@ Liefzonnetje -> Ook hier lekken de pampers door en het huismerk van Albert Heyn ook. Dus ik gebruik nu de kruidvat die zijn wel ok op zich.. Goede tip goddess tear over die cien en die luierdoekjes bij de lidl, ga ik ook eens proberen. Erica -> Ow haha tuurlijk met borstvoeding kun je er niet 5 cc meer bij doen, maar misschien idd apart wat geven. En dus niet meer helpen met de thermo, volgens de kinderarts van het ZH moet een babytje ook leren om het zelf te doen. Ameera had ook gewoon dunne ontlasting ja, maar ze was soms wel een paar dagen aan het persen om het eruit te krijgen. Nu gaat het heel goed! Simalex -> ooohw ik wist niet dat Yildou er ook bij stond. Maar is ook wel moeilijk dan om te kiezen tussen Yildou en Lindsey. Volgende maand ga ik voor Yildou stemmen! Ik vind het trouwens een mooie foto hoor.. Maar je hebt vast nog veel meer mooie foto's. Rachel -> Uuuuh ja daar vraag je me wat, hoe zullen we eens reclame maken. Misschien moeten we allemaal al onze vrienden, familie en kennissen vragen om even te komen stemmen.
Bah, ben ik net uren zoet geweest met het maken van een nieuwe banner, issie te groot voor deze site. Nu kan ik hem dus niet gebruiken Maar wil hem wel effe showen hoor, heb er genoeg werk van gehad:
@Amiliah goed idee @Assepoester ahh lieve banner! Over de luiers: Kruidvat Super! Pampers Redelijk Huggies 10x niets Cien redelijk Zit nu vooral op die van kruidvat, die van de liddl lekken door omdat ze nog wat te groot zijn dus probeer ze later nog wel een keertje. Huggies lekte bij Lindsey meteen al door toen ze pas 2 dagen oud was dus die zijn eruit gegaan Oh ze huilt tot zo!
Zondag ochtend kwart over 8. Niks met een kater van gisteravond nog in mijn bed voor de aankomende uren ](*,) , geen nasmaak van het broodje shoarma met veeeeel te veeeeeel knoflooksaus na het stappen. Nee een kiekoekaka verhaal, een mierzoet melodietje van een mobiel en lekkende borsten ja ik ben echt mama tegenwoordig. En weten jullie ik zou mijn zondagochtend niet anders willen doorbrengen dan als nu, ben zo blij met haar . (Moest het effe kwijt. Beloof het volgende jank/ schreeuw en radeloosheid moment ook te delen.)
Haha fijn toch Erica Super om te lezen trouwens hahahaha Oja die luiers waar jullie het over hadden...iets met een B (ff de naam kwijt) verkopen ze ook bij Jumbo.
He Rachel jij hebt hopelijk tussen vanmorgen 6.00 en nu toch nog wel even een slaapje gedaan? Ga trouwens ook eens de kruitvat luiers proberen, hoor er zoveel positiefs over. Bedoel je de bumblies, ik ken ze niet maar lees er ook veel goeds over.
Ja bumblies ja haha....verkopen ze ook bij jumbo zag ik. Heb ze zelf nog niet geprobeert. Nee heb niet meer geslapen heb Lindsey haar kast leeg gehaald en 2 bakken vol maatje 50/56 wat ze niet meer past Dat gaat de zolder dus maar op. Kruidvat luiers vind ik ook heel fijn, heb 2 keer gehad dat ze iets waren doorgelekt maar verder nog nooit. De pampers die ik nu heb lekken idd veel door, zijn niet fijn. *zucht* dag lieve kleine babykleertjes....welkom maatje 62/68! Ga ff naar Lindsey spieken, ze wil niet echt slapen hehe
@erica: mooi toch dat je zo happy bent. Ik ging ook net kijken bij mijn prinsesje ze zou na haar eerste voeding niet gelijk slapen dus maar beneden met haar gekroeld en om 9.15 weer fles gegeven en toen wakker in bed gelegd. En het gaat goed dames ze valt zelf in slaap maar ik merk echt dat ik wel dezelfde volgorde moet hanteren zodra ik bijv. box oversla of zo dan wilt ze niet slapen. Ik ging net naar haar kijken toen ze in slaap viel, zo schattig @gt: ik ga ook eens bij de lidl goed kijken want ik kon toen geen newborn vinden maar ze weegt nu 4kg dus ze mag wel nr2 volgens mij @assepoester: wow wat gaaf gedaan zeg en wat is ze een schatje zeg @babymei: wennen he kolven, doe niks anders meer. Maar het hoort geen pijn te doen dan moet je het gewoon opnieuw proberen.
hoi meiden, weet niet wat ik mee maak. Belle om 22:00 naar bed gedaan meteen slapen. ik ging rond 2 uur naar bed was erg gezellig. ik dacht niet slapen want ze komt zo. schrik ik wakker want ze begint te huilen is het al 4:40. ik leg er op bed en meteen slapen zonder speen en daarna werd ze om 8 uur wakker. heerlijk toch maar heb nog niet te veel hoop want mischien is het vanavond wel anders. wat voor maat luiers gebruiken jullie bij mijn zijn de ene te groot en de andere te klein. groetjes chantal.
Lindsey heeft maatje 2 van de kruidvat (mini) en ook maatje 2 van pampers... Ik vind al die banners ook zo mooi gemaakt heb helaas geen programma ervoor op de pc Heey Lindsey is vandaag 2 maanden zie ik....WOW
Morgen dames, Wij hebben toaal geen problemen met pampers.. Gek dat julie dat wel allemaal hebben. Die nieuwe (met die rupsaflex sluiting) leken mij ook niet fijn, maar heb nog geen troubles gehad. Wel opletten dat het binnenste randje goed zit.. Dat is wel essentieel. Kruidvat hebben wij juist slechte ervaringen mee.. Raar he? Emma heeft ook maatje 2... GT, ik ga dan eens zo'n pak halen.. Voor die 8 euro, das geen geld! Assepoester, wat een mooie banner. Balen he dat ie niet past. Ik heb er ook 1, maar ook die past niet.. En ik heb geen programma waar ik hem kan verkleinen op de laptop. Bibiche, super dat het zo goed gaat! Rachel, jammer he dat ze eruit groeien? Emma past nog steeds veel 56, maar moet zeggen dat ik niet veel snap van de maten. Bijv Zeemankleertjes, nou die 56 past ze soms nog niet eens, omdat die te groot zijn, hou ik die naast 56 van de prenatal dan is het te vergelijken met maatje 68 bijna.. Dus tja, ik heb vanalles doorelkaar nu... En kijk gewoon wat ze past en niet echt naar de maten. Haha, Erica! Heerlijk he? Dat zijn wel heel andere momenten dan "vroegah" inderdaad.. Gisteren zijn we bij vrienden geweest.. Hadden eten gehaald, komt Emma precies met het eten, haha. Ze was al erg moe en na het eten weer op bed gedaan, maar uiteindelijk was het echt krijsen, arm meisje.. We wilden nog film kijken, maar toch maar naar huis gegaan uiteindelijk. We wilden om half tien naar huis, want dan konden we haar douchen, eten en naar bed doen... maar we zijn nu om kwart voor 9 maar naar huis gegaan. Als ze alsnog in slaap was gevallen daar hadden we haar weer eruti moeten halen.. Leek me allemaal niet zo'n goed idee nu... Dus hup naar huis, meisje gedoucht, eten gegeven en mevoruw is als een blok in slaap gevallen en kwam om half 6 pas weer voor eten.. Meisje was dus echt doodop. Lastig vind ik dat hoor, ik wil niet weglopen voor een huilend meisje, maar vind het ook niet nodig om dan te blijven zitten als we met 3 kwartier toch naar huis zouden gaan. Nou ja, moeten ze maar aan wennen denk ik dan. Ik merk dat ik me ga zitten verontschuldigen. Emma huilt bijna nooit en dan is het moeilijk dat ze dan juist daar toch gaat zitten jammeren en alle aandacht op eist.. Maar goed, dat doen kinderen nou eenmaal... Hihi. Lee rik nog wel mee omgaan hoor, maar voel me toch lullig dan...
hoi rachel, Belle heeft nu maat 62/68 aan gaat snel he niet normaal. hoi Erica, het is ook heerlijk om moeder te zijn en ze zien er zo heerlijk uit die baby`s. en dan te bedenken dat ik bijna 30 jaar dacht dat ik geen kinderen wilde. en nu zitten we al te bedenken of we nog een 2e willen. hoi goddess, ik heb ook die lidl luier maar die lekt bij Belle ook. en ze lijken veel te groot. iedereen fijne zondag
hoi Tigger, met het handje van Belle gaat het heel goed. ze houdt hem bijna recht en beweegt ook nu goed met haar vingers. we moeten wel nog door met therapie en volgende week weer terug komen maar ze was heel erg tevreden. ze hoeft geen spalk gelukkig zag het al voor me bij mijn kleine meisje. dat Emma tot half 6 door slaapt dat is lang zeg doet ze dat altijd of alleen omdat ze moe was? groetjes chantal.
Dat doet ze altijd nu... Ze slaapt ongeveer 6 tot 7 uur 's nachts. Heel eerlijk? Wij hebben in deze 7 weken dat ze er is nog geen nacht opgelopen.. Wel nog nachtvoeding gehad natuurlijk, maar daarna gelijk weer slapen... Dus als ze een keer een rotdagje heeft, ach... ik maak me er niet druk om.. Zodra de avond valt lijkt ze dat vergeten te zijn en slaapt ze weer als een roosje. Wat fijn dat het goed gaat met haar handje! Gelukkig maar, wat een opluchting moet dat zijn!
Vannacht een :-# nacht gehad. Om 11.00u laatste flesje daarna kwam hij weer om 2.30u. Hij was echt klaarwakker #-o Ik ben tot 4.30 u bezig geweest om hem weer in slaap te krijgen. Lag hij eindelijk om 4.30 u te slapen wordt hij om 5.30 weer wakker voor zijn flesje. Wij gebruiken hier de pampers. Ik heb er geen problemen mee. Luca is 1 keer 's nacht wakker geworden met zijn hele bedje nat. Maar dat was een foutje van mij. Had met mijn slaperige kop niet gekeken of zijn pistooltje wel naar onder was gericht Nog een fijne zondag iedereen. mss dat ik straks nog ff tijd heb om te komen lezen en reageren.