Wauw katje wat leuk hoe voel je je verder? Anders als de eerste ? Deze bij mij wel maar denk toch weer een meid Gina vanacht ga je los want die jankdage. Van ooooooooooo ik ben het zat zijn de voortekens dat het meestal die dg een gebeurd dus duim voor je kan me herinneren dat lafo het ook had hahaha ik zelf ook Mirjam dat van Sem is denk ik dat die veel indrukken mee krijgt op een dag en dat verwerkt die dan savonds in zijn slaapnzielig hè , maar het zijn opzeker geen krampjes , kan makkelijk nog tot drie maanden beau had ook wat jij beschrijft heel onrustig en huilen
Oja vandaag gestopt met werk op aanraden van maneger , ben nu dus thuis, heel apart ben beneiuwd welk traject we nu gaan krijgen ...
Gina, krijg je al te horen van mensen dat je "tekent"? (in je gezicht). Ik heb het voor het eerst bij onze buurvrouw gezien, wist daarvoor niet wat dat inhield. Maar haar gezicht was echt ineens anders. En dat was op zaterdag, en op dinsdag is ze bevallen.
Katje Nogmaals gefeliciteerd!!!! Spannend weer he!!! Gina ik vind het echt K*t voor je!! Kan er niet meer van maken! Hoop dat het heel snel gaat nu!
@ Katje. GEFELICITEERD!!! Leuk meid... kreeg al zo'n vermoeden toen ik je privéberichtje las . @ Gina. Begrijpelijk meid dat je het zat bent... hier mag je klagen en zeuren!!! @ Fion. Wel fijn dat je maager met je meedenkt. Krijg je nu aanepast werk? @ Nazli... tja ze zijn watervlug... hier leer ik Zoë ook veilig de trap opgaan. @ Daphne. voel je je alweer wat beter? Ik ga weer ff verder. Kom vanavond nog wel ff verder lezen. xxx
Naatje er is geen aangepast werk vor me , administrtir is minimaal en ik deed al veel dingen niet die normaal wel deed het minst zware kon ik nog niet verdragen , van links naar rechts achter de kassa bv , en maar staan en bewegen tillen en bukken zware karren tille. Noem maar op Hier dametje bij de mac geweest ( donald) Zoals beau het noemt heerlijk frites gegeten en jogidrank en toetje hahaha lekker fout daarna bij opa en oma gaan slapen , komt ze bine. Lopen met haar Dora trolly .... Mis de nu al hahaha
Daphne week jij 34 uur joh ! En 2 Kids , druk bijtje ben je kan al amper vijftien uur doen met één kind hahaha hoe waren de shakes vandaag ??!
Katje....Pfff..je hebt me wel in spanning gehouden vanaf dinsdag.. Maar na 6 weken mag ik je ook in het openbaar feliciteren.. GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gina..je had de huur toch opgezegd...? Wanneer moet je weer naar de vk? Verder ff geen fut om te reageren...ben moe..heb wel een knal van een ovutest...dat wordt ook nog klussen vanavond..
Foekie, de shakes waren vandaag goed te doen hiihi, heb alleen vanavond wel meegegeten, paar aardappeltjes (blokjes), halve kipburger en 300gram boontjes. Dus ik laat de avondshake maar weg. Maar heb ondekt dat op het moment dat ik er veeeeeeeeeel kaneel door doe dat het goed gaat. Mariska, veel plezier vanavond
Ja de huur is opgezegd maar hij vind het te koud geloof ik hahahaha... Morgen mag ik weer naar de vk, 5 uur en dan gaan we wederom strippen. Hoop dat dat meer effect heeft en hoop dat ik inmiddels wel al wat meer ontsluiting heb, zou mooi meegenomen zijn voor al die dagen wachten voor niks. Succes vanavond meid, hihi....!! Daphne, avondeten is ook gewoon lekker om te eten!! gewoon doen, en dan overdag de shakes. Fioon, lekker hoor mac!! Hier vanavond lekker broodje bamihap en broodje frikandel gegeten hihi.. lekkerrrrrr. Noah en ro hadden tortelini maar ik kan geen pasta eten als ik zwanger ben.. blehhhh! Hier is Noah nog steeds ziek. Ben om vier uur naar mn vader gegaan en toen ging d sirene weer aan toen hij mama zag... hangen en zielig doen.. arm schaap!! lekker in bad geweest en naar bed. Zetpilletje en een rhino capsule op zn kamer. Hoop dat ie nou eindelijk doorslaapt! Het wordt koud vanacht dames.. brrrrrr.. morgen overdag ook -4. Best koud voor ons kikkerlandje he!
Gelijk heeft de kleine man Gina...het is ook zo koud.......brrrrrrrrr. Ik hoop dat vk morgen kan strippen en dat het dan helpt!!
Excuus! Ik had gewoon geen puf 's avonds. Nu nog ff snel...maar ook snel naar bed. Ben nog nooit zo laat wakker geweest de laatste dagen
Ja Katje ik durfde ook niet te vragen ernaar ( de echo) ik dacht ook nog straks was t niet goed.... Gelukkig wel dus en in augustus een brusje voor Jayden!! Gina succes morgen bij de VK hopenlijk heeft het opnieuw strippen effect!!! Meiden ik ga naar bed... Mike en Laura gaan morgen naar het KDV en ik aan het werk! Manlief zijn laatste dagje thuis! De makelaar is van de week geweest, woensdag van de week komt de fotograaf en de week erna gaat het huis in de verkoop!
Ja..ik kan er weer op!! Katje..het is vergeven hoor.. Anas..spannend..hopen dat jullie huis snel verkocht wordt!!! Hier naar de tandarts geweest..Evan vond het maar niks..dat geluid ook als ze tandsteen verwijderen..daarna nog naar de kapper geweest..nieuw kleurtje en weer een stuk korter. Ik heb van dat haar wat erg snel groeid en dik is. Nu nog snel naar de Jumbo..
nou wat je zegt ik dacht doe iets niet goed en na 5 min dacht ik er is storing blond blond nou we zijn naar het cb geweest sem is goed gegroeit hij weegt nu 7200 bijna en is 64 cm lang alles zit precies in het midden van de groeicurve dus tot nu toe een voorbeeld baby haha ook bij het cb denken ze dat het onrustige slapen de dag verwerken is. En ik moet me er niet te druk om maken, verder 4 flesjes van 180 cc was prima en een half potje fruit ook en dan over anderhalve maand was het top om terug te gaan naar 3 flesjes en dan met groentehap en yogurt na dus nog 6 weken genieten van een baby dan wordt het zo anders in de kinderstoel niet meer zoveel flesjes heel anders hoor maar wel leuk. Verder vonden ze sem zo als elke keer er heel wijs uitzien onwijs sterk in armen en benen en super eigenwijs. 8 maart hoef ik pas weer terug sem heeft geen last denk ik van de spuitjes behalve dat hij iets meer knuffelt nu dus eigenlijk wel lekker hahaha