Meiden helpe even wnt haal weer gekke dingen in me hoofd , heb als kind zijnde veel last gehad van steken in me hart zeg maar, iemand bekend voor ? Groeipijnrn waren dat van de borstkast volgens de huisarts.... Moest in me duimen knijpen en rustig in ademen en gig het langza weg, nu heb ik het nog steeds zo nu en dan dan kan ik hele al niet diep inademen want heb ik een steek in me hart / borst en druk , vanmorgen dus ook weer en als ik bukte werd het erger , langzam trekt het weg en na een half uurtje uurtje is het weg en kan ik weer norml diep inademen Komt dit iemand bekend voor die steken?!!!!
Gisteren was Isa bij mijn ouders en vandaag heb ik geen zin om naar buiten te gaan. Vanmiddag gaan we nog naar buiten met mijn man. Dus morgen ga ik het proberen.
Mijn man heeft ook last van steken in zijn hart/borst, maar bij hem gaat het naar zijn linkerarm toe. Hij is naar de arts gegaan en hij zei dat het van de stress was. Mijn man maakt ook zich zorgen. Ga dan effe langs bij de dokter als je je zorgen maakt....
Ik heb gisteren 2 leuke blouse en een vest gekocht voor maar 4 euro bij deze zeeman. En voor isa een garage speelset. Isa begint nu veel te zeuren, volgens mij heeft ie slaap.... legf hem zo in bed en dan kan ik ook het huis opruimen en dweilen.. en mijn loon is van twee weken binnen. Ik heb voor 8 da<g<en 730 euro gekregen en voor 5 dagen krijg ik nog 470 euro...
Zo mike is 6895 gram en 60,6 cm! Weer goedgekeurd. Hij moet wel vaker op zijn buik liggen, omdat hij een afplatting krijgt van zijn hoofdje. Verder hadden ze liever dat hij 5 flessen krijgt ipv 4 maar zolang hij het er goed op doet mag het zo blijven.
Laat hun maar kletsen. Ik woon toch ver van hun Daar ben ik blij om. Ik weet dat Isa van ons beide houdt
Nazli ik gaf er altijd 5 maar ik moest hem steeds uit zijn diepe slaap halen voor de 5e waardoor hij daarna dan heel onrustig sliep. Hij krijgt nu 8-12-16-21.30 Ik zit te twijfelen of ik zal proberen 7-11-15-19-22 ofzo
Ik denk dat de laatste schema beter is. Nu hij nog klein is heeft 5 flessen nodig. Gewoon proberen. Maar doe wat jou gevoel zegt..
Nee, daar heb ik geen geld voor en is ook niet nodig. Ik zou niet weten waar we het zouden moeten zetten hahaha! Paar voorraadbakjes gekocht en een tafel met twee stoeltjes voor Mikki, was maar 9,95 ! Konden we niet laten liggen.
Goed zo Nazli! Gewoon zeggen wat je denkt en je niet aan de zijlijn laten zetten! Ik denk dat het goed is dat je daar niet meer woont, kun je je eigen huishouden runnen en dat kan je prima!
Hahahaha, die is nog bijdehanter dan Mikki! Dan moet je weer een andere truckendoos gaan opengooien, zo blijf je lekker scherp hihi.
Ja, komt mij bekend voor. Ik heb dat ook af en toe en dan schrik ik me een ongeluk, maar als ik dan even rustig aan doe, dan gaat het weer weg. Ik heb het nooit laten onderzoeken oid, dus ik weet niet precies waarom ik het af en toe krijg.
Netjes weer door de keuring! Als hij zo doorgroeit, vliegt ie zo zijn zus voorbij! Idd goed opletten met die kleine hoofdjes hoor, voor je het weet staat het scheef en zie het dan maar weer recht te krijgen zonder hulpmiddelen.
Als hij totaal genoeg krijgt, waarom zou je dan moeten veranderen? Als je de ochtendfles een uurtje wil vervroegen, moet je gewoon de avondfles een uurtje eerder geven, dan zit ie zo op 7 uur.
nazli meid kop op hoor je bent een goede moeder jij weet het best wat goed is voor je kindje en dat je denkt waarom dan direct naar papa omdat jij er de hele dag over het algemeen bij bent en papa niet daarom. En hou je vast aan de gedachte dat jullie onvoorwaardelijk van elkaar houden vind het jammer om berichten te lezen waarin je minderwaardig praat over jezelf. niet doen meid je bent beter. anas wat is hij goed gegroeit sem moet as vrijdag ben ook heel benieuwd ook prikje de laaste dan pas met 11 maand weer heerlijk. als mike het goed doet op 4 flesjes waarom dan weer naar 5 ik zou dat niet doen hoor. maar je weet zelf het beste wat goed is voor hem. gina meid ik kan me zo goed voorstellen dat je het spuug zat bent maar ik was heel blij dat sem niet op mijn verjaardag kwam het was wel mijn mooiste kado maar de jaren erop is het denk ik niet zo leuk voor de kleine op de dag van een van de ouders dus mischien is het voorbestemd dat het nog min 1 dag zit. knuf voor de allerlaaste loodjes mariska ja ik vind het ook zwaar maar het is denk voor jou ook niet heel makkelijk toch ik bedoel het is niet spontaan direct bingo en de wens is er wel lijkt me ook heftig. ben even kwijt wie vroeg naar de competitie maar dat ga ik echt niet redden er is iemand met al 48 stemmen althans gister avond zoveel al. dan mag ik nu wel in elk forum vragen stem op sem hihi klinkt goed trouwens. maar ben trots op mijn kereltje en ondanks dat we dit niet gaan winnen is het mijn winnaar wel voor alle zieke mama's en kindjes beterschap ik zit ook thuis met geen stem oftewel weinig stem en aangezien dat lastig klanten te woord staan is ben ik ziek gemeld nu extra tijd voor poetsen blehhh maar ja plicht roept meiden fijne dag nog liefs miriam o ja vraagje hebben jullie dit mis meegemaakt. Sem slaapt overdag prima en is ook goed tepas. maar s'avonds dan gaat hij tegen half 7 naar bed net een flesje gehad en dan een half uur slaapt meneer rustig en ineens is hij heel onrustig slaapt enorm slecht of niet gilt schreeuwt en slaapt alles door elkaar soms is het zo heftig dat hij overstuur raakt van dit alles en wij een half uur tot een uur hem rustig aan maken zijn. door te wandelen met hem in onze armen. Iemand die dit kent en wat ik kan doen?
qfgelopen 3 maanden heb ik gemerkt om beter ver te huis van mijn familie en 1 a2 keer in de weken op bezoek ga voor 1 dag.
Ga ff voor de zekerheid langs de huisarts... Komt mij wel erg bekend voor.. heb dat ook gehad. Bij mij bleek het en geirriteerde slokdarm te zijn. Kreeg ook steken op mijn borst. Maagzuur dat mijn slokdarm irriteerde... alleen dat maagzuur had ik geen last van. Door de steken raakte ik in paniek en daardoor kreeg ik chronische hyperventilatie.. dat verklaarde de druk weer... (is 6 jaar geleden dat dit gebeurde).. heb het nog wel eens als ik veel stres heb. Maar ga toch maar ff langs de HA.