Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik ben weer ziek... neus verstopt, keelpijn en hoofdpijn pfffffff en dan moet ik ook nog werken. soory voor het klagen..

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Dat mag hier hoor nazli rot voor je hopelijk zet het niet door werske alsnog

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Beterschap Nazli

Hier lekker uitgeslapen tot 08.oo, heerlijk!

Boodschappen zijn binnen, Amy igt op bed en straks shoppen

Fijne zaterdag!

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Haii

Lekker Juud, klinkt gezellig! Gister om kwart voor negen richting bed gegaan en met tussenpozen tot negen uur vanochtend geslapen.. lekker hoor!

Net alle boodschappen gedaan en even bij tuincentrum plantjes gehaald en nu ligt Noah op bed en die is wonder boven wonder direct stil!! vanmiddag naar mn ouders en daar eten we lekker mee!!!

Wordt hier aan alle kanten bestookt met belletjes, smsjes en krabbels of ik al wat voel ... pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    hahahahahahahahahahahahah

Nou fijne dag meiden en tot snel!! xx

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    haha die Gina voel je niks dan hahahhahahahaha, vind ook dat je hier op z'n minst 3x per dag je moet melden, 's ochtends, 's middags en 's avonds hahahahahahahah

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat allemaal niet gehad heb bij Britt, volgens mij ben ik daar heel blij om haha

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    #20086 Lafo, 2 jan 2010
    Laatst bewerkt: 2 jan 2010
    Oh ja ben geen miljonair geworden helaas, weg geld...5 loten en dan 30 euro grrrrrrrrrrrrrrrrrr en dan zegt die vrouw achter de balie gefeliciteerd met uw 30 euro nee tuttenbol ik heb 120 euro verloren.........................!!!!!!!

7. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Tja nog ƩƩn dagje en dan is het je uitgerekende datum toch?
    heb het zelf ook niet meegemaakt dat ik gebeld werd, Jayden kwam 10 dagen voor de uitgerekende datum. Heel erg vond ik dat ook niet hoor :) Vond het wel fijn om overvallen te worden ipv te gaan zitten afwachten

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ook van hier uit de allerbeste wensen maak er allen een goed gezellig gezond jaar van

hier goed 3 uur geslapen toen melde sem zich weer nu weet ik even weer heel goed hoe het is om mama te zijn haha
    ga zo nog effe liggen en weer bezoek dan morgen nog en dan alle nieuwjaarsborrels wel gehad denk ik zo'n beetje

sem iets van regel door alle vreemde dagen en zoveel mensen
    en aandacht

gr miriam

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ja je bent een leuke grapjas Juud hahahaha....!! Nee echt, krijg smsjes van allerlei mensen, wordt veel gebeld door familie, en krijg krabbels...
    Maar ja, hoort erbij denk ik dan maar.

Noah ligt gewoon nog steeds op 1 oor.. lekker hoor. Ik heb ff gerelaxed. Had die nieuwe serie the good wife op net 5 opgenomen, dubbele aflevering en die gekeken en ro heeft de plantjes gepot dus lekker middagje zo.. dalijk maar Noah wakker maken uur of half 4 anders word het weer zo laat en dan richting mn ouders! Mn broer met nichtje eten daar ook dus Noah heeft een speelkameraadje!

Ben je nog geslaagd met shoppen Juud??

10. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hoi,
    Gina..ben je er al flauw van?
    Nazli..beterschap!!
    Lafo..balen zeg van je loten...1 troost ik had ook niks maar ik had maar 1 lot...

Hier gewerkt..ik weet niet hoe het weer bij jullie is maar hier ligt inmiddels weer 15cm sneeuw. Ben om 8uur begonnen en toen begon het sneeuwen ook en het sneeuwt nu nog...wegen zijn totaal niet schoon...Evan is nu echt aan het spelen in de sneeuw..hij roept alleen maar brrr...

11. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik kwam trouwens een leuke baby tegen bij de baby van de maand verkiezingen!! Het wondertje van Miriam...ik heb gelijk maar ff gestemd;)

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oohhh dan moeten we stemmen natuurlijk!
    Ik zal zo even stemmen!

Mariska ja ik hoorde het plaatselijk 25 cm, moest gelijk aan je denken daar in het Noorden!
    Hier ook wat sneeuw maar niet veel hoor.

Gina ja ach Ramon is geslaagd en ik kan nergens iets leuks vinden, de kids hebben onderhand genoeg alleen ik loop erbij als een sloeber hahaha
    Lekker middagje zo!!
    Ben erg benieuwd maandag, zal op me telefoon zitten haha.

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lief dat je direct aan me moest denken..haha..
    Ik ben ook eerder naar huis gestuurd...bus die ik moest overnemen kwam een half uur te laat binnen...als ik daar mee weg was gegaan dan was ik misschien wel terug gekomen met een uur vertraging...vonden ze te gek.

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Hier drama gehad voor het eerst met avondeten ... Ze had al haar slaapje niet gedaan omdat we op kraambezoek gingen dus dacht ee. Keer maak niet uit.
    , haar lievelings kostje gemaakt witlOf met hsmksas saus en aardappelen met karbo , ze eet enmlust dus geen vleeswaren op broodaar wel wat stukjes met aond eten , ze nam een paar happen witlof
    en toen wou ze vlees maar niet meer haar groente en
    aardappels
    dus man en ik lieten het vlees
    ff wachten en wouden dat ze de witlof en aardappels eerst op at , ze eet al vier dagen amper
    en potjes lust ze ook opeens niet meer , maar goed
    ze wil dus veel vlees en dan kapt ze
    me het gewone eten dus dat wouden we voor zijn
    ik zeg eerst dit eten en dan verder je vlees nou DRAMA echt toeren tot spugen aan toe ze gaf me een klap in de blinde woede toen ik haar eruit haalde toen wij klaar waren me etn , tijdns haar showtje hebbn we haar genegeerd en zelf door gegeten toen het hoogte punt vaan
    spugen en hyperventilatie voorbij was wou ze dus echt niks
    meer ook geen vlees , dus onder de
    douche gezet en daar was het weernpret .... Beneden heeft ze nofg de
    vla
    mogen eten en toen naar
    bed. Normaal
    had ik een broodje gegeven dat ze toch iets binnn had maar die vlieger gaat niet op, meiden wat
    moet ik doenmet avond eten eerst vlees
    geven en dan de rest als ze dat dan wilt nog????? Ben echt van de uitbarstig geschrokken wat een pit zeg ....

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Bo..je verhaal komt me bekend voor..We houden zelfs het vlees in de keuken zodat hij het niet ziet maar Evan wil ook eerst vlees. Worst, gehakt roept hij dan..we geven hem nu een bord waar het vlees ook op ligt en dan gaat het beter. Tussen het vlees eten door neemt hij dan ook hepjes van zijn groente en aardappels..

16. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    Ooo maris gelukkig ben ik niet de engiste hele goeie tip ga het morgen proberen

17. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Bo.... hahahaha kleine draak is ze. Dat tavereel heb ik ook een paar weken gehad. Incl. het schreeuwen, gillen, slaan, op de gang zetten enz. Er zit echt giga veel pit in die kleine dametjes.
    Sinds deze week ben ik er dus ook helemaal klaar mee.... Ze kan krijgen wat ze op haar bord heeft en alles wat ze niet eet laat ze maar lekker staan. Toetje krijgt ze als ze minimaal de helft van haar bordje op heeft. En anders is het mooi jammer.. ze komen echt niet om van de honger.
    Ik ben er achter dat het hier beter werkt als ik de strijd niet met haar aanga. Het enige dat dan gebeurt is dat we allebei boos en gefrustreerd zijn en er gaat geen hap extra in.
    Wat je wel evt. idd kan doen is eerst haar groente en dan vlees (wel zorgen dat ze het niet kan zien)... ik doe het 's ochtends met haar broodje en yoki. Eerst broodje en dan pas drinken, anders drinkt ze eerst en zit ze al vol voor ze haar broodje gaat eten. En moet echt de beker uit het zich zetten, anders gaat ze gillen om haar drinken.

@ Gina... lijkt me echt irritant als iedereen constant vraagt of er al wat gebeurt. maar goed... je gaat vast snel bevallen.

@ Mariska.. hier ook veel sneeuw vanmorgen toen ik naar het werk moest. Nu is alles zo goed als weg... wel nog glad. Ben benieuwd hoe het morgen is.. hoop niet al te glad, want moet werken. Wel lekker dat je eerder naar huis mocht.

Hier vanmorgen 4 uurtjes gewerkt... niet veel gedaan.. voornamelijk eigen dingetjes die ik straks geregeld moet hebben.. formulieren voor personeelszaken als de kleine is geboren, aanvraag ouderschapsverlof, stopzetten reiskosten enz enz.
    Morgen ook weer 4 uurtjes en dan nog wat zaken afwerken. Op zich ging het werken wel goed. Maar dat komt ook omdat het einde in zich is.
    Vanmiddag ff met manlief boodschappen gedaan (is best uniek, want hij gaat nooit mee, denk dat hij allergisch is voor de AH ;)). Hoop spulletjes gehaald die ik lekker kon invriezen, want dat is wel superideaal nu met de vriezer in de garage erbij.
    Na het eten kreeg ik het op mijn heupen en heb de garage helemaal opgeruimd.. en manlief stond een cake te bakken... lekkere rolverdeling weer hihi. Maar de cake staat in de oven en de garage is weer ruim... werd er doodziek van dat ik elke keer bijna mijn nek brak als ik wat wilde pakken.. en manlief heeft het wel een paar keer opgeruimd.. maar hoe mannen opruimen is toch anders dan hoe wij vrouwen het doen ;).

nu tante pollewop op bed leggen en languit met de beentjes op de bank. Manlief heeft thee gezet, want dat had ik wel verdiend na al dat harde werken in de garage zei hij.

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Naatje..fijn dat werken goed ging!! Nog even volhouden en dan lekker verlof..

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sneeuw: hier ligt een laagje poedersuiker hahahaha, meer dus niet!

Bo, wij gaan die strijd niet aan... als ze niet eet dan eet ze maar niet op dat moment. (En dat gebeurd dus wel eens ja...) het bord weghalen vind ze al niet leuk.
    En slaan.. pfff mevrouw (Fay dus) heeft een handje dat graag slaat. En ik sla dus echt wel op haar handjes terug dat vindt ze niet leuk. Maar ik laat me niet slaan! Op bed leggen doe ik ook wel eens (gebeurd vaak tijdens aankleden), maar dat schiet niet op als ik moet werken.

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier beetje moe hele dag bezig geweest met de kamer voor de kids.. Laura haar kamer is knalroze met bloemen... en gezien het feit dat we en het huis inde verkoop willen zetten en roze bloemen nu niet echt gewild is ;) maar ook het feit dat Mike op dezelfde kamer moet slapen, zijn we toch maar begonnen aan de kamer
    Eerst al het behang er af gehaald.... en vervolgens 1 muur al behangen.. Toch knap he van ons met 2 kleintjes waarvan 1 constant aan je broekspijp hangt ;)

Deel Deze Pagina