Sorry hoor meiden dat ik zo weinig post hier. Maar ik heb het echt onwijs druk met die 2 kids. Ben blij dat ik soms ff tijd heb om de was te doen ofzo. Ik lees wel mee hoor. Maar heb gewoon geen tijd om te reageren. Jørre is echt een schatje. Hij doet het prima. Slaapt tegenwoordig tot 5 uur smorgens. Dus mogen niet klagen. Hij drinkt wel flink trouwens. 5x 180cc. En soms moet er gewoon nog een fles tussendoor want dan haalt hij de 4 uur niet. Lindsey heeft dat ook geloof ik he? Niet normaal, vreetzakkies. Hij ligt ook lekker rond te kijken en gaat steeds meer lachen. *smelt* En maar sabbelen op zn handjes. Hoop niet dat het een duimert gaat worden. Maar ach, we zien wel. ff een fotootje van um Ik ga volgende kee rop jullie reageren hoor, maar ik hoor Jørre al weer. Grtx Sil
Dankje wel Silvie! Wat word Jorre al groot zeg Lindsey is helemaal overstuur krijst echt. Heb haar ff gepakt, getroost tot ze stil was en weer terug gelegt maar nu krijst ze weer.... moeilijk hoor het lijkt me dat ze echt moe is maar weet niet goed wat te doen momenteel....
ja hij is echt groot. Al 61 cm en 6400 gram .. Baby is er al af vind ik. Kan me voorstellen dat je het ff niet meer weet. En als je dr in badje doet ofzo? Word ze daar niet rustig van?
Ik kreeg net 2 vertederende glimlachjes van m'n dochter! Ik had haar graag even willen blijven troetelen na de voeding, maar er zou een hovenier langskomen (Jaaaa, we gaan eindelijk onze tuinen eens grondig aanpakken! Verlost van de wildernis). Ik had haar nog niet weggelegd of de bel ging al. Ze is nu al weer stil, ligt tevreden in haar bedje. Ik ga na de volgende voeding maar even troetelen dan, kan ze nu lekker blijven liggen. Lieve Lindsey: " ik ga slapen, ik ben moe... sluit m'n beide oogjes toe... " ..... stil? nee? dan nog de klassieker: " slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap..... " Als jij nou lief gaat slapen, mag je vast later met je moeder in de auto mee op zoek naar mooie plekjes om te spelen.
Ohwat een fantastisch boek! Rachel, heb je hem ook? Zo niet? Aanschaffen zou ik zeggen. Simone, thanks.. Ja ik zal de datum nog even aanpassen, hihi. Silvie, fijn van je te horen! Fijn dat alles zo goed gaat. Jorre doet het lekker!
Hallo allemaal, @BIbiche; heel veel sterkte vanmiddag! @Tigger: gelukkig heb je het achter de rug @Emmetje; hoe gaat het nu met je zus? Jelte heeft de afgelopen dag een paar enorme poepbroeken gehad, met flinke okergele poep. Ik heb hem de afgelopen 24 uur 3x een ander pakje aan moeten trekken, hij was echt helemaal doorgelekt. De luier zat gewoon helemaal vol. Meteen maar in bad gedaan, hij begint er nu van te genieten.
Heb haar net bij me in bed genomen toen viel ze in slaap voor 10 min en werd daarna weer hysterisch wakker. *zucht* haar nu weer in haar eigen bedje gelegt, normaal laat ik haar huilen maar dit is echt krijsen geen idee krampjes misschien. @Tigger ik heb het boek al een week in huis liggen maar nog geen tijd gehad om te lezen (te druk met theorie en Lindsey) ga over 1,5 week op vakantie en neem het dan lekker mee net als Oei ik groei @Emmetje het werkt (nog) niet misschien zo @Silvie jaaa echt een groot mannetje word het
Nou, van het lekker genieten en iets vieren komt dus niets. Josh moet even alles weer inhalen, kortom, janken dus. Lekker afsluiting... Tigger: Nouja, ik heb niet zo gek veel geslapne vannacht. 1) Ik zat maar te wachten tot hij weer wilde eten. 2) hij lag in mijn bed, languit, dus ik moest me helemaal in een verkramping draaien om ook in mn bed te kunnen. En dat slaapt niet echt lekker. Maar ik wilde hem niet wakker maken. Bibche: sterkte meis! Nemo: Ow, whahaha, oeps betrapt . Hahaha, nee hoor, nog geen tweede, gewoon nog een teken van zw.dementie Ik zal het wel even veranderen. Had ik twee maanden eerder al moeten doen... Hihihi, wat ben jij lekker opmerkzaam zeg. En wat ben ik een muts . Lieve, lieve Lindsey. We weten dat je al een hele grote meid bent die heel goed heel zachtjes kan doen, mogen wij dat nog een keertje zien/horen, hoe groot jij al bent? En dan kan mama zometeen weer iets leuks met jou doen.
Waren jullie beebjes ook wat bleekjes na de entingen? Emma ziet echt witjes.. Ze heeft net wat gegeten (100 cc) maar sliep alweer redelijk vast... Nou ja, ze heeft iig wat binnen. Ze heeft nu dus ook 3,5 uur en daarbij het laatste uur heel vast geslapen... Volgens mij een schakering van de afgelopen 2 dagen en vandaag de entingen dat ze doodmoe is. Temp was 37,6 dus niet erg.
8 april 07 ~ Yildou Reanne ~ Simalex (24) ~ na 35,2 w ~ Geb.gew: 2635 gram ~ Geb.l: 47 cm ~ (25/6) H.gew: 4850 gr ~ H.l: 54,5 cm 12 april 07 ~ Sabrina Alyssa ~ Assepoester (27) ~ na 38,3 w ~ Geb.gew: 2840 gram ~ Geb.l: 47 cm ~ (24 mei) H.gew: 3480 gr ~ H.l: 53,5 cm 13 april 07 ~ Alani Aylin ~ Tatlim23 (23) ~ na 35,6 w ~ Geb.gew: 3208 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 24 april 07 ~ Lindsey Eline ~ Rachel (22) ~ na 38 w ~ Geb.gew: 3320 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (22/6) H.gew: 5434gr ~ H.l: 60 cm 25 april 07 ~ Bono ~ mama1986 (20) ~ na 37.6 w ~ Geb.gew:3890gram ~ Geb.l:51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 25 april 07 ~ Mareno ~ Jesie (26) ~ na ... w ~ Geb.gew: 2410 gram ~ Geb.l: 46 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 28 april 07 ~ Maroa ~ Momtobe (..) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3675 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 30 april 07 ~ Josh David Dash ~ Goddess (18 ) ~ na 38.3 w ~ Geb.gew: 2880 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (23/05) H.gew: 3840 gram ~ H.l: 52 cm 1 mei 07 ~ Veerle ~ MarieLize (36) ~ na 39,5 w ~ Geb.gew: 3015 gram ~ Geb.l: 48 cm ~ (datum ...) H.gew: 3540 ~ H.l: 53.4 2 mei 07 ~ Dylan ~ Tassie (32) ~ na 38,5 w ~ Geb.gew: 2996 gram ~ Geb.l: 45 cm ~ (datum 5 juni) H.gew: 4115 ~ H.l: 52 2 mei 07 ~ Tessa Elise ~ Erica (31) ~ na 39.5 w ~ Geb.gew: 2990 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (7/6) H.gew:4260 ~ H.l:52.5 3 mei 07 ~ Emma Johanna Elisabeth ~ Tigger (26) ~ na 38.2 w ~ Geb.gew: 3525 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (27/06) H.gew: 5130 gram ~ H.l: 57 cm 3 mei 07 ~ Jasmijn ~ Janice (33) ~ na 38.4 w ~ Geb.gew: 3190 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 5 mei 07 ~ Bram ~ Mariska (32) ~ na 39,2 w ~ Geb.gew: 3435 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 7 mei 07 ~ Luca ~ Diana (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3730 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 8 mei 07 ~ Sven ~ Nemo (24) ~ na 39,6 w ~ Geb.gew: 4120 gram ~ Geb.l: 54 cm ~ (datum 05.06.07) H.gew: 4770 gram ~ H.l: 57.5 cm 8 mei 07 ~ Fedor-Jelte Laurens Sietze ~ Jingles (30) ~ na 39,5 w ~ Geb.gew: 3442 gram ~ lGeb.l: 53 cm ~ (05-06-07 ...) H.gew: 4630 ... ~ H.l: ... 8 mei 07 ~ Ameera Yakubu ~ Amilah (25) ~ na 38 w ~ Geb.gew: 3000 gram ~ Geb.l: 48 cm. ~ (datum 1-06-07) H.gew: 3840 gram ~ H.l: cm. 9 mei 07 ~ Kyra-Chyenne ~ Rebtam (34) ~ na ... w ~ Geb.gew: 2820 gram ~ Geb.l: 48 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 11 mei 07 ~ Steven Nicolaas Jan ~ Liefzonnetje (30) ~ na 38,4 w ~ Geb.gew: 3605 gram ~ Geb.l: 54 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 13 mei 07 ~ Elia Ruben Matteo ~ Bianca (32) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3160 gram ~ Geb.l: 47 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 13 mei 07 ~ Kynan ~ Female (22) ~ na ... weken ~ Geb.gew: 3045 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 14 mei 07 ~ Jørre ~ Silvie (34) ~ na 40,6 w ~ Geb.gew: 4620 gram ~ Geb.l: 54 cm ~ (datum ...) H.gew: 5520 ~ H.l: 59 14 mei 07 ~ Belle ~ Chantal (33) ~ na 41,4 w ~ Geb.gew: 3960 gram ~ Geb.l: 50cm ~ (29/5) H.gew: 3975~ H.l: 54cm 15 mei 07 ~ Ruben ~ Desi23 (24) ~ na ... w ~ Geb.gew: 3240 gram ~ Geb.l: 49 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 16 mei 07 ~ Elenora ~ Bibiche (27) ~ na 39,6 w ~ Geb.gew: 3115 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 16 mei 07 ~ Lars ~ Alida (23) ~ na 38,3 w ~ Geb.gew: 3010 gram ~ Geb.l: 48 cm ~ (datum 26-06-07) H.gew: 4400 gram ~ H.l: 53 cm 19 mei 07 ~ Lars ~ Oek Oek (25) ~ na 40 w ~ Geb.gew: 3960 gram ~ Geb.l: 51 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 23 mei 07 ~ Emma Elisabeth ~ Emmetje(32) ~ na 39,2 w ~ Geb.gew: 3290 gram ~ Geb.l: ... ~ (datum 18-06-07) H.gew: 4320 gr ~ H.l: 53 cm 25 mei 07 ~ Luca ~ Chantalk (25) ~ na 39,3 w ~ Geb.gew: 3332 gram ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ Joya ~ Moppies (35) ~ na 41, 3 w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ Noura ~ Esma (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 26 mei 2007 ~ ??? ~ Wondertje (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 27 mei 2007 ~ Marescha ~ S1980 (...) ~ na ... w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 31 mei 2007 ~Toon ~ Harmless (27) ~ na 40.1 w ~ Geb.gew: 3335 gram ~ Geb.l: 52 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 4 juni 2007 ~ Sanne ~ Aafje87 (20) ~ na 40+4 w ~ Geb.gew: ... ~ Geb.l: ... ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 6 juni 2007 ~Kaylie ~ Babymei (24) ~ na 42 w ~ Geb.gew: 3480 gr ~ Geb.l: 50 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... 9 juni 2007 ~Joaquin~ Onze wonder (24) ~ na 41 w ~ Geb.gew: 3780 gr ~ Geb.l: 53 cm ~ (datum ...) H.gew: ... ~ H.l: ... Geboren: 21 meisjes 18 jongens Datum aangepast. Kunnen we de lijst weer eens opruimen? Gezien er heel veel niet meer aktief zijn?
Ja lindsey was ook iets bleek, en goed idee van die lijst want het is nu erg onoverzichtelijk geworden... Lindsey wou weer drinken ze had echt weer honger dus heb haar maar 100 ml gegeven, toen even getempt want ze voelde warm aan. Tijdens het tempe kwam een harde keutel mee en daarna diaree poep, misschien had ze daar ook wel last van omdat ze vandaag ook teveel voeding krijgt. Ze blijft maar huilen, geef het op heb alles geprobeert. Denk dat ik het beste maar gewoon rustig moet blijven en haar maar ff moet laten gaan nu. Ik voel me momenteel echt een slechte moeder want word nu echt gek ervan...weet gewoon niet waarom ze zo krijst. Nog 1,5 uur dan kan Jasp het ff overnemen
Rachel, heel goed van je.. Even jezelf weer terug roepen.. Je bent GEEN slechte moeder! Je kan gewoon even niets voor dr doen.. Ik zeg: laat het maar voor wat het is. Je doet het prima, echt! Ze zal merken dat je rustig blijft en zal daar vast en zeker op reageren! *knuf*
hallo iedereen. Het gaat vandaag weer geweldig hier. Ik heb Luca vanmorgen wakker in bedje gelegd en wat denk je na een half uur nog geen kik, dacht ga eens kijken....hij lag lekker te slapen echt geweldig dit heeft hij al weken niet meer gedaan. Om kwart voor 1 werd hij wakker van een volle poepbroek, daarna heeft hij nog lekker geslapen tot half 2. Ik heb hem toen lekker bij me op de arm genomen en daar heeft hij tot 3 uur weer doorgeslapen. Na zijn flesje van 3 uur weer terug in bedje gelegd en daar ligt hij nog steeds. Heerlijk weer zo'n dagje. Heb nog de osteopaat gebeld. Wil toch even naar zijn nekje laten kijken. Zo nu heb ik weer genoeg over mezelf gekletst. Ik ga nog reageren, maar moet ff met de honden wandelen en nog ff pampers en voeding gaan halen. Weet dus niet of het vandaag nog lukt.
Zit nu even hier achter de pc met oordopjes in en de muziek aan......ff helemaal tot mezelf komen en dan met nieuwe energie haar oppakken en troosten... Thnx meis
Oke ze is op me arm in slaap gevallen en ligt nu weer in haar eigen bedje...Andre hazes meezingen hielp hahaha Nu hopen dat ze blijft slapen....thnx meiden voor mijn gezeur aan te horen!
Haha hoor nog die stem van de theorielessen "Mag dat? Mag dat? Mag dat? " Weet ik veel of het mag, doe het toch! hihi 8) Bibiche, hoop dat je goed afscheid hebt kunnen nemen. Als je de formule gebruikt van 2 x gewicht ipv 1,5 kom je misschien wel op de 120? En anders gewoon geven als ze honger heeft lijkt mij. Laat mijn kind geen honger lijden vanwege een of andere formule Doe wat jij als moeder het beste vindt meid. Geweldig, Rachel heeft het boek van Ria wel in huis om tips op te doen over huilgedrag, maar heeft geen tijd om het te lezen door Lindsey's huilgedrag haha ( niet gemeen bedoeld hoor Rach, klinkt gewoon erg leuk! ) Elia heeft ontdekt dat mama's schoot het állerlekkerst slaapt en wil dan ook nergens anders meer liggen Heel lief, maar handig? Nee Hij heeft sinds gisteren ineens echte tranen zielug! Kan zo meehuilen als ik dat zie Vanmorgen zat er ineens wel troep in zijn rechteroogje, lijkt wel wat ontstoken of zal het komen door het opengaan van de traanbuisjes?
Op deze site kun je een verjaardags certificaat maken, is wel grappig: http://www.despeelweide.nl/ver/tusm.htm @ chantalk: ben benieuwd wat de osteopaat er van zegt. Fijn dat Luca zo voorbeeldig is. @ rachel: (fluisterend): slaapt ze nog steeds? ik hoop het wel voor jullie beide