Mei 2008 (bevallen) mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Ice, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naatje80

Naatje80 Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.176
    0
    0
    noord-holland
    Hai meiden,

vanmorgen gewerkt... 4 uurtjes. Was goed te doen. Nou ja, zit meer mijn tijd uit en ben aan het kletsen... ach moet kunnen ;).

@ Gina. Spannend meid!!! Duim duim duim... en vandaag MOET hij toch echt zijn huis verlaten!! ;).

@ Lafo. Ga zo ff spieken op je hyves naar je prinsesjes.

@ Mariska... ik ben benieuwd. Wanneer gaat Evan in zijn nieuwe bed slapen?
    Hoop dat het werkt... ik kon dus mooi Zoë haar peuterbedje net zo zetten als haar ledikantje stond anders wilde ze niet slapen :(.

@ Bo. En mannen zijn zoooo zielig als ze ziek zijn ;).

ik ga er even eentje naar bed brengen.. die valt hier bijna in slaap.

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Naatje..ik denk dat Evan over een week of 4 over gaat. We gaan zo eerst de kast in elkaar zetten en dan kan hij daar allemaal aan wennen. We moeten nog een matras en dekbed regelen...Weer een dag werken erop zitten Naatje...bijna verlof!!

Ik heb geen idee hoe het bij jullie is maar het is hier echt ijs en ijs koud!!! Wind uit het noorden...pal op ons achtertuin/achtergevel en dan moeten jullie weten dat daar alleen maar veld is.........BRRRRRRR

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat het vandaag doorzet Gina!

Oooooo, je man ziek! Vreselijk voor jou Bo gheheheheheh!

Katje, mooie banner!

Mariska, wanneer komt zijn nieuwe bedje? Ligt ie nu te slapen?
    Hier valt de kou wel mee, vind ik, maar ik zit niet op een windhoek gelukkig.

4. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Vanmorgen naar de crematie geweest. Vriendin zag er gebroken uit, maar later nog even met haar gekletst en toen ging het wel weer een beetje. Heb daar ook een wijntje op (traditie van haar pa niet doorbreken he) Lekker tijdstip, maar smaakte wel!

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Daam..je hoort het veel vaker dat er een borrel wordt geschonken bij crematie of begrafenis...
    Evan heeft 1,5uur geslapen. Toch knap..zijn bed staat echt tegenover waar die eerst stond. Bed staat al in de garage nog in dozen..

Ben nieuwsgierig naar Gina!!!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hoi meiden, nee geen nieuws van Gina haha

We zijn vanmorgen naar mijn oma geweest en daarna naar mijn ouders en toen waren we onderweg naar R'kerk om daar boodschapjes te doen etc belde me schoonmoeder op dat ze was gevallen en dat er bot uitstak uit haar enkel, ambulance was al gebeld.
    We waren er vrij snel, nu is Ramon mee naar het zh, ze zijn nu foto's aan het maken maar misschien word ze wel geopereerd....hoe dan ook, lange revalidatie waarschijnlijk en ze is alleen dus we moeten met z'n broer maar om en om opvangen en blijven slapen....
    Had vanavond ook een feestje van vrienden, gaat ook niet door want zij zou komen oppassen...
    Vervelend allemaal voor haar, bah ellende ook met die gladheid...

Het enige rotte is dat ze een hond heeft die totaal niet is opgevoed en binnen schijt en piest die hoef ik dus absoluut hier niet te hebben, maar me zwager wilde 'm hier al brengen die dacht ben ik er van af nou mooi niet, dan doen ze 'm maar in een pension, hij blaft ook heel de dag, ben ik lekker mee met 2 kinderen die daar van wakker worden...

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Gatver Lafo..dat is balen van je sm...ik krijg ff een flashback..mijn moeder is zo'n 10 jaar geleden, geloof ik, zo gevallen...stak ook een bot uit haar enkel..ze is nu als de dood voor dit weer en blijft eigelijk ook de hele dagen binnen...je krijgt er gelijk weer een zorg bij..net nu je eindelijk aan het genieten bent!!! Het zit je niet mee..knuff..

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje Juud wat naar voor je schoonmoeder, gelijk heb je dat je niet die hond in huis wilt, lijkt me erg onhandig 2 ukkies, Balloe en dan die hond nee zou ik ook niet doen.
    Wel heel vervelend ook met oppassen enz, hoop maar dat ze snel geopereerd kan worden en ook snel weer op de been is.
    Maar als er echt een bot uitsteekt, dan klinkt dat niet goed...

Ik ga ook eens proberen een dubbele banner te maken!

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Daam verdrietig allemaal, zeker voor je vriendin. En dat wijntje ach wijn kan geen klok kijken moet je maar denken ;)

xx

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Kan iemand mij ook even vertellen hoe ik 2 verjaardagen op mijn abnner krijg
    ik kan als ik in dat tikker programma ben geen 2 birthdays kiezen!

11. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Dat is inderdaad wel héél toevallig zeg :) Dat had je nog niet eerder gepost :D

12. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    je moet je eerst registreren heb ik van Nath geleerd

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja eerlijk gezegd dacht ik daar ook meteen aan van oh nee wat nu...heb idd net alles op de rails en dan komt dit er ook bij, ik doe het natuurlijk, want zij staat ook altijd voor ons klaar maar leuk is anders...zucht...

Ze wordt vandaag geopereerd en moet dus een aantal dagen blijven, eens even kijken hoe we het daarna gaan aanpakken,
    ik werk niet dus zal ik wel alle dagen op moeten passen, heb alleen geen echte slaapplek dus dan kan ze 's avonds naar me zwager toe die heeft een groot huis en plek zat.

Mariska spannend een nieuwe kamer voor Evan!
    Ja het is hier ook koud door de wind idd brrrr, niet echt veel sneeuw nog.

Katje mooie banner!!

Naatje lekker dagje werken zo, heel relaxed!
    Thanks voor je reactie op hyves, lief!

Fioon haha ja het zijn ook ondeugden, maar Britt is echt een aanhankelijk kindje, Amy is gewoon een ondeugd die nergens voor terug deinst, mooie mix!
    2 totaal verschillende kinderen, krijg jij straks misschien ook wel, hoor wel vaker dat gezinnen met 2 kinderen vaak verschillende karaktertrekken hebben en ander uiterlijk!
    Ik vind het wel wat hebben!

Daam ach ja alleen maar fijn een borrel, als dat de wens van de overledene is, prima!
    De oma van Ramon kwam uit Brabant en daar hebben ze als gewoonte een koffietafel, krijg je na de ceremonie eten en drinken (kroket op brood, pasteitjes) en waarom niet!

Janny alles goed?

Ik ben vanaf gisteren gaan minderen met die Nutriton en het verschil is al merkbaar, gisteravond veel minder krampjes dus we blijven nu een schep en misschien dat ik er wel helemaal mee stop, want ze spuugt er niet van.

Baal wel een beetje, had een leuk weekend met allemaal uitjes en valt nu allemaal in het water....straks naar het ziekenhuis met me 2 ukkies, Ramon ophalen, boodschappen doen heb echt niks in huis....
    Vanavond hadden we dus een feestje van goede vrienden, had er best zin in maar ja het is niet anders...
    Morgenmiddag een housewarming 's middags maar geen idee of we daar naartoe kunnen....

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ook maar een nieuwe banner gemaakt....slik nog 3 maand 2 week en 5 dagen tot Evan 2 is...

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Lafo..ze kunnen niks en mogen ook nog niks met een gebroken enkel..ik weet nog van mijn mams dat er idd een bed beneden kwam omdat ze niet naar boven mocht...pfff...wat een zorg...

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Pffffff heb het net gehoord Mariska, het is ook nog eens een gecompliceerde breuk, operatie gaat iets van 2 uur duren.....revalidatie gaat lang duren....ik voel me wel een egoist nu met dat geklaag maar mijn schoonmoeder is ook een verhaal apart....ze is erg onverzorgd (alcoholiste "geweest") en is nogal op zichzelf en haat ziekenhuizen en doktoren, de verpleegster had gezegd dat ze nog een aantal dagen in het zh moest blijven maar m'n sm die wil zsm naar huis omdat ze een lift heeft, die snapt geloof ik niet dat ze verzorging nodig heeft...ik heb juist zoiets van laten ze haar daar maar goed verzorgen, daar hebben ze meer faciliteiten dan ik...

Hoe lang heb je voor je moeder moeten zorgen?

17. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik weet niet meer hoe lang ze er last van heeft gehad...Wel lang...Ze heeft ook fysio thuis gehad en bloedprikken kan ik me ook nog wel heugen.. zij had idd ook een dubbele breuk en dat ze daar schroeven en platen voor heeft gekregen en dat ze bij het verwijderen daarvan ook veel last van heeft gehad.
    Ziekenhuis is nu eenmaal wel de beste plaats maar na een dag of4/5 zullen ze haar wel naar huis sturen als daar alles goed is geregeld...Mijn ouder zijn samen en mijn vader heeft de eerst zorg op zich genomen en mijn zusje en ik deden alles wat hij niet kon..

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Aha :)

19. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Jaaa...Anas heeft hem ook!!! Je moet de lijst nog ff bijwerken anas..

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    haha leuke banners meiden!

Oh ok Mariska weet ik wat ik kan verwachten..

Deel Deze Pagina