Nou ging net naar de toilet en verlies toch grote delen van de slijmprop en begin weer wat zeurderig in mn buik te worden. Noah slaapt nog maar hoop toch dat hij zo wakker word en dan ga ik kijken of ik m bij mn vader kan brengen straks.. als hij niet te ziek is althans.. anders kijk ik even wat ik doe.
Wieeeeeeeuw gina spanner jij gaat bevallen!!!!!!!!!! Mishieb eb je juist een heel mooi kado voor je hubby hahaha succes meid!!!! Je bent niet voor niets zo onrustig het is mooi geweest
Ik wacht nog wel even met de dekbed en kussen. Zonder snoepen ging heel erg goed. Terwijl ik niet zonder chocola kan, owh wat heb ik er ttrek in, maar nee genoeg chocola gehad afgelopen jaar.
Ben je ook echt aan het lijnen. WAt eet je dan allemaal op een dag??? Isa gaat gewoon in zijn ledikant slapen.
Hij luistert en snapt me wel, maar hij doet niet wat ik zeg. Hij begint te schreeuwen dat hij het wel wilt doen. En achteraf doet ie het. Zoals bij de stofzuiger. Hij is gek op stofzuiger, terwijl hij toen hij klein was, heel erg bang was. Als ik nee zeg, dan begint hij te schreeuwen dat hij het wel wilt..
Ik had ook verlies van slijmpropjes. Het was bij mij het begin van bevalling. Volgens mij gaat het beginnen bij jou, hopelijk zet het door...
Gisteren was het mijn laatste werkdag. Man is toch niet Isa gaan ophalen. Het sneeuwde gisteren en was verstandig om thuis te blijven. Dus ik ga vandaag naar mijn ouders:d Gelijk boodschappen doen bij de bas, het is hier te duuur. En effe de stad in, mijn man zag een jas bij c&a, hopelijk is ie dernog. Ik moet strax naar het vakbond, dat is waar ik werkloosheidsuitkering krijg. Moet wat dingen regelen. Dus ik ga me nu aankleden en vertrekken, anders kom ik te laat.
Goedemorgen.... Is het bij jullie ook zo spekglad??? Ging vanmorgen ff de hond uitlaten, maar het was glibber de glibber. @ Gina... spannend meid!! Ik duim dat het snel gaat beginnen... en dat de kleine man er snel is! @ Daam. Het lijkt echt meisjesgedrag... alle kleine dametjes hier lijken er "last" van te hebben. Nou ja, wij hebben er voornamelijk last van hahaha. @ Lafo. Wat fijn dat Britt goed is aangekomen. Nu niet meer druk maken en proberen te genieten. Ik hoorde dat ze bij de apotheek tegenwoordig infacol hebben tegen krampjes.. dat al geprobeerd? En wij hebben bij Zoë ABC Dophilus gebruikt. Is te krijgen bij de reformwinkel... werkte hier erg goed. @ Bo... nog maar een paar weekjes en dan weet je of het blauw of roze gaat worden... ben benieuwd. @ Hier. Zou vanmorgen met een vriendin en haar zoontje naar Monkey town gaan (binnenspeeltuin), maar was net klaar met douchen en ze belde (weer) af. Dus ga me vandaag maar verder nuttig maken in huis. Zoë hangt voor de tubbies na een heel bord pap te hebben gegeten... dus dat zit er in ieder geval in. @ vitrage... gen gaten, maar van die halen erin... straks maar ff naar de kwantum of ze die vitragestof nog hebben.. anders moet ik voor beide kanten nieuwe vitrage gaan kopen. @ alle zieke mama's en kindjes... hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt.
Nou, zit nu op de bank mijn eerste pudding van Modifast te eten. Is nog best wel te eten hahaha. Had ranziger verwacht. Nazli, ik vind sporten eigenlijk wel heel erg leuk en fijn, maar heb er momenteel echt geen tijd voor. (32 uur werken, gezin/huishouden, HBO Rechten en zingen in de band). Op dit moment krijg ik trouwens wel weer lucht, ga straks even flink stomen, hopelijk helpt het nu wel iets (gisteren niet namelijk).En dan straks terug naar bed. Gina, ik vind het spannend worden... hopelijk komt de kleine man vandaag inderdaad. En als de menstruatiekrampjes erger worden EN je verliest je slijmprop EN je had al 2,5cm ontsluiting... het is geen garantie maar wel erg hoopvol!! You Go Girl.. (en beeb, het is tijd, de hoogste tijd)
Ik doe geen speciale dieet. Alleen gezond eten.... Dus hier geen modifast en andere producten om aftevallen. Sporten tja wel moet ik buik en heup spier oefeningen doen, maar dat ga ik gewoon thuis op de grond doen...
Nazli, gewoon gezond eten en dan afvallen is ook echt wel "beter" alleen ben ik daar nu al zo'n 6 jaar mee bezig en het lukt gewoon niet. (Oke, wel twee zwangerschappen tussendoor gehad natuurlijk). Ik kom nu al heel lang niet meer aan, maar er moet nu grondig iets af. Ik ga het dus nu eerst even zelf doen, en dan hulp van een dietiste omdat het niet de bedoeling is om te gaan jojo'en en als ik het zo zonder hulp doe gaat dat wel gebeuren, niet verstandig dus.
Gina!!! Jij maakt het spannend!! Nazli..je bent 158 en hoeveel weeg je? Ik ben ook weer een beetje begonnen gisteren..doe dus gezellig met je mee. Daphne...dat lijkt me toch niks..nou ja als het maar helpt. Naatje..hier is het gelukkig niet spekglad..ik hoorde idd op de radio dat het overal glad is maar in het noorden dus niet..gelukkig..jammer van je vitrages..hier alleen maar rolgordijnen..lekker makkelijk. Vanmorgen weer gewerkt..heb weer gebroken dus zo eerst ff op boodschap..vanmiddag weer aan hetw erk en ondertussen hier de boel in de gaten houden