Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o gina wat spannend zeg dat wordt wat haha op je man zijn verjaardag wat een kado dat krijgt hij maar 1 keer in zijn leven hihi
    nou ben heel benieuwd mis dat je nog gewoon verder huppelt wie weet.

lief he de foto van sem ik ben er ook heel trots op en heb deze foto in mijn woonkamer staan 13 bij 18 heb met sem een foto sessie gedaan ook nog en daar zijn ook hele super mooie foto's van gekomen, kan ze alleen niet laten zien nog omdat ik eerst weer mijn printer moet aansluiten en moet instaleren en dat is nog niet gedaan we zijn nog op zoek naar de instalatie cd bleh

juud hoe is het nu gaat het beter?

en anas kun je wennen met twee kids alles doen.

een tweede wonder heb ik zo goed als helemaal uit mijn hoofd verwijderd, de angsten die we hebben en de gedeelde mening over nog een kindje zaten mij enorm dwars ik wil zo graag maar zonder al die ellende de hel zoals ik het noem en bart is er klaar mee letterlijk dus probeer nu maar te accepteren dat dit het is.
    best moeilijk.
    een droom van een jong meisje valt hiermee letterlijk in duigen (en ik had een mooie droom ) pff wel vier kids wou ik. nu nog wel maar ja ik kan dat niet alleen beslissen.

Wat ik wel besef is dat ik hierdoor zo enorm van sem geniet mischien wel meer omdat dit niet nog eens gaat gebeuren hoogstwaarschijnlijk.

maar ja genoeg emo

Wij willen onze trap laten renoveren dus een nieuwe trap er over heen laten zetten iemand nog optie's welk bedrijf goedkoop is hierin.
    vandaag iemand gehad die het voor 2750 euro wil doen maar ik vind het niet goedkoop

nou ja we gaan verder kijken en informeren

fijne avond meiden

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Geniet lekker van Sem, Miriam..en wie weet of een jaar of 2..kan me wel heel goed je gevoel voorstellen...
    Gina..dat wordt idd spannend..ben benieuwd!!

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Daam moet er even niet aan denken , en jij denk ik ook niet bijna 2 jr!!!!!!!!!! pfffff

En ws heb je alles wat ik als optie had ook al geprobeerd :(

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoi meiden, ik kom ook even koekeloeren, ben niet op m'n best heb giga koppijn ben strontverkouden en heb keelpijn, zo dat is eruit haha.

Hoe is het hier, nou Gina schiet jij eens op haha ons een beetje in spanning houden zeg!

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud beterschap!! Bah wat een ellende zo ziek !!!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo hallo zeg wat hebben jullie een boel zitten kletsen vandaag, ik dacht ga even snel reageren op iedereeen maar niet te doen, lijkt wel een theekrans!

Mmmmm lekker met een koekje erbij mmmmmm (die ik niet mag haha en geloof met mij velen hier)

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja daarom was ik er vandaag ook niet veel, heb nu pas fut en tijd, word al gemist las ik als ik een dagje niet meeschrijf, eigenlijk best ernstig hahaha

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon

Nee die grote stap moeten we nog nemen, Britt ligt nu nog in haar wiegje, geeft me nog even tijd, maar ga wel eerdaags beginnen, zie er wel tegenop, misschien wel slapeloze nachten en die heb ik net achter de rug snap je...hoe was het op het werk vandaag?
    Beetje vol te houden?

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja was ik die dat vroeg haha, ik ga ook vaak naar die outlets, maar meestal naar Roosendaal hier meer in de buurt en die van Lelystad want daar wonen vrienden van ons en dan is het leuk te combineren.

10. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lafo..ik heb hetzelfde met Evan...ik vind het ook zo'n stap om hem in het grote bed te leggen..

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh jeetje ook al een bewerkelijk meisje met avondeten nou wat jij beschrijft hebben wij ook, idd die slab en dan moet die weer voeren en dan die weer en dan een hap nemen en alles weer uitspugen, ja leuke fase maar niet heus....
    Maar als ze niet normaal gaat eten dan zet ik het weg en dan krijgt ze weer als ze normaal doet anders niet, jammer dan!
    Qua avondeten eet ze tegenwoordig maar 7 happen maar geloof dat dat wel genoeg is.
    Ik moet 13 kilo kwijt :$ en jij?

12. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Ik kwam ook nog ff koekeloeren of er al nieuws was..... Hopelijk zet het straks alsnog door Gina!!

***ego***
    Verder hier een drama avond. Begon dat ik andijviestampot wilde maken... heb een glasplaat op mijn fornuis die ik dan tegen de muur zet... denk dat het gas te hoog stond... springt die glasplaat!!! Is van dat veiligheidsglas... dus in wel 100.000 stukjes. Kon alles weggooien, want neem niet het risico dat er glas in het eten zit. En hele keuken lag onder het glas. Zoë wilde zich er natuurlijk mee bemoeien en zette de boel op stelten toen ik haar voor de tv zette (hebben open keuken dus kan de deur ook niet ff dicht doen).
    Zoë potje gegeven die bijna helemaal op ging. maar toen begon de ellende. Dametje liep de hele tijd te drammen en te piepen en vervelend te doen. Tja, had vanmiddag ook bijna niet geslapen. Papfles gegeven en voor 19 uur lag ze in bed. Maar mooi niet slapen. Zet de hele boel op stelten... is nu nog wakker. Varieert hier van kletsen en zingen tot piepen en huilen en gillen.. en natuurlijk om haar papa roepen want die is aan het werk. Maar ze heeft mooi pech ze zal het met mij moeten doen.
    Ik duik dus ook maar mijn bedje in en leg haar maar ff naast mij.. hopelijk gaat ze dan eindelijk slapen. Pfff lang geleden dat ik dit heb meegemaakt met die kleine draak.
    ***einde ego***

Sorry voor het ego bericht.. moest het ff kwijt. manlief wel gesmst, maar die smste doodleuk terug dat hij er nu niets aan kon veranderen... oh Duh. Dat hoeft ook niet :x.

Morgen reageer ik weer..... het orkest boven is weer begonnen dus ga maar ff ingrijpen.

xxx

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oef beterschap jullie allemaal, bah wat een ellende met al die zieke kinderen en moeders, ben ook veel vaker ziek dan vroeger, wat wil je ook met die wandelende ziektekiemen ;)

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Naatje..het zit je ook niet mee...eerst de vitrages en nu de glasplaat van het fornuis en dan ook nog die rothormonen...ga lekker op bed..dikke knuff!!

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Jaaa misde je al ernstig hè hahaha best wel jah oooo lafo wat zijn we nou voor mutsen geworden haha

Gina uk duim op vanacht lijkt me een superkado !

Daphne lekker bezig meid de start is der ik stel hem al twee jaar uit ...

Daam ja vreetwolfje hebbe. We hoor maar met avondeten deze week voor het eerst niet .. Herken haar ook niet meer kan geen winkel in of ze zet de voel op ze kop in de auto schreeuwen en zingen en me
    man kan geen telefoon bentwoorden Want de draak is een stoorzender voor de klanten hahaha maar ze is toch nog steeds de liefste hahaha denk dat kies nr 4 doorbreekt zou ook niet vrolijk zijn als er in ruim 2 weken tijd drie kiezen door breken ....

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    4 bruine boterhammen met gezond beleg (rosbief, rookvlees, appelstroop)
    banaan, appel
    avondeten

Dat is het zo'n beetje, probeer niet te snoepen, hoop dat het helpt...

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    haha ja theemutsen ja :p:) ach dit forum hoort wel een beetje bij m'n dagelijkse ritueel dus kan niet zonder jullie haha :)

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fout gedacht haha :p

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

Onee naatje meis! Zit je niet echt mee
    hè knuf voor jouw! En wat heb jij gegeten dan brood ?
    Echt die meiden hebben het goed t pakken hè , hoe kan ik me ouders op en top koeinereren pffffffffff je zal ze nu allemaal bij elkaar hbbwn word je gillend gek hahaha

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Balen dat je afspraak niet door ging!
    Alweer zeg je dus helaas vaker gebeurd? :x
    Infacol gebruik ik ja maar heb het idee dat het niet meer werkt, eerst wel...cinababy heb ik ook maar helpt ook niet, die andere kan ik ook wel proberen, ik kan bijna een apotheek beginnen ;)

Deel Deze Pagina