Heb je al op de weegschaal gestaan, Daphne? Ik denk dat sla nog niet iets is voor de kids..ik heb t nog niet geprobeerd...Ik had stroopwafelpudding (van mona) na..nou daar ging mijn toetje..Evan zat er heerlijk in te smullen..
Heb gestemd Miriam..fijn dat Sem lekker in zijn vel zit..die sprongetjes ook...Ik denk dat elke moeder het heeft..als de kleine zich niet goed voelt gaat het ook allemaal niet zo lekker..geniet lekker van je mannetjes!! Leuke foto ook!!!
Wij zijn weer thuis. Was goed te doen onderweg.. met dit slechte weer. Zoë ligt in bed en slaapt.. sliep in de auto al voor we de snelweg op waren hihi. Ze had vanmiddag niet geslapen. Doe haar 's middags alleen nog naar bed als ze moe is.. anders heeft het geen zin... ben ik een uur in de weer voor ze slaapt en dan gaat ze 's avonds weer minimaal een uur rellen voor ze slaapt. Zo werkt het beter. Manlief is moe en sjaggo dus daar heb ik ook niets aan . Lekker met rust laten dus maar en hopen dat hij morgen gezelliger is. Ik duik ff op de bank.
Duik ze! lekker zo'n sjacho naast je. Waarom? is ie ook moe? Moet ie in de middag ook maar een dutje doen samen met zijn dochter (nee sorry, geintje)
De shakes, nou... de caramelpudding is best wel smakelijk.. daar hou ik het wel mee vol. De vanillie pudding gaat ook dus wel. Dus ik ga nog een paar dagen door. Maarrrr, ik eet wel iets erbij. Gisteren groentesoep met stokbrood en vanmiddag weer groentesoep. Weegschaal, natuurlijk al opgestaan haha, vorige week zaterdag woog ik 87,6 vanochtend 85,4. De eerste dagen ging het heel hard nu iets langzamer. Maar ik merk aan mijn handen dat ik afval. Ben dus dinsdag pas begonnen met Modifast.
Je raakt het eerst een hoop vocht kwijt en dat merk je aan je enkels, kuiten en polsen (handen dus ws ook) Daarna begint het echte werk en dat gaat vaak wat langzamer, maar zoals je het nu doet, lijkt me helemaal prima! Heb je geen graai-neigingen?
Nou ik heb een keer een paar (echt een paar) zoute stokjes op, en vandaag dan 2 soepstengels. Maar aangezien het zo weinig calo's zijn moet dat geen kwaad kunnen. En maakt het wel makkelijker. Maar echt de kast leeg eten, of het halve pak met stokjes opeten dat doe ik niet.
meiden allemaal weer een fijne (werk) week toegewenst ! Mijn stagiaire is er deze week niet dus ik moet aan de bak (wel zo eerlijk hè Maris ). Morgen dus de wekker ietsje eerder, want ik heb geen idee hoe het op de weg zal zijn...
hehe eindelijk rode duivels voor jou en je haalt het gelijk in begrijp ik 10 dagen pffffff Nee helaas wil Ramon 'm niet in een pension doen, want je moet wat over hebben voor je (schoon)moeder...
Hier continu snot, kan me niet herinneren wanneer Amy snotvrij was , ik gebruik op het wangetje van Zwitsal, helpt ook goed
Jaaaa kom eens langs gezellig, je hebt nu toch niks beters te doen Ik wacht geduldig op mijn ongi hoor Ben wel blij als ik het weer ben dan kan ik weer met de pil beginnen, eer dat Ramon zich een keer laat helpen...(2 afspraken afgezegd, van uitstel komt afstel zeggen ze )
Katje..werk ze.. Daphne..knap hoor!!! Lafo...ik hoop dat je man zich laat helpen..tis niks om de rest van je vruchtbare leven aan de pil te zijn..niks van Gina gehoord? Ik ga ook richting bed...morgen ook de wekker maar eerder zetten en hopen dat de wegen begaanbaar zijn anders wordt t een lange dag..ik heb wel een gebroken dienst. Evan gaat morgen naar opa en oma als de wegen het toe laten...Trusten..
lekker dat gepraat over eten grrrrr, maar heb vandaag wel wat gezonderd, het is weekend morgen de buikriem weer aan! Daphne knap hoor, al vraag ik mij wel af of je zo genoeg vitamientjes binnen krijgt... Naatje leuk dat zingende theeservies, zat ik ook naar te kijken voor Sinterklaas, nu maar vragen voor haar verjaardag dan. Katje succes zonder stagiare Miriam wat een leuke foto en wat zit je haar leuk, fijn dat Sem het zo goed doet. We zijn net pas thuis, Amy ligt weer laat op bed, dan komt ze 's ochtends meestal eerder helaas... Britt heeft weer eens krampen, iedere avond zeker een uur lang, meestal tussen 9 en 10, zo raar je kan de klok erop gelijk zetten, ik ga nu even Ramon aflossen...
hij heeft dit weekend ook gewerkt en moest vroeg op... wij hebben nu pas "weekend". Tja, dat heb je met die onregelmatige diensten .