Hallo iedereen, Even testen hoe mijn nieuwe banner eruit ziet hoor. Yildou huilt, dus ik ga direct weer. Groetjes Simone
Die ziet er top uit hoor, test geslaagd! @Emmetje mooie foto's, liefff @Chantalk geweldig hoor dat hij de slaap te pakken heeft gekregen, patroontje mooi een keer doorbroken.(ga zo naar je foto kijken maar als ik dat nu doe ben ik de tekst weer kwijt) Ze mogen trouwens wel op hun buikje als je er maar bij bent i.v.m. adem halen toch? @Onzewonder dat zou fijn zijn als je man nog even zo lang vrij kan zijn. @Lz wij doen Tessa 's avonds in bad. Na de voeding van ongeveer 19.30. Ze vindt het heerlijk en slaapt dan tot wij haar wakker maken voor de voeding van 24.00 Dat doen we dus iedere dag. @Goddes beetje bekomen van de schrik? Fijne nacht allemaal
goede morgen dames @ erica. dat klopt ja idd. als je erbij bent mag het wel. Hij lag ook zo lekker te slapen. Ik ben super trots op mijn kleine ventje. Hij heeft gisteravond tot 22.30 u geslapen. Niet helemaal in zijn eigen bedje maar goed. Om 20.30 u ong. vond hij het welletjes in zijn bedje. Toen ik hem eruit haalde is hij beneden weer in slaap gevallen in mijn armen. Heb hem toen maar in de box gelegd en daar heeft hij heeeerijk geslapen tot 22.30 u. Na zijn flesje is hij weer in slaap gevallen. Vannacht melde hij zich om 2.00 u en om 2.20u lag hij alweer in zijn bedje te slapen. Vanmorgen werd hij om 5.30 wakker en na zijn flesje is hij weer lekker in slaap gevallen en heb ik me lekker kunnen douchen. Heerlijk als je de dag zo goed begint. Het hele huis is al aan de kant gewerkt en heb dus de rest van de dag om lekker te niksen. Moet straks alleen ff naar het cb. We gaan hem even wegen om te zien hoe hij op de fv doet.
hoi simone, mooie banner zeg. hoi chantalk, lekker dat je mannetje een beetje heeft geslapen. heb je zelf ook een beetje rust. Belle heeft gisteren niet eens een huil uurtje gehad. om 21:30 laatste fles zo haar bed in. Dirk werdt opeens wakker moet Belle niet eten dus ik ze huilt toch niet en slaap door. hoor ik Belle huilen dus hup mijn bed uit kijk op de klok 4:20 {dat gaat goed}. dus ga naar beneden zit dirk daar ja sorry ik heb even gekeken want ze was zo stil. dus ik als ze vast ligt te slapen wordt ze echt niet wakker ze had gewoon honger. lief he drukte maker
haha lief hè als ze zich zo druk maken? Ik keek net naar mijn banner. pffff 1 maand alweer. Wat gaat de tijd toch snel. Voor je het weet rennen ze alweer rond oeps babyalarm..
Goeiemorge! Hier gaat het goed. Lindsey is alleen uit haar ritme en is moeilijk in slaap te krijgen. Ze is nu gemiddelt 2 uur wakker! Maar leg haar altijd na 1,5 uur in haar bedje, maar meestal ligt ze dan nog een halfuur tot een uur wakker. Ze jengelt dan een beetje maar soms word het ook echt huilen. Volgens mij is ze dan echt te wakker om te slapen. Vanacht kwam ze voor het eerst weer tussendoor, nouja het was al 4.30 hoor Gisteren heeft ze een huildagje gehad hoop dat het vandaag weer wat rustiger word. NU is ze vanaf 8 uur wakker en ligt net in haar bedje, jengelen word nu wat erger. Nouja ik ga ff snel proberen te douchen, tot zo!
hoi Rachel, ik lees in mijn boek dat ze rond de 8 weken dus rond de 2 maanden ook een regeldagen hebben. Belle had het ook een paar dagen alleen zij rond de 5 weken. alleen huilde zij niet veel maar veel drinken om de 2 uur ofzo. en nu gaat het al weer 2 dagen goed en slaapt ze opeens tot 4 uur of 5 uur door. gr chantal.
Thnx Chantal! Het was net stil, dus ik denk ze slaapt. Ga ik kijken ligt ze nog steeds klaarwakker in bedje om zich heen te kijken. Volgens mij klopt het schema (uit het boek) niet meer want ze is echt meestal ruim 2 uur wakker i.p.v 1 tot 1,5 uur.
Nou ehm Assepoester.... Als je een keer tijd hebt dan zou ik het heel erg leuk vinden als je een banner voor me zou willen maken.. Wat heb je dan nodig..? Filmpje of fotos ofzo? Oh ja en alleen als je er zin en tijd voor hebt, voel je niet verplicht hoor!
Ze huilt nog steeds.....ze is nu al bijna 3 uur wakker en heb haar echt op tijd in haar bedje gelegt...misschien sprongetje? Geen idee... Ben net ongesteld geworden dus meteen de pil ingenomen Komt het toch nog goed uit i.v.m de vakantie Een tijd geleden had ik een voorstel voor een meeting in september gedaan maar volgens mij bijna geen enkele reactie op gehad......
Ja misschien een sprongentje.. Ik had wel een mailtje gehad dat er weer een sprongentje aan zat te komen, had jij er ook eentje gehad? Want dan is dat het misschien.. Ik hoop dat ik ook snel ongesteld wordt. Misschien raar maar ik zou blij zijn als alles zoveel mogelijk weer normaal is.. Meeting in september vind ik een leuk idee Waar zouden we ook alweer heen gaan, Amersfoort? Ik hoop wel dat we het snel een keertje doen want lijkt me echt leuk om iedereen eens te ontmoeten en om al de mooie mei-baby's te zien.. Ik ben toch nog erg bezig met mvjannelle merk ik (ik wil het niet maar ik doe het toch) Misschien naief maar ik had het gewoon nooit van haar verwacht. Ik merk dat ik nog steeds ooit denk: hoe zou het met Benthe zijn..
Goedemorgen dames, of het is het nog nacht voor mij, want ik heb tot nu toe nog geen oog dicht gedaan! Joaquin was weer errug wakker vannacht! Hoe kom ik hier vanaf joh! Hij is wakker geweest met kleine tussen pauzes alias hazeslaapjes tot een uurtje of kwart over tien :S Ongelovelijk, hoe hou je het vol! Ik niet in ieder geval, en nu moest ik nog wakker blijven ook, want de wijkverpleegkundige zou er om 11 uur zijn... nuhhhhhh nog niet gezien pffff ook datn og! Anyways, hoe krijg ik het voor elkaar dat hij gelijk gaat slapen snachts, moeti k hem dan overdags meer wakker houden ? Maar hoe hahahaha.... hij lurkt aan de fles en vertrokken is hij, behalve snachts hihi hihi. Maar een meeting in September lijkt me ook leuk hoor, althans als ik ook mag komen hahaha ben tenslotte een juni mama alsnog geworden
Ik dacht dat ik de enige was . Voel me al niet meer zo alleen . Sterkte meid! Mijn moeder heeft haar nu vast, dus even snel hier lezen.
Een vraag aan de dames die borstvoeding geven: Wat eten jullie zoal? Ik heb alleen volle borsten als ik mer dan 6 uur niet aangelegd heb
@Rachel Tessa is soms ook langer wakker dan 1,5 uur. Ik wacht op de eerste singnalen van vermoiedheid. Zelfs dan kan ze nog tijden wakker zijn trouwens. Is Lindsey al in slaap gevallen. Weet je of ze het tweede sprongetje al gehad had. W.b.t. de meeting. Enerzijds wil ik iedereen dolgraag zien, anderzijds vind ik het anonieme van mij afschrijven zo lekker. Denk dat mijn nieuwsgierigheid naar jullie en de beebjes het wel wint @Amilah ik heb ook wel een paar dagen met de kwestie "benthe"in mijn maag gezeten hoor. @Chantalk je mannetje groeit zeker goed, leuk ventje! @Chantal lief van Dirk, fijn als papa zo betrokken is! @Onzewonder wat vervelend. Heb je overdag de gordijnen in zijn kamer wel open (zodat hij dag/nacht ziet)? Je kunt tips vragen aan de wijkverpleegkundige. Eerlijk gezegd heb ik er niet zoveel, Tessa is met een dag/nacht ritme geboren Zoals ik heb verteld poept Tessa al weken alleen als ik help met de thermometer. Amilah heeft het ook gehad en zei ook al dat ik het haar echt zelf moet laten doen (zei cb ook). Dat kon ik steeds niet omdat ze dan zo huilt van de kramp. Vandaag wil ik het doorzetten. Nu slaapt ze dus al slecht omdat ze krampjes heeft. Ze moet er ooit doorheen. De dokter gaat ook niks onderzoeken zolang ik niks geprobeerd heb, en terrecht. Nou dat betekend dat ik moet volhouden ook als het gehuil en de krampjes erger worden
Ik weet wat je bedoelt, het is zo erg om ze met die buikpijn te zien! En Ameera was als een gek aan het persen en het lukte maar niet. Zo ontzettend zielig.. Ze vind het nu nog moeilijk ooit maar het huilen is al veel minder, dus voor mij heeft het echt goed geholpen. Maar ik weet dat het moeilijk is om je kleintje zo te zien. Ik kan er echt niet tegen als Ameera helpt.. speaking off poepjes: Ameera is nu druk bezig met persen hahaha
Doen jullie kindjes trouwens iets speciaals als ze plassen of poepen waardoor jij weet dat ze daarmee bezig zijn? Ameera tuit haar mondje als ze dat doet, heel schattig.. En als ze ermee ophoudt weet ik dat ik weer kan verschonen hihi
Goedemorgen iedereen, Hier gaat alles erg lekker. Yildoud slaapt eigenlijk altijd door, ook op borstvoeding nu dus. Wel maken we haar altijd rond 23 uur wakker dan. Hier ook savonds een badje, toetje en dan in de wieg. Meestal komt ze na 6 uur, maar vanmorgen al om half zes... Nou ja, geeft niks. Strakjes naar het CB, ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is. Alleen krijgt ze ook die nare entingen, . Ze past maaje 56 nu perfect (bijna te klein) en sommige dingen van maatje 62. Best lastig omdat de rompers van 62-68 meestal veel te groot zijn en die van 50-56 toch wel erg klein.... Maar gelukkig heb ik ben de W#br# wel rompertjes in 56 gevonden die goed passen. Over pampers en doekjes zag ik verschillende reacties, nou dit zijn mij ervaringen: pampers nr1: prima c1000 nr1: prima kruidvat mini: redelijk pampers nr2: super -> juist met de rupsflexdingen ben ik erg tevreden Doekjes van c1000: goed AlbertHein: te droog Etos: redelijk Zwitsal: prima pampers senstive: super (lekker vochtig, dus weinig doekjes nodig) Thanx nog voor de complimenten over mijn nieuwe banner. Is echt moeilijk. Eigen foto bewerkt (met randjes en naam erin) en daarna uploaden bij http://www.glitterfy.com. De meeting lijkt me erg leuk, maar wij hebben in september erg veel verjaardagen... In oktober zou het mij beter uitkomen. Gaan jullie trouwens ook op vakantie dit jaar? Wij hebben in de laatste week van september een bungalowtje geboekt in Drenthe. Lijkt me erg leuk om even lekker met zijn drietjes (+hond) weg te zijn. En dan is ze ook al weer een half jaartje. Amilah: succes met het komende sprongetje. Dat jij je ongie mist... ikke nog niet. Maar aan de andere kant wil ik ook wel weer in een normale cyclus terecht komen hoor! Ik snap dat je best nog wel met Benthe e.d. bezig bent. Dat is hier ook wel een beetje zo. Ik kan me echt niet voorstellen dat het hele verhaal gelogen is. Misschien naief, maar ja Rachel: Volgens mijn boek zijn dit de lastige periodes van een baby. Hoeveel last ze er van hebben ligt aan jouw baby. Wel zou je van de uitgerekende datum uit moeten gan volgens het boek, maar bij ons is dat niet het geval: 4,5 - 5,5 weken oud hangerig -> 6 weken oud zonnetje in huis! 7,5 - 9,5 weken oud hangerig-> 10 weken oud zonnetje in huis! 11,5 - 12,5 weken oud hangerig -> 13 weken oud zonnetje in huis! 14,5 - 19,5 weken oud hangerig -> 21 weken oud zonnetje in huis! Mmm, terwijl ik dit opschrijf bedenk ik dan Yildou nu al bijna 11,5 weken oud is... oh oooh! Rachel: bah! Weer ongesteld. Sterkte er maar mee. Oh, en je kunt natuurlijk makkelijk weer aan de pil omdat je geen BV meer geeft. Beter dan dat geklooi met die rubbers Chantal87: Fijn dat Belle zo goed doorslaapt. En ik ben blij dat alles redelijk goed gaat met haar handje en geen spalk oid nodig heeft! Chantalk: 1 maand oud! Gefeliciteerd! Gaat snel heh... Mooie foto's trouwens! Erica: thanx! Hier hetzelfde ritme en dat werkt perfect! Onzewonder: Brrr, wat een nacht zeg! Misschien kun je hem overdag om de 3 uren wakker maken, zodat hij snachts wat minder nodig heeft? Dat werkte bij ons wel rond 4 weken... Ik hoop dat je man nog even lekker vrij is! Heerlijk heh, met zijn allen thuis te zijn. Alexander krijgt vanaf 1 augustus ouderschaps verlof, dus dan hoeft ie nog maar 3 x 9 uur te werken! Jippie! Assepoester: Wat raar dat het haar uitvalt. Nou ja, schijnt bij mij ook zo geweest te zijn. Ben geboren met zwart haar, dat werd rood en viel toen uit. Daarna blonde haartjes voor teruggekomen (en die heb ik nog steeds). Yildou haar haar zit er nog. Wodt nu wel lichter blond. Was eerst vrij donkerblond. Heerlijk dat Sabrina zo gemakkelijk is zeg! Nemo: cursus 'hoe doe ik een pamper aan' -> Misschien kan de pufjuf je morgen tips geven Dat bestaat trouwens echt. Op www.pampers.com kun je dat uitgebreid lezen! Tassie: Nog gefeliciteerd met je mannetje! Lijkt me ook erg druk om een verjaardag te moeten organiseren. Vind het al een hele onderneming om ergens naar toe te gaan op verjaardag. Bibiche: Nogmaals veel sterkte met het afscheid nemen van je oma. *knuf* Jingels: Jeetje, helemaal ontleed. Maar nu je het zo opschrijft klinkt het wel erg logisch. Volgens mij gaat het hier ook zo.... Goddess: Jakkie, wat een schrik van je broertje zeg. Dat was toch ook de reden dat je niet bij je moeder kon blijven wonen (als ik het me goed herrinner?) Maar goed. Liever jou en Josh toch? Esma: die regelmaat komt vanzelf. Maar hoe jij je aan een ritme houdt, hoe beter Noura er aan went en mee gaat doen. Emmetje: 1 maand oud. Gefeliciteerd! Leuk om daar allemaal opnames van te hebben. Kun je later terugzien hoe ze ook al weer veranderden. Tigger: Leuke banner! En bedankt voor jouw bezoekje aan onze website! Heb inmiddels Yildou op de arm, dus ik ga er nu maar weer vandoor. *zwaaitje* van Yildou en Simone