Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Maar 6 kilo, dat is te overzien, die heb jij er zo af :)

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden ik ga afsluiten en aan mijn huiswerk :)

Gina is het rommelen al erger geworden? hoop zo dat het doorzet!!!

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pfff hier kan ik ook boos om worden, als dat mijn ouders zouden zijn....maar goed je weet zelf wat je het beste tegen ze kan doen.
    Lijkt me wel heel rot als je ouders zo weinig vertrouwen in je hebben, ze moeten je juist steunen!

4. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Pfff...ik ben weer thuis...

Gewicht en lengt: 78 kilo, 180 cm

Anas...heeft Mike nog last van de prikjes? Veel plezier met je huiswerk8)
    Miriam..heb de foto's op hyves gezien idd...lief dat je meeleeft..
    Naatje..Zoë verhongerd heus niet...jammer dat ze steeds die strijd aan gaat..
    Gina..aan het rommelen?? Kleine nog ff binnen houden dan hebben je man en de kleine elk hun eigen verjaardag.

Sneeuw..hier ind e stad Groningen ook heel erg..ik moest binnendoor naar Assen. Ik reed Groningen uit (20 minuten vertraging) en daar waren de wegen gelukkig weer schoon. Ik was weer op tijd terug op de garage...dat is het belangrijkste!! Altijd zorgen dat je op tijd terug bent..haha...Evan lag al bed toen ik thuis kwam. Hij is vandaag bij mijn zusje geweest. Vanavond heeft hij zich vol zitten eten in lasanga..ik ben net even bij hem geweest..lag nog met zijn ogen open in bed..heb nog even kunnen knuffelen!!! Lekkerrr!!!

5. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou Mariska is netjes toch je gewicht, zoiets is mijn streefgewicht haha.

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo daar ben ik weer, tussendoor was het krampjestijd...

Janny Laura vanavond rustig?
    Hier gelukkig even geen slaapproblemen, maar kan zo weer veranderen ;)
    Jij was dus ook een lastige voor je ouders, ben vroeger ook 2x van huis weggelopen dus..mijn ouders hebben het niet makkelijk gehad met mij.
    Mike is dus goed gegroeid?
    Waarom 5 flessen, hij is toch goed aangekomen?
    Hoe ziet jouw schema eruit?
    Volgende maand eerste hapjes, gaat snel he?!
    Is Mike nu zwaarder vergeleken met Laura?

Naatje ja overwegend meiden mama's met lastige kinderen haha 8) ach ja houdt het levendig ;)
    Hier ook echt een uittestfase, ik schaam me dood als ik naar ballorig ga, ze duwt kinderen van fietsen af, jat koekjes van andere kinderen en bedelt om patatjes bij andere mensen aan tafel :)
    Vanavond zaten we met z'n drietjes in bad en Amy gooit zo een badspeeltje tegen Britt haar hoofd :x:x af en toe dan grrrr
    Maar idd houden doe ik wel van d'r en ach ik hoef later niet bang te zijn dat ze zielig in een hoekje gaat zitten, nee deze dame zal wel de schrik van de klas worden, is ze namelijk al op het kdv :)
    Zuurkool jammie, heb ik ook nog nooit gegeven aan Amy ben bang dat ze dat ook niet lust.

Daphne is het wel verstandig om aan die modifast zooi te zitten terwijl je ziek bent?
    Zou er ook lekker mee stoppen, bah lijkt me zo vies....

Fioon alweer ontdooit??
    Ja helaas ben ik geen dokter en zeg altijd maar zo als je twijfelt gewoon even langs gaan.
    Ik heb een verleden met hyperventilatie en dan krijg je ook steken, maar misschien is dit weer wat anders.
    Maar je lichaam is ook aan het veranderen he meid je bent zwanger, wie weet is het iets heel onschuldigs.
    Mijn ha zei altijd als je denkt dat je last van je hart hebt dan is het 9 van de 10 keer niet zo.
    Succes meid!!
    Je lijkt mij wel trouwens ik denk ook alleen aan rampscenario's als ik zoiets heb :)

Miriam heeft hij geen last van krampen?
    Balen dat Sem nog te weinig stemmen heeft, we hebben ons best gedaan :)

Gina ben benieuwd, gerommel dus....duim voor je meid!!

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Mijn streefgewicht.. pff
    65 denk ik? Als ik naar BMI kijk dan zou 60 ideaal zijn (BMI van 22) maar dat woog ik voor het laatst toen ik 18 was.

Vanavond de chocoshake op.. die was te doen!

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Juud, eigenlijk niet ideaal. Heb geen koorts gelukkig, maar ja.. als ik ziek ben zou ik alleen mijn avond eten gaan eten.. dat is al helemaal ongezond.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier ook nog steeds niet lekker, ook geen koorts, maar wel de rest van de griepverschijnselen, ik zou eens een keertje vroeg naar bed moeten gaan, maar zit te wachten op de laatste fles van mevrouw

10. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    @ Dieeten. Hier hoef ik er nog niet aan te denken.... over een paar maandjes pas weer. Voor deze zwangerschap woog ik 92 kg bij 1.78 m. En nu alweer best aangekomen.
    Troost me met de gedachte dat dit mijn laatste zwangerschap is en dat ik hierna weer flink aan de bak mag. Vooral weer lekker sporten... heb besloten dat ik er nu echt tijd voor ga inplannen... ik was na mijn zwangerschap met Zoë best makkelijk.. ging vaker niet dan wel en toen we voor een tweede gingen vond ik het eigenlijk allemaal wel best. Ging toch wel weer aankomen hahaha.
    Moet eerlijk zeggen dat ik er wel weer naar uitkijk om straks af te vallen... voel mezelf echt best dik en vooral nu met die buik erbij hahaha). Maar goed, is nu voor een goed doel ;).

@ Lafo... zo te lezen kan Amy ook goed van zich afbijten hahaha. Ik zei toevallig ook tegen John dat ik eigenlijk dit liever heb dan een meisje dat straks zielig in een hoekje zit en zich op haar kop laat zitten.. alleen nu kost het ff flink wat energie om je grenzen duidelijk te maken.. want daar probeert ze behoorlijk overheen te walsen.. maar goed dat heeft ze dan weer van mij hahaha.

@ Mariska... pff lekker weer al die sneeuw. Hier ook weer wat gevallen, maar niet zoveel als bij jullie.
    De strijd ga ik hier ook zo minmogelijk aan.. en ze verhongert idd niet... vind het alleen nog wel bijzonder dat ze nog steeds aankomt... met die paar happen op een dag.
    Maar ze drinkt gelukkig goed en dat is het belangrijkst.
    Heb ook het idee dat ze last heeft van haar oortjes, want ze zat vanavond met haar vingers in haar oren... en er komen de laatste weken behoorlijk wat tanden en kiezen door dus voor ze ging slapen ff gesmeerd met dentinox.

@ Gina. Hoe was de verjaardag van je man? En je schoonmams nog langsgeweest? Kan me voorstellen dat je wat minder van haar kan hebben. Ik vind het ook soms best lastig... vooral omdat ik tegen mijn moeder ewoon kan zeggen als mij iets niet aanstaat en tegen je schoonmoeder doe je dat toch minder snel.

@ daphne... krijg je dat spul allemaal nog een beetje weg?? Ik heb het nog nooit geprobeerd maar het lijkt mij dus echt niet lekker.

Nou dames ik ga afsluiten... duik lekker mijn bedje in. Morgen met Zoë en een vriendin met haar dochter van 2 1/2 naar de peuterspeelzaal voor ouder/ kind ochtend... is altijd wel leuk.

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Veel plezier naatje morgen, we wegen dus hetzelfde voor jou zwangerschap op zoveel zit ik nu ook, hoeveel wil je wegen?

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    De makelaar die overmorgen bij mij komt heeft een courtage van 0,5 procent, dus ikke blij! Dan kan ik wat meer uitgeven aan adverteren voor open huis oid én ik moet mijn andere makelaar dan afkopen.

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Morgen naar Intratuin met vriendin als ik me goed genoeg voel en 's middags nichtjes uit school halen en oppassen, altijd leuk want die houden Amy wel bezig haha.

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou Daam word weleens tijd dat je je huis verkoopt!
    Hoeveel ben je gezakt in de tussentijd?

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey Ice klets je gezellig met ons mee??

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ben vanaf juni 2009 begonnen met niet snoepen en niet teveel eten en tot december ben ik toen 8 kilo afgevallen, dus niet snel. De laatste twee kilo gingen tergend langzaam, maar die twee zitten er nu dus alweer aan. Ben benieuwd wanneer ik resultaat zie.:(

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoi hoi,

Ben ik ook weer ff. Nou was verder wel aardige avond. Ze kwamen allemaal tussen 7 en half 8 en waren allen 9 uur weer weg, dus was te doen. Daarna lekker hells kitchen gekeken en gedoucht en nu mezelf geinstalleerd voor de nacht op de bank. Had besloten dat ik het, na 2 nachten toch op de bank belandt te zijn, niet eens meer ga proberen in bed. Het rommelen is weer minder.. ach, ik leg me er maar bij neer dat het komt wanneer het komt... we zien wel!! hoop nu dat ik beter slaap en morgen een betere dag heb ook met Noah!

Juud, balen dat je grieperig bent meid.. klinkt wel als gezellige dag morgen, dat scheelt dan wel weer!!!

Janny, Mike weer goed gegroeid lekker hoor.. is ie nog ziek gewordn van de prikjes?

Miriam, ach jouw kanjer is voor ons al de winnaar hoor!!!! ene, ik heb ook een mini monkey gebruik m niet maar als je m wil hebben moet je ff pb sturen dan kan ik m wel opsturen naar je!

Daam, hahaha nou zoveel kilo's zijn dat toch niet. vond ook niet dat er teveel aanzat hoor, maar ja voor jezelf is dat altijd anders!

Daphne, het is ook niet echt lekker. Ik had van weight care ofzo 2 verschillende smaken shakes.. vanille en aardbei geloof ik.. moest je met magere melk nemen. vond ze best lekker en vulde ook. deed er een appel ofzo bij en klaar.. maar het is wel echt om te crashen dus zou het niet te lang doen en zeker niet als je ziek bent meid!!

Naatje, gelijk heb je.. ik ben na Noah wel veel afgevallen maar dat was mijn streven ook want ik was zoooo bang nog meer aan te komen.. Dalijk lekker weer sporten als je klaar bent en dan op je gemak naar je streef! Tja, hier een jongensmama maar toch ook eentje met een kop erop hoor... ook hier worden de grenzen de hele dag gezocht en een flinke driftbui is mij niet vreemd..hoort erbij!

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo lig in bed geinstalleerd maar even naar de weersverwachtingen kijken want ik moet morgen naar Leiden, en zoals het er nu uitziet is dat een klein drama....
    Nou ja we zien wel.

Mike heeft wel verhoging en ligt nu met een zetpilletje op bed te slapen.
    Dus we zien wel hoe het morgen gaat. Manlief is thuis.

Gina je hebt gelijk dat je al gelijk jezelf gemakkelijk maakt op de bank!

Juud hoe is het vandaag gegaan met Britt? Had t al ns gevraagd maar volgens mij nog geen antwoord gelezen of er overheen gelezen maar moest de zantac nog opgehoogd?

Bo, worden de pijnklachten minder als je melk of vla ofzo neemt?

Daam dat is idd een lage courtage! Maar je hoeft je makelaar toch niet af te kopen? Hier is het no cure no pay :) gelukkig
    En je hebt nu toch nog wel een makelaar van de NVM dat je wel op funda kunt blijven adverteren?
    En heb je je huis in de tussentijd ook al van funda gehaald en er weer opnieuw opgezet?

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Wat dieet betreft ik snap niet zo goed waarom jullie al die vieze shakes nemen, want daar zit qua caloriën veel meer in dan in bijv optimel ofzo.

Bedoel een schaaltje optimel chocoladevla heeft 100 kcal en zon zakje modifast volgens mij 200?
    Of heb ik dat verkeerd?
    En je hebt die optimel ook in vanille, die kun je opwarmen hmmmmmmmmmmmmmmm

En warme appel met kaneel is ook een erg lekker tussendoortje, kopje bouillion ook :)

Kijk ik weet het .... maar het komt er hier niet van hahahaha

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Juud: Ik weet niet of ik een draak was, als klein kind was ik heel lastig met eten.. ( net als laura nu!) rond mijn 16e ben ik uit huis gegaan, en ergens begin 20 denk ik dat ik was heb ik t contact met mijn moeder verbroken.
    Inmiddels is dat allemaal wel weer hersteld hoor.
    Maar mijn moeder had een alcoholprobleem dat heb ik denk ik wel eens verteld..

Deel Deze Pagina