Hey Daam, sterkte morgen meid, zal niet meevallen!! Ja ik ben nu helemaal hyper, alsof ik een zak snoep vol met kleurstoffen heb zitten eten.... Heb net nog een sms gehad van Gina dat de weeen weer afzwakte na douchen. grrrrrr heb met d'r te doen, zo irritant dit voor haar....EN IK WIL OP KRAAMVISITE!!!
*Schaam* ben nog niet eens bij jou geweest. Ik heb net wel je prachtige meiden mogen bekijken op je hyves! Het blijft toch kriebelen hoor, zou dat altijd zo blijven?
Ik denk het wel Daam, zelfs bij mij blijft het een soort van kriebelen, heb moeite met afsluiten geloof ik... Je bent altijd welkom om op visite te komen, ik hoor het wel. Trusten en ik blijf nog even wakker!
Hai meiden!! Juud bedankt voor het doorgeven. Nou de weeen zwakte idd af en kwamen later weer terug maar waren erg gevarieerd in tijd en in sterkte dus heb eieren voor mn geld gekozen en ben toch maar gaan slapen. Werd 7 uur wakker van krampen weer en ben eruit gegaan maar het zet nog niet echt door. Heb wel weer slijm en bloedverlies en heb weer een thee gezet. We wachten af wat de tijd ons brengt. Het is geen framboosbladthee. Het is echt thee van gedroogde peultjes.. Als ik straks weer weeen krijg dan bel ik de vk wel en dan kan ze mn vliezen breken. Ik ben best blij dat ik nog een goed nachtje heb geslapen eigenlijk!! miss is overdag ook wel beter te doen hahaha... Ik hou Juud op de hoogte!!! xx
Net wakker ik dacht eerst ff hier kijken..Jammer Gina dat je baby er nog niet is!! Wel lekker dat je vannacht hebt geslapen....Noah thuis? Vandaag gaat hij komne hoor!! Nu snel een broodje voor Evan pakken
Ooooooogina wat maak jij het spannend zeg , ben blij dat je ff lekker geslapen hebt Nou Wijfie zet hem op en knallen Maar haha !
ook even kijken zodra de computer aanstond of er al nieuws was van Gina Maar zelf een berichtje kunnen posten, nou wel fijn dat je een goede nachtrust had...maar kan me ook voorstellen dat je áctie wilt We horen het wel via Juud Zet 'm op !
Laf wat een super knappe ondeugende boefjes heb je op de wereld gezet , dat gezicht van Britt in de Tummy ooo maak je borst maar nat want dat liefe sneeuwmonster en die kleine miniatuur gaan steeds meer op elkaar lijken zo op de foto's hahaha nee. Hoor , zo verschillend maar toch zie je over een komsten , nu ben ik ook benieuwd!!!!!!!!!!! Heb jij nog wel een oog dichtgedaan hahhahaha of Heb je steeds op e mobiel gegluurd Nou dame ligt hier in bed mama gaat zich zo douchen en papa heeft of een buikgriep te pakken of voedsel vergiftigng is sinds gisteravond aant overgeven. En de rest hij is zooooooooo zielig dus dan weten jullie het wel ....
Hoi Nath, het is gelukt met die banner hoor, heb nu ook een dubbele 4 maanden en 6 dagen en dan wordt Jayden alweer 2 jaar (en Zoë natuurlijk ook) groetjes Cindy
Katje..leuke banner!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bo..gatver je man ziek...en ik weet niet hoe het met jou man is maar als die van mij ziek is..nou dan berg ik me maar...beterschap
Hier bezig met Evan zijn kamer. We hebben zijn ledikant zo neer gezet zoals zijn nieuwe bed komt te staan..kan hij vast wennen...Nu eerst broodje eten en dan kijken of hij wil slapen..
Leuke banner!!! En idd over 4 maanden en 6 dagen worden ze alweer 2!! ohhh wat gaat dat hard zeg. En is trouwens wel grappig, want als Zoë een jongen was geweest had ze ook Jayden geheten.