Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Voor de verkoop wel lekker neutraal.... Staat het inmiddels in de verkoop of nog niet?
    Wel jammer van de roze bloemen ;).
    Muurstickers zijn ideaal... die kan je er ook zo weer afhalen.

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    miriam ik heb gestemd!

3. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ik had al gestemd!!

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Naatje ik moet me nog verdiepen in muurstickers :) hihi

verkoop nog niet, woensdag komt de makelaar langs voor een orienterend gesprek! dus dan zal t wel niet meer zo lang meer duren voor t in de verkoop gaat !

5. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ben benieuwd... hoop dat het snel verkocht is. het is toch een nieuwbouw appartement?? Dus zal wel sneller gaan...
    Al een idee waar jullie willen gaan wonen?

6. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    ik duik ook mijn bedje in... morgen weer checkup bij de VK om 10.50 uur.
    Manlief is morgen ook nog vrij... dus wil de woonkamer nu echt ff aan kant krijgen. En het liefst de zolder ook... maar dat zal wel weer teveel van het goede zijn... maar plannen maken mag altijd hihi.

trusten dames.

xxx

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    waar we willen gaan wonen daar kijken we pas naar als deze hut verkocht is , wil geen dubbele lasten. maar willen ws wel beetje zelfde buurt blijven maar dna met tuin.

Verkopen zal een drama worden. In ons appartementen complex staan 2 woningen al 1 jaar te koop... dus dat schiet niet erg op.
    Ik ga er dan ook van uit dat het heel erg lang zal duren.

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    ja Janny idd Britt huilt weer een stuk meer, geen idee meiden....ik ga morgen naar het cb, even wegen, misschien dat ik daarna weer de ka bel....het zit me niet lekker....vandaar weinig forumtijd...handen vol hier
    xxxx

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Het is weer helemaal goed gekomen met mijn man. we zijn naar de stad gegaan. Maar met lege handjes terug, want er was niks leuks tussen. Volgende keer beter.

De kelder heeft alleen trappen, dus niet als de nederlandse kelders waarbij je met je wagen naar boven kan gaan. Het zal niet zoveel koud zijn, ik doe wel een dekken overhem heen. maar ik vind het gewoon zonde voor de quinny.

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik zal zo stemmen op sem..

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ongeveer van 10 a 15 treden denk ik. Dat is juist het probleem, de trappen in de kelder is smal en de quinny is breed en zwaar ook nog en isa erbij dat gaat helemaal niet.

Ik hou isa niet bovenaan de trap, maar beneden in de hal bij de uitgangdeur. De kelder is dan beneden onder de hal. Er is ook een deur van de ingang kelder, dus dan kan isa de deur niet openmaken.

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Beterschap voor Noah

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    wat zielig voor Britt dat ze veel pijn heeft..:(

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Miriam, ik heb ook gestemd:D

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Vandaag ben ik begonnen met dieten. Ik moet nog 10 kilo afvallen. Gisteren de laatste keer bij de mc gegeten:D. Vanaf vandaag voor mij dus geen meer mc donalds, chocolade, chips etc....:(.

Vandaag is het mijn laatste werkdag...:D

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Anas...spannend hoor..huis in de verkoop. Het kan snel gaan..
    Naatje..succes bij de vk..en niet teveel willen!!
    Lafo..pfff...arme Britt en jullie..ik hoop dat ze toch iets is aangekomen maar je gevoel moet je niet weg stoppen!! Als jij vindt dat het niet goed gaat dan gaat het niet goed..dikke knuff voor julie
    Nazli..afvallen..heb je ook echt een dieet of ga je alleen niet meer snoepen? Zitten er nog zwangerschapskilo's aan?
    Gina??

Huis..tja ook hier plannen om de boel te verkopen maar er is hier erg veel onduidelijk..ik geen vaste baan (komt er wel aan), manlief afgekeurd (100%)...hij zit wel in reïntegratie maar hoe lang dat gaat duren geen idee...en als hij weer kan/mag werken is de vraag waar..als hij hier in de buurt werk krijgt dan gaan we verbouwen..slaapkamer van ons en nog een slaapkamer (voor de 2de) en de kamer groter...nogal wat plannen dus...maar steeds afwachten..
    Afvallen..tja...bij mij zitten er nog wat kilo's aan van de zwangerschap...ben wel weer begonnen maar ik hoef er geen 10 af..5 vind ik genoeg..
    Ik ga werken!! Tot vanavond..

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik heb ook gestemd op mooie Sem!!

Nazli ik lijn met je mee alhoewel ik het niet zo wil noemen, ik haat het woord dieet dus we noemen het hier verantwoord eten haha

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik wilde even op iedereen reageren maar ik moet even spelen met Amy, dat maakt ze in ieder geval goed duidelijk haha (een little People ark werd op mijn laptop gegooid...)

Vanmiddag dus even naar het weeguurtje en dan naar mijn ouders, Britt is nu gelukkig weer rustig en vannacht ook alleen gister dus wel veel gehuild en soms weer ontroostbaar.
    Ja gevoelsmatig denk ik dan dat er nog steeds iets niet goed is maar als ze nou veel is aangekomen dan mag ik niet klagen.

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh ja Gina beterschap voor Noah ben bang dat Amy hem heeft aangestoken zo te horen......
    Amy was gelukkig snel weer koortsvrij alleen ze hoest nog steeds als een oude vent, hopelijk is Noah ook snel weer beter...laat je je nog strippen??
    Hoe laat moet je naar de vk?

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Lafo Handen vol dus ... Succes met Britt hopelijk is ze snel weer rustig en tevreden , misde je idd gisteren al haha

Ja Gina ben beneiuws hoe het bij de vk was
    ji ook naatje

Nazli kan je die wadelwagen niet uit de kelder pakken als ISa slaapt dan zet je hem
    toch in de gang ? Of kan dat niet?

Hier zo naar de fisjo mensen wa is het toch koud brrrrr
    ga me snel omkleden want zit hier nog in me ochtedjas en beau ook
    fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina