fiona misschien heeft ze last van krampjes? kun je wel goed voelen of haar buikje soepel is of keihard...
nee ze slaapt gelukkig alweer een tijdje ze zal straks wel tussen 8 en half 9 komen voor de fles hoe herken je krampjes beau huilt dan en dan lopen er gewoon al traantjes uit haar oogies en dan strekt ze haar benen helemaal recht en probeert ze zich af te zetten lijkt het wel heel zielig ik denk dat dat krampjes zijn is voel aan haar buik maar die is dan strak rot krampen ! nou hier wat opgeruimd morgen komt om 9 uur! die vrouw en dan me moeder hier wou ik vanmorgen een lekker ontbijt maken voor de nieuwe verse papa maar na de fles van half 8 had ik haar eindelijk iin slaap dat we samen door waren geslapen kind en moeder tot 11 uur! haha weg ontbijt want we hadden nog een uur de tijd om allemaal te wassen en omte kleden om naar schoonpa toe te gaan
En van vanmorgen in bad: Vond ze echt heerlyk, wy hebben ons bad onder t velux raam (schuin dak) en ze zat steeds maar naar buiten te staren hihi Hier steekt ze de tong uit naar papa die foto's aan t maken was
sooo cute ice haha echt een lekker meissie heb je welke maat heeft luna nu? hier heeft beau maatje 50 denk maat 56 is veel veelste groot daar verzuipt ze nog in dus moet het nu ff met een oplossing doen van maat 50 maar ik heb zoveel leuke kleertjes voor dr in maat 56 en mt 62 maar dat gaat nog wel ff duren ben ik bang en het weer zit ook niet mee heb heel lief dingetje wat ze bijna aan kan maar dat is een jurkje met spaghetti bandjes en een broekje voor om de luier ga morgen toch eens ff shoppen voor de kleine meid weer
fiona brian heeft ook erg veel last van krampjes.. als ik hem dan op zijn buikje leg met een speentje is ie altijd weer stil.. dat vind ie erg fijn.. misschien moet je dat is proberen bij beau. zodals jij het omschrijft zijn t volgens mij indd. krampjes. ice wat een leuke foto's! en wat kijkt ze blij!
ja een speen erin wil wel ja maar ik moet echt met haar lopen en schudden zachtjes dan wordt het vanzelf minder het is zoowee zielig dat huiltje echt pijn heeft ze dan gelukkig heeft ze het niet vaak maar merk wel dat ze het na een voeding savonds krijgt hopelijk blijven ze na deze voeding weg wat is het hier rustig trouwens daam waar ben je?
jeetyje 2 maanden alweer! ik zal mischien de komende dagen niet online wezen omdat de laptop gemaakt moet worden dat ding is weer zo traag als wat omdat ik hem waarschijnlijk iets te hard heb dichtgeklapt onderlaats
Oja, beetje laat, maar fyne vaderdag voor alle papa's Luna heeft goed gereageerd op de prikken, savonds tegen 8en had ze 38, en tegen 11en nog maar 37,7. Dus maar iets verhoging gehad. Veel geslapen, ook zaterdag nog, maar goed gedronken enzo, dus t is allemaal mee gevallen! Zo ik begin op blz 124.... @Fiona: aaah t is wel een schatje zeg! @Dolphin: hier staat op t pak dat Luna (4-5 kilo) in 24 uur 5 voedingen krygt van 150 ml water+ 5 scheppen poeder, dus dat is idd 160 ml voeding. Dat is volgens my dan ook de bedoeling hoor, anders had er denk ik wel opgestaan dat je maar 140 water moet nemen, of iets weg moet gieten...Hier krygt ze gewoon wat op t pak staat. @Lindatjuh: ja, maar gelukkig viel het mee. leuke foto van jou en zenne, jy ook gek op difrax spenen zie ik @Lafo: ze zit nu aan 3 scheppen comfort en 2 scheppen normaal, strax voor de eerste keer gehad, maar toen moest ze wel spugen. Maar ze had de fles abnormaal snel leeg, dus dat kan ook daarvan komen.Ze heeft in ieder geval geen last meer met poepen en/of krampjes! @hannah: wat goed van Nieve, heerlyk zeg! En zy moet dus woensdag, aaah Zal voor haar duimen dat het meevalt! En Luna stuurt haar alvast een dikke knuff Fyn dat de spruw minder wordt! @Onsukkie: hier dezelfde camera @nagym: eeeuh wat? Hier gaan we wel met de meiden vd zwangerschaps yoga, by dezelfde vrouw baby massage doen, is ook een soort na toch? @Will: haha ja bikkeltje hé @Daphne: hoop dat de nieuwe voeding goed werkt! Enne heb ik dat pakje ook dan? foto? @Fiona: snap precies wat je bedoeld, t is idd net of ze er altyd al is geweest! Ah ja en de prikjes, gewoon de andere kant op kyken, heb ik ook gedaan Maar leuk is t niet.... @ongesteldheid: hier ook nog niet, maar de vk dat t normaal zo rond de 8 weken begint, en omdat ik eerst een maand bv heb gegeven, t dan een maand langer duurt, dus rond 12 weken...We zullen zien... @Nazli: béétje laat, maar suc6 met verhuizen! Enne Luna heeft nog steeds wat van die donshaartjes! Ow je bedoeld de buik haha. Euh ff kyken......hier nix, maar volgens my had ik ook nix (ja blond haha) @katsas: haha goed hé van NL, hier ook gekeken met 6 meide, enne we leken wel bootswerkers we hebben toch lopen schelden op die fransen en de scheids haha. Maar gezelli was t wel
hihi of deze: En zo hebben we nog een hele zooi! Ja we zyn echt gek hoor ok ik ga verder lezen....ben pas op blz 131 haha...
Ha meiden ff bijlezen hoor vanaf vrijdag, in het weekend heb ik meestal niet zo veel tijd om alles bij te houden, gelukkig is het niet zo druk meer als toen bij het bevallingsforum in onze hoogtij dagen
@fiona: als Beau zo huilt zou ik haar gewoon oppakken hoor. Ze heeft dan behoefte aan de warmte en troost van mama (en/of papa ). Ze is nog zo jong dat je haar daar echt niet mee verwent hoor! Ik heb laatst eens gelezen dat je een jonge baby zelfs het beste juist snel kan oppakken wanneer ze echt huilt. Dat komt de binding ten goede en je geeft je kindje een warm en geborgen gevoel. In dat artikel stond ook dat een kindje dat huilt op dat moment stress ervaart (dat klinkt nog wel logisch), maar zo klein nog niet in staat is om zelf de stress te verminderen. Daar heeft het nog papa & mama voor nodig. (Als ze alleen wat aan het jengelen is omdat ze niet wil slapen, kan je haar trouwens wel gewoon even laten liggen, maar je herkent toch wel snel genoeg of er echt wat is, of dat ze alleen wat jengelt) Wij hebben vooral veel kleertjes gekregen in mt62 en da´s maar goed ook hier! Veel van die kleertjes kon ze al na een week of 2 aan. Moesten misschien wel de mouwtjes wat opgerold worden nog, maar verder zat dat al goed. @Frostieke: nogmaals succes! 2 examens op 1 dag, pfff. En nu alweer aan de slag met stage, ik zou er nog niet aan moeten denken! Wat een leuk shirt trouwens! @Ice: Wat een leuke foto's van Luna! @Lafo: haha, iedereen heeft het nu ook te druk met de kleintjes om hier de hele dag rond te hangen Nou, hier begint er langzaam eentje wakker te worden, dus papa maar vast de opdracht gegeven om haar flesje warm te gaan maken (ze ligt heerlijk op mijn arm, dus ik heb een goed excuus om te blijven zitten )
@Ansatcia: oh das ook balen zeg, dat er weer wat bykomt! Hoop dat t daarby blyft meid! @Lindatjuh: hmm klinkt als een waar kotsfestyn Niet grappig! @Fiona: dat neuspompje vind ik ook maar nix, goeie tip van dat watje! @Hannah: haha, je kleine hooligan @Katje: wat een mooie foto zeg! Inlysten! Fyn dat het beter met je gaat! @Deentje: mazzelaar dat je broeken weer passen *kykt heel jaloers* @Daphne: hier is Luna s'avonds ook niet altyd makkelyk, idd huilen en wakker en op schoot, en op een gegeven moment helemaal niet meer tevreden Wel fyn die schommel! Hier een schommelarm @Will: oooh wat spannend hé, nog een paar daagjes! Suc6 met de laatste loodjes meid. Enne spa blauw weet ik niet, maar barleduc wel geloof ik? @Jvtje: ach ja, t zal idd wel meevallen met de venkel. En dat van DL klopt, daar mogen vee;l meer dingen die hier afgeraden worden, byv hoofdbeschermers en dekbedjes! Enne qua voeding, idd behoorlyk wat kans op allergiën by jullie dus! Wel minder, hoop dat het allemaal meevalt voor Maudje! Fyn hé die regeldagen @Kleding: hier nog maat 50, maar nieuwe kleding koop ik in maat 56, en dat past ook wel. Ze heeft een nieuw broekje van noopies in maat 62, dat is een 3/4, maar by haar is ie dus lang Van boven zit ie goed uds... @Katsas & will: vervelend zeg dat jullie je zo voelen, dikke knuff! @Hannah: fyn dat je paps ff naar huis mocht! Hoe was t? @Neia: ah gussie, toch wel echt mama dat je moest huilen in de auto hé Fyn dat het met jullie allebei weer wat beter gaat! @kids met regeldagen: alle mama's suc6! @Fiona; nu al een pitig ding hé! Luna wilde overdag ook niet in bed slapen, terwyl ze wel hardstikke moe was, dus ben ik begonnen met inbakeren. Sindsdien slaapt ze echt super! @frostieke: zo nu alweer examens en een dag stage doen, knap hoor. Hoop dat het allemaal niet teveel is! Wat een leuk hempje! zal wel ff duren voordat ie past! @Fiona; haha thnx, ja wat een lieffie hé *trots* ze heeft nu 50/56, nieuwe kleren koop ik in 56. @Deentje: haha, ja je had me moeten zien voor die eerste foto: toe maar mesije, lach eens naar mama, mama wil een foto maken, ja, toe maar, lachen hihi, enz Idd alweer 2 maanden, t gaat echt zo snel! Voor je t weet ben ik alweer aan t werk Moet er nog niet aan denken, mis de kids wel, maar ga Luna nog harder missen vrees ik! @Fiona: haha erg hé, dat zyn mn beste vriendinnen, en met hun hou ik altyd de mafste foto sessies @Jvtje: hier ook een die Luna niet te lang laat huilen, vind t zo zielig. Behalve als ze moet slapen idd, of als ze honger heeft en ik al ren om de fles te maken, dan moet ze echt ff wachten Aaaah Luna heeft de hik (tja ze wilde niet slapen, dus zit ze gezelli naast me in t wipstoeltje), en dan wordt ze meestal heel boos, dus t is maar goed dat ik klaar ben met lezen " Laters! Oja voor de liefhebbers nog 1x Luna spam:
Hoi meiden hoe was jullie 1e vaderdag? Hebben jullie nog wat leuks gedaan voor de papa's? Heb hier besloten vanaf morgen weer eens wat beter op mijn eten te letten want het liep echt de spuigaten uit! Al dat gesnoep enz enz Ik groei echt dicht.. Hier weer de nodige ergernis ove rmijn schoonouders maar dat zali k dit keer maar eens voor me houden... Kleine is een beetje ontregeld met eten/slapen vandaag. Gisteren om 23u de laatste voeding tot 6uur geslapen.. Nu om 21uur weer honger en huilen etc.. heeft dus om 21.15 de fles gehad.. Maar goed als ik haar nu in bed leg zal ze dus wel 2x vannacht gaan komen, dat kan niet anders .. Maar om haar nu wakker te gaan maken om 23u dat is ook weer zo wat.. Ben er dus nog niet helemaal uit wat te doen.. Wat kun je je druk maken om voedingsschema;s he!
ja jvtje ik dacht ook zon kleintje kan dus echt niet verwend al zijn maar het is wel heel typisch ... ik kan ook pas sinds gisteren onderscheiden of ze huilt omdat ze krampjes heeft of wat anders en het huiltje van ik kan niet in slaap komen maar ik wil wel herken ik nu ook ze heeft heel veel behoefte aan met mij kroelen dus dat doe ik ook heel veel beau werd een beetje wakker om 9 uur tijd voor de fles dus eerst verschoont en toen flesje klaargemaakt wil ik haar de fles geven drinkt ze van de 100cc 60 cc op en viel als een blok in slaap heb nog met haar lopen zeulen maar ze wil niet meer wakker worden voor de resterende 40 cc ze slaapt zo lekker ze heeft een half uurtje op me borst gelegen op haar buik en nu net heb ik haar lekker terug gelegd in haar wiegje en ze slaapt nog ze zal straks wel komen voor haar ontbrekende 40 cc of ze slaapt wel mischien tot 12 uur? denk het niet maar we zullen het wel zien ben zo tros op haar de voeding loopt eindelijk lekker vandaag
@ Vaderdag hier waren m'n foto's nog niet klaar dus heb niks aan de opa's kunnen geven, maar wat in het vat zit verzuurt niet. Voor papa een mooie saunahanddoek gekocht en z'n foto krijgt hij snel! @ Mirena spiraal als mijn man zich niet laat helpen zeg maar dan overweeg ik ook een spiraal ben benieuwd naar jullie bevindingen. @ Witte reus waarom heeft een spiraaltje geen zin als je over 2 jaar weer kinderen wilt? @ Fiona hier gaat het steeds beter met de maxi cosi en de gordels, was wel even stoeien in het begin. Haha nu al weer aan de drank, en gelijk na 1 glas dronken of viel het wel mee? Ik ga ook maar weer eens een wijntje proberen! Sex nou ik heb me dus laten verleiden door mijn man, en ik moet zeggen ik was zwaar gespannen en doods benauwd maar het viel allemaal wel mee! Gelukkig maar anders had mijn man een probleem Alleen met die condooms ben ik niet zo handig merkte ik weer, nou maar hopen dat het allemaal goed gegaan is, moet er niet aan denken om nu weer zwanger te worden @ Katje wat een schitterende foto van Jayden! @ Anastacia hahaha heel herkenbaar jouw eetpatroon, hier ook boterhammen met hagelslag, gebakjes etc. Moet maar weer eens gaan Sonja bakkeren maar wil er mee wachten tot mijn ijzergehalte weer op peil is. Slingers en kaarten en cadeaus liggen hier nog her en der verspreid, alleen al haar nieuwe kleding heb ik gewassen, nu nog strijken Ik denk dat ik alles over een week weghaal. Oef pijnlijk zo'n val meid gelukkig alleen een schaafwond. Ik heb ook zo'n schoonvader die Amy altijd een beetje gaat pesten om haar wakker te krijgen helaas....... @ Deentje wat vervelend meid nog steeds die paniekaanvallen, mijn bevalling heeft mijn paniekaanvallen ook weer aangewakkerd helaas @ Evelien hier ook die harde knal om 03.30 zo uit het niets, was ook ff een beetje angstig Wel gezellig zo met z'n allen in bed Ik herkend dat van m'n nichtjes die willen als ze komen logeren ook altijd bij ons in bed maar dan deed ik nooit een oog dicht Zo tachtig kaarten daar kom ik niet aan! Ik duim voor Kim is het voor haar A of B diploma? Ik gebruik Spa blauw, was me aangeraden door de kraamhulp en op de verpakking staat geschikt voor babyvoeding. @ Daphne lekker zo'n behandeling bij het Sanadome, ben daar vorig jaar geweest. Voor jou is dat natuurlijk lekker in de buurt! @ Will spa blauw mag daar maak ik Amy's fles mee en dat is niet gekookt vooraf. Heerlijk he bijna weer in NL! Jasjes heb ik hier niet kunnen vinden helaas, had nog wat Prenatal bonnen en heb maar een vestje gekocht in maat 62. @ Jvtje ik gebruik sowieso hypo allergeen ze doet het goed op deze voeding en wil niet gaan switchen van voeding. @ Friendly kraanwater mag dus ook, ik wordt gek van al die verschillende regels, waarom kunnen ze nou niet gewoon 1 richtlijn hebben. Is goed dat ik dat weet dan krijgt ze kraanwater, als dat net zo goed is. @ Katsas en Will ik kan me voorstellen dat vaderdag niet meevalt voor jullie....een hele dikke knuffel voor jullie! Marieke gelukkig daar ben je weer! Meid zoveel visite daar zou ik ook niet blij mee zijn.Rustig aan hoor en gelukkig gaat het steeds beter met jou en Neia en de voedingen! Zaterdag gaat Amy voor het eerst ook even bij m´n ex schoonzus die ff gaat oppassen, wij hebben een etentje. Zal het best moeilijk vinden om haar een paar uurtjes te moeten missen. Zat zog te twijfelen om te gaan had al ja gezegd en toenkwamen we erachter dat het zaterdag de kwartfinale is En toen vroeg ik of ze daar een scherm hadden in dat cafe restaurant (die vrouw word 55 en het is een soort van feestje-etentje) en toen zei ze daar heb ik geen zin in (ze houd niet van voetbal) grrrrr had ik nou maar nee gezegd op voorhand. Nu kan ik de kwartfinale niet zien, maar ik ga gewoon vroeg naar huis, ik laat Amy niet zo lang bij een ander Essiegirly hey ik kan je een handje geven hier ook iemand met hypoerventilatie en daardoor paniek aanvallen die angst om dood te gaan herken ik maar al te goed Onrustige kindjes hier ook weer vandaag, denk dat ze krampjes heeft maar vindt dat zo lastig om te herkennen. Soms denk ik heeft ze nou misschien alweer honger.......wat kan je doen tegen krampjes, ze wil alleen maar tegen me aan liggen en dan gaat het weer even, leg ik haar terug in box of wieg dan gaat ze op een gegeven moment weer kermen zo zielig Ze zal nu wel boven de 8 pond wegen en op de verpakking staat dat ik dan flessen van 150 al mag geven, wat denken jullie dat gewoon doen of eerst overleggen met cb : Ze drinkt haar flessen volop leeg en daarna kermt ze heel vaak nog een beetje net alsof ze nog honger heeft. Ice wat een schattige foto´s weer, wat wijs is Luna al zeg! Gelukkig dat het helpt die voedingen. Leuke foto´s van jou ook in het Oranje! Oef meiden Amy heeft een strakke buik alleen als ze huit en dat is normaal toch. Ze zuigt op haar handen maar dat kan toch ook een kramp teken zijn.....pffff ik weet het niet meer ik ga zo het badje vol lopen en dan maar weer een fles.....
lafo als ze op haar handjes zuigt heeft ze toch echt honger denk ik althans dat doen beau ook altijd beau is op een zondag geboren en iedereen zegt ooo wat leuk een zondags kindje ik en me man wisten helemaal niet waarom ze dat zeiden heb het ff op internet opgezocht blijkt dat ze voor het geluk is geboren haha een geluksvogel en een bijzonderheidje ze kan de toekomst voorspellen of geesten zien nou dat laatste hoef mij niet persoonlijk maar wel grappig om dat te lezen oo me man zit aan een tosti die geur alleen al kwijl maar ik blijf steken op de 67 kilo wil er nog min 7 kilo vanaf dus zit mezelf nu uit te hongeren heb er zon trek in oo fuck it morgen is het maandag en dan begin ik