Gina, spannend hoor! Ik vond het strippen best wel tegenvallen. Heeft hier toen niet gewerkt helaas, maar ik wist wel wat een wee was daarna (heb er 1 gehad direct erna).
Gina..regen??? Dat is niet best als het -10 wordt..dan wordt het spekglad..succes!!! Ik hoop voor je dat je je kleine ventje binnen 48uur in je armen hebt!! Daphne..arme Fay..hoeveel heeft ze er nu? Hier is kies nummer 6 aan het doorkomen..we zijn er bijna klaar mee!! Evan heeft zijn gebit compleet voor hij 2 wordt..netjes uit het boekje..
Naatje, ik was pas om 19 uur thuis (was errug druk op de weg, last van sneeuw.. maar hier in Nijmegen dus niet) Daarna gegeten, Fay op bed, even naar de Appie spul halen om te stomen en een leuke fleece jas gehaald en iets om af te vallen.. (ga even crashen en vervolgens ga ik een dietiste inschakelen om te leren omgaan met goed eten en ook dingen die ik lust). Nu op de bank, ga zo weer even leren en dan stomen.
Fay haar hoektanden beneden zijn zo goed als door en dan nog de 4 achterste kiezen en ze is klaar... ben erg blij als ze daar van af is hoor. En hoorde vanochtend van een collega dat het vandaag zou gaan mot ijsregenen. jaja
Regent het Gina, hier was het een beetje sneeuwerig zeg maar haha, meid ik hoop dat het doorzet, fingers crossed voor jou!!! Daphne ging je laatst naar die outlet in Roermond? Waar was je naar op zoek?? Beterschap voor Fay! Mariska hier nog steeds aan het wachten op die laatste 4 kiezen maar duurt niet lang denk ik aangezien ze de hele tijd dunne luiers heeft en met haar vingers in haar mond zit, bij haar komen er altijd een paar tegelijk!
werken Snel voorbij, gelukkig. Kids moesten ook wennen. Had ook m'n stagiaire. Dat scheelde, kon zelf ook rustig opstarten haha, doordat zij een aantal lessen gaf
ow gewoon op deze site ! Ik googlen op baby van de maand kwam op hele andere sites kon al geen sem vinden nu wel dus gestemd ga nu weer op tijd naar bed morgen weer vroeg naar m'n werk met die verwachte gladheid wil ik weer op tijd vertrekken vanmorgen ook 2x zo lang er over gedaan
Gina wauw spannend meid!!!!!!!!ben erug benieuwd naar zijn naam !!!! Laf gelukkig wa er niks om zorgen over te maken , ik heb SAP simplex gebruikt werkte wel maar niet dat het helemaal weg was hoor maar minder heftig je moet het ff Google en dan kn je het vanuit duistland hier heen laten komen , hier heeft een oom het op zijn terug weg mee terug genomen maar bedenkt me nu dat ik op voorhand weer zon flesje haal over een tijdje voor gup2 Maris vid het maar stoer van je met die bus op die gladde wegen ik ben als dedood voor sloten naast de wegen met dit weer .... Nazli laatste werkdag bij de mac gehad???? Hier morgen. Werken ben heel beneiuws hoe het zal gaan met de pijn , anders nok ik e gewoon mee heb ik ook gezegd want ze kunnen zo een vervanger plaatsen ik ga me lichaam niet verder kapot maken en zodoende niet van me zwschap kunnen gnieten neeee deze keer doe ik het anders Nou morgen vroeg maar ff snel kijken voor baby nieuws! Oja laf ik dacht dat Amy allang in dat grote bed lag??? Hoe heb je het nu dan want wij zitten nog steeds te bedenken hoe we het precies gaan doen
Janny, idd wij zijn naar de Outlet geweest. Baalde wel dat Villa Hap daar nu weggaat. Hing ook bijna niets meer (bleek de laatste dag).
hoi hoi hier gewerkt, druk gehad. Ik ging om 16,15 weg en was pas 18.15 bijna thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! terwijk ik er normaal binnen 30 min ben!!! GRRRR Toen nog boodschappen gedaan, thuis snel n broodje gegeten en nu uitgeteld op de bank!! Laura werd net gillend wakker en wilde ijsblokjes eten(??) denk tandpijn.. er komt n tandje boven door.. @Gina spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Juud Britt is goed gegroeid zeg! en ok krampjes zegt het CCB maar moet de zantac niet ook opgehoogd worden? @Daphne: outlet???? @Nazli gelukkig weer goed met je mannetje! @ Bo aan jezelf denken hoor!!!!!
Hey... Nou hier zet voorlopig nog niks door hoor. Kan alleen wederom niet in slaap komen, heel vervelend dus er maar weer uitgegaan. Ik dommel iedere keer weg en word dan wakker omdat ik niet lekker lig.. ben heel onrustig, dat al dagen. Werd nu door een klap van de cv op iets wakker.. grrrrrrrrrrrrr heel hard en ro werd niet eens wakker. ik wel, beneden gaan kijken en blijf hier nu maar ff!! Noah werd toen ik naar bd ging weer wakker en helemaal huilen dus tijdje bij m gezeten en m getroost.. voelde niet warm maar is duidelijk uit zn hum arm kind!!!
Lafo: ik moet ook weer aan de bak met afvallen, want die laatste maand heeft niet veel goed gedaan (schaam) Mikki heeft ook losse handjes, als ze haar zin niet krijgt of iets of iemand staat in de weg, dan gaat ze meppen. Driftig: steevast elke avond tijdens het eten. óf ze wil niet eten, óf ze wil zelf eten, óf ze wil juist niet zelf eten, óf ze wil geen slab om, óf ze wil wel een slab om. pfffffff, moe word ik er soms van. Meestal krijgt ze even een time-out op de gang en dan mag ze het nog een keer proberen. Het alarm staat dan wel op orkaanstand en mijn andere kids vinden dat geluid vreselijk en ook zielig. Moeilijk dus. Naatje: alweer 31 weken! gaat ook wel hard met jou ineens! Ben benieuwd naar 11 januari, kun je de kleine weer ff zien. Haahhaha, zo te merken heb je last van nesteldrang! Fioon: jij ook al 17 weken, op naar de twintig! Zo te lezen heeft Beau voor de aankomende twee dagen genoeg gegeten haha! Nazli: Isa zal toch naar je moeten luisteren dat hij echt de trap niet op mag. Hij snapt echt wel wat jij van hem wil als je dat steeds zegt. Gina: is Noah nog ziek? Heeft je vk je gestript? Anas: Toch je huis verkopen? Ik heb nog een leuk huis voor jullie! Neem je wel een goede makelaar? M.i. kun je het best een freelance nemen, die lopen tenminste voor je. Ik ben ook bezig met een andere (toevallig gisteren contact mee gezocht)
Lafo, jij barst van de goede voornemens hahaha. Fijn dat het goed gaat met Britt en ook met Amy(die heel goed kan "vertellen" wat ze wil!) Irritant van je vitrage naatje! Gina, krampjes, spannend hoor! We wachten "geduldig" af! Daphne: arme Fay! Beterschap. Mijn kids hebben pas een kussen gekregen toen ze denk 3 á 3,5 waren. En dan een hele platte. Ik ben gisterenavond al glibberend naar mijn werk gekomen (heb nu nachtdienst) zal vanmorgen nog erger zijn, het regent hier ook! Ik vond het best eng moet ik zeggen, en dat ondanks de winterbanden. Mariska, die tandjes gaan zeker volgens het boekje bij Evan! Mikki maakt er een zooitje van hihihi! Zo mijn laatste nachtje zit er bijna weer op. moet tot half acht, maar dat is zo voorbij denk ik. Dan ff slapen en het huis door stormen. Dan ga ik weer even in het gareel en moed verzamelen om mijn eetpatroon weer aan te passen, want anders zitten die laatste 6 kilo er zo weer aan!
Ik heb het voor vannacht opgegeven. Heb hooguit 2 uur geslapen. Ik ben vreselijk verkouden, Sam is paar keer wakker geworden, Fay ook, en ik heb koppijn, krijg geen lucht. Bah!
Hoi ben ik weer.. met baby in buik nog steeds. Ook hier een rampennacht. Ben maar op de bank bljven liggen en heb hier nog wel geslapen gelukkig. Noah is ziek.. dikke snottebellen en hoesten.. koorts nog geen idee, hij voelt wel warm maar heb m net weer ff ingestopt dus nog niet gemeten. Hoopd at hij nog ff slaapt want slaap is de beste remedie he. Krampjes ed zijn weer weg. althans, dat menstruatiegevoel is er nog wel maar verder niks. Nou ja, aangezien ik al aan het verweken was en ontsluiting heb neem ik aan dat het vanzelf nog wel op gang komt deze week, dus heb nog hoop en miss maar beter ook nu met ziek kind en mama die doodop en ook niet lekker is. Morgen is man jarig en heb nog steeds geen kadotje... denk dat het maar zo laat.. het is hier spek en spek glad dus weet ook niet of het verstandig is om de deur uit te gaan!!! Hier moeten er na de bevalling ook weer kilotjes af. Niet van deze zwschap want zit nu op elf kilo (was gister afgevallen) dus dat valt mee maar ik sleep er nog zeker tien teveel mee voor een mooi gewicht bij mij figuur.. dussssssssssssssss Nou meiden, ik ben een beetje ego ik weet t maar heb ff weinig puf en te weinig geheugen voor uitgebreide reacties!!! xxx