Hier ook hoor hele duidelijke regels maar dat heeft mijn dame ook nodig, maar bij oma en opa waar ze een dag en een nacht in de week is zijn geen regels dus daar leert ze dingen die hier niet mogen maar goed... Amy is gek op papa en die is strenger dus zegt ook niks.
Pfff meid kan me voorstellen dat de angst er goed in zit en dat een evt tweede even niet aan de orde is, maar wie weet over een aantal jaren dat jullie het toch weer aandurven maar kan heel goed begrijpen dat jullie het bij Sem willen houden en dubbel en dwars van hem genieten!! Tis een heerlijk kereltje zo te zien! Hoe gaat het nu met de verkiezing?
Oh oh balen zeg, glas vind ik ook zo eng....grrrr heb je zelf wel wat gegeten?? Laatst viel hier ook een wijnglas in weet ik hoeveel stukken en heb toen gelijk heel de keuken en huiskamer schoongemaakt met een gillende Amy ook die dan natuurlijk wil zien wat er gebeurt is.... Hoop dat je gillende keukenmeid uiteindelijk toch is gaan slapen!
haha ja je ontkomt er niet aan haha alle kleine kinderen veranderen in kleine draakjes Hier denk ik ook precies hetzelfde erover, ze is een ongelovelijke kattenkop maar hoe zielsveel van d'r... Vandaag kneep ze oma in haar gezicht en draaide ook even met haar handje zodat het even extra pijn deed, ben wel even uit m'n dak gegaan :x
Hahah ja lieverd ben er wel maar niet idiaal met die iPod 8 jan eindelijk me dongel binnen beau heeft de hele latop gesloopt hoe was het met Britt en de krampjes vanavond?
Wij krijgen ook weer een nieuwe laptop donderdag, ben alle foto's op m'n externe harde schijf aan het zetten.. Britt heeft een lastig dagje vandaag, wil niet slapen dus is heel huilerig, vannacht ook al maar hoort erbij he haha, geniet jij nog maar even van je "rust" hihi
Goedemorgen..ik dacht ff spieken vor mijn werk aan..maar geen nieuws van Gina... Gina...gefeliciteerd met je man!!
Hai, Nou er is nog geen verjaardagskadotje voor man hoor... nog steeds niks hier. Begin nou het idee te krijgen dat deze wel blijft zitten. Ben het zat!!!!!!!!!! Ga dalijk met dinnetje stad in, taart halen voor man en ff wandelen. Noah is behoorlijk verkouden en heeft lopen spoken vanacht, wordt nu wakker hoor ik.. en ik heb de nacht wederom op de bank doorgebracht. Bed ligt gewoon echt niet lekker meer.. pffffffffffffffff sorry voor de klaagzang maar ben er nu gewoon echt KLAAR mee!!!! xx
Ja, maar nu vrijdag gesprek met andere makelaar, ben helemaal klaar met die eerste. Die doet dus echt geen fl*kker om mijn huis aan te prijzen! Dan maar iemand die er wat aan wil verdienen: dus freelance. Die moeten gewoon wat harder lopen dan een grote makelaar die zijn centen toch wel al binnen heeft.
Gina knuf voor jou wat een ellende dan zo op t eind he ? Ik zal je kleine mannetje eens streng toespreken!!! Kleine beeb van Gina KOM ER UIT!!!!!! De huurovereenkomst is per direct opgezegd!!!!
Juud, ik moet nu weer 6 kilo kwijt (hoefde er vóór december nog maar 4) Als ik Mikki aan tafel laat zitten met die sirene, wordt het eten voor de andere kids er niet gezelliger op, dus daarom naar de gang, dat doet iets minder pijn aan je oren.
Hoop dat ze een beetje heeft kunnen slapen en jij ook. En dat ze nu dus uitslaapt. Zóóóóó, vervelend als ze zo bezig zijn!
Hier ook iedere avond tegenwoordig gegil en gekrijs rond 2400 begint het.. ik word er helemaal geirriteerd van. Ze is nl ook niet zo maar stil te krijgen! Ze wilt limonade en ijs!!! een ijsblokje dus, dus ik vermoed dat ze last heeft van de doorkomende tandjes. Verder is ze al 2 dagen zo ontzettend tegendraads dat ik haar echt wel eens achter het behang wil plakken. vandaag moet Mike zijn 2e vaccinaties halen, ben benieuwd hoe lang en zwaar hij is. en of hij weer ziek word van de prikjes Mijn man gaat met hem dus dat is fijn. Morgen weer de hele dag naar school, ben nog niet eens begonnen aan mijn huiswerk, geen tijd voor gehad. Verder weet ik t ff niet..
Gelukkig heb je een beetje afleiding met je dinnetjes en de verjaardag van Ro. Gefeliciteerd dus! Al hed ik je liever met iets anders gefeliciteerd.
Anas, die kleine van jou zal wel weer lekker zijn gegroeid, die doet het toch prima de laatste tijd, gelukkig.