Geen sneeuw wel koud, van de week word het -12 's nachts Ga zo even in de tuin wat voer ophangen voor de vogeltjes. En ik heb geen sms gehad van Gina, dus ze houdt het nog spannend en is ook niet te hopen voor haar deze 2 dagen even niet bevallen, rot dagen om jarig te zijn!
ik spreek met mijn ma op msn. En het sneeuwt in Rdam. Hier sneeuwt het niet. Maar ik hou ook niet van sneeuw.. Ik zit ook lekker binnen... dus weet ook niet of het koud is.
sneeuwt in Rotterdam wel heel plaatselijk want hier onder de rook van Rotterdam is er geen sneeuw te bekennen!
Wij doen Zoë ook om de dag onder de douche/ bad. En daarna goed insmeren met vette creme. Maar je had nu toch speciaal iets gehad voor in bad? Dat zal dan wel goed zijn voor zijn exceem. En als je hem uit bad haalt is het misschien beter om hem niet af te drogen, maar deppen. Dan legt het een laagje op zijn huid. Loop je voor het exceem bij de huisarts of bij de dermatoloog?
Lekker naatje olibolen en beter dat Zoé haar bordje weer lekker op at vanmorgen . Hier al drie dagen geen avondeten weet niet wat het is en dwing haar ook niet , overdags eet ze als een tierelier een uur van te voren krijgt ze niks mee maar helpt niks , ze zij. Goed bezig met vuurwerk hier, beau springt elke keer naar het raam en zegt die die die! Zo me inorde maken dan boodschappen doen daarna naar vriendin met even oude dochter en daarna met ze alle naar de vk hartje luiseren ben benieuwd daarna vanaond naar vrienden newjear vieren Maria schrik niet maar vroeger konden ze mij uit bomen halen en van daken va. Pas gegebouwde Huizen schreurde of me scooter om vet cool te zij. Hahaha en deed allemaal dingen die jongens deden reed vanaf me achte op kleine scooters en crots want me vader maakt motore. Stjee zie dat nu mezelf niet meeërvenden doen al wil ik nog steeds in me stoute dromen me motet rijbewijs halen ben een echte snelheidsduivel maar goed en nu verantwoordig dus denk wel 2x na
hmm lekker appelflappen. Heb er zoo trek in. het gejaag in de winkel,dat doet mijn man soms ook. daar word ik ook zoo boos om. Wat voor zaak heeft Ramon??
Speciaal olie voor in de bad. Maar Isa gaat nooit in bad. Dus de olie heeft dan geen nut. Ik ga straks naar de apotheek om dan de speciaal wasgel te gaan halen. Body milk en nog een vettige creme voor zijn exceem gehad. We zijn naar de kinderarts gegaan.
nou hier wel heerlijk sneeuw vind het echt zo leuk en zo mooi om naar tekijken en de kinderen uit de buurt er in te zien ravotten leuk leuk sem maken wij altijd om kwart voor 11 wakker en dan om kwart voor 12 gaat hij altijd weer naar bed nu maken we heb iets later wakker rond half 12 en dan kan hij tegen half 1 weer pitten dat gaat toch vanzelf nog wel is zijn eerste oud en nieuw en om het jaar echt top te beginnen zijn we met elkaar met z'n allen dat gaat goed komen iedereen fijne dag
Nou mischien daarom mega hoofdpijn pffffff en nu naar de winkels toe , zou het kwaad kunne. Een parcetamol? Heb knalrode wangen en ben helemaal dissy niet fijN dus Klaagmodus uit
Bo..paracetamol kan toch wel als je zwanger bent..ik was ook zo..maar heb wel al mijn rijbewijzen gehaald voor mijn 21ste. Miriam..gelijk heb je...2010 lekker beginnen met Sem erbij. Hier net boodschappen gedaan. We waren net op tijd..toen we naar de auto liepen was de parkeerplaats aardig vol aan het raken. Snel nog naar de Hema geweest om appelflappen en appelbollen te halen. Zagen we nog een leuk dekbedovertrek voor Evan met apen erop..die ook gelijk maar mee...Zo een broodje eten en dan Evan slapen en dan kan ik even gaan bakken..
haha jij jongensdingen doen de wonderen zijn de wereld nog niet uit waar is het fout gegaan fioon hahah
ik was ook een halve knul, bomen klimmen , oorlogje spelen etc hahahaha ik weet niet of ik meer n meiden dan n jongensmama ben.. Gina hopenlijk blijft de beeb nog ff zitten....
Miriam voor jou een byzonder oud en nieuw ook natuurlijk zo met z'n drietjes, geniet ervan! Fioon beterschap! Janny en weet ja al wat je doet met Laura? Amy zal wel wakker worden, m'n moeder belde net dat ze niet lekker is, knalrode wangen, heel erg hoesten en groene snottebellen...denk sowieso met kind op schoot vanavond. Weet iemand een goed hoestdrankje of ander middeltje tegen verkoudheid?? Ik ga zo maar eens richting Delft weer....