Zo ben weer terug was super gezellig! Lekker gegeten kan niet meer me buik was zodik dat het echt opvalt, dacht dat die niet zo opviel maar na dat ik er naar keek schrok ik er gewoon ff van hahha ook veel vrouwtjes die keken naar me buik met zon blik : ik wil ook hahaha dus ik showen kon ook wel savonds is die goed voor rui zes maanden hier zegt me gevoel vanaf dag een Meisje beau wou niet slapen bij oma en tante ze vond het waterbed van op en om doodeng hhaha dus tante bleef slapend achter en beau bij opa en oma in de woonkamer voor de buis hier maak ik beau wakker Zola ik nu erover denk is toch leuk! Maris ik snapte het wel alleen vroeg het verkeerd ik wou weten of die het zonder injectie heeft gered Hier slaapt beau uit tot negen uur half tien heeeeeeeeeelijk over die kleding voor de tweede , als het een meisje weer is is hetelemaal idiaal want allebei zelfde maand geboren dus klopt precies hahaha Nou ga bij me mannetje zitten fijne avond!
Ja qua kleding is het makkelijk als ze hetzelfde geslacht zijn, maar anders heb je gewoon weer een excuus om los te gaan Fioon hahaha Je klinkt als een lekker zwanger kippie haha, leuk om dat te lezen, heb je nou al leven gevoeld of niet? Amy en Britt gaan om de dag in bad.
Bo..jij hebt het idd makkelijk als je nog een meid krijgt. Maar nieuwe spulletjes kopen is ook erg leuk..Heerlijk dat je de kleine al gevoeld hebt!! Koningskoppel hoeft voor mij echt niet hoor..Het is zo als ik nog zwanger raak voor mijn deadline dan wordt het kindje in de winter geboren dus shoppen kan ik zowiezo wel!!
Haha Mariska ik vind jou ook een echte jongensmama net zo als ik Fioon een echte meisjesmama vind haha
Mariska hoop dat het voor je deadline toch gebeurd! Bo je klinkt lekker op dreef haha je hebt het goed gepland idd met je zwangerschappen! meisje zou ideaal zijn idd hier moest ik echt heel erg veel nieuw kopen!
Ik ken jullie persoonlijk niet maar als ik idd zo de foto's op hyves kijk bij Fiona dan vind ik haar ook een echte meisjes mama.. Dat ik een jongensmama ben komt misschien ook wel van mijn werk..ik heb altijd in de mannenwereld gewerkt ook voordat ik op de bus ging rijden. Maar van huis uit ben ik ook echt zo'n jongensmeisje...je kent ze wel die in bomen klimmen, aan het voetballen zijn en auto's vragen voor de verjaardag i.p.v. poppen
Ik kijk wel ff of ze doorslaapt... vorig jaar was ze met geen knal wakker te krijgen . Als ze wel slaapt dan laat ik haar mooi liggen... zoveel snapt ze er toch nog niet van. En als ik pech heb wil ze daarna niet meer slapen zitten we daar weer mee
Ja Naatje hier sliep ze vorig jaar ook door, en idd dan is het ook nog afwachten na t vuurwerk want met een beetje pech gaat ze hier ook niet meer slapen!
Janny, zindelijkheidstraining, werkt niet echt als je het alleen doet... vanaf morgen maar weer een paar dagen aan de slag hihihi. Maandag voor het eerst naar de gastouders, spannend! Wat te doen met de dames morgen... ik denk dat ik ze wakker maak rond half 12, anders schrikken ze wakker en dan is het paniek dat wil ik niet. Wij zitten dan bij de buren en wil wel thuis zijn als ze zelf wakker zouden worden. Ik vind mezelf ook een meiden mama.. leuk staartjes maken, vlechtjes, jurkjes.. jammer alleen dat de meiden nogal anti staartjes zijn grrrrr. Maar jurkjes vinden ze dan nog wel prima.
Niet, want hij haalt mij op van mijn werk. Hij moest maandag de auto naar de garage brengen, dinsdag de auto wassen en woensdag auto gaan keuren. En mij om 22.00 uur ophalen. En als isa om rond 20.00-21.00 uur slaapt is het moeilijk om een 1 uurtje te gaan slapen.
Rond 10 uur heeft hij mij opgehaald. En als ik thuis kom wordt het voor hem 23.00 a 23.30 uur naar bed. Want zonder mij wilt hij niet gaan naar bed.
Goedemorgen, Nazli...Isa gaat toch ook al bijna naar school? Daphne..Wat vindt Sam er zelf van? Gina?? Hoe staat het met de sneeuw bij jullie? Het is hier erg koud!! Ligt een dun laagje sneeuw..
Hier ook een echte meisjesmama . Veel roze, jurkjes, rokjes, staartjes enz enz. Helemaal leuk hihi. Zolang het maar lekker meisjesachtig is. Dus dat de tweede ook weer een meid is is helemaal geweldig... al het roze spul ligt alweer in de kast van de baby. (alleen idd jammer dat er nu weinig te shoppen valt). Mijn ouders hebben al verklapt wat we voor de baby krijgen.... een videocamera. Bij Zoë hadden we de kinderwagen gekregen, is natuurlijk ook voor beiden, maar straks niet meer nodig. En nu een videocamera... voor beide meisjes om alles vast te leggen... en het is blijvend. Iedereen al helemaal klaar voor oud en nieuw? Wij hebben vanacht al bij mijn ouders geslapen. Mijn vader gaat straks 150 oliebollen bakken Doet hij elk jaar. Zoë heeft voor het eerst sinds tijden weer een heel schaaltje pap op... dus de dag is in ieder geval goed begonnen hier. Veel plezier iedereen en kom straks nog wel ff kijken...
haha ja Daphne leuk he dat gefrunnik aan die meiden, heb er ook zo'n eentje lopen hoor die alles uit d'r haar rukt. Hier vanmorgen de boodschappen gehaald, alleen schoonvader en moeder komen maar wat een gestress joh in die winkels, werd er helemaal naar van niet in de laatste plaats dat Ramon me zat op te jagen omdat hj naar z'n werk moest. Ik heb 'm al dagen verteld dat we boodschappen moesten doen en nu dus op het laatste moment met veel gezeur, ik kan 'm op dat moment wel schieten grrrrrr oliebollen zijn ook binnen, gewoon waar de minste rij stond, bij de kraam moest ik denk ik een uurtje wachten dus dat deden we maar niet, ze zijn ook niet zo byzonder maar goed deze had ik binnen 2 minuten in de pocket. Straks ouderwetse appelflappen halen bij de buren van mijn ouders jammie die zijn zoooooo lekker!!! Ramon kreeg vanmiddag klanten op bezoek ook zo fijn, iedereen is eerder thuis behalve hij ben ik bang, leuke dag ook om zoiets af te spreken....maar zaken gaan voor het vrouwtje en zeker in deze barre economische tijden.... Heb ook luiers ingeslagen bij de etos jammergenoeg niet die ik eigenlijk wilde hebben, namelijk 4+ maar nu dus maatje 4 active en nog 3 pakken maatje 2, de laatste denk ik en dan over naar nummertje 3
Bij mijn ouders in Zoetermeer helaas geen sneeuw... Net even op buienradar gekeken en ziet er ook niet naar uit dat het gaat sneeuwen hier. Of het koud is?? geen idee zit nog lekker binnen .