Volgens mij ben ik mijn laatste serie foto's kwijt! Heb mijn pc ge-upgrade naar windows 7 en zo eigenwijs als ik ben, geen back-up gemaakt! Dacht: dat is niet nodig! stomme oen! Gelukkig staat er een hoop op externe harde schijf en heb ik een aantal foto's aan anderen verstuurd, dus die zijn nog terug te krijgen. ooooooo, wat baal ik!
Nou Daam ik heb ook weer een Judith actie....ik sloop mijn harde schijf door 'm jawel niet 1x te laten stuiteren maar 2x gelukkig heb ik nog een back up op mijn computer staan, wat zal jij balen meid grrrrrrrr
Nou ik baal zeker! Al is die aktie van jou ook niet geheel van de slimme, jij hebt alles gelukkig nog! Waarom zet ik dan ook niet de rest meteen op de externe! daar heb ik hem per slot van rekening voor gekocht!
Haiiii Nou Juud is net op kraamvisite geweest, was super gezellig en we zijn weer heel erg verwend!!! ze had een mooie mand voor ons gemaakt, helemaal super!!! Lucas is beetje van slag, Juud gaf m zijn fles en hij gooide er vlak daarna alles uit.. ahhhhh.. nu ligt ie lekker bij papa op zn buik te slapen. Straks voor de fles maar ff in lekker warm badje en dan kijken wat de nacht ons brengt!
Monica hed mij gecontacteerd en ik heb haar terug geschreven, maar heb nog geen reaktie. Anders gaan wij het regelen?
Zou het aan Juud liggen? hahaha, nee hoor geintje! (daam, stomme klont, hou je loze opmerkingen voor je!) Juud is lieeeeeeeffffffffffff! gaaf hoor, zo'n verrassingsmand!
Gina volgens mij ligt het aan mij hoor, als ze mij zien gaan de meeste baby's spugen hihi Lucas is echt een schatje!!!!! Ik zal zo even spammen!! Dat had ik beloofd! Ja meiden wanneer komen jullie haha
Nou dames heb mijn plicht gedaan, Lucas geshowed, lekker manneke he?! Ga hier even de boel opruimen!!
WAT EEN MOOIE KLEINE FRUMMEL! Ben op slag verliefd en Mikki ook, als ze hem ziet! *Mikki en Lucas, klinkt best leuk*