Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Janny jij bent beide net als ik denk ik...

Ben nog steeds soms heel jongensachtig, hou van mooie auto's en voornamelijk snelle auto's, kijk voetbal en vind mannen vaak wel prettiger om mee te werken/om te gaan, zijn wat minder gecompliceerd dan vrouwen.
    Maar aan de andere kant vind ik het heerlijk om lekker te tutten en vind ik meisjeskleding en speelgoed leuker dan jongensspeelgoed en kleding...

Misschien zijn we vanavond wel miljonair, heb 5 hele loten.....en 2 aan me vader gegeven voor z'n verjaardag, als die valt bij hem dan deel ik ook mee hahahhahahhaha

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lafo..ik heb tussikind siroop in huis voor Evan als hij verkouden is en moet hoesten...
    Anas..jij kan lekker uitproberen wat je bent..een meisjesmama of een jongensmama..

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden!!

Neeeee hier nog met baby in buik hahahaha!!!!!

Ik ben allebei wel, jongens mama en meisjes mama... Jongens past wel goed bij me heb ik ontdekt, vind het echt leuk om met Noah te ravotten enzo maar ik ben zelf wel redelijk girly. Ik hou ervan goed gekleed, goed gekapt en opgemaakt door het leven te gaan.. ben best ijdel enzo enzo maaaaarrrr ik ga liever met mannen om, ben redelijk technische n handig ingesteld en ben kort door de bocht en heb mannenemotie.. dus vandaar dat ik zeg ben beiden dnk ik wel hahahahaahah....

Nazli, als je man jou ophaalt wie is er da bij Isa?? of neemt hij die dan mee??

Juud, irritant dat gejaag tijdens boodschappen!!! het is al zo'n stress gebeuren met deze dagen..! Balen dat Amy niet lekker is, dat leek gister idd al zo te zijn! was gister errug gezelig meid!!!!! Heb nog heel even uurtje geslapen smiddags!

Ik ben de rest al vergeten, sorry hoor meiden!!

Hier heeft het net gesneeuwt, de hele ochtend eigenlijk, maar blijft niet liggen en is nu gestopt! vuurwerk gaat hier wel de hele dag al de lucht in..
    Noah ligt nu op bed, althans is aan het spelen op zn kamer.. gaan uur of zeven richting delft en dan gaat Noah daar lekker slapen. Wij maken hem niet wakker, als hij wakker wordt dan prima maar ga hem er niet voor eruit halen!!

Verder vanochtend gezellig bij schoonmoeder bakkie gedaan en de boodschapjes en zometeen ff richting bed, tukkie doen zodat ik vrolijk en fruitig ben vanavond!!

Meiden, hele fjne jaarwisseling allemaal mocht ik hier niet meer lezen. Doe allemaal voorzichtig en niet teveel drinken (en anders.. drink er ook een voor mij hihihi..)
    xxxx

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Haha ja waar is het missgegaan ? ....
    Hier waren al mijn vrienden vroeger mannelijk totdat ik school kwam met alleen maar meiden in de klas ooooooooooo hell heb meer verstand dan John (is niet wel voor nodig) van motoren n auto's hahaahahahahaha allemaal dankzij pappie die een ongeluk kreeg met de motet heel erg en zijn rechter schouder helemaal was verbrijzeld , stond ik daar in me hempie de moeren en bouten aan de draaien op aan wijzingen van papa een motor op de knappen , ik kan ook best veel vind ik maar komt ook door een man die werkelijk nog geen lampje ergens weet in te draaien , goddank een handige schoonpapa binnen bereik en vader
    kijk er is een ding wat ik niet kan en zo irritant vind , maar waar me schoonmoeder en moeder in uitblinen : naaien . Me moeder moet vaak komen om dingen vor me te naaien broeken inkorten ect , ze heeft gedreigd dat ik het de volgede keer zelf moet doen , nou weet nu da komt niet goed

Hier olibol nummer vier naar binnen gewerkt en ga nu me boodschappehn opruimen

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hahahah Bo ik zie dat al voor me datr je een motor aan het opkanppen bent ) hihihi En naaien dat kani k ook niet hoor :)

Juud ik ga Laura niet wakker maken, als ze wakker word prima, maar anders niet.
    Ik krijg haar ws niet meer in bed anders.
    Vannacht was ze er ook 2x uit gekomen gillen en doen om 2uur en om 3uur dus ik ben een beejt verrot nu..

Juud ik smeer lauar altijd in met luuf voor babys en zetpilletje paracetamol, zoutoplossing voor de neus... meer tips hen ik ook niet
    hoop dat amy niet ziek word!

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Anas denk dat we beau pook niet wakker malen ben allang blij als ze de slaap kan vatten bij en vreemde voor doen

7. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Volgens mij zijn het twee collega's van jou. Vincent en Daniëlle...

8. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Haha die Bo...sleutelen aan motoren..
    Ik kan ook helemaal niet naaien en mijn moeder ook niet...gelukkig een handige schoonmoeder...
    Evan is net wakker en werkt een appelflap naar binnen..

9. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    #20029 Naatje80, 31 dec 2009
    Laatst bewerkt: 31 dec 2009
    Hier gelukkig een moeder die errug handig is met de naaimachine....
    Heb van haar wel een naaidoos gekregen voor de kleine klusjes, maar meestal neem ik het lekker mee naar mams en krijg ik het weer gemaakt terug :D.

Zoë ligt sinds een half uur op bed, maar ligt nog lekker te kletsen. Valt vanzelf wel in slaap. Hebben John even afgezet op zijn werk in L'dam en kon ik gelijk even mijn mail checken (heb niets gemist hihi). En kon Zoë natuurlijk weer iedereen zijn hart veroveren.. kleine flirt. Straks rond 21 uur rij ik weer die kant op om hem op te halen. Kan ik nog even verder bijkletsen (als het niet te druk is ;)).

En de hond ligt hier naast mij te slapen/ snurken... als ze een knal hoort trekt ze één oog langzaam op om daarna weer verder te slapen. Ze geeft er echt geen snars om... gelukkig maar.

10. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Bo... ik heb je nummer nog niet..... als het straks zover is moet ik natuurlijk wel mijn buddies kunnen smsen ;).
    Wil je hem ff pben?

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hij slaapt dan thuis. Maar het is ook niet zo ver, ongeveer 10 minuten.

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Naatje mijn hond geeft altijd een concert weg na ieder knalletje, we hebben nu diazepam gehaald om hem een beetje rustig te krijgen, hij durft niet eens naar buiten zo bang is hij.

Gina veel plezier in Delft, doe me ouders de groeten haha, jullie zitten erg dichtbij haha.
    En vanavond niet bevallen hoor!!!!!!!!!!!!!!!!

Amy is dus wel een beetje ziek, 38 graden koorts, hoesten, zetpil gegeven en even op bed gelegd want ze wilde vanmiddag niet slapen en nu nog steeds niet.
    Tussikind had ik in huis, dus heb dat ook gegeven.
    Ga haar zo maar uit bed halen, zo heeft toch geen zin...

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Naaien kan ik hier ook niet. Als er iets genaaid moet worden, breng ik het altijd naar mijn moeder.

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Oke dan Nazli, nou dat zou ik echt niet durven. stel je voor dat er kortsluiting ofzo komt.. brrrr!!!

Nee hoop het niet Juud hahahah.. had vanochtend en vanmiddag best een zeurderige buik en vreesde ff het ergste maar waren geen golven meer een constant zeurderig iets. Gelukkig na slapen weggetrokken!! heb wel mn vk kaart in mn tas zitten, je weet maar nooit hahahah.. Ja ik zit idd vlakbij!! maarre, ik ga de deur niet uit met vuurwerk savonds haha, ben held op sokken!!!

15. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Lafo. Balen dat Amy ziek is... hopelijk is ze snel weer helemaal opgeknapt.

@ Gina... spannend hoor.. hoop dat hij nog even binnenboord blijft... deze dagen zijn denk ik niet zo leuk om je verjaardag te vieren later.

@ alleen thuis laten. Ik laat Zoë ook wel eens ff alleen als het erg slecht weer is en de hond moet uit, maar ik zorg wel dat altijd alles uit staat (tv, laptop, wasmachine enz.) en ik neem de babyfoon mee en ga naar het dichtsbijzijnde veldje. (en spoor de hond altijd aan om op te schieten hahaha).

Zoë is samen met haar tante naar het vuurwerk aan het kijken. In de keuken... ze vind het geweldig en is helemaal niet bang voor de knallen hihi. Maar toch hoop ik dat ze er vanacht doorheen slaapt ;).

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Nazli..kun je niet op de fiets gaan dan?
    Ik heb Evan nog nooit alleen in huis gelaten...

Evan is net buiten geweest met papa en hebben ze sterretjes aangestoken. Evan vond het helemaal geweldig. Hij geeft helemaal niks om het geknal..

17. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier ook een dametje die de sterretjes helemaal geweldig vind... en gelukkig niets om het geknal geeft.
    Alleen wilde ze de sterretjes ook vast houden en dat vond ik een wat minder plan ;).

18. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Echt 10 min. van huis zonder dat je weet of hij ineens wakker schiet en gaat huilen lijkt mij ook erg eng.. en zielig.
    Maar goed, Nazli zal haar redenen wel hebben om het wel te doen en misschien kan ze niet op de fiets (gevaarlijke weg oid??).

19. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Meiden,

ik ga jullie alvast een goede jaarwisseling wensen met veel gezelligheid. En natuurlijk alvast een goed, gezond en mooi 2010!!!
    Ik weet niet of ik straks nog ff inlog, dus daarom nu alvast mijn laatste berichtje van 2009 ;). Op naar 2010!!!

xxx

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ja niet meer hoor, vroeger was danielle mijn collega in het ziekenhuis, haar man werkt op de hartbewaking.. Ikz ie ze eigenlijklijk nooit meer hihi
    Ze wonen in die wijk vlak bij het ziekenhuis volgens mij ( vlak bij het lange land)

Deel Deze Pagina