bij zitten er nog 5 zwangerschapskilos en 5 kilo extra afvallen. Ik ben 1.58cm, heel erg kort. Ik heb nog blubberbuik. En ik vind het zooo lelijk. Ik heb mijn aangemeld bij een dieetforum en ik ga dan gezond eten. niet snoepen, geen frituur etc...
Ok... als ik het zo lees zou ik eerst Isa beneden in de kelder zetten.. dan de wagen pakken... dan de wagen naar boven en dan Isa... Zijn niet zoveel treden dus dat is best te doen. Als je hem boven bij de uitgangdeur laat staan heb je geen zicht op hem en weet je niet wat hij doet. Vooral omdat de deur naar de kelder dan dicht zit.. straks raakt hij in paniek als hij mama niet ziet ofzo. Vind ik persoonlijk niet zo'n goed plan. maar goed... dat is hoe ik erover denk.
Dat is eigenlijk ook een goed idee. Ik zal morgen kijken wat het beste is... en hier vertellen hoe het gegaan is..
ben er nog hoor hahhaha... vanmiddag om kwart over vier naar de vk en ik laat me, als het kan, idd strippen. Ben er wel klaar mee en baat het niet dan schaadt het niet he!!! Noah is nog niet koortsvrij maar hij is niet vervelend alleen wat knuffeliger en dat vind deze mama helemaal niet erg. Net een wasje gedaan, Noah zn bed verschoond en beetje opgeruimd boven. Boodschapjes in huis gehaald, had geen idee dat het zo glad was joh, en een ondersteek gehaald, hahaha was ik gewoon vergeten!!! zometeen kleine naar bed en zelf ff op de bank. vanmiddag met noah naar mn ouders en dan gaat ro mee naar de vk, die komt eerder naar huis. En miss als ik de zin en fut nog heb daarna ff naar de zaak daar is nieuwjaarsborrel. Noah heeft dus ook diaree.. maar gelukkig drinkt ie genoeg alleen eten heeft ie echt geen zin in.. dus nou ja, laat maar ff zo! Naatje, succes bij de vk meid! Mariska, werkse!! Juud, aan de bel trekken als je het niet vertrouwt! ben benieuwd hoeveel ze nu weegt! had je nog sms gestuurd! Nazli, gelukkig maar! ruzie is niks aan.
Noah slaapt sinds hij een jaar is op een kussen en onder dekbed maar geloof dat het officieel vanaf 2 jaar pas aangeraden (of voor die tijd in elk geval afgeraden) wordt!
ben ik weer... net bij Vk geweest. Alles weer prima. Uitslag bloed ook... ijzer 8,4 en glucose 5,2 dus helemaal prima. Ook niet heel erg veel aangekomen ondanks de feestdagen... maar er hoeft van mij niet veel meer bij hoor . Volgende week maandag nog een groeiecho ivm die bloeduitstortingen op mijn placenta. Maar mijn baarmoeder groeit goed, dus ze hebben niet het idee dat de kleine damet te weinig voeding binnen krijgt gelukkig. @ Gina. Balen dat Noah ziek is. Hopelijk is hij snel weer opgeknapt. Succes vanmiddag bij de VK. Hoo pdat het strippen niet te pijnlijk is. @ Nazli. Ze adviseren om pas bij 2 jaar je kindje onder een dekbed te laten slapen. Hier ligt Zoë onder een dubbele deken in een dekbedhoes en ze heeft haar winterslaapzak aan.. Heb nog geen dekbed, maar dat is eigenlijk omdat het zo prima gaat. @ Bo2008 succes bij de fysio. Hoop dat de oefeningen een beetje helpen. @ Lafo. Balen dat Britt weer meer is gaan huilen... ben benieuwd hoe het bij het weeguurtje was. Zo... ik ga ff de huiskamer opruimen. Maar eerst dametje even op bed leggen.. die heeft een sjaggo dag .
ARGHHHHHH besloot ik om mijn vitrage ook te wassen (huiskamer lag toch op zijn kop), want ze zaten weer eens onder de haren dankzij onze kat die er steeds langsloopt als ze naar de vensterbank gaat....zijn ze stuk gegaan in de wasmachine.... bah nou moet ik nog nieuwe vitrage gaan kopen ook nog.
o meiden wou echt gaan reageren maar moet straks werken heb dus niet echt tijd maar wou zeggen thanks voor de stemmen
Ik was plicht als buschauffeur aan het vervullen, Naatje..Fijn dat alles is goed was bij de vk. HB van 8,4..nou dat heb ik zelfs als ik niet zwanger ben niet..32 weken echo doen ze hier standaard.. Gina..hoe was het bij de vk? Lafo..hoe was het op cb met Britt? Katje..eerste werkdag na de vakantie..hoe ging die? Nazli..Evan krijgt binnenkort een ander bed (word morgen opgehaald) en dan krijgt hij ook een dekbed maar en kussen weet ik nog niet zo..hoe ging je eerste dag zonder snoepen? Hier gewerkt...pfff..wat een toestand op de weg zeg..wat worden de wegen slecht schoongemaakt hier in de omgeving..Evan is bij opa en oma geweest en heeft daar heerlijk zitten smullen in pannekoeken. Nu ligt hij lekker op bed. Manlief is bij een oom en tante geweest van mij die hebben een boerderij..over een week of 5 komen de eerst lammertjes en dan is Evan uitgenodigd om ze te komen bekijken..
hoi hoi meiden, Hier alles prima!!! Ze is 300 gram gegroeid dus hier zit gewoon een overbezorgde moeder die een bevestiging nodig had en dat 's avonds huilen zijn krampjes, nou dacht ik dat da na 6 weken wel over zou zijn maar niet dus... Fioon ik hoorde dat jij sab simplex gebruikte tegen krampjes en hielp het? Hoe kom je daar aan?? Ik ga even bijlezen ook van gisteren nog....
Goed Zo Britt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en je mag ook best bezorgd zijn Lafo!! Je hebt al genoeg met haar beleefd!!
Mariska pff dat weer zit ook niet mee als chauffeuse zijnde, hopelijk voor jou valt er niet veel sneeuw meer maar ben er bang voor.....hier een beetje sneeuw, niet echt veel. Leuk Evan krijgt z'n bed al bijna en gelijk uitproberen? Katje hoe was je eerste werkdag? Amy vind sneeuw ook niet zo byzonder alleen als het sneeuwt vind ze het wel leuk, die vlokken! Gina spannend spannend spannend meid, ik hoop dat het strippen heeft geholpen!! Fiona wat enorm balen dat je zo'n last hebt van je bekken...hoop dat de fysio helpt.. Het is zeker koud he brrrrrrrrrrrrr Nazli ik doe ook geen deken over Amy heen hoor, is niet echt nodig zolang je geen kilometers gaat wandelen! Hier een muts, sjaal en niet eens wanten, die wil ze niet aan.... Hier nog geen dekbed maar duurt niet lang meer als ze in haar grote bed gaat slapen wel... Hoe ging je eerste dag lijnen, hier wel goed. Naatje vitrage zo'n hekel aan en zeker dat wassen, heb het zelf ook hoor....vind het namelijk wel leuk staan, wel balen dat ze kapot zijn...gaten in?? Dat is even wat ik onthouden heb...
Ja daar komt het door idd, het cb zei ook dat ik haar ook gewoon moest zien als een gezonde baby en niet als een zieke baby en gaan genieten en dat ga ik nu ook doen, weer een goed voornemen
We moeten nog een matras kopen voor het bed en een dekbed..dus zal nog ff duren voordat hij er staat. Opslagruimte genoeg hier...er moeten ook spullen uit Evan zijn kamer gehaald worden dus er zal wel een hulptroep komen om te helpen met alles..
Hai meiden!! Nou bij de vk geweest en ze heeft gestript, auwww hahahahah.. Ik ben half verstreken en verweekt en heb 2,5 cm ontsluiting en ze vermoedde dat het strippen wel zou helpen. Ik was wat kramperig maar dat is nu alweer weg.. dus we wachten langzaam af. Het zou binnen 48 uur effect moeten hebben dus we hebben nog ff! Judith wordt live op de hoogte gehouden dus als er wat te melden valt zal zij dat doen als ik daar geen zin in heb hahaah!! Juud, fijn hoor dat Britt lekker is aangekomen!!!! en nu idd maar genieten!!! Hier regent het nu behoorlijk! De weersverwachting voor de komende nachten is trouwens behoorlijk koud.. zaterdag zelfs -10 graden. brrrrrrr... Nou ik ga weer ff relaxen en bijtijds slapen want je weet waar nooit wat de nacht brengt1!xxx
Hier een dametje met koorts strontverkouden en doorkomende tandjes. Ze is gelukkig nu even rustig, zal vanacht wel weer wakker worden dan krijgt ze weer hoestdrankje en paracetamol. Sam heeft kussen en dekbed gekregen toen ze 2 jaar en 1 maand was.