Mei 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by simalex, Apr 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Jingels: ik ben blij dat ik niet de enige ben die steeds aan het verschonen is omdat luiers doorlekken ;)
    @GT: deze tekst staat een stuk beter. En succes met het vele voeden weer. Is het niet gewoon zuigbehoefte ?
    @Bianca: wij hadden ook een troepoogje hier. Schoongemaakt met afgekoeld gekookt water met een hydrofiel washandje van buiten naar binnen (oogje) en was in 1 dag over. Pf ik schrijf het onozel op maar ik hoop dat je het snapt. Sven huilde ver daarvoor al met traantjes dus ik denk niet dat het te maken heeft met het open gaan van de traanbuisjes.
    @Rachel: ik heb wel met je te doen hoor. Dat je meisje zoveel huilt. PF volgens mij was ik allang zelf mee gaan janken/brullen.
    @Simone: geen idee of het krampjes waren. Hij brulde wel heel hard en sloeg wel met zijn armen. Toen hij het speentje kreeg viel hij gelijk in slaap. Dat lijkt mij toch niet het geval met krampjes ? Weet je wat het is ? Yildou en Sven misten hun mem :)

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nog steeds een huil baby hier, m,n beste vriendin is haar nu aan het troosten en op dit moment is ze ff stil maar heeft nog steeds nie geslapen. Ze heeft wel erg veel dorst dus toch maar gaan kijken voor andere voeding deze week....

Bedankt voor alle steun meiden heb het echt ff nodig om van me af te praten hier... vooral als ik alleen ben.

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Rachel: goed dat je vriendin er is. Heb jij ook een beetje rust. Denk ook aan jezelf hoor !

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    He Rach.. Hoe is het nu?

5. Nemo: Pff, ik moet eerlijk zeggen dat ik nu ff niet meer weet wat nou welk huiltje is, hij gooit alles door elkaar...

Haha, ja deze tekst is iets meer van toepassing :) .

Rachel: Je zeurt niet, je lucht je hart, en dat is juist heel goed! Lekker blijven doen.
    Lindsey is gewoon soms een beetje lastig, nou daar mag je best even van balen hoor! *knuf*
    Maar weet iig dat je het hartstikke goed doet, en je kunt niet meer doen dan je best en doen en haar al je liefde geven, en dat doe je!
    Je doet het echt goed *knuf*.

Chantalk: Fijn zeg, zo'n lekkere dag!

*grom* ik kon de hele tijd niet reageren op dit forum, ik kreeg dan de melding "invalid session" vet irritant... :evil:

Weet iemand op welke site je ook alweer een plaatje kunt uploaden zodat ik m hier kan laten zien?
    Ik heb een heel mooi plaatje gemaakt van/voor Josh :D

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Chantal, heerlijk dat het zo goed gaat! :D
    Succes bij de osteo.

Apart Bianc.. Emma heeft al vanaf het begin traantjes... Zielig he?

Emma had toen ze net geboren was troepoogjes. Wij deden het met een watje en gewoon lauw water (kraamzorg zei dat dat zelfs beter was? En ik maar steeds als mijn paard een ontstoken oog had gekookt water meenemen naar stal *zucht*) en dan hetzelfde als wat Nemo zegt, van buiten naar binnen. Het was in ieder geval zo weg.

GT bij photobucket.com kan dat...Of mijn album.nl
    of gewoon in je album plaatsen.. ;)

O ja, Emma heeft net weer 3 en een half gemaakt.. Slaapkop.
    Net gegeten(hele fles leeg) even geknuffeld, maar ze lag alweer op apegapen. Toch even snel nog eventjes in de box, maar ze was al snel aan het jengelen. Dus toch op bed gelegd. Ze huilde toch nog wel eventjes, maar is nu stil..
    Temp was nog steeds 37.6, dus prima zo.

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Tigger bedankt voor je pbtje!
    Goddes bedankt voor je berichtje in het gastenboek. Zal blij zijn als deze dag voor mij is, zit nou ook al bijna tegen ruzie aan met Jasper *zucht* Gaan zo met Lindsey in de auto rijden, 9 van de 10 keer valt ze dan in slaap en blijft dan goed slapen. Is het proberen waard denk ik maar...

Duimen jullie ondanks alles ff dat ik het haal morgen? Moet om 9.00 op dus zal rond 11.00 hier verslag komen doen.

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Hallo kletskousen

@Bibiche hoe is het gegaan vandaag?
    @Rachel blijf maar lekker van je afschrijven hoor. Die tijden hebben we allemaal gehad en gaan we ook allemaal nog krijgen. Je bent geeeeeeeeeen herhaling geeeeeeeen slechte moeder maar juist een hele lieve die zo graag goed wil doen. Je doet ook goed en meer kun je soms niet doen. Succes morgen!
    @Tigger de eerste prikjes zijn binnen, pluim! Hier ook wel een Ria Blom fan, al doe ik soms wat erica er tussen :D
    @Gt ben nieuwsgierig geworden wat er nog als tekst stond :(: :(:
    @Chantalk super dat het vandaag zo goed ging. Dat is dan echt genieten he. Wellicht is het eerste sprongetje voorbij.
    @silvie leuk om weer wat van je te horen, wat groeit Jorre lekker. Gaat het met Britt ook goed? Kan ze wennen aan haar broertje.
    @Bianca o die echte tranen, daar pakken ze je toch helemaal mee in. Ik vind het zo zielig en lief tegelijk. Ik heb inderdaad wel eens gelezen dat de oogjes soms wat viezer kunnen zijn als de traanbuizen open gaan.
    @Simone lekker gewandeld, geen bui op je hoofd gehad? Hier was het echt nog wel even lekker weer. Wij hebben ook een stuk gelopen.

Alle andere ook groetjesssss

Hier ook een prima dag. Dag 3 zonder poep :rolleyes: . Tessa perst maar tot nu toe zonder resultaat. Af en toe heeft ze wel een krampje maar eigenlijk niet zo erg. Over het algemeen is ze gewoon vrolijk. Ze eet en slaapt goed dus ik maak mij nog niet zo druk.
    Vandaag weer lekker gewandeld met Tessa en mijn zus. Ze lijkt nu goed gewend te zijn aan de reiswieg. Gelukkig maar. Het was echt nog wel even lekker weer, daar hoop ik voor morgen weer op.

9. simalex

simalex Bekend lid

Jun 6, 2006
    893
    0
    0
    verzorgende IG
    Beetgumermolen (Friesland)
    Even Rachel een knuffel geven hoor! Kom op, meis, je doet het super als moeder. Waarschijnlijk heeft Lindsey last van een sprongetje?
    Ik ga op zo'n moment in de R-hoek van de bank hangen met een kussen (benen opgetrokken) en Yildou haar hoofdje in mijn R elleboog, R hand op Yildou haar kontje. L arm lekker over haar heen. Snap je? Nou, ik probeer haar in ieder geval een geborgen gevoel te geven.

Succes! Hoop voor jou dat Lindsey inmiddels slaapt. En dat je geen ruzie maakt met Jasper. Al snap ik het wel. Alexander moet het hier ook wel eens ontgelden als ik gefrustreerd ben dat Yildou niet meewerkt....

*knuffel* voor jullie allemaal!
    Succes nog met de theorie!

Verder heb ik lekker gewandeld (bleef droog). Alleen Whiskey was iets vervelend en moest ik steeds corrigeren, maar dat went vanzelf. Morgen maar weer een uurtje wandelen (goed voor de lijn).

Nemo: hier echt geen buikspieroefeningen hoor! En wij drinken pas om 16 uur koffie, dus heb ruim de tijd ;) Bekkenbodem span ik meestal aan onder het voeden... En verder... ach, zo sportief ben ik niet hoor! HEb net met de hond lekker hard gefietst en als ik straks weer een beetje conditie heb ga ik met de hond joggen..... (lees: over een maand of 2)

Erica: Hopenlijk vind je Tessa morgen in een volgepoept bedje ;)

- Yildou huilt -

Weltrusten dames en kindertjes

Groetjes Simone

10. Tigger: Ok, thnx!
    Rachel: Graag gedaan :D . Heel veel succes morgen!
    Erica: Er stond: "waiting for a little boy". :oops:

grrr...babyalarm...

11. Niet meer actief

Hoi meiden,

Vandaag weer met Dylan bij de osteopaat geweest die gaf aan dat alles wat soepeler aan voelde. We hadden zelf ook al het idee dat het wat ber met peoen en de krampjes ging. Het slapen is nog niet helemaal je van het, maar ook daar is hij vandaag mee bezig geweest en zijn nekje ging ook wat beter. Nu moeten we over 2 weekjes weer terug komen. hoop dat het dan goed gaat.

Rachel heel veel succes morgen ik zal voor je duimen!

Alle andere morgen reageer ik weer even meer.

Liefs Nathasja

12. [​IMG]

*grr, moest m eerst verkleinen...*

En, wat vinden jullie ervan? Mijn eerste photoshop poging :D

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Goedemorge meiden,

Allemaal weer ontzettend bedankt *knuf* ben echt zo blij met jullie!
    Gisteravond om 23.00 sliep ze en heeft doorgeslapen tot 6.30. Had ik ook wel nodig dat ze vanacht goed zou slapen want zat er zelf helemaal doorheen. Zie nou ontzettend op tegen vandaag ben gewoon bang dat het weer zo,n dag als gisteren word :oops:
    Heb straks om 9.00 theorie, ben zo zenuwachtig en hoop zo dat ik het haal! Anders moet ik 5 juli weer en moet ik deze week weer iedere dag leren en oppas regelen.
    Mijn beste vriendin die komt zo oppassen dus Lindsey kan lekker thuis blijven (slapen). Ze moet om 10.30 weer flesje en als het goed is ben ik dan al thuis, anders weet zij ook hoe het moet.

Dus nu even duimen dat ik het haal en ik hoop echt dat vandaag word normaal word hoor.

Een vriendin van mij is misschien zwanger, ze heeft haar test hier geplaatst willen jullie even kijken?

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=51230

Ze is al ruim 2 jaar bezig en moest eingelijk weer naar de gyn dus zou wel super zijn....

Dikke knuffel!

14. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,383
    0
    0
    Rachel: Heel veel succes straks! Ik ga voor je duimen (als ik niet net aan het voeden, dan doe ik het in gedachten ;))
    Ik zie duidelijk een streepje hoor, bij de test van je vriendin! Zou inderdaad super zijn voor haar, nu maar hopen dat de 1e 12 weken zo voorbij vliegen voor haar.
    Ik wens je een succesvolle en voor Lindsey een rustige dag! Knuf voor jullie beide!

Goddess: Gaaf, die banner!

Tassie: fijn dat de osteopaat succes heeft.

15. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    @rachel: succes meid en hopelijk zal het met lindsey ook beter gaan vandaag
    @gt: zo gaaf hoor je banner en dat voor je eerste keer
    @tassie: super dat de osteopaat iig wat aan de krampjes heeft kunnen doen

Nou gisteren was echt een afschuwelijke dag. Mijn broer had zulke lieve woorden geschreven voor mij oma, niemand hield het droog. Ik mis haar zo vreselijk veel :cry: zo moeilijk wetend dat ik haar nooit meer zal zien. In het bejaardentehuis zeiden ze ook tegen ons dat ze nog nooit zo'n hechte familie hebben gezien als de onze. Elke dag kwam mijn moeder naar mijn oma en elke week kwam wel een kleinkind langs en dat was echt zeldzaam volgens de verzorgsters.

Vannacht volgens mij een regelnacht met elenora ze kwam om 2 uur en om 6 uur en nu net weer waarschijnlijk 6 weken sprongetje.
    Gisteren wilde ze ook niet zelfstandig in slaap vallen dus waarschijnlijk was het wel een sprongetje.

Ik heb al de was opgehangen en ik ga maar nu ontbijten, heb zo honger :D

Oh ja mijn vriendin heeft ook de bakerzak gekocht en het was gelijk een succes, maar ze vroeg zich af voeden jullie de kleintjes 's nachts er ook in? Of halen jullie ze eruit?

16. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    1,768
    0
    0
    Jaaaaaaaa poep :whistle: \:D/ ! Eindelijk heeft Tessa dan zelf haar luier vol gepoept. Hoe blij kan een mens zijn met poep. Volgens mij komt er nog wel meer want madam perst nog steeds. Laat maar komen!

@Amilah bedankt. Door jouw verhaal ben ik gaan doorzetten en heb ik het de afgelopen dagn volgehouden niet te helpen. Ik dacht als er nog meer baby's zijn die dat wel eens hebben gehad dan moet Tessa er ook doorheen. Wat herkenning allemaal kan doen, lang leve het forum.
    @Rachel succes die test lijkt mij trouwens positief. Anders moet ze nog even zo een test doen waarbij zwanger komt te staan.
    @Gt een hele geslaagde poging, mooi hoor!
    @Tassie mooi dat het beter gaat.
    @Simone je verteld dat je lekker gewandeld hebt en gefietst met de hond, en dat je niet sportief bent. Nou mischien niet echt sporten maar er zijn zoveel mensen die de geadviseerde half uur beweging per dag niet halen. Dat haal jij makkelijk dus je bent toch al lekker bezig!

17. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,383
    0
    0
    @ bibichie: fijn dat jullie zo'n hechte familie hebben, dan hebben jullie veel steun aan elkaar in deze moeilijke periode. Veel sterkte!

@ erica: gefeliciteerd met je poepbroek! Inderdaad erg fijn dat je hierbij zoveel hebt gehad aan het forum.

18. amilah

amilah Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    1,014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Rachel hoe is het nu met Lindsey? Jeetje wat hebben jullie het zwaar gehad. Ik kan me voorstellen dat jullie er doorheen zaten en dat jullie ook ruzie kregen. Iedereen is moe en geirriteerd dan krijg je dat. Hopelijk gaat het nu weer beter.

Jeeeeej Erica gelukkig dat het is gelukt! Nu heb je het ergste gehad denk ik. Bij Ameera gaat het poepen nu namelijk steeds een beetje makkelijker en ze huilt ook bijna nooit meer als ze moet poepen. Ik ben blij dat Ameera Tessa een goed voorbeeld heeft gegeven hihi..

Assepoester.. Bedankt voor je pmmetje. Ik ben nog aan het bedenken welke fotos ik zal sturen haha. Ik kan niet kiezen.. (is natuurlijk ook wel een heeeeele belangrijke beslissing voor de rest van mijn leven)

Ik kan me voorstellen Bibiche dat je haar erg mist. Ik zou ook gek worden als mijn oma zou overlijden. ook al reageren mensen met, ja maar ze is wel oud geworden, tuurlijk dat is hartstikke fijn maar dat betekent niet dat je haar minder mist.
    Wel mooi om te horen dat jullie zo close zijn in de familie en dat je oma zo vaak bezoek kreeg.. Ik werk in de bejaardenzorg en er zijn echt veel bejaarden die nooit bezoek krijgen, dus ben ik altijd blij als er weer een familie is die wel veel op bezoek komen.

Gisteren werd ik gebeld door een collega. Ze had toevallig mijn geboortekaartje ergens in een hoekje zien hangen. Er is dus helemaal niet verteld dat ik zwanger was en iedereen dacht dat ik gestopt was. Wel een beetje raar.
    Ook vertelde ze mij dat een van mijn collega's heel plotseling is overleden. Ze bleek kanker te hebben. Was wel even schrikken voor me. Ik kende die collega niet zo lang maar ik vond haar heel erg leuk. Ik vond haar altijd zo sterk want ze was net gescheiden en druk op zoek naar een woning. Nou daar heeft ze dus maar een paar maandjes gewoont en toen was het over...
    Maar ik was wel blij met het telefoontje. Vond het wel heel lief van mijn collega om te bellen en me te feliciteren..

Oh ja van mij mag de lijst ook verschoont (hihi) maar ik vind het dan wel moeilijk wie je weg moet halen en wie niet.. ik wil niemand voor het hoofd stoten ofzo...

Nou ik ga maar eens wat doen want ik moet zo weg en moet nog douchen en eten enzo.. ben een beetje slomo vandaag :)

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Erica, jaaaaaaah poep! :) Gelukkig meis! En? Hoe vol zat ie? Hihi...

Simone, grapig is dat.. Wij doen zoiets ook. Ik kruip met Emma op zulke dagen op bed. Meisje op mijn buik en klein maken. Wordt ze rustig van en slaapt vaak snel in.
    Over het sporten, Wandelen is ook al beweging... Ik mag nu ook graag wandelen. Buikspieroefeiningen doe ik sinds deze week weer.

Tassie fijn dat het beter gaat met Dylan...

GT, ik vind de banner erg mooi!

Rachel, succes meid. Ik duim voor je!
    HEt volkomen logisch dat je toh wat kribbig wordt tegen elkaar. Praat er over hoor. Anders ga je dingen zeggen die je helemaal niet zo bedoeld.
    Koppie op en knuffel!

Ik zie duidelijk een streep bij je vriendin! Jeetje dat zou fantastisch zijn!

Bibiche, \gets meid.. moeilijk hoor dat soort dingen. Sterkte meis...

Amilah, wat raar zeg dat ze op je werk het niet verteld hebben.. :(
    Wel lief dat ze je belde.

20. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    Hoi meiden,
    hier alles goed Belle slaapt nog steeds veel dus word een beetje saai .
    spelen is er ook niet meer bij alleen maar
    slapen.

hoi rachel,
    ik hoop dat je geslaagd bent ik duim nog even
    snel.
    ik zie duidelijk een streep nog iets om te duimen.

hoi Erica,
    eindelijk poep gelukkig en dat heeft ze helemaal
    alleen gedaan.

hoi goddess,
    mooie banner zeg.

groetjes Chantal.

Share This Page