Zo heb alles ff bijgelezen weer. Gezellig hoor dames zo'n meeting, doen jullie wel verslag na de tijd, zodat ik ook nog beetje kan meegenieten? Hier verder een ontzettende baaldag, heb hoofdpijn voel me lamlendig, hoofdpijn en gewoon bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh. Vaderdag is niet mijn favoriete dag ook sinds mijn vader is overleden, maar of het daar nou door komt... alles valt verkeerd en ik kan weinig hebben.... Ga zo maar ff uurtje plat en hoop dan met mijn goede been uit bed te stappen...
katsas ook hier een baaldag. ik weet eigenlijk zeker dat dit komt omdat mijn vader niet meer leeft. dit is de vierde vaderdag waarop ik me behoorlijk vervelend voel daarvoor heb ik er nooit last van gehad.
Goedemiddag meiden, Will en Katsas dikke knuf meiden! Kan me voorstellen dat je je dan rot voelt. Voor ons ook dubbele vaderdag, mijn paps mag wel even naar huis maar is toch anders als andere jaren. Het gaat gelukkig nu wel weer een stuk beter met hem. Friendly: fijn dat de kolf zo goed bevalt. Succes met huishouden en je visite. Jvtje: hopelijk heb je een goede nacht met Maud gehad en is het regeldagje weer voorbij. Anastasia: heb je nog last van je struikelpartij? Deentje: scheelt teruglezen hé... Katje: mooie foto! Jeroen was helemaal blij met zijn vaderdagkadootjes. En het bezorgde ontbijt was heerlijk! Nu Nieve nog aan het pitten die zal tegen 3 uur wel komen voor een voeding en dan alle spulletjes verzamelen en dan naar mijn ouders.
Sorry meiden, ik heb de afelopen dagen geen tijd meer gehad voor de computer. Maar ik wilde nu wel even iet van me laten horen. Hier gaat alle goed. Iedere dag is weer anders. We krijgen wel veel visite, en daar begin ik nu een beetje van te balen. Daarom heb ik deze week maar niet zoveel afgeproken. Even bijkomen, het moet wel leuk blijven hoor. Met Neia gaat alles goed. Gister even een regeldag, ze heeft veel gehuild en het leek alsof ze constant honger had, maar dan begon ze na een paar slokjes weer te huilen. Gelukkig gaat het vandaag weer beter. Vrijdag heb ik haar 1,5 uur bij mijn moeder gelaten omdat ik nog zoveel boodschappen moest doen. Stiekum had ik het er wel moeilijk mee en heb ik in de auto een traantje gelaten. Ik was ook weer extra blij toen ik haar zag. Met mij gaat het redelijk, het begint daaronder te helen, maar ik kan nog niet zo ver lopen. Met het afbouwen gaat het super; ik kolf 4 keer per dag zo'n 100 cc per keer. De rest geef ik met fv bij. Neia heeft alleen wel veel krampjes en ze spuugt veel, dus ik heb nu speciale voeding gekocht. Ik moet er weer vandoor, de visite is er weer. Hopelijk heb ik snel wat meer tijd om te reageren. Dikke kus voor iedereen Marieke
Hier vandaag ook een onrustig meisje. Zit het in het weer ofzo? De hele ochtend wakker geweest en toen ze eindelijk sliep (na een paar x 3 slokken uit een borst hebben genomen) kwam ze na krap een uurtje weer met krampjes. Na 20 minuten op schoot weer rustig geworden en nu weer terug in de wieg. Kijken hoelang het dit keer duurt.
Hier ook een onrustig meisje... maar goed, deze dame zit dan nog in een regelperiode, dus ik denk dat het daardoor komt. Gelukkig heeft ze vannacht wel goed geslapen. Rond 11 uur heeft ze voor het laatst een beetje gedronken en vannacht kwam ze om kwart voor 4, dus toch bijna 5 uur geslapen. Daarna moest ik haar luier verschonen (ze had 'm onder het eten aardig volgewerkt), maar toen vond ze het ook nodig om een groot deel van de voeding weer uit te spugen Konden we dus midden in de nacht gaan poetsen en alles verschonen Ze is daarna gelukkig wel weer gewoon in slaap gevallen en heeft tot kwart voor 8 geslapen. Tot een uur of 11 heeft ze daarna nog rustig bij ons in bed gelegen, maar sindsdien is het gedaan met de rust... Veel huilen, niet in dr bedje of in de bak willen slapen... Ze is duidelijk behoorlijk moe, maar ze slaapt alleen een beetje als ze tegen ons aanligt en dan nog wordt ze om niets wakker Gelukkig komt ze in elk geval niet meer om de 2 uur voor eten (althans, tot nog toe niet), dus dat scheelt al iets. Hopelijk is ze ook snel van dit jengelige af.
Ik kreeg net m'n bestelde avent kolf (van de buuf, hadden ze gister het pakje bezorgd), en aangezien tutje lag te slapen dacht ik: zal het eens proberen. Hele gebruikaanwijzing natuurlijk, ding uitgewassen, en er stond dat het wel even oefenen zou zijn. Dus ik vol goeie moed, wat denk je? Ik zet hem op rechts, spoot eruit, binnen 5 minuten had ik 100cc en toen ben ik maar gestopt. En ik me maar afvragen waarom dat kleine spook elke keer maar 5 tot 10 minuutjes drinkt. Nou dan heeft ze dus al ZAT binnen. Lijk werkelijk wel een koe zeg.
Herkenbaar! Hier drinkt de kleine ook meestal net-aan 10 minuutjes (al drinkt ze de laatste dagen steeds vaker een kwartiertje en soms zelfs nog langer... zal wel meer voeding nodig hebben nu ze wat ouder is). Dan heeft ze gewoon genoeg gehad. Kan wel proberen haar daarna nog aan te leggen, maar meestal reageert ze dan totaal niet op de tepel en als ze dat al wel doet, kun je er donder op zeggen dat het spugen wordt. Maar je merkt het ook wel hoor, dat ze ech wel genoeg binnen krijgt: vooral de eerste 5 minuten spuit het er gewoon uit. Verslikt ze zich ook vaak half, laat veel de tepel los om weer even op adem te komen, je hoort het ook gewoon naar binnen gaan in flinke hoeveelheden... Daarna gaat het gelukkig meestal wel beter en is ze ook een stuk rustiger met drinken.
Wat rot voor je! Ik ben (was) Hyperventilatie patient! Sinds de zwangerschap niet meer gehad! Nu ook niet meer! Ook daarvan kreeg ik angs (paniek aanvalen) Denken dat ik doodga enz........ Dus vandaar dat ik interesse had! Succes en hoop dat het bij jou over gaat! Ook heb ik therapie gehad, miss een optie?
Hier precies hetzelfde, als het even geleden is dan spuit het gewoon en hoor je gewoon dat ze zich verslikt, soms tot hoesten aan toe. En dan alles onder natuurlijk, heel fijn, haha.
Hihi... Onsukkie wees er maar blij mee! Je hebt in elk geval niet tekort! Ik zou voor het voeden even wat kolven dat de meeste voormelk verdwenen is, misschien dat Louise dan langer drinkt en meer achtermelk binnenkrijgt waardoor ze meer tijd tussen de voedingen laat (als je dat nodig vindt tenminste ) Visite was wel gezellig. Hier alleen ook een hangerig en onrustig kindje. Op schoot slapen is okee, maar verder niks. Hij wil ook maximaal om de 2,5 uur eten, dus waarschijnlijk ook een regeldag want anders duurt het met dezelfde hoeveelheid 4 a 5 uur. Maar geeft niet, kolf zelf ook wat vaker, ff productie weer ophogen. Kan het btw wel merken, gisteren kolfde ik elke beurt een hele voeding en nu iedere keer ongeveer 100cc. Maar goed, komt waarschijnlijk door de kortere tussenpozen. Heb niet echt zin in koken. Twijfel tussen patat halen, pannenkoeken bakken of toch maar wel gaan koken, aangezien ik vrijdag en zaterdag al geen gewoon eten gehad heb. Okee, knoop is doorgehakt, het wordt in elk geval groente, denk met puree, das lekker makkelijk en moet even kijken wat voor vlees. Moeten natuurlijk wel genoeg voedingsstoffen in de melk komen Ruben slaapt nu echt, dus heb ook wel tijd om te koken (alleen dus geen zin, maar goed maar ff verzetten!)
hier net een bloemkool schotel in elkaar gemixt.. nu ff wachten tot t uit de oven mag! en dan lekker eten! heb nu al honger en moet nog tot 6 uur wachten essiegirl ja heel vervelend die paniekaanvallen en indd. dat gevoel dat je doodgaat ken ik ook heel goed.. ik heb er ook therapie voor gehad.. maar t heeft bij mij eigenlijk niks geholpen.. of t dan aan mij ligt of de therapie dat weet ik niet heb 24 juni een afspraak met de psychiater die zei aan de tel. al dat ik betre weer die therapie kan volgen.. maarja ik weet alles wel wat ze te zeggen ehbben en ze blijven maar herhalen! dus ik hoop dat ie met een andere oplossing komt of een andere therapeut ofzo. wat fijn dat jij er nu vanaf bent! hoop voor je dat t wegblijft!
Dat hoop ik ook Hoop toch dat jij er ook nog eens vanaf komt! Ik weet hoe vervelend het is! Je wil heel graag, maar kan gewoonweg niet. Succes ermee!
Pfff, rond 4 uur is Maudje dan toch gelukkig tegen mij aan in slaap gevallen, tot net half 6. Dus in elk geval toch nog 1,5 uur geslapen. Beter iets dan niets Toen meteen op een blèren gezet, mevrouw had honger! Ook niet vreemd: de vorige voeding heeft ze om 12 uur gehad. Dus ze heeft het 5,5 uur uitgehouden! Dat deel van de regeldagen lijkt dus gelukkig weer over te zijn. Nu dat jengelige nog...
hallo meiden pfff nou gisteren was me het dagje wel beau bleef huilen als ik haar in haar wiegje terug legde en als ik haar eruit pakte was mevrouw stil hmmmm nu al verwend? de fles wou ze ook niet dus daarvan ook weer wat stress nou uiteindelijk heb ik haar op bed genomen en hebben we geslapen tot half 1 toen eruit gepakt fles gegeven wou haar terug leggen maar weer huilen heb haar toen bij me laten liggne tot half 4 toen de fles gegeven en in de wieg gelegd ze bleef ff onrustig en huilen maar daarna ben ik in slaap gevallen en zij blijkbaar ook haha smorgens om half 8 kwam ze weer nu de hele dag gaat de fles goed bied haar 100 cc aan en de ene keer drinkt ze hem leeg en de andere keer drint ze 80 cc nu is mevrouw weer klaar wakker en wil niet slapen om 5 uur de fles gehad en nu allerlei kapriolen uit halen om mevrouw te laten slapen maar ze zit maar die ogen wagenwijd open als je haar oppakt en wandelt met dr hoor je haar niet maar zodra ze in de wieg moet pff me man heeft haar nu inde kinderwagenbak gelegd en zit er heen en weer mee te duwen hahaha oo dit wordt nog wat ze is nog aardig stil maar duurt niet lang ben ik bang ooo dat is het erste gilletje hebben meer van jullie dit of herkennen jullie iets hiervan? morgen komt de wijkverpleegkundige ben benieuwd hoeveel ze is aangekomen oo ik laat haar maar ff huilen mischien valt ze ervan is slaap
Bedankt dames voor de steun, kan ze wel gebruiken, heb morgen 2 examens in 1 keer! En dinsdag dan de laatste, heb ook gisteren heel de dag stage ingehaald voor school, wat miste ik mijn kleine mannetje seg! En weten dat ik nog dagen ga werken daar, ik bezie het maar zo ; this om Vittorio mooie spulletjes te kunnen kopen!
aah die is wel heel leuk frostieke.... vel succes met je exames meid! lijkt me ook indd wel erg lastig nu!
o men ze sliep op me schoot ik haar in de wieggelegd 10 min heeft het mogen duren nu een jengeltje pff ze wordt ook echt kwaad ze kucht erbij en trapt derzelf bloot en ik kijk het 10 min aan dan pak ik haar hoor kan er niet tegen als ze zon verdriet heeft ze wil gewoon bij haar moeder zijn pfff me man is wel streng erin die zeg laat haar liggen laat haar liggen ik weet dat die gelijk heeft maar het blijft moeilijk ook de hele tijd geeft ze wat melk terug dus ben gelijk bang dat ze stikt in de spuug maar dat kan niet echt een check list doe ik elke keer heeft ze honger : nee heeft ze het koud: nee heeft ze een vieze broek : nee dus mevrouw is gewoon moe maar wil niet alleen in slaap komen o nu is ze weer ff stil dit patroon herken ik dadelijk nog ff jengelen en dan slapen HOOP IK ik moet echt meer kapstokjes kopen het past niet meer op het rek hier wat een kleren ! nog meer als mama nou ze is nog stil dit belooft wat ojee wat heb ik nu weer gezegd ik ga ff een was er in doen