Hoi meiden!! Leuke banners allemaal, als ik de fut weer heb moet iemand me maar ff pb sturen hoe ik dat kan doen!! Hier nog altijd hetzelfde. Noah is bij mn schoonouders en blijft daar lekker slapen. Hij word ook niet vrolijker van een mama die moe is en zo heeft iedereen even een avondje rust en dat is ook niet gek aangezien dit miss nog wel een aantal dagen kan duren. De weeen zijn er wel maar onregelmatig en wsselen van kracht. Ene keer heb ik ze om de vijf min en duren ze min lang en volgende moment dan zit er veel langer tussen of zijn ze tijdje weg. Ik heb besloten me er ff niet druk om te maken, ik zit maar te wachten en te doen en miss forceer ik het allemaal wel. Ik heb vanmiddag nog lekker ff geslapen en dat deed me wel goed en nu zit ik heerlijk onder dekentje op de bank en man is voor me aan het koken en ik geniet ff van het feit dat ik niks meer hoef vandaag en rust heb!!! Ik heb nog alle hoop dat het doorzet aangezien de actie er wel is maar ik ga me er niet meer druk over maken. Ik voel me gewoon haast schuldig naar iedereen om me heen dat het maar duurt zo vaak word ik gebeld en gedaan hahahaah.....
Hee Janny. Nee, heb dr ook nog niet gebeld. Weet je wat het is, ik ben bang dat ze komt en dat de ontsluiting nog niet gevorderd is en ze mn vliezen breekt en ik in weeenstorm terecht kom, vorige keer ook. Miss stom maar dan heb ik liever dat het allemaal wat langzamer gaat en dat ik en mijn lichaam kunnen wennen aan de weeen.
Gek schuldig voelen nee hoor laat jij je maar lekker verwennen door je vent , en hoop morgen vroeg op babynieuws van noahs broertje , kan je zien dat elke bevalling weer anders is. Hou je taai meis en we wachten ongeduldig af hahaha meiden wa een leuke banners hebben jullie zeg dtja man lief slokt ff alle energie op dienheeft me toch een virus te pakken , kennis belt net op dat zijn vrouw ook plat ligt spontaan met dezelfde symptomen , dus en bang dat erniets heerst beau heef sinds drie dagen alleen eennpatatje op van de mac dt was eergisteren en vanmiddg een broodje smeerkaas en net een paar happen avondeten , hopelijk word ik gespaard heb een bere sterke maag van me vader geerft gelukkig Lafo wat een toestand zeg met je sm , klote timing maar goed doe je niks aan het overkomt je , ik kan me mijn eigen teen incident in dit nieuwe huis maar al te goed herinneren nou ik had hèt maar ff gips mar leuk is anders
@ Gina, balen meid dat het nog niet echt vordert... maar ik had met Zoë ook erg onregelmatige weeen die kort en lang duurden en was totaal niet onder de indruk van de "pijn" maar had wel ineens 8 cm ontsluiting... dus hou het maar wel goed in de gaten. laat je lekekr verwennen door je hubbie. En fijn dat Noah uit logeren is.. ff tijd voor jezelf. Denk aan je. xxx @ Lafo. Wat een ellende met je schoonmoeder. @ Anas.. je mag op de lijst zetten dat ik een meisje krijg mocht je hem binnenkort weer moeten openen . @ Bo... buddy 2 ... wat is je tel? Kan ik jou en anas smsen als er buddynieuws is. Zo te lezen is Beautje net zo'n rare eter als Zoë...die kan ook dagen bijna niets eten.. en nu eet ze al twee dagen prima (we zijn bij mijn ouders dus miss dat het daaraan ligt ). @ Nazli... waar ben je meid?? Gaat alles goed? @ dubbele banners... ziet er goed uit meiden!!
Gina...ik denk dat jezelf nog het meenste baalt...krijgt Miriam toch gelijk met haar datum van 10-1-10..laat je lekker verwennen door je man!! Bo..pfff...er gaat dus iets rond daar bij jullie..ik hoop dat jij en Beau bespaard blijven!! Lafo..al meer gehoord van je sm? Hier patatjes gegeten..Evan heeft heerlijk zitten smullen. Kast zit in elkaar..staat erg leuk!!! Net mijn laatste ovutest gedaan en die is negatief...dus ei opgespoord en geklusd..nu 2 weken wachten..zucht..
Maria super zeg beN beneiuwd hoe die zal slapen , moet nog ruim anderhalve week wachten en dan hebbnen we de 20 weken echo !!!!!! Wil zongraag weten wat er in me zitnhahahaha of mama moet heel veel shoppen of weinig heb zelf nog helemaal niks gekocht. Wel en pyama van een vriendin en een roze pakje heeeeeeeeeelijk schattig van moeders ( hoe bedoel je overtuigt van de zelf) haha Naatje ik ga je pb en , wie weet kookt oma veel lekkerder hahahaha grapje haha maak me ook geen zorgen meer zolang ze goed drinkt en een paar hapjes binnen krijgt vind ik het wel ff best Ja Mirjam zou zo gelijk hebben mooie datum hoor ! Maak gin geen ruk uit dienkan hem eruit kijken
Heb zin in zoetigheid .... Ga de kast maar eens induiken Meiden beau rampt zo nu en dan in me buik vind het zo eng denk elke keer of de baby er niks aan overhoud , beau kan er niks an doen ze weet het en doet al heel voorzichtig zover ze dat kan maar af en toe zet ze ff haar af met een elleboog ofzo in me buik erug fijn
War is het hier rustig , man had het zo koud ligt onder de zonnebank , beau slaapt alweer een kleinhal uurtje want mevrouw besloot vanmiddag Dat slapen voor mietjes is en zat haar eigen behoorlijk in de weg , dus na anderhlf uur gaf ik het op en heb haar eruit gepakt , ze geeft het te goed voor mijn doen volgehouden hahahah ooooooo plese beau doe je middags slaapjes nog min. Een jaar ofzo ....
Haha..Bo..je zin over dat middagslaapje...Manlief al iets opgeknapt? Evan ligt ook al een tijdje op bed. Hij was net nog aan het rommelen. Zal wel even wennen zijn allemaal. Nu is hij wel stil.
Hier voor de zoveelste avond/nacht op rij een drama met Laura... tandjes pijn en ondanks zetpilletje en chamodent is het elke avond inmiddels huilen brullen en doen... En als je niet erg lekker bent zoals ik op dit moment kan je dat niet erg hebben merk ik wel...
Gatver Anas...rot tanden ook... Nazli...we missen je!! Hoe bevalt het niet snoepen? Ik zag vanavond bij Evan dat niet alleen kies nummer 6 bezig is door te komen maar ook kies nummer 7!!!!!! Ik had al zo'n vermoeden..hij had zo'n rood wangetje en dan voornamelijk bovenste helft van zijn wang..
Ach arme Laura en arme mama en en waterijsje? Helpt hier super , beau krijgt nu de vierde kies twee zijn er bijna door en eentje helemaal maar de vierde staat op spanning , is het normaal dat ze eerst de achterste kies krijgen? Wat een grote kiezen zeg ze heef de tanden van mama denk ik de kaakchirug stond versteld dat er uit zon klein vrouwtjes als ik zulke grote kiezen zaten haha
Jeetje Lafo, vreselijk voor je schoonmoeder zeg! Daar is ze nog wel even zoet mee. Hoe is de operatie gegaan? Leuke banners! hebben ze ook driedubbele? Lekker Gina, dat je ff hebt kunnen rusten. Zit je alweer aan de thee? Je krijgt gewoon lekker weer een meid hoor Bo, anders pleur je van die roze wolk af en ik weet niet of je dat aankunt hahaha. He get Anas! Hoeveel tandjes moet ze nog? Ben het ff helemaal kwijt hoor, hoe dat zit met die tandjes. Mikki heeft er nu 7 voor en dan 4 kiezen, volgens mij moet ze er nog heel wat aan al die gaten ertussen te zien! OOO, moet ze er dus nog vier van die krengen! Zitten die achter die eerste rij kiezen of ervoor?