Ow, ok ik heb em door: waar die gaten zitten komen dus de hoektandjes en dan acherin nog 4 kiezen. Dan moet Mikki dus nog 5 tanden en vier kiezen........help!
hey meiden nee geen nieuws van gina helaas..... Ben net thuis, boodschappen gedaan, bij me zwager gegeten en naar het ziekenhuis geweest, was me het dagje wel vandaag. Ze is dus geopereerd en ligt nu op zaal, waarschijnlijk blijft ze een dag of 5 nog in het ziekenhuis.
Daam..volgens mij kun je idd ook 3 kids invoeren..in totaal krijgen ze 12 tanden en 8 kiezen..duss tel uit Lafo...heeft je sm ook schroeven en platen in haar enkel gekregen? Nog niks van Gina...ik hoop dat ze nog even lekker kan slapen.. Woont er 1 van ons in de bollenstreek?? Daar hebben ze en grote stroomstoring..moet je toch niet aan denken met dit weer!! Ik hou vannacht de verwarming op 18 graden i.p.v. 15..
Oooo wat erg zonder verwarming met dit weer Daan kom me opvange dan hè hahhahaha Maar beau moet nog 4 kiezen 4 hoektanden en Dan is ze dus klaar .... Dan pas! Stjeee
Ja hoor je bent welkom hahahah hè mr zit jij in het donker in je bungalow ???????? Of ben ik nu mega blont ?
Nee hoor heb overal licht en stroom gelukkig! Ach anders moet ik me op een andere manier opwarmen gheheh! Maar mijn pc doet het prima en Roon zit/ligt op de bank dus die heeft geen zin in aktie! Ik woon in het haagje.
Gaat nou het licht uit bij iedereen? Dan doe ik hier het licht wel uit. Als je nog iets wil zeggen, moet je eerst het licht weer aandoen, anders kan ik het niet lezen haha!
****Licht aan**** Kwam even koekeloeren of er al nieuws is van Gina... maar helaas. @ Daam Leuke banner en avatar!!! @ tanden/kiezen Hier een grote inhaalspurt met alle tanden en kiezen. Ineens kwam er een hoop tegelijk. Nu komen de snij/hoektanden door. Nou, ik duik mijn mandje in... morgen nog een vroege dienst.. en dan nog maar 2 diensten tot mijn verlof!!! Trusten. ****licht uit****
***** licht aan***** (en mag wel aanblijven toch??) Ik kwam even kijken of er al nieuws was van/ over Gina... maar jullie liggen allemaal nog lekker te tukken... of net wakker dankzij de kids . Ik ben alweer aan het werk... nog 3 dagen... vandaag tot 12 uur. Kom straks nog wel even kletsen als ik tijd heb. Hoe is het weer bij jullie?
WHOEHOE ik ben van junior member naar senoir member (hier op zw.pag.) gegaan.... klinkt als promotie hihi .
Morguh Naatje, zo al promotie op de vroege ochtend hahaha... Hier geen nieuws, alles weer rustig. Gister wel heel de dag onregelmatige weeen gehad maar ben lekker gaan slapen....!!!!! xx
pfff denk dat hij het echt te koud vind buiten... maar wel balen voor je. Komt Noah vandaag weer naar huis of blijft hij lekker bij opa en oma?
Hier nog huize ziektekiem... Laura heeft gisteravond van 20 tot 2330 gehuild en gebruld zo zielig. Ijsje geef ik ook wel, maar als t ijsje op is, wil ze dan meer en dat blijft dan zo dus schiet weinig op... Verder ook strontverkouden.. Mike is ook aan t niezen... En ik heb keelpijn en niezen en spierpijn beetje dat lamlendige griep gevoel.. bah Buiteni s het hier spierwit. Naatje lekker aftellen!!!!!!! Gina nog maximaal 7 dagen en dan vind uitzetting plaats !!!