Het is toch echt te triest voor woorden. Ik heb er mijn tijd, tranen ,kaarsen aan verspild. Heel vaak heb ik aan ze gedacht....... Zo snel mogelijk proberen te vergeten dat lijkt me het beste. De sollicitatie ging naar mijn idee redelijk goed. Maar er is toch geen peil op te trekken, er waren n.l. 8 gegadigden is mij verteld. Hoeveel ze er daarvan aan gaan nemen is nog niet helemaal duidelijk. Vanavond na 8 uur word ik gebeld met de uitslag. Dus wel even spannend. Het kolven gaat steeds beter, vanochtend uit 1 borst toch weer zo'n 75 ml. Krijg er zelf ook steeds meer handigheid in,maar het haalt het niet bij LIVE voeden vind ik persoonlijk. Jelte ligt nu op een oor, dus ik kan lekker even shoppen via i-net ( wat een uitkomst). Over sex gesproken... gistermiddag kreeg ik een pakje via de post binnen, een kadootje van mijn man, een satijnen neglige. Van de week maar eens even de stoeipoes uit gaan hangen, heb er nu nog geen puf voor.
@Rachel succes bij de tandarts en de inentingen @Onzewonder denk dat iedereen die momenten heeft (baby alarm). Sorry zeggen is dus echt nergens voor nodig! Gelukkig heeft het zijn weg gevonden. @LZ balen die dubelle gebroken nachten he! De wekker van manlief gaat hier ook om 5.45 en de enige die er wakker van word ben ik grrrrrr. Fijn dat Steven geniet van zijn tongetje nu. @Jingels ik duim voor je, hopelijk krijg je de baan. Hier alles prima. Met Tessa gaat het gewoon erg lekker op het moment. Het enige wat ze echt niet leuk vindt is de kinderwagen reiswieg. De maxi cosi op de wagen vindt ze lekker, de draagzak prima maar de reiswieg ho maar. Ik probeer het heel vaak weer een blokje maar meestal schreeuwt ze de hele rit. Ga er inmiddels wel humor in zien maar het zou zoveel beter zijn voor haar rug dan de maxi cosi. Ach twee weken geleden wou ze ook niet in de box en nu vindt ze het super dus zal vanzelf wel komen.
8 april 07 ~ Yildou Reanne ~ Simalex (24) ~ na 35,2 w ~ Geb.gew: 2635 gram ~ Geb.l: 47 cm ~ (8/6) H.gew: 4450 gr ~ H.l: 54 cm 12 april 07 ~ Sabrina Alyssa ~ Assepoester (27) ~ na 38,3 w ~ Geb.gew: 2840 gram ~ Geb.l: 47 cm ~ (24 mei) H.gew: 3480 gr ~ H.l: 53,5 cm 13 april 07 ~ Alani Aylin ~ Tatlim23 (23) ~ na 35,6 w ~ Geb.gew: 3208 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 24 april 07 ~ Lindsey Eline ~ Rachel (22) ~ na 38 w ~ Geb.gew: 3320 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (9/6) H.gew: 5220gr ~ H.l: 56 cm 25 april 07 ~ Bono ~ mama1986 (20) ~ na 37.6 w ~ Geb.gew:3890gram ~ Geb.l:51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 25 april 07 ~ Mareno ~ Jesie (26) ~ na ... w ~ Geb.gew: 2410 gram ~ Geb.l: 46 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 28 april 07 ~ Maroa ~ Momtobe (..) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3675 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 30 april 07 ~ Josh David Dash ~ Goddess (18 ) ~ na 38.3 w ~ Geb.gew: 2880 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (23/05) H.gew: 3840 gram ~ H.l: 52 cm 1 mei 07 ~ Veerle ~ MarieLize (36) ~ na 39,5 w ~ Geb.gew: 3015 gram ~ Geb.l: 48 cm ~ (datum ...) H.gew: 3540 ~ H.l: 53.4 2 mei 07 ~ Dylan ~ Tassie (32) ~ na 38,5 w ~ Geb.gew: 2996 gram ~ Geb.l: 45 cm ~ (datum 5 juni) H.gew: 4115 ~ H.l: 52 2 mei 07 ~ Tessa Elise ~ Erica (31) ~ na 39.5 w ~ Geb.gew: 2990 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (7/6) H.gew:4260 ~ H.l:52.5 3 mei 07 ~ Emma Johanna Elisabeth ~ Tigger (26) ~ na 38.2 w ~ Geb.gew: 3525 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ 06/06 H.gew: 4410 gram ~ H.l: 53 cm 3 mei 07 ~ Jasmijn ~ Janice (33) ~ na 38.4 w ~ Geb.gew: 3190 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 5 mei 07 ~ Bram ~ Mariska (32) ~ na 39,2 w ~ Geb.gew: 3435 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 7 mei 07 ~ Luca ~ Diana (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3730 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 8 mei 07 ~ Sven ~ Nemo (24) ~ na 39,6 w ~ Geb.gew: 4120 gram ~ Geb.l: 54 cm ~ (datum 05.06.07) H.gew: 4770 gram ~ H.l: 57.5 cm 8 mei 07 ~ Fedor-Jelte Laurens Sietze ~ Jingles (30) ~ na 39,5 w ~ Geb.gew: 3442 gram ~ lGeb.l: 53 cm ~ (05-06-07 ...) H.gew: 4630 ... ~ H.l: ... 8 mei 07 ~ Ameera Yakubu ~ Amilah (25) ~ na 38 w ~ Geb.gew: 3000 gram ~ Geb.l: 48 cm. ~ (datum 1-06-07) H.gew: 3840 gram ~ H.l: cm. 9 mei 07 ~ Kyra-Chyenne ~ Rebtam (34) ~ na ... w ~ Geb.gew: 2820 gram ~ Geb.l: 48 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 11 mei 07 ~ Steven Nicolaas Jan ~ Liefzonnetje (30) ~ na 38,4 w ~ Geb.gew: 3605 gram ~ Geb.l: 54 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 13 mei 07 ~ Elia Ruben Matteo ~ Bianca (32) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3160 gram ~ Geb.l: 47 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 13 mei 07 ~ Kynan ~ Female (22) ~ na ... weken ~ Geb.gew: 3045 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 14 mei 07 ~ Jørre ~ Silvie (34) ~ na 40,6 w ~ Geb.gew: 4620 gram ~ Geb.l: 54 cm ~ (datum ...) H.gew: 5520 ~ H.l: 59 14 mei 07 ~ Belle ~ Chantal (33) ~ na 41,4 w ~ Geb.gew: 3960 gram ~ Geb.l: 50cm ~ (29/5) H.gew: 3975~ H.l: 54cm 15 mei 07 ~ Ruben ~ Desi23 (24) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3240 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 16 mei 07 ~ Elenora ~ Bibiche (27) ~ na 39,6 w ~ Geb.gew: 3115 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 16 mei 07 ~ Lars ~ Alida (23) ~ na 38,3 w ~ Geb.gew: 3010 gram ~ Geb.l: 48 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 19 mei 07 ~ Lars ~ Oek Oek (25) ~ na 40 w ~ Geb.gew: 3960 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 23 mei 07 ~ Emma Elisabeth ~ Emmetje(32) ~ na 39,2 w ~ Geb.gew: 3290 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: 3860 gr ~ H.l: 52 cm 25 mei 07 ~ Luca ~ Chantalk (25) ~ na 39,3 w ~ Geb.gew: 3332 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ Joya ~ Moppies (35) ~ na 41, 3 w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ Noura ~ Esma (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ ??? ~ Wondertje (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 27 mei 2007 ~ Marescha ~ S1980 (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 31 mei 2007 ~Toon ~ Harmless (27) ~ na 40.1 w ~ Geb.gew: 3335 gram ~ Geb.l: 52 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 4 juni 2007 ~ Sanne ~ Aafje87 (20) ~ na 40+4 w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 6 juni 2007 ~Kaylie ~ Babymei (24) ~ na 42 w ~ Geb.gew: 3480 gr ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 9 juni 2007 ~Joaquin~ Onze wonder (24) ~ na 41 w ~ Geb.gew: 3780 gr ~ Geb.l: 53 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... Geboren: 21 meisjes 18 jongens Ik heb de lijst aangepast en Benthe eraf gehaald, Simone meid gefeliciteerd jij bent nu de eerste met een mei kindje
Wou ff zeggen dat het vandaag veel beter gaat. Ik heb gedaan wat Rachel en TIgger schreef. Voeden-kroelen-box en daarna wakker in bed leggen. Nou eerste keer huilde ze 30 minuten en ben ik ieder 10 minuten even geweest. De tweede keer hoefde ik niet eens naar boven want ze huilde amper 10 minuten. De eerste keer sliep ze maar 45 minuten maar ben al trots dat ze zelfstandig in slaap is gevallen. Ik doe dan slaapzak aan, mobielding aan en dan aaien en kusje geven. Nog steeds bezig met alles afkolven want effectief drinken doet ze niet. Ik ga morgen lact.des langs laten komen want ik wil of live voeden of combi met kv maar echt niet alles kolven want dan ben ik eigenlijk alleen maar thuis om te voeden of te kolven of baby te vermaken. Nogmaals bedankt voor jullie steun.
Bibiche, goed zo meid! Super dat ze zelf in slaap gevallen is. Even doorbijten.. Het wordt echt steeds beter, er zal ook wel weer een keer bij zitten dat het niet wil, maar sleutelwoord is concequent en volhouden.... Erica, heerlijk dat Tessa zo goed gaat. Balen van de bak, maar ja.. wat niet wil, wil niet.. Misschien te warm? Heb ik met Emma ook gehad... Jingels spannend meid, ik duim voor je. Peter wacht ook opuitslag van sollicitatie. En whaha, je mannetje wind er geen doekjes omheen.. Fijn dat het Kolven beter gaat.. Ik heb ook kaarsjes gebrand voor Benthe.. Weet nog wel dat ik tegen Peter zei dat het me tegenviel hoeveel ze gegroeid was in die maanden.. En of dat dat wel oke was, maar heb er niet bij stil gestaan dat het niet waar zou zijn.. Zoiets doe je toch niet? Ik vind het zo sneu voor degene die zo druk geweest zijn voor hun. Sweetangel die hier ons steeds op de hoogte hield, die zal zich ook genaaid voelen... Chantalk, geef je je mannetje toch meer? Hier trouwens geen pil meer. Die komt e rniet meer in. Ik moet donderdag naar de gyn voor na controle... En vraag gelijk even voor een spiraaltje of een andere optie...
O ja, vanmorgen heeft Emma weer wat meer gelachen.. *smelt* Zo leuk.. Ze was lekker even wakker na het eten. Nu net met eten, viel ze aan het einde van de fles al in slaap, heb haar zo op bed gelegd, haha. Gek ding. Ze heeft minder last van verstopping of iig dat ze de hele tijd moet drukken en persen. En ze slaapt ook gelijk een stuk beter. Ze is ook best moe nu van die 2 dagen minder goed slapen door pijn in dr buikje. Heb VSM druppels gehaald voor een zachtere ontlasting. Hopelijk helpt het.
zou het echt allemaal gelogen zijn kan mij gewoon niet voorstellen. wij leven toch al een poos met haar mee hele zwangerschap,bevalling alles daarna. elke keer als ik naar Belle keek moest ik aan Benthe denken en hoe gelukkig we met Belle zijn. zou Annemarie ons zo in de maling hebben genomen al die tijd.
lieverds, allemaal bedankt voor jullie lieve woorden. M'n zus heeft het er met mij nog niet over gehad, ze wil er ook niet altijd over praten, dus ik wacht meestal maar af tot zij er zelf over begint. We hebben eigenlijk altijd al een moeizame relatie gehad, we zijn te verschillend. Het gaat wel beter dan voorheen nu. Ze heeft een dusdanig verminderd gezichtsvermogen dat (voor)lezen en schrijven bijna onmogelijk is voor haar, maar ik hoop toch dat ze iets zou kunnen achterlaten voor Emma (misschien alleen iets inspreken). Ik ben ook erg geschokt door het verhaal van mvanjanelle, dat is echt ziek. (er bestaat echt een ziekte waardoor mn vrouwen bv hun eigen kinderen ziek maken/vergiftigen om mededogen te krijgen vanwege de ziekte van hun kind. Die hebben dat gewoon nodig. Zo'n forum is daar natuurlijk de ideale voedingsbodem voor. Ik vind het daarom zelf ook wel moeilijk om het verhaal van m'n zus op een forum te zetten, omdat andere het idee kunnen krijgen dat je alleen maar op medeleven uit bent, dat is natuurlijk niet zo. Het medeleven vind ik wel fijn om te krijgen omdat het een steun in de rug is, maar het moet geen doel op zich worden.
pfff zit er echt even doorheen... Steven heeft nog vrijwel niet geslapen vandaag.. lligt alleen maar te jengelen of huilen.... bij mij is hij wel rustig... heb net 20 min gepinkt... blijft ogen open houden, wel gapen, soms is hij even stil en dan begint hij weer.... Nu ook weer..... ik vraag me af wat ik fout doe? Ben zelf ook gewoon zo moe.... Ben net zelfs door de miezer maar gaan wandelen, want dan valt hij altijd in slaap... nou thuis heeft hij wel geteld misschien 5 min nog geslapen en toen begon het weer... Krijsen is het nu... ik laat hem nog 7 min gaan.... maar het gaat door merg en en been.... maar hij heeft net gedronken, boer gelaten, schone luier.... wat kan het nog meer zijn?
even weer Emma nieuws Vanochtend was mijn eerste ochtend weg zonder Emma, dus ben afgelopen dagen enorm wezen hamsteren (melk aftappen dus). Gisteravond heeft ze practisch de hele avond aan en rond mijn borst gehangen. Om 24.00u flesje + bv (flesje ging niet supergoed want trok vacuüm). Vanochtend kwam ze pas om half 7 ! Tijdens mijn afwezigheid heeft ze 2 x een flesje gehad (was van 9 tot half 2) . Ze slaapt nu weer. Het is dus allemaal goed gegaan! Ik zal zo even wat afkolven, want heb ondertussen wel volle borsten..
LZ het zal echt het 6 weken sprongetje zijn meid. Zoals je het omschrijft, verschrikkelijk (voor hem én jezelf). Probeer het te begrijpen dat hij van slag is door een aankomend sprongetje en dat hij houvast bij je zoekt. Heb je toevallig het boek Oei ik groei? Wordt het heel goed in uitgelegd zodat je ineens heel anders tegen die huilbuien aan kijkt. Sterkte
@LZ: dat had ik gisteren ook dan zijn ze gewoon oververmoeid. Echt waar dan vechten ze zo tegen de slaap of kunnen de slaap niet meer vatten. Ik heb haar gisteren in totaal 1 uur laten huilen met elke 10 minuten even aaien enz maar dat hielp niet dus maar uit bed gehaald en gekroeld en ze viel zo in slaap. Vandaag gaat het dus mega goed. Ik denk dat ik gisteren te lang heb gewacht om haar te zelfstandig te laten slapen waardoor ze helemaal niet meer de slaap kon vatten. Vandaag wakker in bed gedaan voordat ze echt moe was en ze slaapt nog steeds @emmetje: heerlijk joh dat het goed ging met Emma. @tigger:Elenora lacht ook steeds meer dan krijg ik altijd tranen in mijn ogen.
Shit zeg, ben ook nog zo gek om al die pagina's te lezen over die ***&*^&^(*! Krijgt ze weer alle aandacht, dat is nou juist haar bedoeling! Kan er echt niet over uit, je moet ziek én verschrikkelijk eenzaam zijn om zoiets te verzinnen. Ben vooral erg verdrietig over hetgeen ze al die meelevende mensen heeft aangedaan. Echt IEDEREEN is van slag geweest door haar verhaal. Triest triest triest
Misschien toch weer even opnieuw aanleggen liefzonnetje, soms zijn ze aan verbeterde melkstructuur toe zeg maar, en dat bereik je door hem veel en vaak aan te leggen dan na een/twee dagen is je melk weer super. Jelte heeft het ook regelmatig. Als je alles uitgesloten hebt, dan is het vaak dat. Wat Annemarie betreft, ik las dat ze foto's van i-net had geplukt zijnde haar kinderen. Ik heb nu dus op 1 foto na, alle foto's van Jelte eraf gehaald, ik vind het gewoon te link. Ze heeft mij weer even met de neus op de feiten gedrukt dat i-net toch een *gevaarlijk* medium is. Iedere *gek* kan jouw foto gebruiken, tja voor mij is de lol er wel een beetje af op deze manier.
En ik Giovanni maar overdreven voorzichtig vinden wat betreft de foto's van Elia, maar hij wil het écht niet op het net. Nu ben ik er ook wel blij om
bedankt lieve meiden.... heb hem uit zijn bedje gehaald temp 37,5 hij had zichxzelf binnen 10 minuten helemaal tot boven in de wieg getrapt (zeker 35 cm) en lag met zijn hoofdje tegen het hout aan.... nu ligt hij in een tshirtje op een kussen op mijn benen met pink in zijn mond oogjes worden al kleiner........ Het boek oei ik groei wordt als het goed is straks bezorgd... gisteren bij bol . com besteld.... samen met regelmaat en inbakeren van zRia blom ben blij dat hij nu rustig ligt bij mij..... liep echt ff met tranen..... pfff het leven is zo mooi maar nu soms zo moeilijk, zat er maar een gebruiksaanwijzing bij
LZ, e doet het echt super meid! Als hij zó overstuur is lekker even bij je nemen en knuffelen. Maak hem als een kleine bolletje en druk hem dicht tegen je aan... (baarmoeder gevoel) Er zijn grenzen tussen huilen/flink huilen en overstuur/hysterisch/krijsen. Probeer het inderdaad eerst als hij in bedje ligt, even aaien en praten en geruststellen. Maar als ze zo over de rooie zijn dan helpt dat vaak niet en is bij je nemen het enige. Hij heeft je echt nodig dan.. Bibiche, super joh! Inderdaad vaak wachten we té lang en zijn té moe... Hou voorlopig die anderhalf uur aan als max om wakker te zijn, daarna zijn ze echt weer toe aan slaap. Emmetje, super dat het zo goed gegaan is!
Hmm, ik ga toch weer een wachtwoord gebruiken op de babysite... Alhoewel die foto's niet "zomaar" even gekopieerd kunnen worden.