Ha Simone... Erg leuk! maar ik mis nog de standaard deviaties en vergelijking met het nationaal gemiddelde Nee hoor.... het valt me trouwens mee dag de gem zwangerschapsduur toch nog 39,2 wkn is, terwijl er voor mijn gevoel zoveel te vroeg bevallen zijn! en dat de gemiddelde lengte onder de 50 cm is pfff en de jongetjes lichter dan de meisjes.... wowsie we zijn toch een apart maandje Jingels: GEFELICITEERD>..... heb ik gemist op wat voor baan je gesolliciteerd hebt? wanneer moet je nu beginnen? Nou ik houd het hier ff bij.... krijg zo 2 collega's over de vloer gaan we lekker in de tuin zitten, parasol opgezet, want het is toch nog warm!
Thanks.. Lekker ding he.. Veel plezier zo.. Tis inderdaad toch nog mooi weer geworden.. Dus dat is wel leuk als je zo visite krijgt.
Emmetje, handig he die groeicurve daar op borstvoedings.com! Ik had toevallig dat gisteren ook ontdekt. Steven zit wat lengte betreft op de +2 lijn en wat gewicht betreft net heel ietsje boven de 0 lijn. Prima dus. Hoe vaak weeg jij Emma? Wij waren geadviseerd om op het weeguurtje te komen afgelopen woensdag vanwege die ingreep aan zijn tongetje... maar had er geen zin in. Volgens mij drinkt hij goed, heeft genoeg plas en poepluiers, is tevreden (haha op gisteren na dan ) en het CB is een bron van bacterieen, virussen etc... en is ook nog eens niet om de hoek... ik vertrouw er wel op dat het goed gaat!
Mijn oma is vanochtend overleden @jingles:gefeliciteerd Ik heb ook last van de knip dan voel ik het trekken. Gisteravond om 20 uur de fles en ze kwam pas weer om 3 uur ik was ook in slaap gevallen. Vanochtend osteopaat geweest en haar nekwervel zat inderdaad vast en die heeft ze losgemaakt, hopelijk zal het helpen.
Bibiche, gecondoleerd meid..... leven en dood... het hangt zo dicht op elkaar...... sterkte! Ik hoop dat Elenora inderdaad baat heeft gehad bij de behandeling van de osteopaat... laat je het ons weten? Heerljik dat je zo lang hebt kunnen slapen!
Bibiche, gecondoleerd meis.. Ik hoop dat het geholpen heeft bij de osteo. Mijn paard ging ook altijd naar een osteo, ik heb goede ervaringen. Laat je inderdaad weten of het geholpen heeft?
@ bibichie: gecondoleerd met je oma. Sterkte! @ tigger: mooie foto's en een mooie meid. Geweldig die kuif! @ jingels: gefeliciteerd met je nieuwe baan. @ liefzonnetje: wij wegen Emma gemiddeld 2 keer per week. We combineren dat dan met haar badje, dan moet ze toch uit de kleren. oh, Emma huilt, ik ga even bij haar kijken en denk dat we straks even een ommetje gaan maken.
Bibiche: Gecondoleerd meid! Heel veel sterkte met het verlies (ook voor de rest van je familie. Gelukkig heeft oma nog even kunnen genieten van haar achterkleinkind. Ik hoop dat Elenora baat heeft bij de Osteopaat. Liefzonnetje: Ze zeggen dat je moeder gevoel meer over je kindje zegt dan de cijfertjes van de CB, dus dan gaat het goed met Steven toch! Ik heb Yildou ook in de groeicurves staan op de borstvoedingssite. Qua gewicht is zo op -2 begonnen en zit ze nu op -1 ongeveer. Qua lengte blijft ze op -2 hangen. En eum... de standaard deviaties? Nationaal gemiddelde? hmmmm, zo gek ben ik nou toch niet op cijfertjes hoor! Tigger: Wat een leuke foto's van je meisje! Super dat Emma zich al opdrukt. Ze zijn al zo 'wijs' heh? Chantalk: Fijn dat Luca zich zo goed gedraagd bij bezoek. Yildou meestal niet.... Nou ik zal eens even aardappeltjes schillen. We eten vanavond stimp-stamp (tja, dat heet officieel stampot-rauwe andijvie). Groetjes Simone
@Bibiche; gecondoleerd, en veel sterkte. @Tigger: prachtige foto's van jouw Emma, wat wordt ze groot! @Simone: wat een herkenning, stimpstamp! ( zeggen wij bij onze ouders thuis namelijk ook), geen idee waar het woord vandaan komt. @Oekoek, hoe gaat het met jullie? Bedankt voor de felicitatie's. Net naar mijn werkgever geweest, nouja dat was iets minder natuurlijk. UItgelegd waarom ik wegging, nou de beleefdheid was snel over van zijn kant zullen we maar zeggen.... ( terwijl ik toch een hele plausibele reden had n.l. andere dagen werken ipv 3 achter elkaar). Volgende week verder afhandelen, ik heb nog heel veel uren staan dus daar moeten we nog even naar kijken, waarschijnlijk ivm zijn vakantie werk ik nog 2 weken in augustus en dan is het over. Het zijn toch altijd minder leuke gesprekken,maar het hoort er nou eenmaal bij. En toen ik thuis kwam zat Menno beneden, en ja hoor binnen 5 minuten, begon Jelte te piepen, dus mama was net weer op tijd thuis .
@Bibiche gecondoleerd, wat naar. @Simone super die cijfers allemaal. Leuk om dat zo eens op een rijtje te zien. Hier ook 's avonds het voed, bad, voed rondje. Vindt het prima werken, ze is toch wakker. Box komt er ook tussen trouwens nu ze langer wakker is. Voed, box, bad, box, voed rondje @Tigger wat een schatje, ze kijkt ook al zo wijs. @Jingels joehoe gefeliciteerd, top meid! @Gt je bent wellicht ook ooit op je ex gevallen omdat het zo een lekker ding was dus als Josh daar wat van heeft Verder krijgt hij vast het lieve karakter en de hersens van mama. @LZ mooi dat je zoveel herkent uit het boek. Heerlijk he die lachjes en het gebrabbel. @Chantalk wat leuk als ze zich gedragen bij de visite he! Dan ben je extra trots. @Nemo hier nog geen ongi of tekenen daarvan. Dat vind ik een voordeel van de bv, neem mee dat ik eindelijk borsten heb je snapt wel dat ik de rest van mijn leven blijf kolven Kan moielijk Tess tot haar 30e eraan hangen. Iemand vroeg hoe lang Tessa huilt met slapen. Tessa huilt de ene keer langer dan de andere keer. Sinds we de weg van wakker weg leggen en even laten huilen zijn in gegaan word het steeds korter. Net was het maar 2 minuten, soms wel ruim 10. Ik hoor steeds beter of er iets is of dat het het slaaphuiltje is. Er zitten vaak pauzes tussen. En nee het is niet alleen maar prutellen soms gewoon krijsen hoor Ik heb eigenlijk niet zoveel last van de knip, heb ik ook nooit gehad. Heel soms voel ik het wat trekken. Vandaag weer een lekker stuk gewandeld met mijn zus en de kleine. Mijn zus kwam op het idee om het favoriete speeltje uit de box aan de reiswieg te binden. En ja hoor madam heeft de hele middag zonder gemopper (ja als ze honger had) in de reiswieg gelegen. Hopelijk gaat ze er nu toch echt aan wennen. Tessa lijkt met alle wen tijd nodig te hebben. Ok dan stellen we ons daar even op in he
Bibiche: Gecondoleerd meid, heel veel sterkte. Hoop voor je dat de behandeling van de osteopaat heeft geholpen. Groetjes Alida
Tessa in haar element en ritme, ik helemaal happy, komt die sprongenwekker melden dat de pret bijna over is grrrrrrrrrrrrrrrrrrr .
Hoi meiden, Wat is er weer veel geschreven. Ik pik even er watuit om te reageren. Bibiche gecondoleerd met het verlies van je oma! Ik hoop dat jou kleine ook wat aan de ostepaat heeft. Dylan is gister geweest en dat is wel goed gegaan. Woensdag meoten we weer. Hij zegt dat ie binnen 2 of 3 behandleingen geen last meer hoeft te hebben van de krampjes. Simalex; Wat gaaf zeg! Wat een werk heb je daar aan gehad. En dat Dylan de kleinste is zeg! Dat had ik niet verwacht. Verder weet ik het even niet. Ben ontzettend moe. Morgen of zondag zal ik weer wat meer schrijven. Liefs Nathasja
@Bibiche gecondoleert met je oma meis! Gelukkig heeft ze jullie meisje nog wel gezien, lijkt me wel een beetje een troost voor jullie. @Tigger super geweldige mooie foto's van Emma zeg! En idd ze kijkt heel wijs. @Simalex leuk schema zeg! Ik wist niet dat Lindsey de grootste was hihi kan je nagaan als ze gewoon op tijd geboren zou worden dan was ze denk nog wel wat groter @Erica fijn dat alles zo goed gaat zeg, lekker genieten @Goddess plaats je de foto's ook op je site ben nu wel nieuwsgierig geworden eingelijk @jingels gefeliciteerd met je nieuwe baan meid! @liefzonnetje lekker uitrusten als je zo moe bent, het is gelukkig weekend Ik hoop dat ik niemand vergeet hoor! Lindsey krijgt nu de fles en dan gaan we even lekker winkelen (met kiespijn nog steeds) maar wil wat nieuwe kleertjes voor Lindsey halen.
Bibiche, gecondoleerd. Ik moest er ook meteen aan denken dat je zo hoopte dat je oma je meisje nog zou zien. Gelukkig is dat gelukt en heeft ze nu haar eigen beschermengeltje gekregen. Sterkte! Volgens mij kletsen we hier nu al sneller de pagina's vol dan op het oude topic. Maar ja, de verhalen zijn dan ook langer nu we zoveel aandacht voor elkaars poepluiers hebben Hihi stimpstamp. Bij ons heet dat foeksandievie. (ja zutphen is toch al beetje achterhoek, sorry) Met Elia gaat het heel erg goed. Hij is erg druk aan het spelen met zijn tongetje. Opvallend is het wel dat we nu tig keer naar hem toe moeten om zijn speentje weer terug te geven als hij in bed ligt. Voorheen viel deze er wel eens uit, maar nu wordt hij zo ongeveer elke 2 minuten gelanceerd De bv wil nog altijd niet lukken. Heb het nu 4 keer geprobeerd, maar Elia raakt overstuur dus ik laat het hier maar bij. We hebben genoeg stress gehad met al die verpleegsters en kraamhulpen. Trouwens, ik was al zo druk met afbouwen dat er ook nog maar weinig aan te bieden is en ik wil niet dat de productie ineens weer gaat toenemen. Ben al blij dat hij nu normaal kan leren drinken/eten/praten, zonder terug te komen op de bv.
Lijkt inderdaad wel of we hier sneller gaan dan in het zwangertopic Even snel: -Bibiche: wat erg dat je oma er niet meer is, maar ze heeft in ieder geval nog even van jullie meisje genoten. -Tigger: wat leuke foto's van Emma zeg, heerlijk koppie! -Simone: leuk schema! Ben nu eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel kz en gewone bevallingen er zijn geweest, er zijn ook nog flink wat onverwachte kz bijgekomen. En nog bedankt voor je berichtje op het gastenboek -Erica: moest wel lachen om je post, sterkte met het sprongetje -Jingles: van harte met je nieuwe baan! Vandaag even wat vlies voor het raam geplakt en een plantje citroenmelisse ervoor. Ons kleine meisje is goed te grazen genomen door de muggen. Vind het dan zo zielig, al die rode jeukbultjes op het hoofdje en dan niet kunnen krabben. Hopelijk werkt het :duim duim: Morgen verklede bbq. We moeten allemaal verkleed en eten meenemen. Sabrina gaat als 'prinses op de erwt' en maakt pindasaus en appelsap, hihi. Vanavond dus even achter de naaimachine om een jurkje te maken. Als die er een beetje gelukt uitziet, zal ik het wel even in mijn album plakken. Wish me luck!
Assepoester, ik heb me helemaal slap gelachen om het filmpje met al die hikjes en gilletjes haha! Manlief kwam zelfs even kijken wat er aan de hand was. Die hoorde de gilletjes en mijn gelach, snapte er helemaal niets van! 8) Fantastisch!