Hai ben ik weer ff. Noah werd kwart voor 9 negen wakker doordat ik expres boven ben gaan rommelen (matras naar beneden, schone pyama voor na de bevalling klaarleggen, kruiken enzo enzo) en heb m gelijk aangekleed. Hij heeft gelukkig geen koorts. Heb mn vader gebeld of ie bakkie kwam doen en Noah gelijk mee wilde nemen dus die zijjn net de deur uit. Zit nu ff te relaxen op de bank en ga zo lekker douchen en kijken of ik tukkie kan doen. Slijmprop blijf ik verliezen alleen worden de krampjes (nog) niet erger. Moeder en vriendin zijn ingelicht. Vriendin stond op wacht en heeft zich afgemeldt zodat ze niet ergens heen hoeft en daarna naar mij, dus die is beschikbaar... Ff afwachten maar!!!!!!!!!!!!
Gina, ik zal een beetje bevallingsenergie naar je toesturen. En ergens lekker dat Noah dadelijk even weg is, is goed voor de nodige ontspanning voor de inspanning.
OOO GIna wat spannend weer !!! Ik hoop zo dat de kleine man nu heel snel komt !!! probeer idd te ontspannen kan nu nooit meer lang duren! Nazli gewoon duidelijk blijven bij Isa, jou NEE is NEE ook als hij gaat zeuren. Want als je dan alsnog toegeeft weet hij dat en blijft hij dus proberen ! Waarom ben je weg bij de post? En ga je nu bij je man werken? Daam Eng he op de weg! gistermiddag uit mijn werk deed ik er dus 2 uur over !!!!! belachelijk alles stond vast. de ellende begon al op de laakkade! en later op de Haagweg.... gek werd ik er van.. Alles stond dicht ook de binkhorst enz.. Naatje balen van je vitrage zeg! Ik was het altijd op wolprogramma... dan draait hij niet, maar schud hij dus kun je ook nooit geen halen krijgen ( misschien een kleine tip voor een ovlgende keer hihihi) Juud heb je nog met de KA overlegt? Wat huis betreft, sorry Daam we willen een beetje hier in de buurt blijven We nemen een makelaar die hier vrij groot is. en ook een goede naam heeft verder. We zien wel wanneer het echt in de verkoop gaat, maar vind het wel doodeng. Ben zo bang dat er idd niemand wil kopen. Zeker omdat wij bijvoorbeeld echt een onwijs lelijke keuken hebben zonder ook maar enige inbouwapparatuur. En de 2 huizen van de buren die al zo lang te koop staan die stemmen mij ook niet hoopvol. Ga jij met je prijs omlaag Daam? En misschien moet je flyers maken, doet de makelaar hier ook altijd die maakt flyers met fotos en die gaan met de folderpost mee.. dus zo een groot verspreidingsgebied. En ophangen op je werk, andere werkplekken, winkels, internet , marktplaats, enz enz Hoe lang staat je huis nu te koop? En hoe red je dat in godsnaam met de dubbele lasten en je kids?????
Anas..aan de andere kant kun je als koper denken..mooi een lelijk keuken kunnen we fijn onze eigen keus er in zetten..ik heb met mijn ex vriend een huis gekocht met een keuken die en half jaar was nou daar zet je geen nieuwe in terwijl het helemaal niet mijn smaak was. Dit huis hebben we gekocht met een keuken uit de jaren 70 begin 80..konden we leker onze eigen smaak keuken inzetten.. Wat een toestand, Anas..als je er normal 30 minuten over en dan ineens 2uur...pfff..had je bijna beter kunnen gaan lopen..
Isa gaat altijd naar zijn papa, omdat hij van hem (bijna) alles mag. Van mij mag hij helemaal niks... bv de keukenkasten en dan gaan de pannen eruit en dan word ik boos legt hij het netjes weer terug. maar papa zegt niets. Ik weet dat het niet goed is wat mijn man doet.. Daarom houdt hij meer van papa dan mij.
Hey ben weer terug van het vakbond. Alles is geregeld, maar moet weer terug, omdat ik een formulier van het ziekenfonds heb gekregen, dat het vakbond moet invullen en tekenen, dus morgen of overmorgen moet ik weer. Ik ga zo de was ophangen, eten koken, want mannetje komt straks en dan gaan we Isa ophalen.... Wat heb ik hem gemist...
Nazli...het is onzin dat Isa meer houdt van papa dan van jou!! Een kind heeft regels nodig..dat vinden ze juist fijn...alles toe laten is niet goed..ik vind het persoonlijk belachelijk dat de pannen uit de kasten worden gehaald door een kind..ze kunnen heel goed en makkelijk leren wat wel mag en niet..
Het is echt niet zo dat Isa daarom meer van zijn vader houdt.. Alleen kleintjes hebben ook goed door van wie meer mag en van wie minder... en dan proberen ze het natuurlijk bij degene waar het meest mag... Het valt mij vaak op, en dat is niet lullig bedoelt Nazli, maar je praat zo vaak negatief over jezelf... over het opvoeden van Isa, dat Isa meer van zijn vader houdt enz. Moet je niet doen. je bent een prima moeder voor Isa. Maken anderen je daarover aan het twijfelen? Zoals je man en je ouders??
Daar sluit ik mij helemaal bij aan... hier mag dametje ook alleen met haar eigen speelgoed spelen en verder blijft ze lekker overal vanaf... (behalve als ze oma gaat bellen ) Alleen kan me voorstellen dat als je man die mening niet deelt, of gewoonweg geen zin heeft om Isa op zijn plek te zetten, het best lastig kan zijn.
Ik heb net de proefdruk van de babykaartjes opgehaald.... hij is erg leuk. Ik heb er aan de linkerkant een zelfgemaakt gedichtje opgezet namens Zoë en aan de rechterkant met alle gegevens.
Naatje...fijn dat je het kaartje leuk vindt!! Zoë ook al aan het bellen met oma? Lachen is dat....Evan heeft zijn eigen "mobieltje"..daar kan hij mee aan het oor zitten en een heel verhaal vertellen en als ik vraag wie hij belt dan zegt hij oma..als ik dan oma bel dan is ie stil..en als hier de telefoon gaat zegt hij: Pake... Hier is manlief met een kameraad het nieuwe bed en kast voor Evan aan het halen...ik ben net nog ff naar het centrum geweest..overal opruiming. Heb 3 shirtjes voor totaal 5 euro gekocht en nog 2 spijkerbroekjes waarvan 1 maar 5 euro kostte...dus maar snel die nieuwe kast in elkaar zetten lijkt me
Hier is een dametje boven flink aan het keten... ging net even bij haar kijken zat ze rechtop in haar bed, slaapzak opengeritst en met haar tenen te spelen hahahaha. Kleine dondersteen. Leg ik haar neer... zeg ik en nu slapen... zegt ze heel lief "ja"... maar hoor haar alweer flink lachen... wat kunnen ze ook een lol hebben in hun eentje hahaha. Ik ga de vloer maar ff dweilen en dan hoop ik dat ze slaapt.. kan ik ook nog ff oogjes dicht doen voor een half uurtje .
En nu had ze haar bedlampje in haar handen... nou ja alleen die bloem dan, de rest van de lamp zelf zit zeer stevig tegen de muur aan. Ben even super boos geworden op haar en na een hoop gepiep is het stil......zal ze dan nu echt slapen????
Mikki kan hoog en laag springen en gaat ook uit haar dak als ze iets persé wil, maar ik geef niet toe. Zeker niet als iets gevaarlijk is voor haar, dan blijft ze maar lekker gillen. Laatst vroeg de buurvrouw of ze ziek was, omdat ze haar hoorde huilen (lees: krijsen, janken, gillen en drammen!) Hihi, die zal wel denken dat ik haar mishandel af en toe.
Naatje, vervelend dat je vriendin wéér heeft afgebeld. Ga je dan niet alleen of vind je dat niks? Monkeytown is best leuk. Goede start met modifast! veel succes, de eerste week is het moeilijkste om het afvallen vol te houden, vind ik altijd. Daphne, phoe, aardig wat om je niet te vervelen idd, logisch dat het sporten erbij inschiet, al zeggen ze dat dat wel weer energie geeft! Maar ja, geen tijd is geen tijd. Haha, mariska, jij hebt het ook maar druk met vanalles! Gina, spannend!!!! Ja Anas, ik vond het behoorlijk eng dat gladde gedoe op de weg! Met de auto was niet leuk, maar het lopen vond ik nog gevaarlijker! Een collega van mij heeft vorige week allebei haar polsen gebroken tijden het lopen op straat! Huis staat nu twee jaar te koop en we redden het net......
Ben niet alleen gegaan... wel over gedacht. Maar was beetje uit mijn hum omdat ze weer had afgebeld. Misschien dat ik morgen nog ff ga. Dan is er ook peuterochtend. Ik ben niet aan de modifast... lijkt me niet zo'n goed plan als je zwanger bent hihihi. Maar ben ook ff kwijt wie er dan wel aan de modifast zit ... was het niet mariska??