avondvoedingen minder is (niet meer elk uur..).

@ bibichie: Emma slaapt 's nachts zo'n 5-6 uur, dan 3-4 uur tot in de ochtend, daarna 2-3 uur. Als ik geluk heb slaapt ze overdag ook een keer 4 uur door, maar meestal slaapt ze overdag maximaal 2 x een periode van 3 uur. De rest zijn hazeslaapjes van 1-2 uur. In de avond slaapt ze eigenlijk alleen op de arm na het drinken of na knuffelen, tot ze zich realiseert dat ze weer honger heeft.
    Ik leg haar na de voeding in haar bedje zodra ze ofwel in slaap is gevallen of al een paar keer heeft gegaapt, dus bij tekenen van slaap leg ik haar in haar bed.

@ erica: ooh, lekker chili con carne.. Ik eet eigenlijk helemaal geen producten waarvan ik weet dat het krampjes kan veroorzaken (geen sinaasappelsap, aardbeien, kool, uien, caffeine, chocola.... ) en toch heeft Emma af en toe last van haar darmen. Bij haar is het vrnl lucht wat haar dwars zit (veel scheetjes en boertjes..).
    Trouwens: alcohol kon en kan ik makkelijk laten staan tijdens zwangerschap en borstvoeding, maar met chocola heb ik écht moeite. Ik kan niet wachten tot ze 3 mnd is en haar darmen meer aankunnen, dan ga ik weer los!:)

@rachel: bedankt voor je digiknuf! Knuf terug!

14. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Emmetje: uh ik eet en at alles. Ik zat de 2e dag geloof ik al aan de bonen. En kan niet echt zeggen dat Sven er last van heeft. IK wist trouwens niet dat ze ook adviseerden om chocola en aardbei te laten staan.
    @Natasja: wat zei de ha ?
    @Amilah: is de rust weer wedergekeerd vandaag ?
    @Tigger: leuk dat je hier weer even reageerde.
    @Simone: tot vanavond ! Kunnen we lekker elkaar baby's live bewonderen.
    @Assepoester: Klinkt leuk engelenkus, maar is mischien wat minder. Dat het maar snel mag wegtrekken.
    @Bibiche: dat slapen is hier geen regelmaat in. Gisteren kwam Sven steeds binnen de 3 uren weer. Hij komt nu steeds na dik 4 uur.
    Ik doe Sven naar bed als ik zie dat hij moe is, dat kan na 1 uur zijn maar ook wel eens sneller.

Ik ben vandaag bij de vk geweest voor nacontrole. Gewoon een gesprekje. En ze heeft Sven weer even bewonderd. Vanavond terugkom avond van de pufcursus. Met de baby's ! Ik ben heel benieuwd.

15. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Dat is dan weer het leuke van een sprongetje, dat ze er weer wat bij kunnen. Lijkt mij een schattig gezicht. Zo tussen de regels te lezen genieten jij daar ook volop van, lekker hoor.

@Amilah volgens mij weet je dus inmiddels wat een sprongetje is ;) :) . Ik denk niet dat Tessa dat had want dat duurt volgens mij meestal langer dan een dag.
    @Bibiche het verschilt wat Tessa slaapt op de dag. Iets tussen de 1,5 en 2,5 uur. Als ze wakker is dan is dat meestal een uurtje. Zodra ze jengelt is ze moe en dan leg ik haar op bed. Daar gaat ze dan vervolgens wel rustig rondjes kijken maar schijnbaar heeft ze dan die rust nodig.
    @Nemo en Simone veel plezier vanavond met de terugkom avond.
    @Emmetje ik eet ook bijna alles, echt krampjes heeft ze niet vaak meer. Het lijkt wel of de meeste baby's in de avond de minste ritme hebben. Hopelijk helpt je nieuwe aanpak, het is toch een kwestie van uitvinden.
    @Tassie Ben het helemaal eens met Amilah, dat zou rg kort door de bocht zijn van het cb. Wat zei de huisarts?

Hier een lekker dagje. Tessa is weer vrolijk, eet en slaapt tot nu toe prima. Mijn broer en zijn vriendin komen zo. We gaan lekker wandelen door de duinen. Tessa wil alleen veel liever in de maxi cosi dan in de kinderwagenbak. In de bak (reiswieg) huilt ze snel en is erg onrustig, in de maxi cosi kijkt ze gewoon rond en slaapt wat. Maar ja de maxi cosi is niet zo goed voor haar rug. Een dagelijks dilemma hier. Soms probeer ik de wagen weer, hoop dat het went. Maar als je met anderen gaat wil je ook gewoon even lekker gezellig weg :(

16. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb een afspraak gemaakt bij de osteopaat voor mijn dochter want ze is gewoon veels te onrustig en valt nooit zelfstandig in slaap. Als ze wakker is, is ze misschien 5 minuten stil en daarna is het vaak huilen. Als we haar in haar armen hebben dan is het ook vaak huilen. Ik wil gewoon weten of haar nekwervels enz wel goed zijn ivm vacuumpomp bevalling. Hierdoor kunnen baby's veel last van hebben.

Plus ik heb volgens mij helemaal geen melk meer in mijn borsten want ik had vanochtend gekolft bij de eerste ochtendvoeding en er kwam maar 20cc uit :confused: NOrmaal komt er toch heel veel uit in de ochtend maar mijn borsten voelen gewoon mega leeg aan.

17. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Erica: idd te lang in het autostoeltje is niet goed voor de rug van de baby. Ik doe Sven altijd in een draagdoek vind hij heerlijk, mischien is dat iets voor jullie als jullie gaan wandelen ?
    @Bibiche: kolven zegt niets over je productie. Je kindje krijgt veel meer/beter melk uit je borst dan een kolf. Als je kindje tevreden is dan zou ik met niet teveel zorgen maken dat je te weinig melk hebt. En anders rust en vaak aanleggen. Wanneer heb je trouwens een afspraak bij de osteopaat. Ik hoop dat het helpt. Je hoort er wel goede verhalen over hier op het forum !

18. onzewonder: hihi, ja, dat krijg je met jongetjes. Gelukkig speelt Josh niet zo heel vaak brandweerman.

Wat lief dat je het vraagt, het gaat echt een stuk lekkerder met Josh. Hij drinkt weer beter en slaapt weer beter (en veeeeeel meer).
    Heb nu weer stuwing... auch.

chantalk: Hmm ok. Vind dat soort dingen wel interessant.

Ja echt onwijs jammer dat mannen niet gewoon kunnen bevallen.
    hmmmm....
    keizersnee zonder verdoving dan?

Amilah: Ja dat ken ik hoor. het is bij mij nu echt 24/7 Josh. (ok 23,5 dan ;) ).
    Tja, elke 2 uur voeden is best vermoeiend, maar nog vermoeiender is NOG vaker (Josh is intussen een baby olifantje geworden van al die voedingen.).
    Maar ach, hoort er nu eenmaal bij, en er zit geen bonnetje bij je kind ;) .

Erica: Pfff, ik moet er ff niet aan denken om weer zwanger te zijn, ik vond alleen het getrappel en gedraai in mn buik leuk, maar voor de rest... Nee hoor, doe maar ff niet.
    Bevallen vind ik het punt niet, maar zwanger zijn...

19. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @nemo: ze is juist heel erg onrustig tijdens het drinken en na het drinken. Ik weet zeker dat ze onvoldoende binnenkrijgt want ik had net gekolfd en dat dronk ze in 10 minuten leeg. Dus ze had echt honger.
    Ik heb a.s. vrijdag een afspraak bij de osteopaat dus ik hoop dat het helpt.
    GT: drinkt josh nog steeds zo vaak? ben benieuwd hoeveel hij weegt nou :)

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pff fijn te lezen dat er mee beebjes veel slapen.
    Emma eet en slaapt eigenlijk... Er zit nu meestal 4 uur tussen 2 voedingen, overdags heeft ze er vaak eentje van 3 uur. Ze is ongeveer een uurtje wakker incl voeding. Emma slaapt ook eigenlijk altijd in dr bedje. De box is denk te groot voor dr nog, want daar vind ze niet veel aan. Wipstoeltje wel, maar als ze daar in slaap valt zou ik haar na 2 uur moeten overslepen...Dat doe ik liever niet, dus als ze moe wordt breng ik haar naar bed. Blijkbaar vind ze het daar ook het fijnst. Ze speelt vaak zelf nog even (bakerzak is hilarisch joh, hihi. ;) ) en slaapt dan in. Emma huilt eigenlijk nooit als ze in bed wordt gelegd... Heeel soms huilt ze een beetje, maar dan hou ik de 10 minuten regel aan, als ze dan nog huilt is er toch echt wat loos.
    Het is nu eenmaal een rustig kindje. Ik hoef ook echt niet teveel met haar te spelen ofzo. Soms vind ze het wel leuk, maar meestal ligt ze veel liever gewoon even lekker bij je, lekker knus. Vind ze veel leuker dan druk doen... Ene kant jammer, want ik zou het leuk inden als we wat meer "contact" hebben, maar andere kant is het ook wel heerlijk dat ze zo makkelijk zichzelf vermaakt en lekker rustig is... En het komt vanzelf denk ik dan.

Weet ook niet of ik me zorgen moet maken... Ze eet goed, luiers zijn altijd goed, ze is goed wakker, kijkt je ook echt aan, lacht soms al... Maar meestal wil ze toch het liefste "met rust" gelaten worden... Ofwel, lekker knuffelen en rustig bij je liggen... Moet ik me zorgen maken?
    Soms heb ik het idee dat ik de enige ben die geen beebje heeft wat de hele dag dubbel ligt van het lachen en hele dagen speelt.
    Af en toe spelen we lekker even, maar meestal is het toch echt alleen eten, knuffelen en dan weer slapen..

GT, fijn dat het weer beter gaat met Josh..

Iemand dacht dat ik alweer aan het werk was, maar ik ben gistren gewoon even met Emma en Hubby op het werk geweest. Even kijken en dochter showen.. Waarschijnlijk ben ik nog 9 weken thuis. :D

Bibiche, spannend. Ik hoop dat het helpt...

Eria, veel plezier vanmiddag. Lastig he, dat met die cosi enzo.. Gisteren heeft Emma ook langer als 2 uur erin gezeten, eerste keer. Af en toe zal net het probleem zijn, als het maar niet te vaak is. Soms ontkom er gewoon niet aan.

Jingels, succes woensdag! Spannend!

Apart zeg die vlekken.
    Tassie, ze zullen dat toch niet echt denken? Je komt er toch zelf mee.
    Ik hoop dat de HA weet wat het is.

Nou ik ga even wat doen in huis.. Wat een heerlijk weer weer...

Deel Deze Pagina