Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    naatje waar werkt jou man dan in leidschendam??? Is ook erg dichtbij mij :)

We kunnen wel een keer met de kids naar ballorig hier in zoetermeer gaan :) hihihi minidate !

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh naatje mijn beste vriend woont in zoetermeer op t patrijzenveld... is t daar een beetje in de buurt?

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gina spannend hopelijk vannacht geen bevalling! Hoop dat het nog even op zich laat wachten voor jou. wat zou jij zelf een mooie datum vinden?

Juud bah Amy ziek :( Hoop dat de zetpil helpt en dat ze vannacht goed slaapt!

Askim slaapt Devrim nu nog steeds goed met die sleepzzzzz drankje?

Bo Wat gaaf dat je al leven hebt gevoeld, is het weer zo echt gelijk :)

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Meiden alvast een geweldig 2010 gewenst!!!!

Ik heb net ff met laura naar wat vuurwerk gekeken hier in de straat MOOOOOI riep ze steeds :) echt lief... Nu lekker op bed gelegd.!

5. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Daar wonen mijn ouders ook.... wie is dat dan??? welk nr?
    Nu ben ik wel nieuwsgierig haha

6. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    heb je ff gepbt ;)

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Evan ligt ook lekker op bed te slapen..ik heb hem niet meer gehoord.

Meiden..2009 hebben we samen beleefd. Sommigen van ons kregen een 2de wonder, sommigen lopen met een dikke of iets kleiner buik rond. Ik hoop dat we samen ook zo door 2010 gaan!! Fijne avond en een goed begin!! Of zoals ze hier zeggen..Veul hail en zeeg'n:D..

8. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hier kan dametje de slaap niet vatten.... elke keer als ze bijnaa slaapt zijn er weer van die doodsklappen. Niet normaal zo hard het hier gaat.
    Halen haar er maar uit, want de tranen rollen over haar wangen.
    Dan zien we wel weer..... die zal vanacht wel tussen ons in slapen (als uitzondering hihi).

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Happy newyear !!!!!!!! Bedankt lieve meiden de derde nieuwjaar met jullie alweer op naar de volgende ! Kissxxx

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een mooi jaar was dit weer. Voor mijn gezin was het mooiste toch wel de geboorte van ons 2e kindje :) !!!

Meiden hopenlijk brengt 2010 jullie allemaal veel geluk, liefde en gezondheid!

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Forumvriendinnetjes allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar, may all your wishes come true!!
    Hier zijn er al een hoop uitgekomen in 2009!
    Ben heel benieuwd hoe onze 2010 beebs eruit gaan zien!

Zie je wel Gina toch een 2010 beeb!!!!!!!!!!!!
    Zoooo spannend allemaal, ik leef met je mee!!

Janny leuk een Ballorig date!
    Nu wel een keer gaan he naar Ballorig!

Fioon toch nog internet??

Amy is de hele avond opgeweest en vanmiddag ook geen slaapje gedaan, ze werd iedere keer wakker van de knallen en ze is echt weer ziek, koorts 39 graden, zag weer een rood oor....zal wel weer oorontsteking zijn...zucht....
    Britt ligt lekker te slapen!!

Ik ga zo naar me bedje toe, heb net nog wat vuurwerk afgestoken!

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hai meiden!!

Gelukkig nieuwjaar!!!! Ik hoop dat 2010 voor jullie allemaal mag brengen wat jullie hopen en we allemaal gezellig erover mogen kletsen hier!!!!!

Hier is Noah om acht uur richting bed gegaan bij oma, maar dat wilde hij niet helemaal en rond 9 uur (schrok elke keer wakker) sliep hij pas goed. Om 12 uur bij zn deur geluisterd of hij nog sliep, oom had een giga rol klapper ding, maar dat ging helemaal goed.. tot half 1 hhahahaha.. huilen en dikke tranen dus eruit gehaald en samen vuurwerk gekeken. Hij vond het prachtig!!! hij had verder ook niks van de klappen enzo, zal combi veel lawaai en wakker wordn in vreemde kamer wel zijn geweest!!!

Hier is alles nog in diepe rust.. hebben Noah thuis om 2 uur op bed gelegd weer dus die zal, hoop ik, ook nog wel ff slapen en ik dacht ohhhhhhhhh lekker bakkie en ff alleeen wakker worden!! ik ga vanmiddag wel ff liggen hihihi.....

xxx

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

O gin dus toch wakker geworden hoe voel jeje nu ?

Hier het gevoel of ik een pak sigaretten op heb ik stonk helemaal nar de rook bah dus zo lekker douchen
    beau en ik zitten aant ontbijt en manlief is zijn geboorte opnieuw aant mee maken op bed hhhha

Hier ging beau om negen uur slapen welff hartsverscheurend gehuild maar toen sliep ze , later kwam haar grote vriendin erbij slapen op haar kamer die is drie , beau werd ds wakker en schrok zie diood dus die zette een sirine op... Gelukkig sliep ze toen weer snel
    en hebben we haa wakker gemaak om drie uur in naar huis toe te gaan, ze heeft lekker bij mama geslapen tot negen uur

O men ben dat late slapen echt niet meer gewend pffff

Gina wat is je uitreken datum nu? Kan het nie zien je banjer door de mobiel , gister avond had die ook een vastloper dus kon niet op het forum of sms'en meer gelukkig later weer wel had zoveel gemiste sms'jes ect

Wat gaan jullie vandaag doen ?

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Klinkt leuk je oud en nieuw Fioon!!! Ik ben zondag uitgerekend.. overmorgen! Ik moet vanmiddag op verjaardagsvisite. Schoonzusje is jarig.. is in hun nieuwe huis dus kan gelijk ff spieken!

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier echt verrot, Amy die ziek is en slechte heeft geslapen en dus een slechte bui heeft, de koorts is weer even weg maar die zal vanmiddag wel opkomen, ik kijk nog wel even of ik naar mijn ouders ga.

Ik heb denk ik 4 uurtjes geslapen ofzo dus vanavond maar eens vroeg naar bed!

Britt heeft overal lekker doorheen geslapen!!

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Wat vervelend juudje gelukkig dan dat bruut wel door geslapen heeft

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik heb geen fiets. en voor een tijdelijke job ga ik geen fiets kopen.

18. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hier staat ook alles uit.

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Gelukkig nieuwjaar...

20. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hai meiden,

allereerst een heel gelukkig nieuwjaar!! Dat 2010 voor ons allemaal ook weer mooie dingen mag brengen. En natuurlijk zoals altijd veel geluk, liefde en gezondheid!!!!

Hier is Zoë wakker geweest van 17 uur tot 02.15 uur!!!! Arme griet kon echt niet slapen... echt doodsklappen. Maar ze was errug gezellig... zat om 12 uur met oma op haar stoeltje op het aanrecht naar vuurwerk te kijken en had de grootste lol.
    Om 02.15 uur vond ik het echt welletjes en heb haar naar boven gebracht. Samen met haar op mijn ouders bed gaan liggen en ze was binnen 10 min. vertrokken (ik ook bijna hahaha)... en niet meer wakker geworden tot 10 uur. Vuurwerk ging hier tot 4 uur door.
    Nu staat ze lekker met papa te douchen en gaan we vanmiddag weer naar huis.

Deel Deze Pagina