Bedankt voor de reacties op mijn prachtige banner creatie :wink . Rachel: Gefeliciteerd! ! Ow wat leuk dat jouw vriendin zwanger is, kunnen jullie samen met jullie kleintjes pronken (hopelijk, ik duim dat alles goed is/gaat!). Hey, ik ben ook lid van ECI, grappig. Ik heb deze keer een film bestled (Step up), echt onwijs leuk *er staat daar trouwens een verkeerde prijs bij, in de magazine staat 19,00 euro, terwijl er op internet 7,50 staat*. Amilah: Wat vriendelijk dat jouw collega even belde,maar wat een rare gang van zaken daar... bibiche: jeetje, dan is zo'n verlies helemaal zwaar. sterkte met de verwerking. Erica: Hoera voor de poep! . Wat zullen jullie opgelucht zijn. Chantal: Hier ook een slaapkopje hoor! Onze wonder: Jaaaaah! MELK! Ik ben gek op melk (nee, serieus! ). Wat lekker dat je uk doorslaapt. Josh sliep vannacht ook van half 11 to half 5 door . tigger: *smelt* wat leuk dat ze al zo speelt. Josh heeft nog niet door hoe hij zichzelf moet vermaken. Hoe doe je dat? Simalex: Wat leu, dankjewel . Yildou is ook een onwijs schatje hoor!
onzewonder leuke foto's! Heb ze effe allemaal bekeken in je album. Knappe vent hoor . Chantal Belle blijft een plaatje he, leuke kleertjes ook. Gaat de therapie goed? Emmetje juist goed dat je xzelf achter die houding aangaat. beter een keer teveel dan te weinig iets vragen toch. Rachel ok alvast succes met je examen. Maar welke maand is het dan : (ik begin vast met uithoren ok ) Manlief doet hier de grote boodschappen elke donderdagavond. Ik vind het zo een gedoe met die maxi cosi en al die boodschappen. Ik haal tussendoor de aanvullingen. Ik ga eigenlijk elke dag wel even weg met Tessa. Soms winkeltjes in, meestal gewoon lekker wandelen. Ik ga ook vaak met de auto weg, ben ook erg blij met mijn auto.
zoooo het is hier echt niet bij te houden als je een dagje niet hebt gelezen. wil graag reageren, maar weet niet waar te beginnen @ rachel: gefeliciteerd. en alvast suc6 met het praktijk examen. @ bibiche: heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. @ erica: gefeliciteerd met de poepluier @ chantal: toch heerlijk als ze veel slapen. Kunnen we niet eens een dagje ruilen, kan ik mijn huis eens eindelijk gaam poetsen @ onze wonder: ben gister ook bij kruidvat geweest. Leuk winnie pyamaatje en rompertjes gekocht. Leuk zijn die he? @ tigger: leuke foto's...wat een schatje Vandaag bij het cb geweest. meneertje is weer aangekomen 4915 kg zwaar en 56 cm lang. Omdat hij niet wil slapen hebben we hem vandaag ingebakerd. Nou wat een geweldige oplossing. Hij slaapt nu al bijna 2 uur. En hij valt nu zlefstandig in slaap. Ik heb ook de boeken van ria blom gekregen. Regelmaat brengt rust en inbakeren brengt rust. Echt wel handige boekjes. Morgen vroeg moeten we naar de osteopaat, ben benieuwd wat die te melden heeft. Morgen avond trouwfeest van een collega. druk druk druk weer. Fijne avond nog iedereen toedelssssss
Steeds typ ik iets en krijg ik pagina kan niet worden weergeven...had een heel verhaal verdorie! Nu huilt mopje dus moet gaan... ik moet nog 2 stemmen voor baby van de maand. Had ook een foto ingstuurd voor JULI maar die telt niet hoor, aankomende maand moet Yildou winnen hahahahaah ga in ieder geval op haar stemmen.
Allemaal leuke berichten en ik wil graag op iedereen reageren maar ik ben erg moe. Ik sluit me even heel makkelijk bij de afgelopen 2 pagina's aan Vannacht een heerlijke nacht gehad, lekker geslapen, dus vanochtend na de voeding van 7.30 uur (de voeding ervoor was van 00.00 uur! Lekker!) was ik heel fanatiek opgestaan en flink aan de huishouding begonnen. Maar als ik eenmaal begin, moet meteen ook alles, dus ben de hele dag bezig geweest en het is me nog niet naar het zin, zo'n dag met allemaal van die kleine rotklusjes. Sabrina heeft wel een fantastisch schema vandaag en ik hoop dat ze die erin houdt: 8-12-16-20-24-8 dus 5 voedingen en een nacht van 8 uur! Voorheen duurde de nachtjes zo'n 5.5 uur, dus ik ben hier helemaal blij mee!
Hallo dames Rachel: Gefeliciteerd met het behalen van je theorie en natuurlijk dat je vriendin zwanger is. Bibiche: Heel veel sterkte de komende tijd, het is erg moeilijk om je oma te verliezen. Ik doe altijd zelf mijn boodschappen, ouders wonen dicht bij en dan zet ik Lars daar even neer en dan ga ik even boodschappen doen. Tigger: Leuke foto's hoor van het spelen in de box. Een mooi meisje hebben jullie. Hier een huilende Lars, al vanaf 18.00 uur is hij aan het huilen. Heb hem net even opgehaald en toen is hij bij mij in slaap gevallen. Toen weer in zijn bedje gelegt na 5 minuten weer krijsen. Weet echt niet meer wat ik moet doen en manlief is niet in huis. Nou ik haal hem zo maar weer en geef hem de fles en dan hopen dat hij gaat slapen. Groetjes Alida
@alidah: elenora hetzelfde ik zie dat ze op dezelfde dag geboren zijn, waarschijnlijk sprongetje doodvermoeiend zo;n dag
Pfff, stelletje zeurpieten over die boodschappen! ( ). Ik moet zelf m'n boodschappen doen, dus ja, ook het hele geklooi met een halfuur lopen naar de winkel, het kinderwagen (o.i.d) geklooi, 6 miljoen zware tassen, huilend kind, geirriteerde mensen in de rij bij de kassa, zoeken naar een portomonee onderin de tas met een blerend kind op mn arm, weer een halfuur terug lopen, dan nog een keer terug omdat je iets bent vergeten door je blerende kind die vervolgens nog harder gaat bleren, scheurende tassen, boodschappen oprapen van de straat, boodschappen op/aan de kinderagen hangen die er vervolgens weer afdonderen bij het eerste stoepje, speentje vliegt door de lucht, bonnetje kwijt, boodschappen kapot, door je enkel gaan, hysterisch kind, flesje vergeten, mensen die je ophouden door geintresseerd naar je kind te vragen terwijl je onwijs nodig naar de wc moet, kind wil acuut midden op straat gevoed worden. Ik heb alles wel een keer meegemaakt, maar ik heb niemand die voor mij de boodschappen gaat doen, en ik heb ook geen auto. Stelletje mietjes .
@Chantal ja ja die kleine snurkerd van jou ook @ GT ja ja, nu kijken of hij het vannacht ook weer doet, ben wel onzeker aan het worden moet ik zeggen, want ik sta de komende 7 nachten en overdag ook allene voor omdat manlief weer gaat werken hmzz maar hij heeft er alle vertrouwen in dus laten we hopen dat het goed gaat komen @Erica, die van jou is ook een cuty @chantalk, ja geweldige dingen he ik heb de rompers, pyama, slofjes en een boxkleed gehaald Have fun morgen met je feestje, is een keer wat anders dan poepluiers @rachel, wellicht een goede tip voor je.... voordat je elke keer een nieuwe zin zet doe je effe ctrl A en dan ctrl C en dan heb je het allemaal opgeslagen al... en als je dan zover bent kun je het weer plakken met ctrl V Ik mag niet meer stemmen omdat ik al een keer gestemd heb. Ik heb overigens ook een foto van Joaquin erop gedaan @Assepoester, ik wil ook zo graag me huis weer helemaal doen pfff maar nog geen tijd echt voor gehad, en dat terwijl ik echt een poetsfreak ben.. overal liggen rommeltjes , maar op de een of andere manier stoor ik me er niet aan hmzzz of heb ik er geen tijd voor hahaha Nou ik ga er weer vantussen ik spreek jullie morgen weer, want ik wil toch proberen om goed fit te zijn met mijn zoontje voor de eerste nacht alleen zonder manlief
onzewonder: Maak je geen zorgen, je red het echt wel. Je bent een mama, en mama's kunnen alles . Daar is geen papa voor nodig (wel handig... maar niet nodig). Hahaha, ja goed he? . Oja, Yildou gaat komende maand meedingen voor beeb van de maand, toch? Mag ik mijn kleine Josh dan alvast reserveren voor de maand daarna? Augustus? Please?
Haha GT wat kun jij toch mooi vertellen, Heel veel sterkte hoor met het boodschappen doen de komende jaren Bibiche: Ja onze kindjes zijn op dezelfde dag geboren. Lars heeft net om 10 uur zijn fles gehad en is nu gelukkig gaan slapen hoop dat hij een lange nacht maakt. Jij ook veel succes vannacht. Groetjes Alida
Alida: hihi, thnx. En dan heb ik de helft nog achterwege gelaten (de buggy die omvalt, vasthangen met de wielen aan een matje, met een plastic tas over de kinderwagen naar huis sjeesen omdat het regent en je de kap bent vergeten, met de kinderwagen/maxicosi klem zitten tussen de deuren van een bus, op een perron vast zitten zonder lift naar de hal, in je haast om van geintresseerde mensen weg te komen vergeten hoe oud je kind is - blijft vervolgens een deel van de kap aan de wielen van de kinderwagen hangen - probeer je los te maken, waarna er een hel van geluid ontstaat omdat aan de andere kant alle boodschappen in het rond vliegen, waarna een of andere idioot uitglijd over het pak yoghurt dat je net hebt gekocht *je ziet m toch liggen oetl*l *, bijna een stellage vol bloemen omstoten omdat je met je kind op je arm, al buggy (inclusief dozijn tassen) sturend met de andere arm erlangs probeert te gaan. *zucht* etc.etc.etc.). Dus voor degenen die een keer een dipje hebben, ga met mij mee boodschappen doen, dan lig je geheid krom.
En laat ik maar niet beginnen over de taferelen met het openbaar vervoer, die zijn zo mogelijk nog erger .
@Rachel: gefeliciteerd! @GT: ik zie het voor me! Quelle drama! Wat die boodschappen betreft, ik doe nu maar even 1x in de week Albert.nl voor de flessen en andere zware troep. Kost wel wat,maarja moet er maar even aanzitten. Menno werkt nu veel, is laat thuis en ik ga niet 80x naar de winkel ervoor. Ik vind het echt een uitkomst. @Erica: wat goed dat ze poept! Een grote opluchting voor zowel haar als jullie. @ de rest; ik heb alles gelezen, maar even geen puf om op te reageren. Hier gaat het allemaal goed. Vanavond heeft Menno een flesje BV gegeven 160 ml, waarvan Jelte 140 ml heeft opgedronken. Ik heb zojuist gekolft ,uit beide boobies een opbrengst van 150 ml. Mama is blij. Voor de rest eigenlijk geen nieuws.
@ biibichie en alida: zijn jullie kids vandaag al wat rustiger? @ goddess: terecht dat je ons even op ons nummer zet over die boodschappen Het openbaar vervoer lijkt me inderdaad een ramp om te doen met kinderwagen, laat staan als je ook nog 'ns zware tassen bij je hebt! Zo heb ik 'ns door te zware tassen aan m'n fiets te hangen een colafles 'onthoofd' in m'n spaken. Lekker spuiten natuurlijk en alle andere boodschappen eronder @jingels: wij hebben inderdaad ook zitten denken aan albert.nl voor de zware dingen, misschien toch eens uitproberen. Ik vind het trouwens opvallend dat dat nog steeds de enige supermarkt online is. Zelfs Hema heeft tegenwoordig een online-shop, waarom de goedkopere supermarkten dan niet? Volgens mij kunnen ze daar juist enorm in concurreren. @ liefzonnetje: ik keek ook enorm op tegen de eerste dag zonder m'n man in huis, maar het gaf eigenlijk ook wel wat rust. Met Emma kan ik gewoon mijn eigen routine aanhouden. Als hij thuis is en bijv. Emma uit bed haalt, vraag ik of hij even wil kijken/ruiken of haar luier verschoond moet worden. Dat vergeet hij dan meestal, terwijl dat dan bij mij routine is. Daarnaast hoef ik m'n aandacht niet te verdelen over hem en Emma en kan daardoor meer m'n eigen dingen doen. Natuurlijk ben ik wel erg blij als hij weer thuis is, zou niet goed zijn als dat niet zo is Emma heeft weer lekker tot 6 uur geslapen vanochtend (23.00u er in gelegd). Gisteren had ze voldoende aan 6 voedingen! Ik heb het idee dat ze langzamerhand een vast ritme aan het ontwikkelen is. Dat zou erg fijn zijn, dan kan ik straks beter bedenken welke voedingen ik door KV zal vervangen als ik weer aan het werk ben.
Goeiemorge meiden! @Goddess woooh wat een gedoe met boodschappen joh! Hier nog iemand die liever geen boodschappen met Lindsey doet @Emmetje fijn dat er een beetje ritme in begint te komen @Bibiche en Alida hoop dat jullie kindjes vandaag weer zichzelf zijn. @Assepoester heerlijk die voedingstijden van jou zeg en dat Sabrina zich eraan houd Lindsey heeft denk ik echt een sprongetje gemaakt. Ze kan nu heel gefasineerd met de babygym spelen of naar haar mobiel kijken. Ook schopt ze de hele tijd tegen de muziek mobiel aan en had hem gisteravond even te pakken Ze wil ook steeds nu allerlei dingen pakken, lukt nog niet maar ze probeert het wel. Gisteren heeft ze de hele dag niet gehuild alleen gisteravond 2 uur gejengelt, toen hebben we haar eruit gehaald, even laten spelen flesje gegeven om 9.00 en toen heeft ze lekker geslapen tot 5.00. Ik ben trouwens van mening verandert...ik HAAT die kruidvat luiers nu. Lindsey poept nu meer en vanmorgen zat alles onder de poep, haar hele rug alle kleertjes, slaapzak, haar bedje, ons bed Moesten haar dus helemaal omkleden en alles verschonen (en dat om 5.00 s'morgens haha) Jasper hielp mee echt lief want normaal slaapt hij als hij moet werken gewoon door tot 7.00. Lindsey keek wel raar want ze is gewend de eerste en de laatste voeding gewoon rustig te krijgen en daarna meteen weer te slapen. Maar goed hoop dat het vandaag ook allemaal goed blijft gaan. Huis is gelukkig aan kant had m,n beste vriendin gisteren weer ff gedaan terwijl ze aan het oppassen was. Vanavond weer 2 uur rijles, vind het wel fijn ff eruit te zijn. Nou ze zal zo wel komen voor eten dus ik ga snel nog ff wat mailtjes versturen. Tot later!
Hallo GT: Ik zal nooit meer zeuren over boodschappen doen met Lars, jij kunt niet anders dus hebt het wel 1000x erger hihi. Nou Lars is vannacht wel weer rustig geweest, eerst 6 uurtjes geslapen en daarna 4 uurtjes dus dat is wel lekker. Hoop dat hij vanavond wel weer een beetje rustig is. Dames een vraagje, wij geven altijd om 22 uur de laatste voeding en we willen graag vaste tijden voeding geven maar omdat Lars nog maar 6 uurtjes achter elkaar slaapt en dan 4 uurtjes komt hij op hele andere tijden uit. Hoe doen jullie dat? Groetjes Alida